Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?

Vierailija
26.09.2019 |

Mitä olet onnistunut manifestaamaan elämääsi?

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosin ja sairauden, pysyisin etäällä.

Vierailija
2/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ole muita...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain täydellisen miehen eli löysin twin flameni, ja kohta saanmme ostettua talon juuri siltä haluamaltani hienolta kadulta kun tarjous meni läpi, ja töissä ylennyksen ja palkankorotuksen. Hän sai myös ylennyksen työpaikallaan.

Samalla pääsin eroon negatiivisista ihmisistä elämässäni, ja sain myös uusia positiivisia ystäviä tilalle :)

Kaikki tämä 1,5 vuoden sisään.

Toimii!

Vierailija
4/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh???

Vierailija
5/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon 4 vuotta kestäneistä paniikkikohtauksista ja ahdistuksesta, ja löysin tasapainon elämässäni!

Nyt haluan vaihtaa työkuviot, ja haluaisin uuden parisuhteen.

Puhdistelen elimistöni energoita eli chakrojani ja kuvittelen kaikkea haluamaani silmieni edesssä. Lähetän universumiin viestiä että energiani tuo minulle lisää tasapainoa, rauhaa ja rakkautta.

Vierailija
6/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3531171/joko-vetovoiman-laki-meni-pois-…

Täällä on pitkä keskustelu aiheesta jos kiinostaa. Palstalta kyllä löytyy asian harjoittajia.

Vierailija
7/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 15 vuotta jo olen noudattanut. Erinomaisesti toimii oman henkilökohtaisen todellisuuden ja elinpiirin luominen miellyttäväksi sillä tapaa. Olen tosin myös opiskellut erilaisista magiaperinteistä rituaaleja ja tapoja, joilla paremmin voi saada ne halutut manifestoitavat uskomukset iskotettua alitajuntaan asti. Joskushan käy muuten niin, että vaikka ajatteleva mieli yrittäisi kovin uskoa siihen mitä tahtoo manifestoida, ei-tietoinen mieli joka on valtaosa mielestä, on eri mieltä ja siksi mitään ei tapahdu.

Vierailija
8/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan. Aina jos vahingossa ajattelen jotain ikävää toiselle tai jopa tällä palstalla tekisi mieli vastata ikävästi toiselle, niin en tee sitä vaan käännän sen positiiviseksi ja toivon henkilölle rauhaa ja vastaan ystävällisesti kuten haluaisin itselleni vastattavan. Haluan nauraa ja olla iloinen, enkä vahingoniloinen tai piikikäs.

Huomasin että aina kun ajattelin toisesta pahaa niin minun elimistöön alkoi sattua jossain kohtaa, töissä meni huonosti, minua ärsytti kaikki asiat ja ihmiset, olisin vaan halunnut nukkua. Näytin tyytymättömältä kun katsoin peiliin.

Nyt tunnen olevani niin täynnä rakkautta ja hyvää henkeä että tästä riittää ympärilleni, kaikille! Olen onnellinen ja olen elossa, ja kun harmittelin rahatilannettani 3 vkoa sitten niin sain kuulla että eräs kaukaisempi sukulainen oli laittanut testamenttiinsa minulle perintöä eli rahaa on tulossa. Ihan käsittämätöntä tämä hyvän viljely! Olen myös laihtunut 7 kiloa 6 viikon aikana eli nyt ihannepainossani. Positiivisuus polttaa paremmin kaloreita :))

Vierailija
9/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen miinuspeukuttaja saa nyt ITSEAIHEUTETTUA huonoa energiaa Universumilta. Kannattaa muistaa.

Vierailija
10/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis manifestoit niin paljon pahaa muille että se osui sinuun omaan mielenterveyteesi.

Pahoittelen. Ehkä opit läksysi ja voit paremmin seuraavassa elämässäsi.

Vierailija
11/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin eroon 4 vuotta kestäneistä paniikkikohtauksista ja ahdistuksesta, ja löysin tasapainon elämässäni!

Puhdistelen elimistöni energoita eli chakrojani ja kuvittelen kaikkea haluamaani silmieni edesssä. Lähetän universumiin viestiä että energiani tuo minulle lisää tasapainoa, rauhaa ja rakkautta.

Mä meditoin paljon ja chakrat ovat viimeinkin tasapainossa, energia tuntuu olevan todella korkea tällä hetkellä, joten haluan käyttää sitä hyväksi ja manifestoida unelmaelämäni. Law of Attraction on vielä tosi uusi juttu mulle, mutta innolla lähden kokeilemaan!

T. AP

Vierailija
12/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis manifestoit niin paljon pahaa muille että se osui sinuun omaan mielenterveyteesi.

Pahoittelen. Ehkä opit läksysi ja voit paremmin seuraavassa elämässäsi.

Ennemminkin olin muille se heittopussi lähipiirissä ja kiltti mutta usko mihin haluat, ei ole multa pois.

Vierailija
13/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy yksi toinenkin energioilla käyvä joskin jo varattu. Ihana tulla aina takaisin positiivisella energialla varustettuun kotiin <3

Toivon sulle kaikkea hyvää, ja samaten paljon onnea niin työn kuin parisuhteen löytämisen osalta.

Vierailija
14/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 15 vuotta jo olen noudattanut. Erinomaisesti toimii oman henkilökohtaisen todellisuuden ja elinpiirin luominen miellyttäväksi sillä tapaa. Olen tosin myös opiskellut erilaisista magiaperinteistä rituaaleja ja tapoja, joilla paremmin voi saada ne halutut manifestoitavat uskomukset iskotettua alitajuntaan asti. Joskushan käy muuten niin, että vaikka ajatteleva mieli yrittäisi kovin uskoa siihen mitä tahtoo manifestoida, ei-tietoinen mieli joka on valtaosa mielestä, on eri mieltä ja siksi mitään ei tapahdu.

Kyllä vain. Moni myös unohtaa että tärkeintä löytää oma tasapaino ensin, rakastaa itseään. Hyväksyä itsensä.

Se on vaikeaa tänä päivänä kun elämme vaativassa ja kiireisessä elämässä ja turhaudumme ja puramme sen kaikkeen muuhun.

Vasta sitten kun löytänyt sen tasapainon ja rakkauden, voi alkaa kuvitella silmiensä edessä kaikkea muuta haluamaansa, sekä saada yhteyden Twin Flameen eli kaksoisliekkiisi tai Soul Mateen eli sielunkumppaniisi.

Vierailija
15/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain täydellisen miehen eli löysin twin flameni, ja kohta saanmme ostettua talon juuri siltä haluamaltani hienolta kadulta kun tarjous meni läpi, ja töissä ylennyksen ja palkankorotuksen. Hän sai myös ylennyksen työpaikallaan.

Samalla pääsin eroon negatiivisista ihmisistä elämässäni, ja sain myös uusia positiivisia ystäviä tilalle :)

Toimii!

Todella hienoa! Kun manifestaat ja teet affirmaatioita, keskitytkö yhteen asiaan kerralla vai kaikkiin yhtä aikaa?

Vierailija
16/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy yksi toinenkin energioilla käyvä joskin jo varattu. Ihana tulla aina takaisin positiivisella energialla varustettuun kotiin <3

Toivon sulle kaikkea hyvää, ja samaten paljon onnea niin työn kuin parisuhteen löytämisen osalta.

Kiitos samoin!  <3 Lähetän myös sinulle onnea, tätä positiivista energiaa ja valoa.

Minulla sellainen vahva tunne että olet myös Lightworker-kanssaihminen, jolla tehtävä maan päällä? :)

Vierailija
17/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.

Vierailija
18/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii!

Todella hienoa! Kun manifestaat ja teet affirmaatioita, keskitytkö yhteen asiaan kerralla vai kaikkiin yhtä aikaa?

Yksi asia kerralla. Sitten jos siinä alkaa tapahtua edistystä, niin siirryn toiseen. Liian monta asiaa kerralla vie keskittymisen "levälleen" niin sanotusti ja tulee lievästi sekava olo päässä  :)

Vierailija
19/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen miinuspeukuttaja saa nyt ITSEAIHEUTETTUA huonoa energiaa Universumilta. Kannattaa muistaa.

Alapeukkualapeukkualapeukkualapeukkualapeukkualapeukkualapeukkualapeukku

👹👹👹👹👹👹👹👹💩💩💩💩💩💩💩💩💩👺👺👺👺👺👺👺🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Vierailija
20/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki manifestoijat.

Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.

Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan