Onko jo huolestuttavaa, että Kulmunin valinta ei aiheuttanut pomppua kepun kannatuksessa?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on keskusta?
Reliikki 1950-luvulta.
Eipä vielä hallituksen politiikan vaikutuksista tietoa.Odotellaan vielä.Vaalien kannatuksella mennään joka tapauksessa yli kolme vuotta ja sitten gallupit jo kertoo
Nyt se sitten tapahtui, että kepu kutistui pienpuoleeksi. Pitkään sitä povattiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatusmittauksen tulokset julkaistaan lokakuun alussa. Nyt on syyskuun 24. päivä.
Miten tyhmä sinä oikein olet, ja vieläpä 24/7.
Sinä olet kyllä ap:takin tietämättömämpi. Hesarin galluppi kattaa täsmälleen ajan Kulmunin valinnasta 22. päivään asti. Budjetti ei vielä ehtinyt mukaan äänestäjien tuomioon.
Hesarin uutisoima siis, uutinen tältä aamulta.
Odotan niitä virallisia tuloksua, jotka ovat vertailukelpoisia. Ei, minulle ei tule Hesaria enkä ole ehtinyt vielä kahlata koko mediakenttää läpi. On muutakin tekemistä, kuten tämä työni tässä.
Työsi tässä? Vauva-palstalla?
Ei. Mä olisin ollut tosi hämmästynyt jos tuollainen nuori kokematon nainen saa jotakin vipinää kannatuksiin.
Keskusta kuihtuu. Ei maaseudulla ole enää ihmisiä, joden etuja just keskusta ajais vain ja ainoastaan.
Kepulien kannalta tulos on hälyyttävä, koska puheenjohtajan vaihdos aiheuttaa aina mittavan kannatuspiikin. Koska nyt ei niin käynytkään, niin puolueen kannattajakunta ei taida pitää uudesta punevihreästä linjasta. Sellaiselle ei vaan löydy kannattajakuntaa muiden samankaltaisten puolueiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä vielä hallituksen politiikan vaikutuksista tietoa.Odotellaan vielä.Vaalien kannatuksella mennään joka tapauksessa yli kolme vuotta ja sitten gallupit jo kertoo
Kun kepun kannatus menee alle kymmenen, niin puolue lähtee hallituksesta ja seuraa uudet vaalit. Kahden vuoden kuluttua Kulmuni on jo historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mä olisin ollut tosi hämmästynyt jos tuollainen nuori kokematon nainen saa jotakin vipinää kannatuksiin.
Keskusta kuihtuu. Ei maaseudulla ole enää ihmisiä, joden etuja just keskusta ajais vain ja ainoastaan.
Olen samaa mieltä eikä gallup-tulos yllättänyt minua. Hämmästyttävää että Keskustan puoluekokous ei tajunnut mistä puolueen kannatus tulee, mutta hyvä niin.
Persujen kannatus lähtee alaspäin, Vihreiden nousu jatkuu. Kepuun palailee pikkuhiljaa maaseudun isäntiä ja emäntiä, jotka huomasivat, että mitkään uhkakuvat eivät toteutuneet, millä on peloteltu.
Kyllä siinä pari huomattavaa kumparetta tuli.
Kulmunin kohtalonkysymys on suhde syrjäseutujen ja kehä kolmosen ulkopuolisen kansan tuntoihin. On jalkauduttava paljon kansan pariin ja kuunneltava tuntoja. Sipilän ylimielisyys on liian paljon vielä mielessä.
Miten Kulmuni perustelee bensan hinnan noston syrjäseutujen ihmisille? Entä sähkön hinnan ja muiden kulujen jatkuvan nousun? Siinäpä kysymyksiä.
Katsoin eile Efter Nio--ohjelmaa jossa Kulmuni talade gansja bra svenska. Mutta niin ideologista siittiö, ettei sillä kannatusta nosteta,
Pisteet kuitenkin ruotsinkielen taidosta.
Ps. Kulmuni aviomies on vastenmielisen näköinen pönäkkä ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Kulmunin kohtalonkysymys on suhde syrjäseutujen ja kehä kolmosen ulkopuolisen kansan tuntoihin. On jalkauduttava paljon kansan pariin ja kuunneltava tuntoja. Sipilän ylimielisyys on liian paljon vielä mielessä.
Ääääääääh, kasvukeskuksista se kannatus tulee.
Kulmuni aiheuttaa aina pompun puntissa.
On tässä kyllä tähdellisempiäkin huolestumisen aiheita. Väkisin piti tunkea hallitukseen rökäletappiosta huolimatta, niin tämä on ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
On tässä kyllä tähdellisempiäkin huolestumisen aiheita. Väkisin piti tunkea hallitukseen rökäletappiosta huolimatta, niin tämä on ihan oikein.
Sulla taitaa olla päiväunet ensisijainen tietolähde esimerkiksi median seuraamisen sijaan. Keskusta ilmoitti ensi töikseen, ettei lähtökohtaisesti kuulu hallitukseen ja jää mielellään oppositioon. Rinne kuitenkin ryömi ja aneli Keskustaa mukaan, koska ilman sitä ei olisi hallitusta syntynyt. Keskusta laati kymmenkohtaisen listan ehdottomista vaatimuksistaan. Rinne suostui kaikkiin. Aikamoista väkisin tunkemista.
Koskas naispuheenjohtajat ovat keskustan kannatusta nostaneet?
Eivät ole kyllä olleet kovin pitkäikäisiäkään.
Olen huomannut, että moni kepulainen on siirtynyt äänestämään persuja vaikka persut olivat ennen heille kirosana. Keskustan lähteminen punavihreiden kanssa hallitukseen tekemään maaseudulle vihamielistä politiikkaa oli viimeinen niitti.
Eikö siellä Keskustassa tajuta, että he saavat kannatusta vain ajamalla heidän äänestäjiensä asioita eli maaseudulla asuvien? Ei ihmiset äänestä heitä vain sen vuoksi, että saavat ministerinsalkut.
On.