Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ansiosidonnaista saada vanhempainvapaan jälkeen?

Vierailija
09.02.2025 |

Jos lapsi on siis jo päiväkoti-ikäinen niin voiko ansiosidonnaista (joita on kertynyt aiemmin, jäin määräaikaisesta työttömäksi ja päivärahoille vähän ennen raskausvapaata) saada vanhempainvapaan jälkeen? Jostain syystä hakukone ei voi tähänkään vastata suoraan ja selvästi. Mietin perusturvaa ennen uuden työn saamista. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko liian asiallinen kysymys? ap

Vierailija
4/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi.

Vierailija
6/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saa kyllä ansiosidonnaista sitten. Lasketaan niiden vanhempainvaoaata edeltäneiden tulojen mukaan. 

Vierailija
7/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi? Ihan selkeästi työttömyysturvalaissa asia ilmaistaan, sinnekö ei pääse hakukoneella?

Vierailija
8/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sun kassaan. Ne osaa antaa varmempaa tietoa. Itse kuulun A- kassaan ja ne ainakin on vastannut seuraavana päivänä viimeistään kun olen e-asioinnin kautta kysellyt "tyhmiä"

Vierailija
10/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tyj.fi. Jos siellä ei ole tietoa, laita kysymys sinne, asia kiinnostanee kai muitakin. Loogisesti ajateltuna, jos on ansiosidonnaispäiviä jäljellä, alkavat ne pyöriä uudelleen katkokohdasta.

Vierailija
11/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän ei saa ansiosidonnaista kuin hetken, olet sitten niin kuin minä ansiosidonnaisella, eli 640 euroa napsahtaa kuukaudessa puhtaana käteen. Ole hyvä.

Vierailija
12/12 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä sun kassaan. Ne osaa antaa varmempaa tietoa. Itse kuulun A- kassaan ja ne ainakin on vastannut seuraavana päivänä viimeistään kun olen e-asioinnin kautta kysellyt "tyhmiä"

Tää olisi paras toimintatapa. Vähän on aivot vanhempainvapailla homeessa kun tää ei tullut edes mieleen. Kiitos asiallisesta ja fiksusta vastauksesta! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme