Neuvoton olo miehen kanssa. Mitä tekisitte asialle?
Toinen lomapäivä menossa molemmilla ja vaikeudet alkoi viime yönä. Kumpi tässä on tehnyt väärin vai onko molemmissa vika? Miten tätä pitäisi lähteä ratkaisemaan? Sanotaan nyt näin, että olemme kumpikin miehen kanssa todella herkkiä ja tunteellisia ja nyt mies on suuttunut. Meillä ei ole ollut pitkään aikaan yhteistä aikaa eikä lomaa yhtä aikaa. Lapsia meillä ei ole vielä kun ei ole ollut aikaa niitä tehdä. Viime yönä tapahtui jotain poikkeuksellista, sillä ensimmäistä kertaa harrastimme seksiä spontaanisti vaikka olemme olleet naimisissa jo yli viisi vuotta. Touhuilu kesti parisen tuntia ja kun hommat oli ohi niin olin menossa pesuhuoneeseen mutta mies ei päästänyt vaan tarttui omistavasti kädestä ei kuitenkaan väkivaltaisesti. Mies kyseli mihin olen menossa ja taasko olen jättämässä hänet yksin ja siinä samassa ilmaisi että haluaa meidän nukkuvan sylikkäin. Mies ei halunnut päästää irti ja jouduin sanomaan monta kertaa että minun on päästävä pesulle minne sitten lopulta meninkin. Kävin kurkistamassa pesun jälkeen niin mies nukkui jo, sammutin yövalon ja peittelin miehen ja menin itse lukemaan sähköposteja. Nukahdin kotimme työ/vierashuoneeseen, josta tänäaamuna mies tule herättämään minut sanoen että kai voin syödä aamiaista yhdessä ja kyselee miksi hylkäsin hänet vaikka olin luvannut tulla takaisin nukkumaan miehen viereen. En ehtinyt kunnolla edes vastata niin miehellä kaikki on mennyt tunteisiin, mies itkee ja kertoo kuinka paljon olen häntä loukannut ja kysyy merkkasiko viime yö minulle mitään muuta kuin pelkkää seksiä. Mies sanoi, että viime yö merkitsi paljon ja hän rakastaa minua paljon. Tällä hetkellä olen aivan sanaton, koska minua hävettää viimeöinen käytös. Seksi oli hyvää ja mies hellä kuten aina, mutta koen oman seksikäyttäytymiseni rivona, vaikka eihän meistä kumpikaan mitään väärää tehnyt. Mies on tänäänkin itkenyt, on loukkaantunut eikä suostu ottamaan katsekontaktia. Ahdistaa tuleva yö ja uskallanko nukkua loukkaantuneen miehen vieressä.
Kommentit (63)
Tuollaista vielä noin vanhassa suhteessa? Onkohan miehellä jokin muu asia nyt vinossa? Juttele sille.
Ensimmäisen kerran spontaanisti? Siis miten te sitä yleensä harrastettu?
Kuulostaa että teillä molemmilla on pahoja tunnepuolen ongelmia. Varmaan kannattaa hakea ihan ammattiapua.
Totta kai menet sen viereen. Mietinyt miltä siitä tuntuu jos et mene. Ajatellee vielä että sinä suutuit tai loukkaannuit
Miksi ylläpitää suhdetta jossa ei ole toisilleen aikaa? Puhumattakaan että vielä tekisi lapsia?
Hanki joku oikea mies tuon itkupillin tilalle.
Ihan hirvittävän erikoisia suhteita ihmisillä.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?
Itsekin olen hämilläni, noloissani ja haluan sopia asian miehen kanssa pian. Mies loukkaantui ja otti itseensä kun en nukkunut hänen kanssaan seksin jälkeen. :( Meillä on aina ollut tapana nukkua toistemme lähellä.
Mun ex-miesystävä teki vähän samantyyppistä. Se tosin jätti mut, koska oli varma, että mä hylkään sen vielä, koska mä voin lähteä koska vaan.
Idioottimaista.
Ole oikein hyvä ja hellä miehellesi.
Nukkukaa lähekkäin. Näytä että todella rakastat miestäsi.
Ihanaa lomaa teille!!❤
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista vielä noin vanhassa suhteessa? Onkohan miehellä jokin muu asia nyt vinossa? Juttele sille.
Mitä tuollaista? Mies on tuntellinen ja herkkä ja niin olen itsekin, mutta liiallisen kuormituksen ja työstressin takia päätimme levätä yhteisellä lomalla ja suunnittelemme työpaikan vaihtoa. Mies sanoi, että haluaa viettää enemmän aikaa minun kanssa ja on ikävöinyt minua koska yhteistä aikaa on ollut niin vähän.
Huhhuh.. Kuulostaa aika draama prinssiltä, mutta ei hänellä ole oikeutta tarttua kädestäkään ja pyytää niinkuin kersa viereensä.. Onko mies ollut joskus lapsena hylätty? Seurustelin tossa joku aika takasin yhden kundin kanssa, jika oli kanssa "herkkä", mutta musta se on eri asia kuin lupa käyttäytyä lapsen tavoin... Ei jaksanut yöllisiä draamoja.. Parempi sinkkuna🙂👍
Täällä on moni vastannut ilkeästi. Jätä ne omaan arvoonsa. Kerro miehelle tunteitasi. Ja hakekaa apua ongelmiinne seksuaalisuuden kanssa. Tsemppiä!
Luulen, että se spontaanius meni teillä kummallakin tunteisiin. Yllätti. Se on hienoa, että löytyy tuollainen keskinäinen luottamus.
Ole onnellinen siitä.
Ne häpeän tunteet tulee vanhoista kokemuksista ja ympäristöstä.
Hienoa, että olet antanut itsesi nauttia.
Ymmärrän sinua hyvin.
Joskus seksi on Niin hyvää.
Lähellä oleminen on miehellesi tärkeää. Ehkä hänkin kokee sen seksin rivoksi. Ehkä hänellekin on yhtälailla mielikuvia. Voi kokea itsensä itrstaaksi, kun sillälailla.
Teillä on luottamus ja pelot ...puhukaa.
Arvokasta teillä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Hirvittäväksi en kutsuisi miestäni enkä suhdettamme, sillä en olisi sanonut tahdon jos mies olisi hirvittävä.
Onks teil normaalisti joku seksiaikataulu? "Maanantai klo.21.00 seksiä 10min. pimeässä peiton alla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Hirvittäväksi en kutsuisi miestäni enkä suhdettamme, sillä en olisi sanonut tahdon jos mies olisi hirvittävä.
Mutta siis minkälaista seksi teillä yleensä on? Jos ei ole spontaania?
Siis mitä?