Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee kaikkia miehiä. Mustasukkainen vai tietää totuuden?

Vierailija
24.09.2019 |

Viime viikolla kävin uuden työkaverin kanssa kahvilla. Mieheni totta kai kuultuaan että tämä on mies alkoi tentata millainen kaveri oli, sellainen pleijeri vai mitä se halusi?
Kerroin rehellisesti mistä kaikesta sitä tuli juteltua, lähinnä töistä mutta nousi myös esille työkaverin naisystävä. Ei yrittänyt mitään.
Mieheni mielestä tulee yrittämään viimeistään pikkujouluissa.
Aivan kuten jokainen miespuolinen työyhteisössämme josta olen edes sivulauseessa maininnut.

Esimieheni on toinen josta on täysin varma (tapaamatta) että tämä koittaa sänkyyn kanssani. Jos esimies soittaa työasioissa saan miehelleni raportoida mistä puhuttiin vaikka hän olisi seissyt vieressä, ei vaan riitä kuulla mitä minä sanon kun se toinen kuitenkin yrittää jotain.

Kerroin bussikuskista joka on lähiviikkoina ollut ystävällinen minulle. Se yrittää iskeä minua.
Kaupan kassa hymyili minulle, sekin yrittää iskeä tai haluaa sänkyyn.
Kaveri kysyi olenko tulossa viikonloppuna juhliin, aikoo iskeä siellä.

Nyt mies oli etsinyt Facebookista tuon uuden miehen joka meillä aloitti viime viikolla ja arvosteli hänen ulkonäköään. Jotenkin tuntuu että alkaa mennä liian pitkälle.

Tätä nyt voisi jatkaa pidempää, kaikki miehet jotka eivät pidä minua täysin ilmana ovat aivan varmasti ihastuneita tai koittavat saada seksiä.
En jaksaisi olla vakuuttamassa koko ajan miestäni siitä että ihan mukavia herrasmiehiä ovat ne joiden seurassa liikun, en minä niiden kanssa muuten olisi.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa! Itse menin siihen lankaan, että en enää morjestanut tuttuja kadulla, en puhunut miespuolisille tuttaville, ettei olisi mitään syytä epäillä mitään. Mutta se vasta epäilyttävältä näyttikin. Kerran kun olin ajatuksissani, mies epäili minun haaveilevan toisesta.

Erosin, mutta mies ei meinannut päästää. Onneksi ei ollut väkivaltainen.

Vierailija
22/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla ja miehelläsi on kahdenkeskistä aikaa? Vai meneekö sinun kaikki aika työkaverimiesten kanssa kahvilla ja viikonloppuna juhlissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta ymmärrän kyllä miestäsikin. Itse kaiketi sitten olen sairaalloisen mustasukkainen akka, kun en katsoisi hyvällä, että mies kävisi työajan ulkopuolella naispuolisten työkavereiden kanssa kahvilla tai kehuskelee kuinka se myyjätyttö hymyili hänelle ja oli niin kohtelias tms. Kai nämä on taas näitä juttuja, että naisten tekemänä täysin ok ilman taka-ajatuksia, mutta jos mies käyttäytyisi näin, niin olisi pettämiset mielessä...

Vierailija
24/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse ja lujaa! Itse menin siihen lankaan, että en enää morjestanut tuttuja kadulla, en puhunut miespuolisille tuttaville, ettei olisi mitään syytä epäillä mitään. Mutta se vasta epäilyttävältä näyttikin. Kerran kun olin ajatuksissani, mies epäili minun haaveilevan toisesta.

Näiden kanssa saa olla tosiaan varuillaan. Meilläkin tämä lähti ensiksi niinkin viattomasta kuin ''satuin vain kulkemaan tästä ohi'' -lausahduksesta ja loppuviimein meillä mentiin siihen etten olisi saanut mennä minnekään yksinäni. Ainoastaan töihin pystyin menemään itsekseni. Päivää ennen eroamista tuli vielä mukaani tk:seen jonne olisi halunnut mennä aluksi yksin puhumaan terveydentilastani, mutta eväsi tämänkin. Olkaa oikeasti varovaisia! Mustasukkaiset puolisot osaavat aloittaa hitaasti ennen kuin saat huomata olevasi käytännössä täysin vankina.

Vierailija
25/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epävarma itsestään ja omasta asemastaan.

Vierailija
26/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta ymmärrän kyllä miestäsikin. Itse kaiketi sitten olen sairaalloisen mustasukkainen akka, kun en katsoisi hyvällä, että mies kävisi työajan ulkopuolella naispuolisten työkavereiden kanssa kahvilla tai kehuskelee kuinka se myyjätyttö hymyili hänelle ja oli niin kohtelias tms. Kai nämä on taas näitä juttuja, että naisten tekemänä täysin ok ilman taka-ajatuksia, mutta jos mies käyttäytyisi näin, niin olisi pettämiset mielessä...

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät tarpeellisena raportoida kotonaan ihan kaiken. Jos puolisoni kertoisi minulle, että joku nainen flirttaili hänelle jossain tilanteessa, niin Ihmettelisin mitä hän ajaa takaa kertomisella.

Minulta meni ohi kohta, jossa sanottiin että se kahvittelu tapahtui nimenomaan työajan ulkopuolella. Tapahtuiko se? En itse ole ikinä ajatellut, että minun pitäisi kertoa kenen kanssa olen syönyt tai käynyt kahvilla työaikana. Jos työpäivän jälkeen jään kaupungille niin silloin usein mainitsen miksi ja moneltako arvelen tulevani.

Vierailija
27/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi ihmetyttämään otsikko - vai tietää totuuden? Minkä totuuden? Vai kuvitteletko itsekin, että jokainen ystävällinen mies haluaa sänkyysi. 

Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen ja sinullakin taitaa olla vähän turhan suuret luulot itsestäsi. 

Näh unohdin otsikon kun aloin kirjoittamaan. Tarkoitus oli vääntää vitsi siitä että "kaikki miehet haluaa vaan seksiä".

Sori hämmennys.

Ap

Vierailija
28/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät tarpeellisena raportoida kotonaan ihan kaiken. Jos puolisoni kertoisi minulle, että joku nainen flirttaili hänelle jossain tilanteessa, niin Ihmettelisin mitä hän ajaa takaa kertomisella.

Minulta meni ohi kohta, jossa sanottiin että se kahvittelu tapahtui nimenomaan työajan ulkopuolella. Tapahtuiko se? En itse ole ikinä ajatellut, että minun pitäisi kertoa kenen kanssa olen syönyt tai käynyt kahvilla työaikana. Jos työpäivän jälkeen jään kaupungille niin silloin usein mainitsen miksi ja moneltako arvelen tulevani.

Niin tämä juuri, että pitää tuollaisista asioista oikein erikseen raportoida. Jos mies tulisi oikein haltioissaan vaikkakin kaupasta, että "voi että se myyjä oli niin ihana ja kauniisti hymyili", niin olisin kyllä wtf.

En tiedä oliko työajalla vai työajan ulkopuolella, mutta jotenkin jäi fiilis, että työajan ulkopuolella.

Vierailija
29/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kävit työajan ulkopuolella kahvilla?

Kyllä. Tarkkaan ottaen työpäivän jälkeen. Oliko siitä jotain?

Ap

Vierailija
30/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloiselta kuulostaa.

T. Periskunta, joka kuolaa ohilipuvia herkullisia peppuja oikein kahdestaan. Muistamme myös aina mainita sen ääneen toiselle, jos toisella meinaa jäädä silmänruoka näkemättä.

Vierailija
31/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin eksä oli varma että kaikki miehet ovat seikkaisujen ja seksin perään. "Usko mua, mä tiedän!" Sitten ei enää auttaneet ne "joo en mä mutta kaikki kaverit" -selitykset. 

Tätä olen välillä miettinyt kun esim kaikki työpaikan miehet on parisuhteessa mutta minun mieheni on sitä mieltä ettei se estä heitä väittelemästä minua.

Kuullut tuon saman "usko, kyllä minä tiedän".

Mitä se itse mahtaa tehdä selkäni takana? Taidan ensi kerralla kysyä.

Ap

Vierailija
32/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo terveeltä vaikuta, mutta miksi sinun pitää mainita miehellesi jos bussikuski on hymyillyt sinulle?? Ei ole tervettä sekään...

Tykkään kertoa jos jokin teki minut iloiseksi. Saatan olla yksinkertainen mutta minun aamuani parantaa se jos joku sanoo edes huomenta eikä kaikki vain jurota eteenpäin näkemättä muita.

Ap

Vierailija
33/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit uuden työkaverin kanssa kahvilla? Mitäs niin mielenkiintoista siinä on, että menit. Vai käytkö aina uusien työkavereiden kanssa kahvilla.

Menimme työpäivän jäljeen samaa matkaa ja hän kysyi käydäänkö kun siinä muutenkin juteltiin. Ihan siksi että on mukava tietää millaisen ihmisen kanssa tekee töitä.

Ap

Vierailija
34/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin eksä oli varma että kaikki miehet ovat seikkaisujen ja seksin perään. "Usko mua, mä tiedän!" Sitten ei enää auttaneet ne "joo en mä mutta kaikki kaverit" -selitykset. 

Tätä olen välillä miettinyt kun esim kaikki työpaikan miehet on parisuhteessa mutta minun mieheni on sitä mieltä ettei se estä heitä väittelemästä minua.

Kuullut tuon saman "usko, kyllä minä tiedän".

Mitä se itse mahtaa tehdä selkäni takana? Taidan ensi kerralla kysyä.

Ap

No, ei se kyllä estäkään 😂 Kyllä noita työpaikkaromansseja tulee ihmisille, kun ollaan tiiviisti yhdessä 8 tuntia 5 päivää viikossa ja ihan sama vaikka siellä kotona odottaisi puoliso ja lapset.

Vierailija
35/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit uuden työkaverin kanssa kahvilla? Mitäs niin mielenkiintoista siinä on, että menit. Vai käytkö aina uusien työkavereiden kanssa kahvilla.

Menimme työpäivän jäljeen samaa matkaa ja hän kysyi käydäänkö kun siinä muutenkin juteltiin. Ihan siksi että on mukava tietää millaisen ihmisen kanssa tekee töitä.

Ap

Niin etkö siellä työpaikalla opi tuntemaan?

Vierailija
36/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla "vai tietää totuuden". Vaikka miehesi "tietäisi" kaikkien miesten haluavan sänkyyn kanssasi, niin terve ihminen ei olisi siitä moksiskaan, koska sinä et halua heidän kanssaan. Problem solved!

Vierailija
37/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo terveeltä vaikuta, mutta miksi sinun pitää mainita miehellesi jos bussikuski on hymyillyt sinulle?? Ei ole tervettä sekään...

Tykkään kertoa jos jokin teki minut iloiseksi. Saatan olla yksinkertainen mutta minun aamuani parantaa se jos joku sanoo edes huomenta eikä kaikki vain jurota eteenpäin näkemättä muita.

Ap

Kyllä minäkin olen iloinen kohteliaasta käytöksestä ja tulee hyvä fiilis, jos toivotetaan huomenet, mutta en koe niitä niin mullistaviksi asioiksi, että pitäisi kotona raportoida. Jos vielä tiedät, että miehesi on tuollainen hullu, niin sitä paremmalla syyllä kannattaa jättää kertomatta tuollaisia.

Vierailija
38/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte molemmat melko pösilöitä. Toinen on super mustis ja toinen lisää pökköä pesään.

Vierailija
39/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla kävin uuden työkaverin kanssa kahvilla. Mieheni totta kai kuultuaan että tämä on mies alkoi tentata millainen kaveri oli, sellainen pleijeri vai mitä se halusi?

Raportoitko miehellesi kaiken, mitä työpäivän aikana tapahtuu?

Esimieheni on toinen josta on täysin varma (tapaamatta) että tämä koittaa sänkyyn kanssani. Jos esimies soittaa työasioissa saan miehelleni raportoida mistä puhuttiin vaikka hän olisi seissyt vieressä, ei vaan riitä kuulla mitä minä sanon kun se toinen kuitenkin yrittää jotain.

Sairasta. Miksi suostut raportoimaan puheluista? Minulle ei tulisi mieleenkään. Ihan senkään takia, että asiat ovat yleensä enemmän tai vähemmän luottamuksellisia.

Kerroin bussikuskista joka on lähiviikkoina ollut ystävällinen minulle. Se yrittää iskeä minua.

Kaupan kassa hymyili minulle, sekin yrittää iskeä tai haluaa sänkyyn.

Kaveri kysyi olenko tulossa viikonloppuna juhliin, aikoo iskeä siellä.

Ymmärrät varmaan tuon kirjoitettuasi itsekin, ettei miehesi ajattelumaailma ole terve. Miksi kuuntelet noita hänen pakkomielteitään?

En jaksaisi olla vakuuttamassa koko ajan miestäni siitä että ihan mukavia herrasmiehiä ovat ne joiden seurassa liikun, en minä niiden kanssa muuten olisi.

Älä vakuuta. Ei sinun tarvitse. Sano miehellesi, että lopettaa typerät kommenttinsa. Jos itse asetut kynnysmatoksi niin sen jälkeen on turha valittaa jalanjäljistä kasvoillaan.

En raportoi kaikkea mutta puhumme toisillemme miten päivä meni. Laitoin myös vietin haittaako jos menen käymään jos vaikka hän olisi ajatellut jotain puolipäivä yms.

Kerron suunnilleen mitä puhelu koski. En puhu luottamuksellisia asioita.

Kynnysmatto en ole. Ei hän menemistäni rajoita, ainostaan kommetoi näitä muita miehiö ikävästi.

Ap

Vierailija
40/68 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri jolla on oikeasti sairaalloisen mustasukkainen puoliso. Siihen pitkään tarinaan kuuluu mm parkkipaikalta kyttäämistä kun toinen on baarissa.

Tämä kaveri on huomaamattaan rajoittanut sitä kenen kanssa on tekemissä eikä käy ulkona.

Aion pitää huolen ettei toisen ajatukset ala minua rajoittamaan. Vielä ei ole mitään rajoittamista edes yrittänyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi