Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa juttu seksuaalisen halun vähenemisestä

Vierailija
18.09.2019 |

Olihan tutkimusuutinen - taitaa olla vielä avoinna kaikille tää:

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006242066.html

(Tutkimus: Molempien puolisoiden tyytymättömyys avioliittoon kasvaa, kun naisen seksuaalinen halu vähenee)

Voiko oikeesti olla noin että joku evoluutiotausta vaikuttaa noin paljon?

Kommentit (234)

Vierailija
181/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIVAN PASKAA. Olen joskus keskustellut asiasta ystävieni kanssa, ja ainoastaan yksi heistä on lauennut yhdynnässä! Miten asia on  muka yhdessä tutkimuksessa täysin päälaellaan edellisten tutkimusten kanssa?!

Jep yllätyin itsekin tuosta! Ei tainnut sitten olla hirveen luotettava tutkimus. Tuon mukaan yli 50-vuotiaista naisista vaan 5 prosenttia ei ollut saanut orgasmia yhdynnässä 😲

Tota mä en miehenä tajua. Mitä väliä sillä naisen orgasmin saamistavalla on, jos kumpikin on tyytyväinen? Lähinnä siis että aika moni tarvitsee runkkaamista yhdynnässä lauetakseen, ja sehän on upeeta kuin mikä. Jotkut tulee tosiaan käsin koskematta ja fine se on sekin. Jotku on sellaisia sarjatulikoneita (aika harvat) ja jos molemmat saa seksistä sen mitä todella tahtovatkin, niin miksi tehdä asiasta isompaa ongelmaa? 

Mutta kun tilanne on yleensä käytännössä se, että vain mies saa.

Mikähän "yleensä" tämä on? Asia ei todellakaan ole noin. Ei tule mieleen yhtään naista joka ei olisi saanut orgasmia kanssani. Ja ei, minulla ei ole normaalia pidempi ja paksumpi kulli vaan päinvastoin. Ehkä tästä jotuen olen joutunut kehittämään nussimisen tekniikkaa niin että on enemmän yrtiystä ja osun oikeisiin kohtiin. En kylläkään ole tehnyt sitä tietoisesti. Pari sellaista muistan ketkä eivät saaneet heti pelkästään panemalla ja snoivat etteivät ole ikinä saaneet, kunnes sitten saivat.

Tai sitten olet niitä jotka vaan jatkaa ja jatkaa. Sellaisten kanssa on pakko feikata orgasmi, kun ei itse enää jaksa tai paikat alkaa olla hellänä.

Vierailija
182/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse jaksoin pelleilyä 8 vuotta naimisiinmenon jälkeen. Ensin vaimolle riitti 1 kerta viikossa, kun aikaisemmin oli 2-3 kertaa viikossa jotain seksiä. Sitten kerran kahdessa viikossa. Otin asian puheeksi varmaan satoja kertoja. Kun viimein ymmärsin, että nyt ollaan jo tilanteessa että saan parisuhteessa olevana ihmisenä seksiä vain n. 12 kertaa vuodessa, minulle riitti. 

En loukkaa vaimoa, mutta käyn vieraissa. Vaimo on tyytyväinen kun en koko ajan häiritse, ja saa olla rauhassa väsynyt. Minä panen sitten muita. Avioliitto muuten ok. Tämä nyt vain taitaa olla naisiin biologisesti istutettu toiminto, minkäs teet.

Ja vaimo oli aikoinaan se, joka kehui itseään "seksuaalisesti tosi aktiiviseksi". Paskan marjat. Varmaan niiden satunnaisten kanssa sitten sinkkuaikoinaan.

Miten usein sun vaimo saa teidän seksin yhteydessä orgasmin?

Miten usein harrastaisit seksiä jos et koskaan saisi orgasmia?

Kuinkahan yleistä on, että nainen ei saa ikinä orgasmia rakastellessa? En itsekään ole kertaakaan pystynyt tulemaan miehen kosketuksesta ja olen 28-vuotias. Joskus jos mies on hieronut klitorista 30min niin orgasmi on käynyt melko lähellä 😂 Käytän suihkua itsetyydytyksessä, enkä tule edes omilla sormilla mitenkään nopeasti, pitäisi ilmeisesti harrastaa sormilla runkk*amista useammin? Onko muita vinkkejä? 😊

Olen henkisesti avoin ihminen, mutta masennuslääkkeet ovat olleet käytössä jo vuosia, ja ne ilmeisesti vaikeuttavat orgasmin saantia entisestään. Ja ilman niitä en kuitenkaan pysty elämään.

"alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään" Väestöliiton mukaan: https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

AIVAN PASKAA. Olen joskus keskustellut asiasta ystävieni kanssa, ja ainoastaan yksi heistä on lauennut yhdynnässä! Miten asia on  muka yhdessä tutkimuksessa täysin päälaellaan edellisten tutkimusten kanssa?!

Sama. Sen verran useaa makkaraa olen testannut, että sillä ei kyllä ole vaikutusta laukeamiseeni. Mikähän sakki tähän kyselyyn on vastannut?

Tai sitten Suomessa vain on tosi helposti laukeavia naisia. >_>

Tai sitten naisissa on eroja. Itse laukean vain yhdynnässä. Ja vastaavasti suuseksissä en laukea ollenkaan. Tämä on tullut osalle kumppaneista yllätyksenä. Mitä olen ystävien kanssa keskustellut, niin suunnilleen puolet laukeavat nimenomaan yhdynnässä. Ehkä treenatuilla lantionpohjalihaksilla on tekemistä asian kanssa.

Yhdynnässä tarvii kuitenkin klitorisstimuloinnun, pelkkä yhdyntä riittää todella harvalle naiselle. Itse en välitä yhdynnästä ollenkaan, mutta klitorista stimuloimalla laukean hyvin nopeasti.

Ärsyttää aina kun kaikki miehet ja kaikki naiset yritetään ängetä johonkin yhteen muottiin. Voi hyvinkin olla, että useimmat naiset laukeavat vain klitorisstimuloinnin avulla, mutta eivät läheskään kaikki. Olen aina nauttinut valtavasti nimenomaan yhdynnästä, jopa anaali yhdynnästä, klitoriksen koskettelu lähinnä ärsyttää. Aiemmin laukesin vain harvoin, mutta kolmen lapsen jälkeen ja noin nelikymppisenä aloin saamaan mielettömiä orgasmeja, useimmiten sarjoina ja usein squirttauksen kera. Tunnen sisälläni useamman herkän pisteen, yksi sijaitsee lähellä peräsuolen seinämää, joten nykyisin laukean myös p. s eks istä. Oikein kiihottuneena voin laueta jopa pelkän ajatuksen voimalla.

Kaikki naiset ja miehet eivät ole samanlaisia! Lopetetaan toisten kokemusten vähättely ja vääristely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, että tähän ketjuun olisi tullut se usein sanottua asia, että itseasiassa naisen sukupuolivietti ja seksuaalisuus on paljon vahvempaa ja syvempää yms. yms. kuin miehen, mutta patriarkaatin tms. alistama ja nujertama.

Vierailija
184/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse jaksoin pelleilyä 8 vuotta naimisiinmenon jälkeen. Ensin vaimolle riitti 1 kerta viikossa, kun aikaisemmin oli 2-3 kertaa viikossa jotain seksiä. Sitten kerran kahdessa viikossa. Otin asian puheeksi varmaan satoja kertoja. Kun viimein ymmärsin, että nyt ollaan jo tilanteessa että saan parisuhteessa olevana ihmisenä seksiä vain n. 12 kertaa vuodessa, minulle riitti. 

En loukkaa vaimoa, mutta käyn vieraissa. Vaimo on tyytyväinen kun en koko ajan häiritse, ja saa olla rauhassa väsynyt. Minä panen sitten muita. Avioliitto muuten ok. Tämä nyt vain taitaa olla naisiin biologisesti istutettu toiminto, minkäs teet.

Ja vaimo oli aikoinaan se, joka kehui itseään "seksuaalisesti tosi aktiiviseksi". Paskan marjat. Varmaan niiden satunnaisten kanssa sitten sinkkuaikoinaan.

Kuinkahan yleistä on, että nainen ei saa ikinä orgasmia rakastellessa? En itsekään ole kertaakaan pystynyt tulemaan miehen kosketuksesta ja olen 28-vuotias. Joskus jos mies on hieronut klitorista 30min niin orgasmi on käynyt melko lähellä 😂 Käytän suihkua itsetyydytyksessä, enkä tule edes omilla sormilla mitenkään nopeasti, pitäisi ilmeisesti harrastaa sormilla runkk*amista useammin? Onko muita vinkkejä? 😊

Olen henkisesti avoin ihminen, mutta masennuslääkkeet ovat olleet käytössä jo vuosia, ja ne ilmeisesti vaikeuttavat orgasmin saantia entisestään. Ja ilman niitä en kuitenkaan pysty elämään.

"alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään" Väestöliiton mukaan: https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

Sama. Sen verran useaa makkaraa olen testannut, että sillä ei kyllä ole vaikutusta laukeamiseeni. Mikähän sakki tähän kyselyyn on vastannut?

Tai sitten naisissa on eroja. Itse laukean vain yhdynnässä. Ja vastaavasti suuseksissä en laukea ollenkaan. Tämä on tullut osalle kumppaneista yllätyksenä. Mitä olen ystävien kanssa keskustellut, niin suunnilleen puolet laukeavat nimenomaan yhdynnässä. Ehkä treenatuilla lantionpohjalihaksilla on tekemistä asian kanssa.

Yhdynnässä tarvii kuitenkin klitorisstimuloinnun, pelkkä yhdyntä riittää todella harvalle naiselle. Itse en välitä yhdynnästä ollenkaan, mutta klitorista stimuloimalla laukean hyvin nopeasti.

Ärsyttää aina kun kaikki miehet ja kaikki naiset yritetään ängetä johonkin yhteen muottiin. Voi hyvinkin olla, että useimmat naiset laukeavat vain klitorisstimuloinnin avulla, mutta eivät läheskään kaikki. Olen aina nauttinut valtavasti nimenomaan yhdynnästä, jopa anaali yhdynnästä, klitoriksen koskettelu lähinnä ärsyttää. Aiemmin laukesin vain harvoin, mutta kolmen lapsen jälkeen ja noin nelikymppisenä aloin saamaan mielettömiä orgasmeja, useimmiten sarjoina ja usein squirttauksen kera. Tunnen sisälläni useamman herkän pisteen, yksi sijaitsee lähellä peräsuolen seinämää, joten nykyisin laukean myös p. s eks istä. Oikein kiihottuneena voin laueta jopa pelkän ajatuksen voimalla.

Kaikki naiset ja miehet eivät ole samanlaisia! Lopetetaan toisten kokemusten vähättely ja vääristely.

Lainauksessa luki että yhdyntä riittää harvalle, sinä olet niitä.

Mulle taas yhdyntä ei tunnu yhtään miltään sellaisenaan mutta klitoriskosketus saa laukeamaan jopa minuutissa.

Vierailija
185/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovimies kirjoitti:

Pelkkää naimista tai naimisen puutetta teidän elämänne. Onneksi olen aseksuaali.

juu, tuntuu että miehiltä jää puolet elämästä elämättä, kikkelin orjuuttamat raukat.

Heh. Vaikka naiset kuinka julistavat ettei seksi kiinnosta ikinä ja miehet on vihattavia, niin kyllä se munan puute KUITENKIN syö teitä naisiakin. Monen työpaikankin vihaisin ja pelätyin vanha kotka oikeasti vain räytyy melan puutteessa. >D

Vierailija
186/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksessa sivuutettiin täysin hormonaalisen ehkäisyn vaikutus?

Vierailija
187/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainauksessa luki että yhdyntä riittää harvalle, sinä olet niitä.

Mulle taas yhdyntä ei tunnu yhtään miltään sellaisenaan mutta klitoriskosketus saa laukeamaan jopa minuutissa.

Ah sori, niinpä lukikin. Ärsyynnyin turhaan :D

Vierailija
188/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin, että tähän ketjuun olisi tullut se usein sanottua asia, että itseasiassa naisen sukupuolivietti ja seksuaalisuus on paljon vahvempaa ja syvempää yms. yms. kuin miehen, mutta patriarkaatin tms. alistama ja nujertama.

Kulttuurinen suhtautuminen ja sen vaikutus tuli esille artikkelissa.

Vierailija
189/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Teillähän on unohtunut kokonaan tuo tutkimus, siinähän esimerkiksi mainitaan:

"...NAISTEN seksuaaliset halut olivat alkuaankin pienemmät kuin miesten, mutta ne vähenivät entisestään avioliiton kuluessa. Miesten halut pysyivät keskimäärin samalla tasolla koko ajan huolimatta siitä, oliko pariskunta saanut lapsen.

Lapsen saanti osittain selitti naisten seksihalujen hiipumista muttei kokonaan. Naisilla halu väheni myös lapsettomissa pariskunnissa.

”Lasten saanti ei näytä olevan pää- tai ainoa syy sukupuolten erilaiselle seksuaalisen halun vähenemiselle”, sosiaalipsykologian professori James McNulty ja kumppanit päättelevät tutkimuksessaan..."

-

"...Syysuhde oli juuri tämä eikä se, että ensin olisi tullut tyytymättömyys.

Pariskuntien seurannasta saattoi nähdä, että seksihalujen väheneminen ennusti myöhempää tyytymättömyyttä eikä päinvastoin.

Tarkempi analyysi osoitti, että naisen halun väheneminen näyttää johtavan molemmilla seksuaaliseen tyytymättömyyteen. Tämä puolestaan kasvattaa tyytymättömyyttä itse suhteeseen."

Näyttikö tarkempi analyysi kumpi on muna ja kumpi kana. Suomessa tutkittu että naiset harvemmin saa orgasmia seksistä.

Vierailija
190/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen joku selitys on oltava. "Ei kiinnosta" ei ole mikään selitys vaan jostain se haluttomuus tulee.

Biologiahan siellä on taustalla. Ihan arkihavaintojenkin perusteella on helppo ymmärtää, että seksuaalinen halu palvelee lisääntymistä.

Kun lisääntymistarve häviää, häviää myös seksuaalinen halu. 

Vierailija
191/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itsekäs kotitöissä ja haukkunut ulkonäköäni. Se vie halut häntä kohtaan. Mast*rboin kyllä.

Vierailija
192/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja ihmeellistä ettei vielä tänä päivänäkään tiedetä millainen klitoris on. Se on ihan sama klitoris, joka antaa orgasmin myös yhdynnässä, se kun ulottuu syvälle emättimen etuseinämälle jota hankaamalla monet naiset saavat orgasmin. Osa saa yhdynnässä myös klitoriksen näkyvän osan avulla, tai vaikka molemmista kohdista yhtä aikaa (kuten minä). Ei ole mitään "pelkkää" yhdyntää ja sitten klitorisorgasmia erikseen.

Vierailija
193/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni jos on joskus halut pysyvästi vähenneet niin kyseessä on ollut huono parisuhde. Kommunikaation ja hellyyden puute.

Kannattaa ihan kysellä näiltä naisilta joilla on halut vähenneet että mikä tässä on taustalla, eikä vetää omia johtopäätöksiä kertoen toiselle miten hänen seksuaalisuutensa toimii.

Ei tuollainen halukkuuden väheneminen ole mikään luonnolaki. Itse olen 15 vuoden jälkeenkin hyvinkin kiinnostunut seksistä, ja teemme molemmat aloitteita siihen vähintään pari kertaa viikossa. Mutta toisaalta en olekaan huonossa parisuhteessa ja pystyn luottamaan kumppaniini täysin. En myöskään ole harrastanut enkä tule harrastamaan seksiä vastoin tahtoani.

Tämä!!! Kun on suhteessa missä toimii molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus niin kiihko ja rakkaus senkuin kukoistavat. Minulla oli esim raskausaikana haluja kyllä, mutta lapsen isä oli angstinen raskaana olevia kohtaan eikä halunnut minua yhdeksään kuukauteen. Kun lapsi syntyi eikä sitä hellyttä tai ymmärrystä löytynyt katosi myös omat haluni. Ei ollut hänellä fiiliksiä lähteä edes terapiaan. Ei ollut kolmansia osapuolia tuolloin, kunnes sitten vuosien läheisyyden loppumisen jälkeen tuli...ja sille tielle jäin.

Vierailija
194/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

¨Kun avioliiton myötä miehen sitoutuminen on varmistunut, halulle ei ole enää samanlaista tarvetta kuin suhteen alussa.¨

Tässä tuli varmitus, että on parasta pysyä sinkkumiehenä, etenkin kun ottaa huomioon, että n. 2/3 avioliitoista päättyy avioeroon.

Jep, avioliitto on kuollut idea nykyään, naiset tappoivat sen instituutiona. Toki se vielä vähän liikkuu, kaikki miehet ei ole vielä ymmärtäneet miten maailma on muuttunut.

Naiset tappoivat sen ainoastaan niiden miesten osalta jotka vaativat naisen uhrautumista avioliiton alttarilla.

195/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Teillähän on unohtunut kokonaan tuo tutkimus, siinähän esimerkiksi mainitaan:

"...NAISTEN seksuaaliset halut olivat alkuaankin pienemmät kuin miesten, mutta ne vähenivät entisestään avioliiton kuluessa. Miesten halut pysyivät keskimäärin samalla tasolla koko ajan huolimatta siitä, oliko pariskunta saanut lapsen.

Lapsen saanti osittain selitti naisten seksihalujen hiipumista muttei kokonaan. Naisilla halu väheni myös lapsettomissa pariskunnissa.

”Lasten saanti ei näytä olevan pää- tai ainoa syy sukupuolten erilaiselle seksuaalisen halun vähenemiselle”, sosiaalipsykologian professori James McNulty ja kumppanit päättelevät tutkimuksessaan..."

-

"...Syysuhde oli juuri tämä eikä se, että ensin olisi tullut tyytymättömyys.

Pariskuntien seurannasta saattoi nähdä, että seksihalujen väheneminen ennusti myöhempää tyytymättömyyttä eikä päinvastoin.

Tarkempi analyysi osoitti, että naisen halun väheneminen näyttää johtavan molemmilla seksuaaliseen tyytymättömyyteen. Tämä puolestaan kasvattaa tyytymättömyyttä itse suhteeseen."

Näyttikö tarkempi analyysi kumpi on muna ja kumpi kana. Suomessa tutkittu että naiset harvemmin saa orgasmia seksistä.

Mielenkiintoinen näkökulma sinulla, meinaako tuo nyt sitten sitä että mielestäsi linkin tutkimuksen tulos tarkoittaa sitä että liiton alussa on seksiä koska nainen saa orgasmin ja halut hyytyy kun orgasmit loppuvat kun liitolle tulee ikää?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
196/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, ettei mainittu edes yhtenä mahdollisesti vaikuttavana tekijänä sitä, että seksi keskimäärin olisi tyydyttävämpää miehille. Yleensä seksi ymmärretään yhdyntänä, eli mies hieroo herkintä ruumiinosaansa kiihottuneessa tilassa naisen ruumista vasten. Ehkä tilanne ei kaikissa liitoissa ole molemminpuolinen, ja siksi kiinnostus alkuvaiheen normaalin innostumisen jälkeen laantuu.

Tämä olisi yksi tekijä, jonka vaikutuksesta olisi kiinnostavaa lukea lisää, jos sitä olisi tutkittu.

Vierailija
197/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitähän tuossa ei tosiaan halun hiipumiselle oltu etsitty. Joku syy taustalla on. Harvalla se on sitä, ettei haluaisi ollenkaan seksiä. Ei vaan halua sitä aviopuolison kanssa.

Ei koskaan halunnut, näytteli vaan, koska halusi naimisiin ja perheen.

Siitähän tässä on kysmys, huiputtamisesta. Jos kyseessä olisi kaupankäynti, puhuttaisiin petoksesta.

Eikä ole. Sinä oletit , että kumppanisi haluaa seksiä yhtä paljon kuin sinä. Väärin oletettu. Montako parisuhdetta luulisit syntyvän jos naiset rehellisesti tuttavuuden alkuvaiheessa kertoisi että oletpa niin huono sängyssä ettei kiinnosta. Avioliittokaavassakin puhutaan rakastamista myötä- ja vastoinkäymisissä eikä yhtään mitään seksistä.

Eli myönnät että kyse on petoksesta! Jos ei kiinnosta, niin sitten ei mennä naimisiin!

Raamatun mukaan , eli Kristillisessä avioliitossa omasta ruumiista tulee kumppanin omaisuutta, jos haluat tuolle linjalle lähteä.

Vierailija
198/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä että vieläkin on miesten maailma. Jos halut ei kohtaa luonnollisista biologisista syistä, niin naisessa on muka vikaa. Eikö miehessä ole yhtä lailla vika, kun haluaa liikaa?

En yhtään ihmettele että naisten lesbosuhteet yleistyvät voimakkaasti.

Seksi on luonnollinen asia ja vaikuttaa todistetusti sekä fyysiseen että psyykkiseen hyvinvointiin. Kai tiedät, että esim. miehen riski sairaustua eturauhassyöpään pienenee, jos eturauhasella on säännöllisesti jotain tekemistä.

Seksiin painostaminen vahingoittaa fyysistä ja henkistä terveyttä. Sperma aiheuttaa monille emätintulehduksia. Eturauhasen voi vallan mainiosti hoidella itse.

Jep. Kantsii laueta suuhun just ton tulehdusriskin takia. 

Vierailija
199/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä että vieläkin on miesten maailma. Jos halut ei kohtaa luonnollisista biologisista syistä, niin naisessa on muka vikaa. Eikö miehessä ole yhtä lailla vika, kun haluaa liikaa?

En yhtään ihmettele että naisten lesbosuhteet yleistyvät voimakkaasti.

Lesbosuhteet ovat muuten kaikkein lyhytkestoisimpia, ja niissä on eniten väkivaltaa. Miesten homosuhteissa on vähiten väkivaltaa.

Vierailija
200/234 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko piti tutkimus tehdä tästä ikiaikaisesta totuudesta? Naiset käyttävät seksiä aseenaan - myöntävät tai eivät. Ja erityisesti parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän