Neuvoton olo miehen kanssa. Mitä tekisitte asialle?
Toinen lomapäivä menossa molemmilla ja vaikeudet alkoi viime yönä. Kumpi tässä on tehnyt väärin vai onko molemmissa vika? Miten tätä pitäisi lähteä ratkaisemaan? Sanotaan nyt näin, että olemme kumpikin miehen kanssa todella herkkiä ja tunteellisia ja nyt mies on suuttunut. Meillä ei ole ollut pitkään aikaan yhteistä aikaa eikä lomaa yhtä aikaa. Lapsia meillä ei ole vielä kun ei ole ollut aikaa niitä tehdä. Viime yönä tapahtui jotain poikkeuksellista, sillä ensimmäistä kertaa harrastimme seksiä spontaanisti vaikka olemme olleet naimisissa jo yli viisi vuotta. Touhuilu kesti parisen tuntia ja kun hommat oli ohi niin olin menossa pesuhuoneeseen mutta mies ei päästänyt vaan tarttui omistavasti kädestä ei kuitenkaan väkivaltaisesti. Mies kyseli mihin olen menossa ja taasko olen jättämässä hänet yksin ja siinä samassa ilmaisi että haluaa meidän nukkuvan sylikkäin. Mies ei halunnut päästää irti ja jouduin sanomaan monta kertaa että minun on päästävä pesulle minne sitten lopulta meninkin. Kävin kurkistamassa pesun jälkeen niin mies nukkui jo, sammutin yövalon ja peittelin miehen ja menin itse lukemaan sähköposteja. Nukahdin kotimme työ/vierashuoneeseen, josta tänäaamuna mies tule herättämään minut sanoen että kai voin syödä aamiaista yhdessä ja kyselee miksi hylkäsin hänet vaikka olin luvannut tulla takaisin nukkumaan miehen viereen. En ehtinyt kunnolla edes vastata niin miehellä kaikki on mennyt tunteisiin, mies itkee ja kertoo kuinka paljon olen häntä loukannut ja kysyy merkkasiko viime yö minulle mitään muuta kuin pelkkää seksiä. Mies sanoi, että viime yö merkitsi paljon ja hän rakastaa minua paljon. Tällä hetkellä olen aivan sanaton, koska minua hävettää viimeöinen käytös. Seksi oli hyvää ja mies hellä kuten aina, mutta koen oman seksikäyttäytymiseni rivona, vaikka eihän meistä kumpikaan mitään väärää tehnyt. Mies on tänäänkin itkenyt, on loukkaantunut eikä suostu ottamaan katsekontaktia. Ahdistaa tuleva yö ja uskallanko nukkua loukkaantuneen miehen vieressä.
Kommentit (63)
Teillä oli ekaa kertaa vähän rivompaa seksiä ja nautitte estottomina toistenne kehoista, niìn se kuuluukin mennä oikeassa suhteessa!
Miehet osoittaa rakkauttaan paljon seksin kautta, hän otti tuon yön molemminpuolisena rakkaudenosoituksena. Kiintymyksen takia halusi pitää vierellään kun tunsi niin paljon lämpöä ja rakkautta sua kohtaan tuona hetkenä, se lähensi teitä paljon hänen mielestään.
Miksi oli kiire pesulle? Miksi et mennyt viereen enää? Tunnetko itsesi likaiseksi? Sä teit miehesi onnelliseksi, häpeä on täysin turhaa.
Ettekö ikinä vaan hipsuttele ja nauti toisen kehon lämmöstä aktin jälkeen tai juttele asioista?
Puhu ja näytä tunteita ihan rohkeasti, se ei ole parisuhteessa pelkästään oikeus, vaan velvollisuus.
Olisin itsekin loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan pysty samaistumaan tähän. Mitä kamalaa siinä on jos joskus harrastaa vähän erilaista seksiä? Ihme itkupillejä molemmat. Järkyttävää, että tämmöisiä ihmisiä/parisuhteita on olemassa.
En minäkään pysty samaistumaan niihin pariskuntiin, jotka ovat kokoajan naimassa. Olemme ujoja, minä vielä enemmän. Ymmärrätkö? Ymmärrätkö sitä että ihmiset ja pariskunnat ovat erilaisia?? Miksi tunteita ei saisi näyttää? Ihmeellistä tunteetonta tuppisuu porukkaa täällä.. vai kuulutko sinä näihin "tunteita" ei ole mutta huudat kurkku suorana?
Ei todellakaan naida koko ajan. Ehkä kerran viikossa. Puhutaan kyllä paljon. En vaan pysty ymmärtämään miksi tuommoisesta asiasta pitää molempien itkeä. Seksiä oli, koska molemmat halusi ja sitten itketään ja riidellään?
Nyt ollessa lomalla ja työpaikan vaihdon jälkeen meillä on enemmän yhteistä aikaa ja voimme puhua kasvotusten kun ennen kommunikointi tapahtui puhlimen välityksellä. Nyt on helpompi puhua mutta olemme molemmat ehkä liian samanlaisia, rauhallisia, tunteellisia joten tällaisissa tilanteissa tunteet nousevat helposti pintaan. Et taida ymmärtää mitä on ikävä tai ylipäätään tunteellisia ihmisiä? Kaikki tapahtui niin nopeasti, joten tapahtumailtana asioita oli hankala lähestyä.
Miea tarttuu kiinni eikä suostu päästämään irti. Menee lievästä väkivallasta.
No ei mene
Mies ei ole väkivaltainen eikä tilanteessa lyönyt tai puristanut minua väkivaltaisesti. Piti kädestäni kiinni kun ei halunnut että heti juoksen karkuun enkä tule takaisin nukkumaan. Asia on sovittu ja loma jatkuu molempien osalta hyvin. Rauhoitan mieltänne kertomalla, että miehen kanssa tuossa pussailtiin ja halailtiin.