Miksi minulla aukeaa varpaidenvälit parin kuukauden välein?
Ensimmäisellä kerralla otettiin sieniviljely, joka oli negatiivinen.
Mistä muusta tämä voi sitten johtua?
Alkaa jo hermot menemään!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset sun jalat on? Ovatko varpaat yhdessä tiiviisti, vai harottavatko ne erillään? Jos ne ovat tosi tiiviisti yhdessä, niin kosteus saa usein välit rikkoutumaan. Päivittäinen pesu, tarkka kuivaus ja lampaanvillasuikaleen pujottelu varvasväleihin auttaa (pitää varpaita erillään että välit tuulettuu).
On varpaat tiiviisti yhessä. Pesen päivittäin ja kuivaan hyvin. Neo-amiseptiä oon käyttäny lähes päivittäin
Lampaanvillaa ostin, sitä oon nyt muutamia päiviä käyttäny. Mutta en koe sitä hyväksi. Villa tursuaa sukkien läpi!
Neoamisept! Sehän on isopropyylialkoholia ja kuivattaa ihon korpuksi!
Ei amiseptia ole tarkoitus käyttää päivittäiseen ihonhoitoon, se on desinfiointiaine.
Ei ihme, että iho menee rikki. Itse tulin aikoinaan töissä allergiseksi koko litkulle.
Kun olet hyvin kuivannut varpaanvälit, laita mieluummin vaseliinia tms. rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset sun jalat on? Ovatko varpaat yhdessä tiiviisti, vai harottavatko ne erillään? Jos ne ovat tosi tiiviisti yhdessä, niin kosteus saa usein välit rikkoutumaan. Päivittäinen pesu, tarkka kuivaus ja lampaanvillasuikaleen pujottelu varvasväleihin auttaa (pitää varpaita erillään että välit tuulettuu).
On varpaat tiiviisti yhessä. Pesen päivittäin ja kuivaan hyvin. Neo-amiseptiä oon käyttäny lähes päivittäin
Lampaanvillaa ostin, sitä oon nyt muutamia päiviä käyttäny. Mutta en koe sitä hyväksi. Villa tursuaa sukkien läpi!Neoamisept! Sehän on isopropyylialkoholia ja kuivattaa ihon korpuksi!
Ei amiseptia ole tarkoitus käyttää päivittäiseen ihonhoitoon, se on desinfiointiaine.
Ei ihme, että iho menee rikki. Itse tulin aikoinaan töissä allergiseksi koko litkulle.
Kun olet hyvin kuivannut varpaanvälit, laita mieluummin vaseliinia tms. rasvaa.
Jos kuivattaa, niin sehän on hyvä. Eli sitä pitää vielä ahkerammin käyttää!
Ja vaseliinia tai rasvaa ei saa varpaiden väliin laittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lamisil-suihke. Kuitenkin.
Saako tätä käyttää jos sienivijely on ollut negatiivinen
Ap
Ei saa.
Mulla on sama ongelma, varpaanvälit kutisee ja aukeaa jos en ole tosi tarkka kuivaamisen ja tuulettamisen kanssa. Kerran kokeilin tuota varpaanvälivillaa, mutta se vaan pahensi asiaa, en ymmärrä miten se voisi auttaa. Minulla on tosi kuiva iho jaloissa ja olen allerginen eläimille, joten se voi olla syy tilanteelle. Pitäisi rasvata ahkerasti, mutta sitten sitä rasvaa on joka paikassa, jaloissa, sukissa, lattialla, sohvalla...
Rasvaa ei saa laittaa varpaiden väliin muhimaan. Kannattaa ostaa vaikka paperisia käsipyyhkeitä ja kuivata varpaanvälit huolella jokaisen pesun jälkeen. Yöksi rasvaa jalkoihin ja vanhat tennissukat jalkaan.
Liian ahtaat kengät, jotka puristavat varpaat yhteen.. varpaanvälit ja jalat hikoilevat.
Olet laittanut sitä varvasvälivillaa liikaa. Sitä otetaan suht pitkä ja kapea suikale, joka kirjoitetaan siististi varvasväleihin.
Jos on Villalle allerginen, oli jokin toinenkin materiaali, jota voi käyttää. Harmi, kun en muista.... Varaa aika jalkaterapeutille tao jalkojenhoitajalle. Eli ei siis kosmetologiselle jalkahoitajalle! He neuvoo oikean tavan käyttää tuota villaa.
Ethän pese sukkia hajustetulla pesuaineella? Vaihda pyykinpesuaine hajusteettomaan. Vaihda sukat joka päivä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kokeile Atamonia. Minulla aiankin auttoi jalkasieneen.
Väkevä alkoholi (Neo-Amisept) ei ole ihonhoitoaine. Oletko porvoolainen trolli vai tyhmä, kun tuollaista sanot käyttäväsi. Kysy tätä asiaa lääkäriltä, hoitajalta, farmaseutilta, jalkahoitajalta, kosmetologilta, mummolta tai keneltä tahansa, jos et meitä AV-palstalaisia usko.
Ei saa.
Mulla on sama ongelma, varpaanvälit kutisee ja aukeaa jos en ole tosi tarkka kuivaamisen ja tuulettamisen kanssa. Kerran kokeilin tuota varpaanvälivillaa, mutta se vaan pahensi asiaa, en ymmärrä miten se voisi auttaa. Minulla on tosi kuiva iho jaloissa ja olen allerginen eläimille, joten se voi olla syy tilanteelle. Pitäisi rasvata ahkerasti, mutta sitten sitä rasvaa on joka paikassa, jaloissa, sukissa, lattialla, sohvalla...