Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?

Vierailija
26.09.2019 |

Mitä olet onnistunut manifestaamaan elämääsi?

Kommentit (230)

Vierailija
101/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö te numerosarjoja eri paikoissa, jotka ohjaavat että olette oikealla polulla?

Minä aloin nähdä niitä viime vuonna.

Kyllä vain. Ennen heräämistä näin 11.11.  todella usein. Esim. aina satuin vilkaisemaan kelloa just tuohon aikaan (tällöin kannattaa muuten toivoa jotain positiivista).  Tuo yksitoista, yksitoista juttu on tosi yleinen ja se on kutsu että ole valmis heräämään. Nyt heräämisen jälkeen näen paljon 222, 333 ja 555. Kaikilla näillä on oma merkityksensä. Myös muut synkronia yleistyy, mitä lähemmäksi tulet heräämistä.

Aiemmin mainittiin sattumat, numerosarjat kuuluvat näihin. Synkroniteeteiksi myös kutsutaan. Nämä yleistyvät sitä mukaa kun henkinen kehitys etenee tai kundaliini nousee, miten haluaakan ilmaista.

Tässä ketjussa kysyttiin selkokieltä, nämä jutut on aivan selkeitä kaikille joille herääminen on tapahtunut, sitä ennen voi olla vaikea avata mistä on kyse kun alat törmäämään lapsuudentuttuihin yhtäkkiä, tai että sinulle tarjotaan universumin puolesta koko ajan tai että ajatuksillasi on voimakas yhteys ympäristöön.

Ne jotka puhuvat humpuukista, eivät tiedä mistä puhuvat. Netissä höhöttely on sen verran tylsää että sitä jaksaa vain täysuunot. Aihe on kuitenkin vanha, sillä niin kauan kuin on ihmisiä on myös henkisyyttä. Ralph Waldo Emerson on runoja tästä kirjoittanut kauan sitten, kuinka kaikki on yhtä, samoin Walt Whitman, hindulainen kulttuuri on täynnä kuvauksia samasta asiasta. Jos ei usko taustalla olevan mitään niin sitten ei usko, en minäkään uskonut ennen kuin yhtäkkiä alkoi tapahtumaan.

Pekka Ervastilla on suomenkielistä tuotantoa, oikeasti todella korkeatasoista ja ilmaiseksi nettiin ladattu. Kannattaa tutustua, vaikka Elämää kuoleman jälkeen tai Karma ja sairaudet: http://www.pekkaervast.net/teokset/

Tuo on tosiaan totta, että on vaikeaa selittää kundaliiniheräämistä sellaiselle joka ei tätä vielä ole kokenut, vähän kuin selittäisi sokealle millaista on näkeä, enkä siis tarkoita tätä mitenkään pahalla. Koko elämänkatsomuksesi muuttuu ja tavallaan, myös vanha minäsi (ego) kuolee, huomaat mitkä asiat ja ihmiset eivät ole enää hyväksi sinulle ja löydät todellisen itsesi ja paikkasi maailmassa, löydät täysin uusia kiinostuksen kohteita ja saatat hakeudut erilaisten ihmisten seuraan kuin ennen. Tuntuu kuin sinulle olisi myös annettu tieto maailmankaikkeuden merkityksestä ja läheinen yhteys Jumalaan ja omaan ylempään tietoisuuteesi.

Sama seuraa siitä mullistavasta elämänkuvan muutoksesta, kun ns. tulet uskoon. Jumaltermeillä Pyhä Henki koskettaa sinua niin, että heräät ja alat nähdä, kokea ja elää Jumalan tarkoittamaa elämääsi. Taivas alkaa siis jo täällä maan päällä, olosuhteista huolimatta.

Usein ei-uskova sekoittaa tämän uskonnollisuuteen, uskonnon harrastamiseen (kyllä, harrastus se on monelle "uskovalle"!)

Uskoontullut on nähnyt Valon, ja haluaa seurata sitä. Moni ihmettelee kokemustaan ja luulee, että nyt minun sitten pitää ruveta harrastamaan hengellisiä kokouksia ja kirkonmenoja - ja päätyy palvomaan tuluksia, eikä ymmärrä palaa sitä tulta, joka niistä iski. Tuli sammuu ja uskova kuolee kirkonpenkkiin.

Mutta Henki johdattaa joka hetki niitä, jotka kulkevat Jumalan läsnäolossa ja ottavat sen todesta.

Vierailija
102/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte uskoa johonkin niin typerään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte uskoa johonkin niin typerään?

Mun mielestä taas on typerää lokeroida jokin semmoinen mistä ei tiedä yhtään mitään. Viisas on se ihminen, joka tietää että hän ei todellakaan tiedä kaikkea, uskaltaa ajatella tarvittaessa erilailla  ja on avoin oppimaan uutta. Vain siksi, että sinulla ei ole henkilökohtaista tietoa ja kokemusta jostain asiasta, ei se tarkoita että tämä olisi hulluutta. Yhteiskunta on ohjelmoinut (ei kirjaimellisesti) uskomaan, että vain tietyt asiat on mahdollisia, mutta kun viimeinkin avaat silmät ja heräät, huomaat että maailmassa on niin paljon muutakin mitä et pysty kokemaan viidellä aistillasi.

Vierailija
104/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että tällä palstalla näin paljon hörhöön uskovia kun täällä puhutaan paskaakin niin paljon muista. Nyt menee chakrat ja vibraatiot uusiksi teillä.

Ei olekaan. Tuo yksi mielenvikainen tyyppi keskustelee itse itsensä kanssa "chakroista" ja "kundaliineista".

Surullinen avohoitopotilas.

Chakrasysteemi liittyy paljolti sun sisärauhasiin, mikä on varmaan länsimaalaisille hieman helpompi tapa lähestyä asiaa. Esim. Ajna chakra on yhteydessä sun käpyrauhaseen.

Vierailija
105/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja-alapeukuttaja saapui taas tännekin. Muutama tunti sitten alapeukkuja ei juurikaan ollut, nyt niitä on jopa yli 10 niissä kommenteissa, joita hän ei voi hyväksyä.

Hänelle on kova pala, että jotkut ovat ymmärtäneet, että elämä on muutakin kuin materiaa, ja hän kuvittelee, että muut keskustelijat ovat sairaita, vaikka hän komppaa itse itseään ja syyllistyy todella outoihin tekoihin (esiintyy jopa muina palstalaisina). 

Vierailija
106/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja-alapeukuttaja saapui taas tännekin. Muutama tunti sitten alapeukkuja ei juurikaan ollut, nyt niitä on jopa yli 10 niissä kommenteissa, joita hän ei voi hyväksyä.

Hänelle on kova pala, että jotkut ovat ymmärtäneet, että elämä on muutakin kuin materiaa, ja hän kuvittelee, että muut keskustelijat ovat sairaita, vaikka hän komppaa itse itseään ja syyllistyy todella outoihin tekoihin (esiintyy jopa muina palstalaisina). 

Mulla oli ennen ateistinen maailmankuva, mutta kun omalle kohdalle tuli useita yliluonnollisia kokemuksia, mitä ei mitenkään muuten voinut selittää, niin se maailmankuva vain muuttui ja olenkin nyt itse yksi niistä joita ennen pidin hörhöinä. 

Vierailija
107/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudatan. Aina jos vahingossa ajattelen jotain ikävää toiselle tai jopa tällä palstalla tekisi mieli vastata ikävästi toiselle, niin en tee sitä vaan käännän sen positiiviseksi ja toivon henkilölle rauhaa ja vastaan ystävällisesti kuten haluaisin itselleni vastattavan. Haluan nauraa ja olla iloinen, enkä vahingoniloinen tai piikikäs.

Huomasin että aina kun ajattelin toisesta pahaa niin minun elimistöön alkoi sattua jossain kohtaa, töissä meni huonosti, minua ärsytti kaikki asiat ja ihmiset, olisin vaan halunnut nukkua. Näytin tyytymättömältä kun katsoin peiliin.

Nyt tunnen olevani niin täynnä rakkautta ja hyvää henkeä että tästä riittää ympärilleni, kaikille! Olen onnellinen ja olen elossa, ja kun harmittelin rahatilannettani 3 vkoa sitten niin sain kuulla että eräs kaukaisempi sukulainen oli laittanut testamenttiinsa minulle perintöä eli rahaa on tulossa. Ihan käsittämätöntä tämä hyvän viljely! Olen myös laihtunut 7 kiloa 6 viikon aikana eli nyt ihannepainossani. Positiivisuus polttaa paremmin kaloreita :))

Tosi kiva teksti! Mulla ihan sama juttu. Änkyrästä ja pelokkaasta muutuin elämää rakastavaksi ja (melkein) elämää pelkäämättömäksi (vielä on työtä tehtävänä :) <3 ), ja voin paremmin kuin koskaan.

Manifestoinnista: manifestoin rahaa. Mulla oli vielä vuosi sitten lainaa noin 6000 e (vanhat opintolainat). Kituutin toimistoduunissa. Sitten repäisin, seurasin omaa polkuani, aloin "digital nomadiksi", muutin ulkomaille, ja nyt, yhtä vuotta myöhemmin, mulla on laina kuitattuna ja lisäksi säästössä 15 000 euroa päälle.

Ja salaisuus tässä on myös se, että haluaa AIDOSTI jakaa omastaan. Mä annan aina kodittomille kaikki kolikot, joskus jopa irtoaa pikkuseteleitä kun olen oikein hyvällä tuulella. Haluan auttaa vanhaa äitiäni unelmassaan ostaa mökki, kunhan vielä vähän kertyy lisää massia. Hän on tehnyt kaikkensa ison perheensä eteen, ja elimme aina köyhyysrajalla. Nyt on mun, ja hänen, ja koko mun perheen, vuoro saada takaisin.  ^_^

Meditoin joka päivä yhteensä noin tunnin, aamuisin ja iltaisin ja lisäksi joogassa. En aina "manifestoi", vaan ihan sellasta mindfullnessia. Joka auttaa todella paljon pitämään elämää linjassa, ja myös sitten siinä manifestoinnissa, kun oma henkinen hyvinvointi on loistokantimissa.

Suosittelen kaikille edes kokeilemaan. Ette menetä mitään. YouTubesta löytyy rutkasti esim. meditaatioita aiheesta.  Tällä pallolla on niin paljon runsautta, siitä riittää kyllä kaikille, juuri SINULLE, joka tätä luet, myös! <3

Kiitos.

Vierailija
108/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuommoisia harrastetaan ennenkuin se scheisse aikuisten oikeasti lentää tuulettimeen.

Vierailija
109/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuommoisia harrastetaan ennenkuin se scheisse aikuisten oikeasti lentää tuulettimeen.

Hups, tulitko keränneeksi itsellesi negatiivista energiaa alapeukulla? Ymmärrän, että totuus sattuu.

Vierailija
110/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista julkisesti puhuminen on vähän, kuin rupeaisi huutamaan leffateatterissa: "HYVIKSET VOITTAA TAAS!".

Kaikki tietävät sen jo, etkä sinä siitä mitään kiitosta saa.

Vierailija
111/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte, että tämä on hömppää, voisitteko perustella miksi olette vakaasti tätä mieltä. Maailma on täynnä ihmeitä ihmisen syntymästä kuolemaan, kasveihin ja eläimiin, joten eiköhän ole moni muukin tässä maailmankaikkeudessa mahdollista.

Vierailija
112/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte, että tämä on hömppää, voisitteko perustella miksi olette vakaasti tätä mieltä. Maailma on täynnä ihmeitä ihmisen syntymästä kuolemaan, kasveihin ja eläimiin, joten eiköhän ole moni muukin tässä maailmankaikkeudessa mahdollista.

Voisitteko perustella, miksi vetovoiman laki on "laki"?

Onko teillä selitystä, miksi lapset ja nuoret jotka kuolevat sairauksiin, ovat vetäneet sen puoleensa itse?

Vierailija
113/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Law of Attraction eli Vetovoiman laki toimii myös ihastusten suhteen. Jos haluat että joku ihminen ottaa sinuun yhteyttä puhelinsoitolla tai viestillä, niin tarvitsee vain tehdä muutama pieni juttu jotka vievät hetken ajan, ja toimii takuuvarmasti! :))

Kun halusin että elämäni mies, jonka olin kohdannut sattumalta, lähettää minulle ihanan, rakastaan viestin, niin tuo toimi kahden tunnin sisään! Annoin itsestäni vetovoiman suoraan hänen aivoihin, ja hän ei voinut vastustaa.

Ne jotka eivät usko tähän, eivät usko ja jäävät ilman.

Vierailija
114/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aina välillä luonnossa vastakohdat vedä toisiaan puoleensa (magneetti) ja välillä samanlainen vetää samanlaista puoleensa (vesi yhdistyy suurempaan vesikertymään) miten selitätte tämän?

Vierailija
115/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIinuspeukuttaja-trolli on kerännyt ketjusta itselleen niin pahat karmat että on varmaan saastuttanut koko sukunsa ja kaveripiirinsä. Käy vähän sääliksi.

Vierailija
116/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Law of Attraction eli Vetovoiman laki toimii myös ihastusten suhteen. Jos haluat että joku ihminen ottaa sinuun yhteyttä puhelinsoitolla tai viestillä, niin tarvitsee vain tehdä muutama pieni juttu jotka vievät hetken ajan, ja toimii takuuvarmasti! :))

Kun halusin että elämäni mies, jonka olin kohdannut sattumalta, lähettää minulle ihanan, rakastaan viestin, niin tuo toimi kahden tunnin sisään! Annoin itsestäni vetovoiman suoraan hänen aivoihin, ja hän ei voinut vastustaa.

Uskon vetovoiman lakiin joissain määrin, mutta mihin tämä perustuu, koska kuitenkin oletaan että ihmisellä on vapaa tahto?

Vierailija
117/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa henkilö jutteli ja juorusi mielellään toisten ihmisten vakavista sairauksista kuten syövistä. Joka päivä kyttäili mm facebookista että miten huonosti muilla menee, kuka voi huonosti, kenen sukulainen tai perheenjäsen kuolliut syöpään. Mässäili noilla juoruilla kaikille harva se päivä ja nautti siitä jos sai muiden sairauksilla jutunaiheita ja säikyteltyä muita tuttuja, kuten että "tuo sun ruma luomes voi kuule olla ihosyöpä!" tai vastaavaa joka hermostutti muut ihmiset ympärillään.

Tuo nainen veti noilla jutuillaan puoleensa sairauksia, ja sairastui vakavasti itsekin samana vuonna!

Vierailija
118/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen jossa henkilö jutteli ja juorusi mielellään toisten ihmisten vakavista sairauksista kuten syövistä. Joka päivä kyttäili mm facebookista että miten huonosti muilla menee, kuka voi huonosti, kenen sukulainen tai perheenjäsen kuolliut syöpään. Mässäili noilla juoruilla kaikille harva se päivä ja nautti siitä jos sai muiden sairauksilla jutunaiheita ja säikyteltyä muita tuttuja, kuten että "tuo sun ruma luomes voi kuule olla ihosyöpä!" tai vastaavaa joka hermostutti muut ihmiset ympärillään.

Tuo nainen veti noilla jutuillaan puoleensa sairauksia, ja sairastui vakavasti itsekin samana vuonna!

Itse sairastuin syöpään vaikka en koskaan seurannut toisten syöpiä. Miten voi olla?!

Vierailija
119/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon vetovoiman lakiin joissain määrin, mutta mihin tämä perustuu, koska kuitenkin oletaan että ihmisellä on vapaa tahto?

Ei ketään voi pakottaa.

'Jos maalaat itsellesi kuvan ihanteesta, kuvittelet miellyttävän ympäristön jossa sinä ja se henkilö, vaistoat hänen saman kaltaisen tahtonsa eli saat positiivista vastausta myös häneltä, niin henkilö tavallaan herää siihen tilanteeseen sinun suhteesi.

Jos hengität muutaman kerran syvään ja rauhoitut, luot sellaisen tilanteen että katsot esim. kännyäsi ja kuvittelet miten iloiseksi tulet jos saisit henkilöltä viestin ja koe se innokkuus mielessäsi, niin se tapahtuu varmsti. Tuon innostuksen jälkeen laita kännykkä pois joksikin aikaa. Voit yllättyä.

Vierailija
120/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastuin syöpään vaikka en koskaan seurannut toisten syöpiä. Miten voi olla?!

Ehkä vedit jotenkin sairausta puoleesi, tai se oli geneettistä. Tai valehtelet. Emme voi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän