Olisittekko lähteneet seurueesta tämän takia?
Eilen oltiin porukalla (5 hlö) juhlimassa vappua ensin opiskelijoiden kanssa ja sen jälkeen yhden kaverin mökillä. No yksi seurueesta alkoi humalassa matkia k******v******** pakkoliikkeineen ja äänineen ja kolme muuta nauroi sille. Minua ei naurattanut. Otin heti taksin kotiin. Puhelin oli hiljaisella ja aamulla huomasin että noi oli yrittänyt soittaa minulle illan ja yön mittaan. Niille oli tullut jotain riitaa tai tappelua siellä. Yksi olisi lähtenyt kännissä ajamaan tai ihan kaahaamaan ja mahdollisesti kolaroinut autonsa romuksi.
Kommentit (18)
Olisin lähtenyt.
Vastenmielisiä ihmisiä.
Ei kyllä osaa päätellä mitä tuossa lukee, eli voitko kertoa mitä se matki?
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaista.
Just, no oli typerää touhua. Ei kyllä itteenikää ois naurattanut.
No en. Olisin nauranut muitten joukossa ja osallistunut tappeluun. Kuulostaa hyviltä pippaloilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaista.
Just, no oli typerää touhua. Ei kyllä itteenikää ois naurattanut.
Hyvä kun lähdit. On mun mielipide.
Miksi lähdit tuollaiseen porukkaan ensinkään? Mieluummin viettäisin vappuaaton keskenäni.
Oliko se riita johtunut tästä matkimisesityksestä?
Mä tuskin tuollaisessa seurassa lähtisin mihinkään. Harmi että jouduit pettymään niiden rahvaanomaisuuteen ja matalaan älyyn.
Runkkaamisen simulointi ei ole millään lailla vitsikästä tai hauskaa vaan lähinnä oksettavaa. Hyvä kun lähdit, koska muuten olisit tullut raiskatuksi tai joutunut tuon känniääliöporukan kolhimaksi muuten.
Hyvin nuoria, eikö?
Ja erittäin lapsellisia.
Sulla on hyvä maku kun poistuit. Oikeasti, oot myös rohkea koska et siedä ihan mitä tahansa apinamaisuuksia. Vaihda kaverit fiksumpiin.
Jos sen esittäjän todellinen luonne tuli humalassa esiin?
Hyvä että lähdit. Kannattaa pitää tohon porukkaan vähän enemmänkin väliä, kun kuulostavat aika negatiivisilta ja draamahakuisilta.
No en, koska tarjottavaa vielä riitti.
Kyllä se faktana tiedettäisiin, jos kaveri olisi autonsa kännissä kolaroinut.
Mutta yrityksestä 0.5/5p
Kerran olen lähtenyt seurueesta kun eräs mies alkoi haukkumaan mun pojan nimeä, se poikani tuli autolla sovitusti mut hakee, se mies kysyi kyytiä kotiin, en suostunut, joutui menemään taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Kulberin venytystä
En tiedä miksi olisin lähtenyt kun vähän liian hyvä salaus tuossa aloituksessa.
Mutta ehkä nyt aikuisena ihmisenä itse seisot päätöksesi takana ja käyt kaiken jälkipyykin läpi niiden kavereidesi kanssa.