Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro valkoisia valheita edes harrastusporukalleen..

Vierailija
18.09.2019 |

Hänen piti lähteä tänään reissuun juopottelemaan mökille heidän kanssaan, mutta mulle iski kauhea migreeni ja oksennan ja ripuloin, joten hänen piti jäädä vahtimaan lapsia, koska en itse kykene.

Mitä hän laittoi harrastusporukalle? "Sori en pääsekkään, kun vaimo ripuloi ja oksentaa migreenin takia, joten jään lapsia kaitsemaan"

?!?!?!?!!? Ihan kuin mun asiat kuuluisi heille, kiva näyttää enää kasvoja niiden edessä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko ja mies lähdössä harrastusporukan kanssa mökille. Olisi kiva olla töissä sellaisella alalla, jossa keskellä viikkoa saa vapaata tuosta vain.

Vierailija
2/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti, miten hyvä säkä sinulla on: jos mies olisi töissä, tulisi tästä palkaton päivä, koska työnantajat ei maksa lastenhoidosta palkkaa, jos puoliso sairastaa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikko ja mies lähdössä harrastusporukan kanssa mökille. Olisi kiva olla töissä sellaisella alalla, jossa keskellä viikkoa saa vapaata tuosta vain.

Vaihda sitten vuorotyöhön esim. hoito- tai kaupanalalle.

Vierailija
4/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sitten vuorotyöhön esim. hoito- tai kaupanalalle.

Olen jo nyt hoitotyössä, mutta harrasteporukassa vain 2 muuta on. Yhteisen keskelle viikkoa osuvan vapaan saaminen on todella työn ja tuskan takana!

Vierailija
5/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti onnistuu. Ei työnantajaamme kiinnosta milloin teemme hommat, kunhan valmistuvat ajallaan ja laatu on kohdallaan. Aika vapaasti voin päättää, teenkö etäpäivän vai olenko toimistolla. Viikko Lapissa rinkka selässä tai etelän rannoilla järjestyy pienellä etukäteisjärjestelyillä. Näin on mennyt jo 30 vuotta. Erittäin tyytyväinen joustoon puolin ja toisin.

Tiedän, ei onnistu liukuhihnatöissä ja palvelualoilla. Mutta tällaisiakin löyyy, onnekas olen.

Vierailija
6/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi haluat miehesi valehtelevan? Eikö se ole hyvä, että on rehellinen? Vai nolottaako sua nyt joku ripuli ja migreeni? Luonnollisia asioita. Itsetuntoa peliin nyt!

Vierailija
7/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on minusta hyvä juttu. Kertoo ihmisestä, tilannetajua nyt ei ehkä ollut. Olisihan tuon voinut jättää pelkkään migreeniin, mutta miehet nyt tykkää pissa-kakkajutuista. (Eikä naiset kakkaa, saati ripuloi.)

Vierailija
8/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi haluat miehesi valehtelevan? Eikö se ole hyvä, että on rehellinen? Vai nolottaako sua nyt joku ripuli ja migreeni? Luonnollisia asioita. Itsetuntoa peliin nyt!

Läheisen sairauksista kertominen eteenpäin ilman ao. henkilön lupaa ei ole korrektia. Voisi kertoa vain, että vaimo on sairas, siksi en pääse ja yksityiskohtaiset oireet ovat yksityisasioita. 

Ohis. Olen sinkku ja käyn treffeillä. Miehet eka treffeillä tapaavat raportoida yksityiskohtaisesti esim. exän synnytysvauriot ja niiden vaikutuksen silloiseen seksielämään. Minusta tämä on kamalaa. Rehellisyydellä perustelevat. Enhän minä tällaisia halua tietää! Nykyajan tyyli on selittää kaikki yksityisasiat eteenpäin, koska halutaan olla niin rehellisiä! 

Vierailija
9/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin muutkin. Ei mitään syytä valehdella, mutta toisaalta oirekuvaukset eivät kuulu kavereille. 

Mitä ap:n mielestä miehen olisi pitänyt valehdella?

Vierailija
10/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin muutkin. Ei mitään syytä valehdella, mutta toisaalta oirekuvaukset eivät kuulu kavereille. 

No jättää kertomatta ripuli ja oksennus.

Vierailija
11/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sen kaverit eivät olisi uskoneet selitystä, jos sanoo "vaimo on kipeä". Tuo miehen kuvaus saa muut vakuuttumaan, että on oikeasti syytä jättää reissu väliin. Jos sanoo vain: "vaimo on kipeä", se todennäköisesti tarkoittaa ettei vaimo hyväksynyt reissua ja mies on tossukka.

Vierailija
12/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisen sairauksista kertominen eteenpäin ilman ao. henkilön lupaa ei ole korrektia. Voisi kertoa vain, että vaimo on sairas, siksi en pääse ja yksityiskohtaiset oireet ovat yksityisasioita. 

Ohis. Olen sinkku ja käyn treffeillä. Miehet eka treffeillä tapaavat raportoida yksityiskohtaisesti esim. exän synnytysvauriot ja niiden vaikutuksen silloiseen seksielämään. Minusta tämä on kamalaa. Rehellisyydellä perustelevat. Enhän minä tällaisia halua tietää! Nykyajan tyyli on selittää kaikki yksityisasiat eteenpäin, koska halutaan olla niin rehellisiä! 

Eipä ainakaan tarvitse miettiä sitä tulevaisuutta tuollaista kertovien miesten kanssa :D

Vierailija
13/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jättää kertomatta ripuli ja oksennus.

No, hui. Miten epävarma on ihminen, joka häpeilee jotain ripulia?

Vierailija
14/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on minusta hyvä juttu. Kertoo ihmisestä, tilannetajua nyt ei ehkä ollut. Olisihan tuon voinut jättää pelkkään migreeniin, mutta miehet nyt tykkää pissa-kakkajutuista. (Eikä naiset kakkaa, saati ripuloi.)

Migreeni saattaa yksinään kuulostaa liian lievältä. Ehkä olisi pitänyt lisätä "ja on muutenkin sairaana".

Vierailija
15/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään ripulin kertominen ole edes paha!

Mun exä kertoi kavereilleen (naisia ja miehiä, joiden kanssa minäkin välillä olin), kun sain keskenmenon, niin olin tosi itsetuhoinen siihen aikaan.

Ei siis kertonut, että sain keskenmenon. Sanoi vain että olen itsetuhoinen eikä uskalla jättää minua yksin, joten ei pääse reissuun.

Eli olin hullu sekopää kaikkien mielestä, enemmän minä kasvoni menetin siinä kuin sinä ripuloidessa.

Vierailija
16/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Migreeni saattaa yksinään kuulostaa liian lievältä. Ehkä olisi pitänyt lisätä "ja on muutenkin sairaana".

Aika lievä migreeni kun pystyy täällä kiukuttelemaan.

Vierailija
17/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, ylireagoin siis. Ap

Vierailija
18/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehenä voin sanoa että jos joku kaveri peruu matkan siksi että vaimo ripuloi ja oksentaa migreenin vuoksi, ainoa reaktioni on myötätunto ja arvostus rehellisyydestä.

Me miehet olemme yksinkertaisia kommunikoidessamme. Rehellisyys ja suora puhe toimii.

Ei ole mitään syytä ujostella tms. kun näet miehesi kavereita seuraavan kerran.

On hyvin todennäköistä, että he kertovat sinulle omista epäonnisista sairauksistaan tms., koska miehillä se on yleisin tapa osoittaa myötätuntoa, ja sen että "kuulut joukkoon". (Se ei ole siis vertailua tai kilpailua, vaan myötätunnon osoitus.)

Vierailija
19/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä valhe se muka on, jos mies sanoisi vain että vaimo on sairaana?

Vierailija
20/21 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä valhe se muka on, jos mies sanoisi vain että vaimo on sairaana?

Valkoinen valhe kun ei kerro koko totuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme