Epäsuosittu mielipide, mutta pikkulapsia ei pitäisi ottaa mukaan ihan kaikkialle
Olin ilmaiskonsertissa, jossa kuuntelijat joutuivat pääosin keskittymään tanssivien (=riehuvien) pikkulasten väistelyyn ja siihen, ettei itse vahingossa huitaise kädellään viereen yhtäkkiä ilmestynyttä leikki-ikäistä. Ajattelemattomat vanhemmat myös blokkasivat monen näkymän nostamalla lapsen hartioidensa päälle katselemaan. Ja kyseessä ei todella ollut mikään lasten konsertti.
Kommentit (18)
Pikkulapsia näkee julkisilla paikoilla harvemmin aikuisten kanssa kuin koiria, jotka otetaan joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsia näkee julkisilla paikoilla harvemmin aikuisten kanssa kuin koiria, jotka otetaan joka paikkaan.
...ja se vasta onkin epäsuosittu mielipide, sanojaa väitetään eläinten vihaajaksi.
joo samaa mieltä, lukittautukoon vanhemmat taaperoidensa kanssa kotiinsa, varsinkin kesällä...
Ja meitä väitetään lapsivihaajiksi. En minä lapsia vihaa vaan sitä, että on ihan äly paljon ihan paskoja vanhempia jotka eivät opeta pitkäjänteisesti miten yhteiskunnasa eri tilanteissa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö ? Aamulenkillä kävelin koirani kanssa, kauempana meni joku isä joka pukkasi rääkyvää lasta rattaissa, koirani käveli ja haisteli pensaita. Kumpi häiritsi enemmän muiden vappuaamua ? Ja kyllä epäilen että kaupungilla on enemmän lapsia kuin koiria
Vierailija kirjoitti:
joo samaa mieltä, lukittautukoon vanhemmat taaperoidensa kanssa kotiinsa, varsinkin kesällä...
Vanhemmat voivat mennä lastensa kanssa vaikka uimarannalle, metsään, leikkipuistoon, huvipuistoon, pyöräilemään tai lastentapahtumiin. Kotiin ei tarvitse jäädä vaikka ihan joka tapahtumaan ei voisi pesuettaan raahata.
Ap
Samaa mieltä lapsista ja rakeista. Meillä on kyllä lapsia mutta lasten tapahtumat on erikseen. Rakkeja ei pidä ottaa minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat voivat mennä lastensa kanssa vaikka uimarannalle, metsään, leikkipuistoon, huvipuistoon, pyöräilemään tai lastentapahtumiin. Kotiin ei tarvitse jäädä vaikka ihan joka tapahtumaan ei voisi pesuettaan raahata.
Ap
Sinäkin voisit mennä vaikka sinne metsään kiukuttelemaan ihan vaan yksinäsi. Julkinen tila kuuluu kaikille.
Kohta lapsivihaajat ovat kaikki vaippaikäisiä yksinäisiä vanhuksia ilman omia lapsia hoitamaan teitä. Kuolette viikon paska ja kusi lammikossa yksin itsariyksiöönne ja se on karma.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä lapsista ja rakeista. Meillä on kyllä lapsia mutta lasten tapahtumat on erikseen. Rakkeja ei pidä ottaa minnekään.
Uutena vuotena uhriutuminen päällä raketeista, mutta eilen Turun keskustassa ei varmaan hetkeekään mietitty miltä siitä koirasta siinä ihmismassa tuntui.
Siis Suomessahan porukka kökkii lapsineen lähinnä jossain HopLopissa ja klo 19:30 kotona nukkumaan menossa, joten kuvittelitko mielipiteesi olevan tosiaan jotenkin edgy?
Koiria inhoan todella typeriä ruoan perään olevia elukoita. Lapsista pidän eivät häiritse minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö ? Aamulenkillä kävelin koirani kanssa, kauempana meni joku isä joka pukkasi rääkyvää lasta rattaissa, koirani käveli ja haisteli pensaita. Kumpi häiritsi enemmän muiden vappuaamua ? Ja kyllä epäilen että kaupungilla on enemmän lapsia kuin koiria
Mun aamunlenkillä koiran kanssa tuli vastaan äiti kahden lapsen ja kahden koiran kanssa, eikä hänellä ollut tilanne hallussaan kenenkään kanssa.
KETÄÄN vähänkään fiksua ihmistä ei häiritse koirat eikä lapset, ellei ne koirat ja lapset ole jotain aivan todella harvinaisen huonotapaisia häirikköjä.
Muutenkin täysin älyvapaata rinnastaa lapset koiriin..
Vierailija kirjoitti:
Kohta lapsivihaajat ovat kaikki vaippaikäisiä yksinäisiä vanhuksia ilman omia lapsia hoitamaan teitä. Kuolette viikon paska ja kusi lammikossa yksin itsariyksiöönne ja se on karma.
Ruutu käteen neuroepätyypillisestä taaperosta tulee se sinun takapuolen pyyhkijä?
Vierailija kirjoitti:
Ja meitä väitetään lapsivihaajiksi. En minä lapsia vihaa vaan sitä, että on ihan äly paljon ihan paskoja vanhempia jotka eivät opeta pitkäjänteisesti miten yhteiskunnasa eri tilanteissa toimitaan.
Olet lapsivihaaja. Lapset on sinun tielläsi.
Riku Rantala sanoi, että Suomi ainut paikka maailmalla, mikä on lapsivihamielinen.
Älä pilaa hyvää tarinaa faktoilla, kuten esim kertomalla mikä konsertti ja missä?
Ei ole epäsuosittu mielipide, vaan oikea ja normaali.