Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
61/651 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Flameni saa minut aina unohtamaan elämän murheet ja huonot asiat.

Ihan kuin olisimme kaksin, omassa maailmassamme, jossa ei ole mitään negatiivista energiaa.

Ihana olotila, olen oppinut rentoutumaan enkä enää stressaa asioita niin paljon. Pääsin myös eroon monen vuoden ahdistuneisuushäiriöstä hänen avullaan!

Vierailija
62/651 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos twin flame kuolee?

Menehtyneen TF:n henki saattaa jäädä ohjaamaan ja suojelemaan elossa olevaa. Elossa oleva saattaa tuntea tämän läheisyyden, jopa telepatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/651 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos twin flame kuolee?

Menehtyneen TF:n henki saattaa jäädä ohjaamaan ja suojelemaan elossa olevaa. Elossa oleva saattaa tuntea tämän läheisyyden, jopa telepatiaa.

Minulle on käynyt näin. 

Vierailija
64/651 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää näitä.

Vierailija
65/651 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä syntymäpäivissä jotain outoa? 

Horoskooppimerkkimme edustavat suhteessa toisiinsa pahinta mahdollista yhdistelmää. Toisaalta hänen lapsellaan on sama syntymäpäivä kuin minulla, joten sieltä on varmaan jo tullut oppia "minusta".

Meillä on chaser-runner -vaihe, vaikkakin hyvin varovainen sellainen. Tutustumme toisiimme kuin kaksi leijonaa, jotka eivät vielä tiedä, käydäkö kimppuun tappaakseen vai paritellakseen.

Vierailija
66/651 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä edelliseen, että meillä on hyvin vahva yhteenkuulumisen tunne ja tunnemme etäälläkin toistemme energiat hyvin vahvoina. Tällä hetkellä elämäntilanteemme eivät sovi toisillemme, joka osaltaan aiheuttaa varovaisen käyttäytymisen toisiamme kohtaan. Vetovoima on niin voimakas, vaikka emme ole toistaiseksi valmiita isoihin elämänkokoisiin mullistuksiin. Sinänsä ihan hyvä, ehkä meidän on helpompi käsitellä toistemme heijastamat pelit, kun ei ole mahdollisuutta rynnistää suoraan päätä suhteeseen ja voimme käydä ne läpi etäämmältä.

Vierailija
67/651 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin netissä. Ollaan pelottavan samanlaisia. Ihan samannäköisiäkin, kuin mies/nais versiot samasta ihmisestä. 12 vuotta ikäeroa, valtameri välissä, telepatiaa ja synkroniteetteja paljon, hullu seksuaalinen kemia jopa tuhansien kilometrien takaa... jne.

Tällä hetkellä ei puhuta koska liikaa traumoja/menneitä käsiteltävä. Jos hän vielä joku päivä tahtoo tavata, olen auki sille jos ei olla vakavissa parisuhteissa.

Elämäni mystisin ja vavahduttavin kokemus. Jotain aivan tämän maailman ulkopuolelta.

Vierailija
68/651 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tavannut kumppaniaan astraalitasolla? Muistan kun luin joskus yhden tarinan tällaisesta kohtaamisesta, joka siis johti seurusteluun, ja pidin sitä silloin kiehtovana juttuna mutta silti hölynpölynä. Nykyään on uskomusmaailma erilainen ja astraalimatkailu kiinnostaa.

Vierailija
69/651 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
70/651 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä sanota että kun maailmassa on suuria mullistuksia, kaksoisliekit kohtaavat silloin. Ehkä tämän pandemian takia moni on nyt kohdannut twinflamensa.

Vierailija
71/651 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännä muuten että ketju on noussut monta kertaa melkein samaan aikaan.

Vierailija
72/651 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte tavata Near Twin Flamen eli tavallaan "Fake Twin Flamen", joka saapuu elämäänne ennen varsinaista Twin Flamea.

Se Near Twin Flame valmistaa teitä kohtaamaan sen oikean Twin Flamen.

Siksi saatatte erehtyä, mutta yleensä se Near Twin Flame väistyy tieltä kun on oikean Twin Flamen aika.

Vierailija
73/651 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet monta Karmicia, Soulmatea ja vihdoin viimen sen Twin flamen, elämänne varrella?

Näillä kaikilla on olemassa opetus ja he kehittävät meitä ihmisinä, vaikka eivät olisi niitä oikeita missään vaiheessa. Twin flamekaan ei välttämättä ole Se Oikea, vaan voi olla elinikäinen kumppani, peilikuva joka auttaa sinua eteenpäin ja ikään kuin korjaa sinua hekisesti.

Vierailija
74/651 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen ystäväni on twin flameni. Olen pohtinut kuinka kauan pitää elää, että tapaan miespuolisen tf:n?

Vierailija
75/651 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja liekki tavattiin, olemme tahoilamme naimisissa ja siksi annamme tilaa toisillemme, mutta tämä vetovoima on ihan sairas, ei voi sanoin kuvailla. Pelottavakin. Siis ei mikään pakkomielle vaan meidän aivot toimii samalla lailla samalla tasolla ja historiamme on saman kaltainen lapsuudesta saakka.

Vierailija
76/651 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen ystäväni on twin flameni. Olen pohtinut kuinka kauan pitää elää, että tapaan miespuolisen tf:n?

99,90 tapauksista twin flame on vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
77/651 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9%

Vierailija
78/651 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl siistii löytäää jostain twinni fleimi. Mut miten kantsis lähtee etsiskelees

Vierailija
79/651 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyl siistii löytäää jostain twinni fleimi. Mut miten kantsis lähtee etsiskelees

Lakkaa etsimästä.

Vierailija
80/651 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu ehtimättä tähän päivään saakka mutta ei oo twinni fleimi osunu kohallee!