Mies ei kestä jos kommentoin jalkapallosta tai jääkiekosta jotain
Hän lähtee heti kävelemään tai tiuskii, jos sanon vaikka "wau, olipas komee torjunta" tai "aika upea kuvio" tai "melkoinen tykkijalka tuo Messi", miksi en saisi luonnehtia näkemääni omalla tavallani, ei kai minun kuulu kysyä, mitenkäspäin tässä sohvalla saa tai voi katsoa jalkapalloa ?
Kommentit (9)
Kukapa kestäisi potkupallon kyttääjää.
No mitä se mies vastasi kun kysyit tuon?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset valitsevat oman elämänsä.
Elämä muutenkin on ihmisen parasta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Kukapa kestäisi potkupallon kyttääjää.
Ei siellä Huuhkaajat pelaa, TIETENKÄÄN !
Onko se kaljamahainen tumpelo joka ei jaksaisi juosta kolmea metriä pallon perässä?
Ai, luulisi olevan tyytyväinen, kun puolisokin katsoo, eikä kiukuttele kisojen seuraamisesta. Meillä minä seuraan ja kommentoin enemmän, mutta useimmiten katsotaan mieheni kanssa yhdessä ihan sopuisasti.
Vierailija kirjoitti:
Ai, luulisi olevan tyytyväinen, kun puolisokin katsoo, eikä kiukuttele kisojen seuraamisesta. Meillä minä seuraan ja kommentoin enemmän, mutta useimmiten katsotaan mieheni kanssa yhdessä ihan sopuisasti.
Miksi joku olisi tyytyväinen että se akka tuppautuu tuohonkin sotkemaan eikä anna rauhassa edes futista katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku olisi tyytyväinen että se akka tuppautuu tuohonkin sotkemaan eikä anna rauhassa edes futista katsoa.
Esitä sama kysymys Ap:n miehelle !!!
Ihmiset valitsevat oman elämänsä.