Kokoajan stressi jouluruuvista
Montako desiä laatikoita entä kinkkua?
Mihin piilottaa vanukas mieheltä?
Tuleeko manteli kätkeä rusinasoppaan vai puuroon?
Kommentit (18)
Mikä kokoaja tällaista kyselee?
Mitä kokoaja kokoaa?
Jouluruuvista? Jouluruoista! T. Pilkunnuss
Taas on pissat housuissa, kun pitää niin nauraa mongoloidihumoristille, vaikka on sadas kerta kun littunaama kirjoittaa jouluruuvista.
Ap pitäisi kirjoittaa: Kokoojan stressi jouluruuvista.
Jouluruuvi on kokoajan joulukuussa käyttämä ruuvi. Kokoilee puusta jotain.
Kokoajalla on ruuvit hukassa, kyllä kai se stressaa. Ei saa koottua haluaamaansa joulutuotetta.
Eihän jouluna muut ruuat aiheuta harmia kuin kinkku ja kahvihetkelle jotain kakkua? Laatikot, lihapullat saa suoraan kaupasta, myös rosolli. Perunamuusin osaa kaikki tehdä ja jos karjalanpaistia tahtoo niin sekin on niin helppo tehdä. Lohikaan ei vaadi isompaa juttua.
Myös joulukekseja voi taikinan tehdä pakastimeen vaikka nyt
Provo, taas kerran tämä sama provo.
Vierailija kirjoitti:
Eihän jouluna muut ruuat aiheuta harmia kuin kinkku ja kahvihetkelle jotain kakkua? Laatikot, lihapullat saa suoraan kaupasta, myös rosolli. Perunamuusin osaa kaikki tehdä ja jos karjalanpaistia tahtoo niin sekin on niin helppo tehdä. Lohikaan ei vaadi isompaa juttua.
Myös joulukekseja voi taikinan tehdä pakastimeen vaikka nyt
Harmia kinkusta? Nakkaat uuniin ja otat pois kun mittarissa on rapeat 90 astetta. Sinappi pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Jouluruuvista? Jouluruoista! T. Pilkunnuss
Jouluruoista? Jouluruokista! T. Pilkun nuss
Suomessa jouluruuvi korvaa jouluhalon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui joulunaulalle?
Hirveetä kuraa koko joulu. Pääsee vähemmällä kun ei vietä joulua, minä en ainakaan. Tavallinen päivä 24.12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui joulunaulalle?
Jouluna naula on päässä - ei se muutoin kasassa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Löysää ruuvia?
Ette ehkä usko tätä mutta minulla on jo ruuvit niin sanotusti löysällä.
Ei mulla vaan. Tiedän kyllä paljon pitää ostaa 4 hengelle ruokaa. Samalla lailla ostan sitä ruokaa neljälle hengelle ympäri vuoden.