Onko tälläisiä ihmisiä oikeesti olemassa???? Aikatauluista
Luulin, että olisi molemmin puolin kiva nähdä ystäviä, ja nyt ovat kaksi kertaa peruneet sovitun tapaamisen. 😱
Nyt uusi ehdotus oli 17.0, 11.11. 27.11. Siis täh? Itse vaativassa työssä, ja perhe, ja löydän KOSKA vain aikaa ystävien tapaamiselle. Koska vain pystyn järjestämään lounaan, lenkin, lyhyen tapaamisen jos ystäväni sitä pyytää. Taitaa olla KORKEA aika etsiä parempia ystäviä.
Kommentit (30)
Etsi fiksumpia ystäviä Ap
Älä vastaa tuollaiseen mitään
Tapaamisen. Siis ihan kasvotusten ajattelit nähdä? Yleensä puhelutkin sovitaan ajoissa. Tänään viimeksi sovin ajan puhelulle 3 viikon päähän. Sekin voi peruuntua.
Siis mitä ihmeellistä tässä on? Sovitte tapaamisesta ja joku esittää päivämäärävaihtoehto. Ilmeisesti ajatuksena on nähdä pidemmän kaavan kautta kuin vaih ohimennen lenkillä?
Sekunttien tuhannesosat on kyllä aikataulullisesti aika haastavia.
Onneksi mulla ei ole noin tiukka aikataulu, että pitäisi sopia puhelu aikataulu 3 viikon päähän!!
Terv TJ, nainen LV 1 milj. E
Vierailija kirjoitti:
Sekunttien tuhannesosat on kyllä aikataulullisesti aika haastavia.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole noin tiukka aikataulu, että pitäisi sopia puhelu aikataulu 3 viikon päähän!!
Terv TJ, nainen LV 1 milj. E
Älä nyt, kyllä AV:n tantat sopii Facetimensa parin kuukauden päähän 😂
Toisilla voi olla tosi kiireistä. Esim. mulla on nyt menossa hirmuinen kuukausi. Työpäivät venyy joka päivä 11-tuntisiksi, kun useampi työntekijä on juuri irtisanoutunut. Vanhempia pitää auttaa kun äiti ollut isossa leikkauksessa, siinä menee usein viikonloppu kun ajan sinne toiseen kaupunkiin auttelemaan, käyn kaupassa ja siivoan. Sitten appivanhempiakin pitää auttaa. Esim. tulevana viikonloppuna pitää mennä laittamaan anopin mökki talviteloille, kun hän ei itse enää jaksa, eikä ilman meidän apua voisi mökkeillä. Lapset harrastaa monta iltaa viikossa mutta eivät ole niin isoja, että voisivat vielä itse reissata bussilla menoihinsa. Välillä viikonloppunakun on töitä. Viime viikonlopun olin ulkomailla koulutuksessa. Nyt olen lisäksi tehnyt töitä öisin, kun mulla on yksi ison projektin DL eikä päiväsaikaan siihen aikaa vaan ole. Alan olla jo aika sekaisin, tänään en edes jaksanut aloittaa kirjoittamista vaan lepuutan aivoja täällä palstalla. Mut huomisyönä sit taas jatkettava. Minulta voisi nyt tulla tuollainen aikatauluvastaus kuin kaveriltasi.
Mä olen yrittäjä ja syksy-joulu on koko vuoden kiireisin aika. Erityisesti messuihin valmistautuessa olen kuukauden-kaksi niin kiinni töissä että hyvä jos ehdin puolisoa nähdä muutakuin unissani. Teen noin 16h päiviä koko viikon ympäri. Joten ei valitettavasti ole aikaa tavata juuri ketään. Onneksi ystäväni ymmärtävät sen kyllä.
Meillä peruuntui yksi perhetapaaminen viime joulukuussa. Ei ole löytynyt sen jälkeen kummallekin perheelle sopivaa tyhjää sunnuntai-lltapäivää, aina on jommallakummalla tai kummallakin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla voi olla tosi kiireistä. Esim. mulla on nyt menossa hirmuinen kuukausi. Työpäivät venyy joka päivä 11-tuntisiksi, kun useampi työntekijä on juuri irtisanoutunut. Vanhempia pitää auttaa kun äiti ollut isossa leikkauksessa, siinä menee usein viikonloppu kun ajan sinne toiseen kaupunkiin auttelemaan, käyn kaupassa ja siivoan. Sitten appivanhempiakin pitää auttaa. Esim. tulevana viikonloppuna pitää mennä laittamaan anopin mökki talviteloille, kun hän ei itse enää jaksa, eikä ilman meidän apua voisi mökkeillä. Lapset harrastaa monta iltaa viikossa mutta eivät ole niin isoja, että voisivat vielä itse reissata bussilla menoihinsa. Välillä viikonloppunakun on töitä. Viime viikonlopun olin ulkomailla koulutuksessa. Nyt olen lisäksi tehnyt töitä öisin, kun mulla on yksi ison projektin DL eikä päiväsaikaan siihen aikaa vaan ole. Alan olla jo aika sekaisin, tänään en edes jaksanut aloittaa kirjoittamista vaan lepuutan aivoja täällä palstalla. Mut huomisyönä sit taas jatkettava. Minulta voisi nyt tulla tuollainen aikatauluvastaus kuin kaveriltasi.
Sullahan on aikatauluongelma. Paha ongelma, varmaan myös muutakin kuin aikataulua... Appiukon mökki vs ystävän kuuntelu 1h ajan? Älä viitsi. Työnantajalle raataminen mutta ei aikaa 45min lounaaseen ystävän kanssa? Tajusitko itse miten naurettavaa? Itse teet tuon kaaoksen, ja ihan itse teet noita valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on aikatauluongelma. Paha ongelma, varmaan myös muutakin kuin aikataulua... Appiukon mökki vs ystävän kuuntelu 1h ajan? Älä viitsi. Työnantajalle raataminen mutta ei aikaa 45min lounaaseen ystävän kanssa? Tajusitko itse miten naurettavaa? Itse teet tuon kaaoksen, ja ihan itse teet noita valintoja.
Samaa mieltä!
Pystyä ja haluta on kaksi eri asiaa. Kyllä minäkin pystyisin, mutta en halua kun en jaksa töiden ja muiden menojen jälkeen tavata ketään. On kuitenkin korrektimpaa ilmoittaa, ettei pysty kuin ettei halua. En halua katkaista kokonaan välejä ystäviini, nyt ei vain ole voimia f2f- tapaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmeellistä tässä on? Sovitte tapaamisesta ja joku esittää päivämäärävaihtoehto. Ilmeisesti ajatuksena on nähdä pidemmän kaavan kautta kuin vaih ohimennen lenkillä?
Tämä tuli mullekin mieleeni. Mulla menee ystävän tapaamiseen tunti suuntaansa matkoihin, vaikka molemmat asumme pääkaupunkiseudulla. En pidä kovin järkevänä käyttää 2,5 tuntia ystävän kanssa lounastamiseen, kun varsinaista tapaamista on vain puoli tuntia, Tapaan ystävääni mieluummin niin, että on myös enemmän aikaa olla yhdessä kuin mitä menee matkoihin.
Olen yrittäjä, mies matkatöissä, appiukolla alzheimer, siskolla syöpä.
Toisella lapsella astma ja toisella oiontahoidot ja siedätyskuskaukset.
Että juu, on meitä kauheita ihmisiä olemassa.
Kyllä minä voin olla lounaalla koska vain kaverin kanssa, jos hän tulee tänne meidän työpaikalle ja tyytyy ruokalan mättöön. Kaupungille en pääse lähtemään, siihen lounaaseen menisikin sitten toista tuntia, mutta lounastauko on vain 30 min.
Iltaisin olen kiireinen, kun pitää tehdä kotityöt, kuskata lapsia sinne tänne harrastuksiin ja hoitaa myös paria luottamustehtävää. Viikonloppuisin on muita menoja, minullakin on vanhat ja dementoituneet vanhemmat, joiden asioiden hoitamiseen menee 400 km päässä paljon aikaa.
Ei siinä mitään, pikatapaamineen onnistuu, mutta haluatko sinä ap mieluummin rauhallisen ja kalenteriin merkityn tapaamisen vai sellaisen, jossa toinen vilkuilee koko ajan kelloa?
Minusta olisi ainakin mukavampaa tavata rauhassa, syödä ja jutella niin kauan kuin huvittaa. Ehkä et itse kauheasti enää välitä ystävistäsi, kuin kiukuttelet siitä, että joudut sopimaan hyvissä ajoin etukäteen tapaamisen?
Ja vielä kehtaat syytellä kiireisiä ihmisiä heidän kiireistään tuohon tyyliin, mitä vastasit yhdeksikölle. Oikeasti, kommenttisi oli törkeä, ja itselläsi on paha asenneongelma.
Itsellänikin on ystävä, jolla on aina kiireitä. On yrittäjä. Soitellaan pari kertaa vuodessa ja todetaan, että hänellä ei ole aikaa tavata.
Riittää minulle, koska on niin paljon muutakin menoa. Emme vain ole priorisoineet toisiamme. Emme halua kokonaan katkaista välejäkään. Ehkä ensi vuonna tavataan.
Hah, tämä on niin tyypillistä, että ihmiset jotka tekevät ma-pe 8-16, viikonloput ja pyhät aina vapaata -työtä, eivät tajua, että jollakin muulla voi olla toisin. Minä olen töissä silloin kun muut ovat vapaalla eli alkuillasta, viikonloppuina ja pyhinä. Mulla on keskimäärin viiden viikon välein vapaa viikonloppu. Niihin sitten sovitellaan lasten synttärit, omien vanhempien luo matkustaminen, sisarusten ja muiden sukulaisten tapaaminen, perheen omat jutut JA ne ystävien tapaamiset. Multa tulee myös just noin tarkkoja päivämääriä, että nämä voisi sopia. Toki voidaan tavata vaikka ensi tiistaina aamu kahdeksalta, kun mun työvuoro alkaa klo 11.00, sopisiko se?
Meidän perheessä sekä aikuisten että ystäväperheiden aikataulusovittelu on just tuollaista. Teen töitä jouluun aati 6 pv viikko. 4 iltana viikossa meidän pojan harrastuskuskaukset on mun vastuulla. Mies on 4 päivää viikossa 10 h töissä + työmatka 2 h päivässä + ruokatunti omaa aikaa eli poissa kotoa 13 h päivässä. Viikonloppuna mies on pojan mukana treeneissä, turnauksissa ja pelimatkoilla. Se yksi yhteinen vapaapäivä vietetään kotona eikä takuulla mennä minnekään.
Aikataulut on näköjään tiukemmat kuin presidentillä😂
Vastaus: ajan hallinnan ongelma, tai et ole oikea ystävä.