Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos twin flame kuolee?
Menehtyneen TF:n henki saattaa jäädä ohjaamaan ja suojelemaan elossa olevaa. Elossa oleva saattaa tuntea tämän läheisyyden, jopa telepatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos twin flame kuolee?
Menehtyneen TF:n henki saattaa jäädä ohjaamaan ja suojelemaan elossa olevaa. Elossa oleva saattaa tuntea tämän läheisyyden, jopa telepatiaa.
Minulle on käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä syntymäpäivissä jotain outoa?
Horoskooppimerkkimme edustavat suhteessa toisiinsa pahinta mahdollista yhdistelmää. Toisaalta hänen lapsellaan on sama syntymäpäivä kuin minulla, joten sieltä on varmaan jo tullut oppia "minusta".
Meillä on chaser-runner -vaihe, vaikkakin hyvin varovainen sellainen. Tutustumme toisiimme kuin kaksi leijonaa, jotka eivät vielä tiedä, käydäkö kimppuun tappaakseen vai paritellakseen.
Jatkan vielä edelliseen, että meillä on hyvin vahva yhteenkuulumisen tunne ja tunnemme etäälläkin toistemme energiat hyvin vahvoina. Tällä hetkellä elämäntilanteemme eivät sovi toisillemme, joka osaltaan aiheuttaa varovaisen käyttäytymisen toisiamme kohtaan. Vetovoima on niin voimakas, vaikka emme ole toistaiseksi valmiita isoihin elämänkokoisiin mullistuksiin. Sinänsä ihan hyvä, ehkä meidän on helpompi käsitellä toistemme heijastamat pelit, kun ei ole mahdollisuutta rynnistää suoraan päätä suhteeseen ja voimme käydä ne läpi etäämmältä.
Tavattiin netissä. Ollaan pelottavan samanlaisia. Ihan samannäköisiäkin, kuin mies/nais versiot samasta ihmisestä. 12 vuotta ikäeroa, valtameri välissä, telepatiaa ja synkroniteetteja paljon, hullu seksuaalinen kemia jopa tuhansien kilometrien takaa... jne.
Tällä hetkellä ei puhuta koska liikaa traumoja/menneitä käsiteltävä. Jos hän vielä joku päivä tahtoo tavata, olen auki sille jos ei olla vakavissa parisuhteissa.
Elämäni mystisin ja vavahduttavin kokemus. Jotain aivan tämän maailman ulkopuolelta.
Onko kukaan tavannut kumppaniaan astraalitasolla? Muistan kun luin joskus yhden tarinan tällaisesta kohtaamisesta, joka siis johti seurusteluun, ja pidin sitä silloin kiehtovana juttuna mutta silti hölynpölynä. Nykyään on uskomusmaailma erilainen ja astraalimatkailu kiinnostaa.
Eikö tästä sanota että kun maailmassa on suuria mullistuksia, kaksoisliekit kohtaavat silloin. Ehkä tämän pandemian takia moni on nyt kohdannut twinflamensa.
Vähän jännä muuten että ketju on noussut monta kertaa melkein samaan aikaan.
Voitte tavata Near Twin Flamen eli tavallaan "Fake Twin Flamen", joka saapuu elämäänne ennen varsinaista Twin Flamea.
Se Near Twin Flame valmistaa teitä kohtaamaan sen oikean Twin Flamen.
Siksi saatatte erehtyä, mutta yleensä se Near Twin Flame väistyy tieltä kun on oikean Twin Flamen aika.
Oletteko tavanneet monta Karmicia, Soulmatea ja vihdoin viimen sen Twin flamen, elämänne varrella?
Näillä kaikilla on olemassa opetus ja he kehittävät meitä ihmisinä, vaikka eivät olisi niitä oikeita missään vaiheessa. Twin flamekaan ei välttämättä ole Se Oikea, vaan voi olla elinikäinen kumppani, peilikuva joka auttaa sinua eteenpäin ja ikään kuin korjaa sinua hekisesti.
Naispuolinen ystäväni on twin flameni. Olen pohtinut kuinka kauan pitää elää, että tapaan miespuolisen tf:n?
Minä ja liekki tavattiin, olemme tahoilamme naimisissa ja siksi annamme tilaa toisillemme, mutta tämä vetovoima on ihan sairas, ei voi sanoin kuvailla. Pelottavakin. Siis ei mikään pakkomielle vaan meidän aivot toimii samalla lailla samalla tasolla ja historiamme on saman kaltainen lapsuudesta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen ystäväni on twin flameni. Olen pohtinut kuinka kauan pitää elää, että tapaan miespuolisen tf:n?
99,90 tapauksista twin flame on vastakkaista sukupuolta.
Ois kyl siistii löytäää jostain twinni fleimi. Mut miten kantsis lähtee etsiskelees
Vierailija kirjoitti:
Ois kyl siistii löytäää jostain twinni fleimi. Mut miten kantsis lähtee etsiskelees
Lakkaa etsimästä.
Oon ollu ehtimättä tähän päivään saakka mutta ei oo twinni fleimi osunu kohallee!
Twin Flameni saa minut aina unohtamaan elämän murheet ja huonot asiat.
Ihan kuin olisimme kaksin, omassa maailmassamme, jossa ei ole mitään negatiivista energiaa.
Ihana olotila, olen oppinut rentoutumaan enkä enää stressaa asioita niin paljon. Pääsin myös eroon monen vuoden ahdistuneisuushäiriöstä hänen avullaan!