Urheilullinen Sofia
Seiskan kuvissa melkoisen laskelmoitua käytöstä. Sofia juoksulenkillä täysi kabaree-meikki
naamassa tekoripsineen. Kampauksen vaihto seksikkäämmäksi ja leukoja vetämään. Tottakai syyskuun lopussa lenkkeillään napapaidassa, jos vaikka joku sattuisi kuvaamaan jossain. Mahtaako pohjustaa jotain uutta tulemista nettivalmennuksen pariin ? Jostain se elanto pitäisi tulevaisuudessa saada.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kuvat oli niin lavastettuja, sovittu juttu yhdessä. Aika noloa suostua tällaiseen.
Siellä on varmaan Seiskan toimittajan kanssa neuvoteltu ”jos mä vaikka avaan sitte tän ponnarin tossa telineillä niin on vähän sexympää. Ota sitten kuva mun p@rseestä kun mä pinkasen juoksuun”
Ei kai sitä ihan ilman rahaa voi elää. Kai se Seiska jonkun satasen maksaa.
Milloinka se taas ehtisi esittelemään luxuselämäänsä?
Kun ihmisellä ei ole rahaa, tuloja, eikä luottotiedot kunnossa, kenen läävässä se lokkeilee?
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kaiken jälkeen vielä pyrkisi julkisuuteen. Normaali ihminen yrittäisi pitää mahdollisimman matalaa profiilia. Taitaa olla koukuttavaa puuhaa tuo luksuselämän esittely. Nyt ei vaan taida olla muuta esiteltävää kuin ne asusteet mitkä on saanut toistaiseksi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kaiken jälkeen vielä pyrkisi julkisuuteen. Normaali ihminen yrittäisi pitää mahdollisimman matalaa profiilia. Taitaa olla koukuttavaa puuhaa tuo luksuselämän esittely. Nyt ei vaan taida olla muuta esiteltävää kuin ne asusteet mitkä on saanut toistaiseksi pitää.
Olen kuullut sanottavan, ettei tämä ko. tapaus ole kovinkaan älykäs. Mikäli tuulellakäyvän tyrkkyjulkkiksen äo on todella alhainen, ei voida odottaa, että se itse ymmärtäisi pitää matalaa profiilia.
Summa summarum: Järkevä ihminen ei olisi koskaan järjestänyt itseään tuollaiseen ahdinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmisellä ei ole rahaa, tuloja, eikä luottotiedot kunnossa, kenen läävässä se lokkeilee?
Lokkeilee Nikon siskon kämpässä. Joka on ollut jo muutaman viikon tutkintavankeudessa rahanpesukuvioista tuossa samaisessa keississä josta Sofiakin on syytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokkeilee Nikon siskon kämpässä. Joka on ollut jo muutaman viikon tutkintavankeudessa rahanpesukuvioista tuossa samaisessa keississä josta Sofiakin on syytettynä.
Voi tsiisus! Onko niiden koko suku yhtä rosvojoukkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa sama juttu kuin jenkeissä että palkataan paparazzeja oman julkisuuskuvan pönkittämiseen. Mietin että olikohan se AKu Hirviniemen jonkun mummon pelastaminen vähän aikaa sitten tällainen lavastettu juttu että kansansuosikin seksuaalirikossyyteet unohdettaisiin.
Ei tarvitse palkata, joillekkin jopa maksetaan kun antavat vihjeitä itsestään josta lehdet saa sitten rahaa kun uteliaat ostelevat. Hurjaan nousuun lähti Sofian insta tilissä kuvien tykkäykset ja seuraajat kohun jälkeen.
Pakko ihmettellä että tätäkö on nykyään se esimerkki mitä halutaan nuorisolle antaa. "Tsemppiviestit rikolliselle" Semmonen moraali. Nuoret vielä ymmärtäisi mutta että aikuiset ihmiset haksahtaa tuohon, siihen ei riitä ymmärrys.
Treenipaketteja itsensä doupilla kuntoon laittaneelta ja seurataan huumevaroin hankittua luxus elämää.
Tämä. En itsekään voi ymmärtää että tsempataan rikollista elämää elänyttä. Sofiahan sanoi Seiskan haastattelussa että "varmasti me molemmat kasvamme tässä" tarkoittaen hänen ja Nikon erossaoloaikaa. Puhuu niinkuin asuisivat tilapäisesti eri maissa. Haloo - kyse on huumerikoksista! Sofia yrittää Seiskan avulla normalisoida tilannetta ja hakea sääliä kun joutuu olemaan erossa "Niko rakkaastaan". Uskomatonta skeidaa! Seiska saa myyviä juttuja ja Sofia rahaa.
Kuvitteleeko porukka että tuon näköistä kroppaa pystyy ylläpitämään sohvalla maaten ja sidukkaa hörppien? Ei pysty, täytyy treenata paljon. Seiskan kuvaaja taas ollut kytiksellä niin kuin aiemminkin.
Ja minä ainakin korjailen ponnaria tai huonosti olevaa tukkaani urheilun lomassa. Ilmeisesti minä ja Sofia olemme ainoita tähän halveksittuun tapaan sortuneita.
Tiesi varmasti seurustelevansa huumerikollisen kanssa muuten ei olisi jäänyt suhteeseen pidätyksen jälkeen. Aivan turha väittää muuta.
Ai että nauratti nää "salakuvat" Sofiasta. Oli meinaan niin laadukkaat paparatsikuvat, että ei tartte miettiä kahdesti oliko tuo suunniteltu.
Jokaisessa kuvassa oli duckface/instailme, KUKAAN ei treenaa hiukset auki ja kasvot puuteroituna, Sofialla ei ollut lainkaan merkkejä treenistä (ei hikeä tms.) ja jokainen ilme oli tarkoin harkittu.
Kuvista oli yritetty saada salaa otetun näköiset, mutta fail. Siihen vielä päälle haastattelu, niin ihan suunniteltu juttu.
Ihmisiä pidetään kyllä tyhminä, kun edes yritetään tuollaista "journalismia".
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko porukka että tuon näköistä kroppaa pystyy ylläpitämään sohvalla maaten ja sidukkaa hörppien? Ei pysty, täytyy treenata paljon. Seiskan kuvaaja taas ollut kytiksellä niin kuin aiemminkin.
Ja minä ainakin korjailen ponnaria tai huonosti olevaa tukkaani urheilun lomassa. Ilmeisesti minä ja Sofia olemme ainoita tähän halveksittuun tapaan sortuneita.
Halveksunta johtuu huumebisneksiin sekaantumisesta eikä ponnarin korjauksesta. Ikävä tuottaa pettymys, idolisi on pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että nauratti nää "salakuvat" Sofiasta. Oli meinaan niin laadukkaat paparatsikuvat, että ei tartte miettiä kahdesti oliko tuo suunniteltu.
Jokaisessa kuvassa oli duckface/instailme, KUKAAN ei treenaa hiukset auki ja kasvot puuteroituna, Sofialla ei ollut lainkaan merkkejä treenistä (ei hikeä tms.) ja jokainen ilme oli tarkoin harkittu.
Kuvista oli yritetty saada salaa otetun näköiset, mutta fail. Siihen vielä päälle haastattelu, niin ihan suunniteltu juttu.
Ihmisiä pidetään kyllä tyhminä, kun edes yritetään tuollaista "journalismia".
Seiskan toimintatavat ja moraali on ihan ainutlaatuista. Tämän rikoksen paljastuminen oli lehdelle jätttipotti. Asialla mällättiin ja yritettiin saada tietoja pidätettyjen kurjista oloista. Aiempaa luksuselämää korostettiin ja osoitettiin miten pariskunta eli huumerahoilla. Nyt tarvitsisi saada taas juttua aikaiseksi mutta lähestymistapa eri. Sofia antaa haastatteluja joissa rikoksia vähätellään tai oikeastaan niistä ei puhuta. Kerrotaan vain kaipuusta ja vähän siitä miten elämän kolhut kasvattavat.
Siellä on varmaan Seiskan toimittajan kanssa neuvoteltu ”jos mä vaikka avaan sitte tän ponnarin tossa telineillä niin on vähän sexympää. Ota sitten kuva mun p@rseestä kun mä pinkasen juoksuun”