Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmivin näkemäsi kauhuelokuvan kohtaus?

Vierailija
22.09.2019 |

Kerro!

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eniten on pelottanut se Hohdon mädäntynyt akka kylpyammeessa. Näin paljon painajaisia siitä ja edelleen verhot kylpyammeen edessä aiheuttavat epämukavuutta. Uudemman Suspirian tanssikohtaus oli myös vaikuttava ja aiheutti suurta epämukavuutta. Leffalta olisin kokonaisuutena toivonut saman tason kauhua, mutta tulikin vähän antiklimaattista veri-sisäelin-plörinää. 

Hohtoa ollaan menty leikkaamaan niin, ettei sitä pojan ja ammeessa olevan akan kohtaamista ole, että ei enää pelkoa, jos katsot leikattua versiota.

Vanhassa Suspiriassa on myös se tuskallinen tanssihetki, että oletko nähnyt sitä vanhempaa versiota? Mä oon vaikuttuneempi siitä vanhemmasta versiosta.

En ole vielä katsonut, vaikka on ollut pitkään tarkoitus. Uskon että se on tuota uutta parempi, kun ennen osattiin luoda painostavaa tunnelmaa ilman halpaa kikkailua. Pitää kyllä nähdä se alkuperäinen versio tanssikohtauksesta.

Vierailija
162/166 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpas pöljää jos se Dannyn ja kylpyamme-eukon kohtaaminen on leikattu, oli leffan kauheinta ja vaikuttavinta antia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

House  the Jack build. Kertoo sarjamur haajan tarinaa.

Yhdessä kohdassa vie  yh-äidin lapsensa kanssa metsästämään ja unohtaa kertoa, että he ovat metsästyksen kohde.

Vierailija
164/166 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Train to Busanissa kun henkilöt tajuavat että koko muu Korea on je menetetty zombeille ja että niitä on noussut myös omaan junaan. Kauheata jos olisi noin loukussa liikkuvassa junassa eikä maihinkaan voi nousta.

Vierailija
165/166 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eniten on pelottanut se Hohdon mädäntynyt akka kylpyammeessa. Näin paljon painajaisia siitä ja edelleen verhot kylpyammeen edessä aiheuttavat epämukavuutta. Uudemman Suspirian tanssikohtaus oli myös vaikuttava ja aiheutti suurta epämukavuutta. Leffalta olisin kokonaisuutena toivonut saman tason kauhua, mutta tulikin vähän antiklimaattista veri-sisäelin-plörinää. 

Hohtoa ollaan menty leikkaamaan niin, ettei sitä pojan ja ammeessa olevan akan kohtaamista ole, että ei enää pelkoa, jos katsot leikattua versiota.

Vanhassa Suspiriassa on myös se tuskallinen tanssihetki, että oletko nähnyt sitä vanhempaa versiota? Mä oon vaikuttuneempi siitä vanhemmasta versiosta.

En ole vielä katsonut, vaikka on ollut pitkään tarkoitus. Uskon että se on tuota uutta parempi, kun ennen osattiin luoda painostavaa tunnelmaa

Mulle monet muut elementit teki suuremman vaikutuksen kuin tanssikohtaus siinä vanhassa Suspiriassa. Varsinkin alussa se mikä kurkistaa ikkunasta 👀 

Mä pidin siitä tunnelmasta kovasti vanhassa Suspiriassa.

Vierailija
166/166 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannibal Lecter avaa ruokapöydän ääressä istuvan miehen kallon päälaelta ja leikkaa siivun aivoja pannulle paistumaan.

En muusta kunnolla elokuvaa. Tästä tuli mieleen, että miten se pääsi sellistä tappamaan ketään?

Karkasi jo Uhrilampaiden lopussa. Tuo kohtaus oli Hannibal-elokuvasta.

Hannibalista mieleen tuli, nyt kun katsoin sarjan uudelleen ostettuani järkyttävän shokeeraavan kauhistuttavan halvalla kirpparilta kaikki 3 tuotantokautta sisältävän BD-boxin, että siinä oli erittäin kammottava perusvire ja kierosti inspiroituneita ruoka-annoksia ja uhreista tehtyjä taideteoksia. Ja ehkä kakkostuotantokauden viimeisten minuuttien säälimättömyys päähenkilöille sen karmeimpana antina katsojalle. 3. tuotantokausi oli sitten tavallaan antikliimaksi sille. Harmi älykkään kauhun ystäville, että film

Näytettiinkö siinä Uhrilampaissa se, miten Hannbal pääsi karkuun? En ainakaan muista. Muistan vain, että hän katseli sen lääkärin (?) kynää, eli ilmeisesti sen avulla? Mutta miten hän sai käsiinsä sen kynän? Hän oli siteissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän