Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee kaikkia miehiä. Mustasukkainen vai tietää totuuden?

Vierailija
24.09.2019 |

Viime viikolla kävin uuden työkaverin kanssa kahvilla. Mieheni totta kai kuultuaan että tämä on mies alkoi tentata millainen kaveri oli, sellainen pleijeri vai mitä se halusi?
Kerroin rehellisesti mistä kaikesta sitä tuli juteltua, lähinnä töistä mutta nousi myös esille työkaverin naisystävä. Ei yrittänyt mitään.
Mieheni mielestä tulee yrittämään viimeistään pikkujouluissa.
Aivan kuten jokainen miespuolinen työyhteisössämme josta olen edes sivulauseessa maininnut.

Esimieheni on toinen josta on täysin varma (tapaamatta) että tämä koittaa sänkyyn kanssani. Jos esimies soittaa työasioissa saan miehelleni raportoida mistä puhuttiin vaikka hän olisi seissyt vieressä, ei vaan riitä kuulla mitä minä sanon kun se toinen kuitenkin yrittää jotain.

Kerroin bussikuskista joka on lähiviikkoina ollut ystävällinen minulle. Se yrittää iskeä minua.
Kaupan kassa hymyili minulle, sekin yrittää iskeä tai haluaa sänkyyn.
Kaveri kysyi olenko tulossa viikonloppuna juhliin, aikoo iskeä siellä.

Nyt mies oli etsinyt Facebookista tuon uuden miehen joka meillä aloitti viime viikolla ja arvosteli hänen ulkonäköään. Jotenkin tuntuu että alkaa mennä liian pitkälle.

Tätä nyt voisi jatkaa pidempää, kaikki miehet jotka eivät pidä minua täysin ilmana ovat aivan varmasti ihastuneita tai koittavat saada seksiä.
En jaksaisi olla vakuuttamassa koko ajan miestäni siitä että ihan mukavia herrasmiehiä ovat ne joiden seurassa liikun, en minä niiden kanssa muuten olisi.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pettäjä osaa epäillä koko ajan toista. Mitä itse puuhaa, niin kuvittelee, että toisetkin tekee samaa.

On niin koettu juttu.

Vierailija
62/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo terveeltä vaikuta, mutta miksi sinun pitää mainita miehellesi jos bussikuski on hymyillyt sinulle?? Ei ole tervettä sekään...

Tulee mieleen, että oikein haluaa tehdä miestään mustasukkaiseksi.

No, jos on kyseessä niinkin harvinainen tapahtuma kuin bussikuskin hymyily, niin miksei siitä saisi mainita? Kerran yksi bussikuski sanoi minulle, että minulla on kauniit silmät. Kerroin miehelle eikä hän ollut moksiskaan. Kaiken lisäksi tuo on ainoa kerta, jolloin minun silmiä on kehuttu.

Jos pääkaupunkiseudulla bussikuski hymyilee, niin se on niin harvinainen tapahtuma, että kertoisin kaikille. Samoin kerron kyllä miehelleni työpaikan /kauppareissun tapahtumista eikä hän ole niistä mustis. Ettekö te muut keskustele miestenne kanssa?

Taattua AV-laatua: jos et raportoi kaikkea päivän aikana tapahtunutta niin se tarkoittaa, ettet keskustele miehesi kanssa.

Onneksi omassa elämässäni tapahtuu sen verran paljon kiinnostaviakin asioita, ettei tarvitse käydä läpi työpäivää alkaen siitä, kun bussiin nousen. Ja mitä kertomista on kauppareissusta?

Olen itse jo ihan ikänikin puolesta suojassa kehuilta ja flirteiltä, mutta silloin kun niitä tuli, ei käynyt mielessänikään retostella niillä puolisolle. Vaikka hän ei ole edes mustasukkaista laatua.

Saman jutun voi kertoa retostellen tai hauskana tapahtumana, sinä itse päätät, kumpi on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo terveeltä vaikuta, mutta miksi sinun pitää mainita miehellesi jos bussikuski on hymyillyt sinulle?? Ei ole tervettä sekään...

Tykkään kertoa jos jokin teki minut iloiseksi. Saatan olla yksinkertainen mutta minun aamuani parantaa se jos joku sanoo edes huomenta eikä kaikki vain jurota eteenpäin näkemättä muita.

Ap

Kyllä minäkin olen iloinen kohteliaasta käytöksestä ja tulee hyvä fiilis, jos toivotetaan huomenet, mutta en koe niitä niin mullistaviksi asioiksi, että pitäisi kotona raportoida. Jos vielä tiedät, että miehesi on tuollainen hullu, niin sitä paremmalla syyllä kannattaa jättää kertomatta tuollaisia.

Ei hän hullu ole. Paitsi ehkä nyt kun alkoi facesta stalkata?

Nyt kun tähän bussikuskiin tuntui moni jämähtävän niin kyse on samasta kuskista joka on iloinen ja kohtelias aina.

Kyllä minä kerron että vitsit kun aamulla oli taas se aina hymyilevä kuski / iloinen kahvilan myyjä / milloin minäkin joka sai minutkin hymyilemään.

Ap

Ja kun mies sitten sanoo, että se kuski/myyjä/työkaveri/pomo/... haluaisi panna sinua, niin jäät kuuntelemaan sitä kerta toisensa jälkeen?

Heittää asian ilmoille vitsin muodossa. Sen taakse sitten menee piiloon kun sanon ettei mihinkään sellaiseen ollut edes viitteitä. "Vitsi, vitsi mutta kyllä minä miehet tiedän."

Ap

Ja tuo keskustelu käydään teillä lähes päivittäin? Olisin sanonut jo toisen tai kolmannen kerran jälkeen, että "Älä jaksa."

Ei läheskään päivittäin. Ja olen sanonut ettei jaksaisi, silloin saan tuon selityksen että tietää kyllä mitä miehet ajattelee.

Ap

Vierailija
64/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun elämässäni ei tapahdu mielenkiintoisia asioita. Se että joku on kohtelias minulle saattaa olla päiväni kohokohta. Tai että uusi työntekijä haluaa käydä kanssani kahvilla.

Kukaan ei ole minulle flirttaillut tai antanut kehuja, työstä esimies mutta senkin ilon mies sai väännettyä siihen että haluaa minun etenevän reittä pitkin.

Ap

Tajuaako se mies, että sun elämä on tylsää? Mulla ainakin on niin kuivaa, että otan irti ilon mistä saan, sit on ärsyttävää jos joku sataa sille paraatille. Tai ehkä se tietää ja siks kuvittelee, että joku vois napata sut.

Tietää eikä ole siihen syyllinen, enemmänkin kannustaa minua tekemään enemmän.

Ei hän siitä kahvilla käymisestäkään sanonut etten saisi mennä mutta jälkeen päin kommentoi ilkeästi sitä toista miestä.

Sama kun (mies)kaverisi kysyi olenko tulossa juhliin. Ennen sitä mieheni kannusti minua menemään mutta sitten kuitenkin kun olin iloinen että joku jopa haluaa että tulen kääntyi asia niin että se vaan koittaa saada pillua.

Ei kukaan minua voisi napata, elämäni on oma ehtoisesti tylsää koska keskityn työhön ja samalla käyn koulua.

Ap

Vierailija
65/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mustasukkaisia ovat pettäjät. Koska hekin, niin miksi muutkin.

Vierailija
66/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietää totuuden?" Olet siis pettänyt miestäsi ja hän aistii tämän ja epäilee siksi sinua pettämisestä?

Vierailija
67/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ja kahvilla vieraan miehen kanssa. Mitä vittua nyt taas.

Vierailija
68/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies suostuu suhteeseen naisen kanssa, joka käy kahvilla toisten miesten kanssa. Joku beta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä