Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoton olo miehen kanssa. Mitä tekisitte asialle?

Vierailija
20.09.2019 |

Toinen lomapäivä menossa molemmilla ja vaikeudet alkoi viime yönä. Kumpi tässä on tehnyt väärin vai onko molemmissa vika? Miten tätä pitäisi lähteä ratkaisemaan? Sanotaan nyt näin, että olemme kumpikin miehen kanssa todella herkkiä ja tunteellisia ja nyt mies on suuttunut. Meillä ei ole ollut pitkään aikaan yhteistä aikaa eikä lomaa yhtä aikaa. Lapsia meillä ei ole vielä kun ei ole ollut aikaa niitä tehdä. Viime yönä tapahtui jotain poikkeuksellista, sillä ensimmäistä kertaa harrastimme seksiä spontaanisti vaikka olemme olleet naimisissa jo yli viisi vuotta. Touhuilu kesti parisen tuntia ja kun hommat oli ohi niin olin menossa pesuhuoneeseen mutta mies ei päästänyt vaan tarttui omistavasti kädestä ei kuitenkaan väkivaltaisesti. Mies kyseli mihin olen menossa ja taasko olen jättämässä hänet yksin ja siinä samassa ilmaisi että haluaa meidän nukkuvan sylikkäin. Mies ei halunnut päästää irti ja jouduin sanomaan monta kertaa että minun on päästävä pesulle minne sitten lopulta meninkin. Kävin kurkistamassa pesun jälkeen niin mies nukkui jo, sammutin yövalon ja peittelin miehen ja menin itse lukemaan sähköposteja. Nukahdin kotimme työ/vierashuoneeseen, josta tänäaamuna mies tule herättämään minut sanoen että kai voin syödä aamiaista yhdessä ja kyselee miksi hylkäsin hänet vaikka olin luvannut tulla takaisin nukkumaan miehen viereen. En ehtinyt kunnolla edes vastata niin miehellä kaikki on mennyt tunteisiin, mies itkee ja kertoo kuinka paljon olen häntä loukannut ja kysyy merkkasiko viime yö minulle mitään muuta kuin pelkkää seksiä. Mies sanoi, että viime yö merkitsi paljon ja hän rakastaa minua paljon. Tällä hetkellä olen aivan sanaton, koska minua hävettää viimeöinen käytös. Seksi oli hyvää ja mies hellä kuten aina, mutta koen oman seksikäyttäytymiseni rivona, vaikka eihän meistä kumpikaan mitään väärää tehnyt. Mies on tänäänkin itkenyt, on loukkaantunut eikä suostu ottamaan katsekontaktia. Ahdistaa tuleva yö ja uskallanko nukkua loukkaantuneen miehen vieressä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se spontaanius meni teillä kummallakin tunteisiin. Yllätti. Se on hienoa, että löytyy tuollainen keskinäinen luottamus.

Ole onnellinen siitä.

Ne häpeän tunteet tulee vanhoista kokemuksista ja ympäristöstä.

Hienoa, että olet antanut itsesi nauttia.

Ymmärrän sinua hyvin.

Joskus seksi on Niin hyvää.

Lähellä oleminen on miehellesi tärkeää. Ehkä hänkin kokee sen seksin rivoksi. Ehkä hänellekin on yhtälailla mielikuvia. Voi kokea itsensä itrstaaksi, kun sillälailla.

Teillä on luottamus ja pelot ...puhukaa.

Lässynläätä.. Hyi🤣🤮🤮

Arvokasta teillä on.

Vierailija
22/63 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelit miehen???

Minä olisin raivonnut, jos en olisi saanut mennä pesulle. En olisi todellakaan puhunut nätisti, vaan huutanut oikein kunnolla, että en halua huomenna päivystykseen hakemaan virtsatietulehdukseen antibioottia, joten nyt näpit irti. Inhottaa jo pelkkä ajatus siitä, että minua pidetään väkisin aloillaan siksi, että itkupillimies pelkää minun hylkäävän hänet suihkussakäynnin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks teil normaalisti joku seksiaikataulu? "Maanantai klo.21.00 seksiä 10min. pimeässä peiton alla"

Ei nyt sentään! :D Kuvailisin enemmänkin että halailemme ja pussailemme paljon ja itse akti jää vähemmälle.

Vierailija
24/63 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks teil normaalisti joku seksiaikataulu? "Maanantai klo.21.00 seksiä 10min. pimeässä peiton alla"

Ei nyt sentään! :D Kuvailisin enemmänkin että halailemme ja pussailemme paljon ja itse akti jää vähemmälle.

Eli nytkö ensimmäisen kerran olitte todella kunnolla kiimaisia ja intohimon viemiä? Voihan se säikäyttää, jos se on uutta ja kiimaan yhdistyy myös rakkaus.

Vierailija
25/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkenen kommentoida. Menit seksin jälkeen lukemaan sähköposteja ja nukuit sohvalla. Minusta miehesi reaktio ei yllätä. Miksi et mennyt miehen viereen. Nyt mietit, voitko mennä miehen kanssa nukkumaan. Ap. Sinä käyttäydyt tilanteeseen nähden oudosti. Mies on normaali.

Vierailija
26/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?

Vierailija
27/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittelit miehen???

Minä olisin raivonnut, jos en olisi saanut mennä pesulle. En olisi todellakaan puhunut nätisti, vaan huutanut oikein kunnolla, että en halua huomenna päivystykseen hakemaan virtsatietulehdukseen antibioottia, joten nyt näpit irti. Inhottaa jo pelkkä ajatus siitä, että minua pidetään väkisin aloillaan siksi, että itkupillimies pelkää minun hylkäävän hänet suihkussakäynnin takia.

Kuka jaksaa suhdetta raivottaren kanssa? Käytös omaa rakasta kohtaan on aggressiivista. Asioista voi sanoa nätemminkin kuin raivota ja huutaa näpit irti. Jos sinulla virtsatietulehdukset liittyvät seksiin niin käy pissalla yhdynnän jälkeen niin saat bakteerit huuhdottua virtsarakosta. Muista pyyhkiä edestä taaksepäin.

Vierailija
28/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Tristique senectus et netus et malesuada fames. Nisl rhoncus mattis rhoncus urna neque viverra justo nec. Habitasse platea dictumst quisque sagittis. Et tortor consequat id porta nibh venenatis cras sed. Interdum posuere lorem ipsum dolor sit. Suscipit tellus mauris a diam maecenas sed enim ut sem. Montes nascetur ridiculus mus mauris vitae ultricies leo integer malesuada. Porta non pulvinar neque laoreet suspendisse interdum consectetur libero. Ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ut aliquam. At urna condimentum mattis pellentesque id nibh. Tempus urna et pharetra pharetra massa. Adipiscing commodo elit at imperdiet dui accumsan sit. Est ullamcorper eget nulla facilisi etiam. Vitae turpis massa sed elementum tempus egestas. Imperdiet dui accumsan sit amet nulla facilisi. Vel quam elementum pulvinar etiam. At volutpat diam ut venenatis tellus. Adipiscing bibendum est ultricies integer quis auctor elit sed. Enim tortor at auctor urna nunc id cursus. Sollicitudin tempor id eu nisl nunc. Feugiat vivamus at augue eget arcu dictum. Dictum non consectetur a erat nam at lectus urna. Tellus orci ac auctor augue mauris. In nisl nisi scelerisque eu ultrices vitae. Massa enim nec dui nunc mattis enim ut tellus. A diam maecenas sed enim ut. Fames ac turpis egestas maecenas pharetra convallis posuere. Nunc lobortis mattis aliquam faucibus. Consequat id porta nibh venenatis cras sed felis. Amet aliquam id diam maecenas ultricies mi eget. Leo a diam sollicitudin tempor. Morbi enim nunc faucibus a pellentesque. Aliquam purus sit amet luctus venenatis lectus magna fringilla urna. Cras tincidunt lobortis feugiat vivamus at augue eget. Potenti nullam ac tortor vitae purus. Blandit turpis cursus in hac habitasse platea dictumst quisque sagittis. Nulla aliquet enim tortor at auctor urna nunc id. Mauris cursus mattis molestie a. Nunc scelerisque viverra mauris in aliquam sem fringilla. Pretium aenean pharetra magna ac. Sit amet venenatis urna cursus eget nunc scelerisque viverra mauris. Amet massa vitae tortor condimentum lacinia quis vel eros. Amet dictum sit amet justo donec enim. Faucibus scelerisque eleifend donec pretium vulputate sapien nec. Morbi enim nunc faucibus a pellentesque sit amet porttitor eget. Mi sit amet mauris commodo quis imperdiet massa tincidunt nunc. Ac turpis egestas maecenas pharetra convallis posuere morbi leo urna. In hac habitasse platea dictumst quisque. Odio ut enim blandit volutpat maecenas volutpat. Aliquet risus feugiat in ante metus dictum. Ac orci phasellus egestas tellus rutrum tellus. Morbi leo urna molestie at. Eu scelerisque felis imperdiet proin fermentum leo vel orci. Laoreet id donec ultrices tincidunt. Est ultricies integer quis auctor elit sed. Leo in vitae turpis massa sed elementum tempus. Volutpat consequat mauris nunc congue nisi vitae suscipit tellus. Id consectetur purus ut faucibus pulvinar. Cras fermentum odio eu feugiat pretium nibh ipsum consequat. Cras fermentum odio eu feugiat pretium nibh ipsum consequat nisl. Eleifend donec pretium vulputate sapien nec sagittis aliquam malesuada bibendum. Cursus metus aliquam eleifend mi in nulla posuere sollicitudin aliquam. Eget est lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing. Sit amet nisl purus in mollis nunc. Leo vel orci porta non pulvinar neque laoreet. Mi ipsum faucibus vitae aliquet nec ullamcorper sit. Nec tincidunt praesent semper feugiat nibh. Eu ultrices vitae auctor eu. Ut eu sem integer vitae. Tellus in metus vulputate eu. Praesent tristique magna sit amet purus gravida quis. Amet nisl purus in mollis nunc. Odio eu feugiat pretium nibh ipsum consequat nisl vel. Urna neque viverra justo nec. Id leo in vitae turpis massa sed elementum. Adipiscing enim eu turpis egestas pretium aenean pharetra magna ac. Nulla malesuada pellentesque elit eget gravida cum sociis natoque. Lorem donec massa sapien faucibus et.

No nyt ymmärrän.

Vierailija
29/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista vielä noin vanhassa suhteessa? Onkohan miehellä jokin muu asia nyt vinossa? Juttele sille.

Mitä tuollaista? Mies on tuntellinen ja herkkä ja niin olen itsekin, mutta liiallisen kuormituksen ja työstressin takia päätimme levätä yhteisellä lomalla ja suunnittelemme työpaikan vaihtoa. Mies sanoi, että haluaa viettää enemmän aikaa minun kanssa ja on ikävöinyt minua koska yhteistä aikaa on ollut niin vähän.

Olet tosiaan loman - ja ehkä päänvaihdonkin - tarpeessa, jos menet yöllä sposteja lukemaan luvattuasi palata miehen viereen. Oliko pakko ottaa työkone lomalle mukaan?

Vierailija
30/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hämmästyttää. Miksi pitää heti sännätä suihkuun? Ja miksi jää lukemaan sposteja ja nukkumaan eri huoneeseen.

Ja miksi häpeää omaa seksuaalisuutraan.

Vierailija
31/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä nyt ymmärtänyt hölkäsen pöläystä tästä vuodatuksesta. Harrastitte seksiä spontaanisti? Onko teillä yleensä ollut jokin sääntökirja jonka mukaan sekstailette? Miehesi kuulostaa muuten hyvin epävakaalta. Menkää ammattilaiselle purkamaan tilannetta. Ja tee sille äijällesi selväksi, että väkivaltainen käyttäytyminen ei ole ok.

Vierailija
32/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että se taitaakin olla sinä, joka käyttäytyy erikoisesti. Tietenkään en tiedä koko tarinaa, mutta jotenkin tulee tunne, että miehellä on tunteita sua kohtaan ja hän kaipaa sua ja se on alkanut nakertaa häntä ja siksi hän käyttäytyy turhan herkästi. Teillä oli nyt vasta ekan kerran spontaania seksiä, vaikka teillä on pitkä parisuhde? Sitten sulla oli kiire pesulle ja päätit vielä kadota lukemaan sähköposteja ja nukahditkin muualle kuin miehesi viereen? Kyllä se on nyt niin, että oudolta kuulostaa sun puolelta. Miehesi käytös tässä kokonaiskuvassa on ymmärrettävää ja inhimmillistä.

Vierailija
33/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hämmästyttää. Miksi pitää heti sännätä suihkuun? Ja miksi jää lukemaan sposteja ja nukkumaan eri huoneeseen.

Ja miksi häpeää omaa seksuaalisuutraan.

Tuli tuosta häpeämisestä mieleen, että onkohan ap miehineen hyvinkin uskovaista porukkaa?

Vierailija
34/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä nyt ymmärtänyt hölkäsen pöläystä tästä vuodatuksesta. Harrastitte seksiä spontaanisti? Onko teillä yleensä ollut jokin sääntökirja jonka mukaan sekstailette? Miehesi kuulostaa muuten hyvin epävakaalta. Menkää ammattilaiselle purkamaan tilannetta. Ja tee sille äijällesi selväksi, että väkivaltainen käyttäytyminen ei ole ok.

Kuka on käyttäytynyt väkivaltaisesti?

Eikö ap kuulosta enemmän epävakaalta?

Vierailija
35/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peittelit miehen???

Kuka jaksaa suhdetta raivottaren kanssa? Käytös omaa rakasta kohtaan on aggressiivista. Asioista voi sanoa nätemminkin kuin raivota ja huutaa näpit irti. Jos sinulla virtsatietulehdukset liittyvät seksiin niin käy pissalla yhdynnän jälkeen niin saat bakteerit huuhdottua virtsarakosta. Muista pyyhkiä edestä taaksepäin.

Miten sinne pissalle pääsee, kun mies pitää ranteista kiinni ja estää? Eikö se muka ole rakasta kohtaan aggressiivista käytöstä?

Vierailija
36/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikö ap kuulosta enemmän epävakaalta?[/quote]

Miea tarttuu kiinni eikä suostu päästämään irti. Menee lievästä väkivallasta.

Vierailija
37/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap kuulosta enemmän epävakaalta?

Miea tarttuu kiinni eikä suostu päästämään irti. Menee lievästä väkivallasta.

No ei mene

Vierailija
38/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään tapauksessa lisääntykö.

Vierailija
39/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aplle terapiaa.

Vierailija
40/63 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta naimisissa ennen kuin spontaania seksiä ensimmäisen kerran? Kuulostaa jotenkin järjestetyltä avoliitolta tai uskonnolliselta, kuten joku aiempi kirjoittaja arveli.

Oli miten oli, kyllä minusta seksin jälkeen pitää päästä pisulle ja pesulle, jos siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi