Lue keskustelun säännöt.
G: Onko meitä paljonkin, joilla mennyt välit ystävään kaasoilujen vuoksi?
31.05.2006 |
Tuon toisen ketjun innoittaman laitan tämän. Pari kesää sitten minun ja ystäväni välit kariutuivat erilaisiin odotuksiin. En kyennyt olemaan apuna hänelle sopivalla tavalla, koska meillä oli silloin pieni vauva.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla