Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee kaikkia miehiä. Mustasukkainen vai tietää totuuden?

Vierailija
24.09.2019 |

Viime viikolla kävin uuden työkaverin kanssa kahvilla. Mieheni totta kai kuultuaan että tämä on mies alkoi tentata millainen kaveri oli, sellainen pleijeri vai mitä se halusi?
Kerroin rehellisesti mistä kaikesta sitä tuli juteltua, lähinnä töistä mutta nousi myös esille työkaverin naisystävä. Ei yrittänyt mitään.
Mieheni mielestä tulee yrittämään viimeistään pikkujouluissa.
Aivan kuten jokainen miespuolinen työyhteisössämme josta olen edes sivulauseessa maininnut.

Esimieheni on toinen josta on täysin varma (tapaamatta) että tämä koittaa sänkyyn kanssani. Jos esimies soittaa työasioissa saan miehelleni raportoida mistä puhuttiin vaikka hän olisi seissyt vieressä, ei vaan riitä kuulla mitä minä sanon kun se toinen kuitenkin yrittää jotain.

Kerroin bussikuskista joka on lähiviikkoina ollut ystävällinen minulle. Se yrittää iskeä minua.
Kaupan kassa hymyili minulle, sekin yrittää iskeä tai haluaa sänkyyn.
Kaveri kysyi olenko tulossa viikonloppuna juhliin, aikoo iskeä siellä.

Nyt mies oli etsinyt Facebookista tuon uuden miehen joka meillä aloitti viime viikolla ja arvosteli hänen ulkonäköään. Jotenkin tuntuu että alkaa mennä liian pitkälle.

Tätä nyt voisi jatkaa pidempää, kaikki miehet jotka eivät pidä minua täysin ilmana ovat aivan varmasti ihastuneita tai koittavat saada seksiä.
En jaksaisi olla vakuuttamassa koko ajan miestäni siitä että ihan mukavia herrasmiehiä ovat ne joiden seurassa liikun, en minä niiden kanssa muuten olisi.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole tervettä. Mä toteaisin ukolle, että siinähän vonkaavat, mitä sitten?

Yks mustis kerran laukoi, että en minä puolisoani epäile, vaan niitä miehiä, jotka tulee juttusille..

Vierailija
2/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että jos työpaikalla kovin lähenee vastakkaista sukupuolta olevien työkavereiden kanssa, niin mahdollisuus työpaikkaromanssiin myös kasvaa... Niitä työkavereita kun nähdään jopa enemmän, kuin omaa kumppania.

Tuollainen bussikuskien ja myyjien epäily kuullostaa kyllä sekopäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on hirvittävä itse rakennettu vankila. Aivan turhaa kohteen yrittää puolustautua. Sehän n. ssii vaikka myyjän kanssa kauppareissulla.

Vierailija
4/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ihmetyttämään otsikko - vai tietää totuuden? Minkä totuuden? Vai kuvitteletko itsekin, että jokainen ystävällinen mies haluaa sänkyysi. 

Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen ja sinullakin taitaa olla vähän turhan suuret luulot itsestäsi. 

Vierailija
5/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävit työajan ulkopuolella kahvilla?

Vierailija
6/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sitä mieltä, että kaikki miehet yrittää iskeä jos ne juttelee naisille. Ehkä sama ajatus taustalla, mutta toi kuulustelu ja kyttääminen kuulostaa pahalta.

Vierailija
7/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eksä oli varma että kaikki miehet ovat seikkaisujen ja seksin perään. "Usko mua, mä tiedän!" Sitten ei enää auttaneet ne "joo en mä mutta kaikki kaverit" -selitykset. 

Vierailija
8/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo terveeltä vaikuta, mutta miksi sinun pitää mainita miehellesi jos bussikuski on hymyillyt sinulle?? Ei ole tervettä sekään...

Vierailija
9/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sitä mieltä, että kaikki miehet yrittää iskeä jos ne juttelee naisille. Ehkä sama ajatus taustalla, mutta toi kuulustelu ja kyttääminen kuulostaa pahalta.

Eli miehesi ei koskaan juttele muille naisille, kuin sinulle ja ehkä äidilleen? Jos hänen työparinaan olisi nainen, niin ei puhuisi tälle? Jos lääkäri/hoitaja on nainen, niin vaatii saada miehen, koska ei voi jutella? Etsii kuumeisesti kaupassa aina mieskassaa?

Vierailija
10/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo terveeltä vaikuta, mutta miksi sinun pitää mainita miehellesi jos bussikuski on hymyillyt sinulle?? Ei ole tervettä sekään...

Tulee mieleen, että oikein haluaa tehdä miestään mustasukkaiseksi.

Vierailija
11/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävit uuden työkaverin kanssa kahvilla? Mitäs niin mielenkiintoista siinä on, että menit. Vai käytkö aina uusien työkavereiden kanssa kahvilla.

Vierailija
12/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tervettä ole mutta mitä kuvittelet itsestäsi kun täytyy miehelle kertoa että bussikuski oli mukava ja kaupassa hymyiltiin?

Vierailija
13/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairaalloisen mustasukkainen. Tuo vain ja ainoastaan pahenee, eli eroa ennen kuin olet niin sanotusti six feet under.

Lisäksi kyllähän se kertoo miehestä itsestään kaiken, jos hänen mielestään ihan kaikki miehet yrittävät kokoajan päästä kaikkien niiden naisten pöksyihin, joiden kanssa ovat edes pienimmissä määrin tekemisissä. Miehellä itsellään ei siis ole puhtaat jauhot pussissaan.

Vierailija
14/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että oikein haluaa tehdä miestään mustasukkaiseksi.

No, jos on kyseessä niinkin harvinainen tapahtuma kuin bussikuskin hymyily, niin miksei siitä saisi mainita? Kerran yksi bussikuski sanoi minulle, että minulla on kauniit silmät. Kerroin miehelle eikä hän ollut moksiskaan. Kaiken lisäksi tuo on ainoa kerta, jolloin minun silmiä on kehuttu.

Vierailija
15/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan mene minkään työkaverin kanssa kahville ja varsinkaa uuden. En tiedä sanoisiko mieheni mitään siihen edes, mutta itse en näe työkavereita niin mielenkiintoisena varsinkaan vastakkaista sukupuolta olevaa että menisin johonkin. Jos oma mieheni ilmoittaisi, että menisi uuden työkaverin kanssa kahville, niin kyllä minä ihmettelisin sitä ja kysyisin miksi menet jne. En ole mustasukkainen ihminen, mutta nämä tällaiset uudet tyypit on vaan big nou nou.

Vierailija
16/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut aivan mustasukkainen. Ihmettelen, että miten nyt näin kiihdyin vain sen takia, että mies on viisi minuuttia myöhässä. Kun havahdun tähän vainoharhaiseen mustasukkaisuuteeni, niin näen itseni pirttihirmuna. Hyi.

Mulla on maailman paras mies, joka tekisi mitä vaan vuokseni.

Mustasukkaisuuteni johtuu siitä, ettei mieheni huomioi minua tarpeeksi, vaikka hän tekee aivan kaiken kun minä vaan makaan.

Koska hän ei ehdi antaa minulle huomioa, on minun mentävä hänen luokseen huomattavaksi. Sitten kun hän huomaa minua, niin sitten mieleni on taas levollinen.

On tämä elämä niin vaikeaa

Vierailija
17/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi ei koskaan juttele muille naisille, kuin sinulle ja ehkä äidilleen? Jos hänen työparinaan olisi nainen, niin ei puhuisi tälle? Jos lääkäri/hoitaja on nainen, niin vaatii saada miehen, koska ei voi jutella? Etsii kuumeisesti kaupassa aina mieskassaa?

Mieluummin ei puhu kenellekään, mutta jos on pakko asioida, niin mieluummin naisten kanssa. Ei ole ollenkaan sosiaalinen tapaus. Ymmärrän, että hän itse ei ottais kontaktia naiseen "muuten vaan", kun ei mieheenkään ja olettaa, että muut on samanlaisia.  

Ite hölisen kaikkien kanssa. Saattaahan niillä miehillä olla taka-ajatuksia, mutta sehän ei ole mun ongelma.

Vierailija
18/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin uuden työkaverin kanssa kahvilla. Mieheni totta kai kuultuaan että tämä on mies alkoi tentata millainen kaveri oli, sellainen pleijeri vai mitä se halusi?

Raportoitko miehellesi kaiken, mitä työpäivän aikana tapahtuu?

Esimieheni on toinen josta on täysin varma (tapaamatta) että tämä koittaa sänkyyn kanssani. Jos esimies soittaa työasioissa saan miehelleni raportoida mistä puhuttiin vaikka hän olisi seissyt vieressä, ei vaan riitä kuulla mitä minä sanon kun se toinen kuitenkin yrittää jotain.

Sairasta. Miksi suostut raportoimaan puheluista? Minulle ei tulisi mieleenkään. Ihan senkään takia, että asiat ovat yleensä enemmän tai vähemmän luottamuksellisia.

Kerroin bussikuskista joka on lähiviikkoina ollut ystävällinen minulle. Se yrittää iskeä minua.

Kaupan kassa hymyili minulle, sekin yrittää iskeä tai haluaa sänkyyn.

Kaveri kysyi olenko tulossa viikonloppuna juhliin, aikoo iskeä siellä.

Ymmärrät varmaan tuon kirjoitettuasi itsekin, ettei miehesi ajattelumaailma ole terve. Miksi kuuntelet noita hänen pakkomielteitään?

En jaksaisi olla vakuuttamassa koko ajan miestäni siitä että ihan mukavia herrasmiehiä ovat ne joiden seurassa liikun, en minä niiden kanssa muuten olisi.

Älä vakuuta. Ei sinun tarvitse. Sano miehellesi, että lopettaa typerät kommenttinsa. Jos itse asetut kynnysmatoksi niin sen jälkeen on turha valittaa jalanjäljistä kasvoillaan.

Vierailija
19/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kannattaa, varsin kun seurustelee, olla provosoimatta liikkumalla jatkuvasti hyvin monen mieshenkilön kanssa, vaikka oliis miehensä kanssa sovittu jotenkin asioita.

Toisaalta on vielä perässä takiaisia typeryksiä jotka yrittävät jopa miesasiakasta tehdä mustasukkaiseksi jostain toisesta.  mutta se onkin psykiatrian hoiodn tarvetta,  siinä tapauksessa, miesasiakkaan perässä itkevälle.

Vierailija
20/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tuossa keskikaupungilla erään naisen kanssa mm. lounaalla. se jo riitti mustasukkaisen naikkosen perässähuuteluun, kuten ihan kahvilassa käynti. kun kauppakeskuksen läpi siirryttiin johonkin, se riitti jo.

mutta sitä varten kauppakeskuksessa on vartijat, ja kännykässä puhelinnumero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä