Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Minä myös odotan omani ilmestyvän jostain... hahhah, näin muutama yö sitten unta jostain tuntemattomasta miehestä joka kertoi tekevänsä vuorotyötä ( liittyi jotenkin sairaalaan) ja että hänellä on 6 (!) lasta. Meillä oli hyvin voimakas vetovoima toisiimme, mutta totesimme että emme voi tehdä mitään kun olemme kumpikin tahoillamme varattuja. Tämän ketjun höperryttämänä mietin heti aamulla että näinkö kenties kaksoisliekkini! :D
Voi kuule, olkaa onnellisia jos ette ole tavanneet. Se suhde on kuin taivas ja helvetti, helvettiä suurimman osan ajasta. Hän tietää mistä narusta vetäistä, niin hyvässä kuin pahassa. Kukaan ei ole saanut tuntemaan yhtä puhdasta onnea, vihaa tai pelkoa. Ette pääse toisistanne eroon mutta ette voi olla yhdessäkään, ennen kuin opitte rakastamaan itseänne. Eikä kukaan toinen enää tunnu sen jälkeen miltään, joten jumissa ollaan.
Toisaalta on kiva, että on yksi ihminen maailmassa joka ei ikinä jätä eikä unohda, mutta suhde on niin intensiivinen että tuntuu että räjähtää.
Minä en ainakaan uskonut mihinkään twin flame-juttuihin ennen kuin sen koin itse. Pakko tässä on uskoa johonkin korkeampaan voimaan, ei tätä voi järjellä selittää.
Ja sen voisin sanoa nro. 104:lle,että minun tapauksessani mies oli täysi vastakohta sille, mitä olen aina kumppanilta hakenut. Ei täyttänyt yhtään kriteeriä ns. listastani, enkä minäkään ole hänen tyyppiään, mutta vedämme toisiamme puoleemme kuin magneetit. Sen vain tietää, kun katsoo toista silmiin. Se on menoa, eikä todellakaan tarvitse miettiä kahdesti onko tämä se.
T. 105
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, olkaa onnellisia jos ette ole tavanneet. Se suhde on kuin taivas ja helvetti, helvettiä suurimman osan ajasta. Hän tietää mistä narusta vetäistä, niin hyvässä kuin pahassa. Kukaan ei ole saanut tuntemaan yhtä puhdasta onnea, vihaa tai pelkoa. Ette pääse toisistanne eroon mutta ette voi olla yhdessäkään, ennen kuin opitte rakastamaan itseänne. Eikä kukaan toinen enää tunnu sen jälkeen miltään, joten jumissa ollaan.
Toisaalta on kiva, että on yksi ihminen maailmassa joka ei ikinä jätä eikä unohda, mutta suhde on niin intensiivinen että tuntuu että räjähtää.
Minä en ainakaan uskonut mihinkään twin flame-juttuihin ennen kuin sen koin itse. Pakko tässä on uskoa johonkin korkeampaan voimaan, ei tätä voi järjellä selittää.
Mistä tiedät, että tämä ei ole karmic partner twin flamen sijaan? Itse olen vähän samankaltaisessa tilassa, missä suhde ei todellakaan toiminut, mutta jokin vaan saa meidät aina palaamaan yhteen. Nyt musta tuntuu, että nyt viimeinkin suhde alkaa olla kokonaan ohitse, ja uskon että olen oppinut tavallaan elämän oppitunnin tuolta mieheltä ja nyt on aika löytää se oikea twin flame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että tämä ei ole karmic partner twin flamen sijaan? Itse olen vähän samankaltaisessa tilassa, missä suhde ei todellakaan toiminut, mutta jokin vaan saa meidät aina palaamaan yhteen. Nyt musta tuntuu, että nyt viimeinkin suhde alkaa olla kokonaan ohitse, ja uskon että olen oppinut tavallaan elämän oppitunnin tuolta mieheltä ja nyt on aika löytää se oikea twin flame.
Siitä, että olemme olleet jo kohta kaksikymmentä vuotta on-off suhteessa ja välillä on ollut molemmilla suhteita, jotka ovat opettaneet meitä rakastamaan itseämme ja toisiamme enemmän. Ajattelen että nämä väliaikaiskumppanit on niitä karmic partnereita, koska heistä eroaminen on ollut helppoa mutta tämän twin flamen ja minun välinen side ei katkea vaikka kuinka yrittäisi. Nämä väliaikaiskumppanit ovat saaneet molemmat vain ymmärtämään, että me kuulumme yhteen, kaikista vastoinkäymisistä ja eroavaisuuksistamme huolimatta. Olen ensimmäistä kertaa hänen kanssaan kokenut ehdotonta rakkautta. Tämä on toki vain henkilökohtainen kokemukseni enkä voi siitä vetää yleistäviä johtopäätöksiä.
Onko nämä soul matet ja twin flamet vain kauniiden ihmisten juttu vai kokeeko "rumatkin" ihmiset näitä? Minulla on koko 40v elämäni aikana kipinöinyt vain yhden miehen, aviomieheni, kanssa niin että tunne on ollut molemminpuolista. Jonkinlaiset soul matet ehkä silloin nuorina olimme. Samankaltainen tausta ja kumpikin olimme hyvin ujoja ja epävarmoja ihmisiä. Nyt 20v myöhemmin olemme edelleen yhdessä, mutta suhde on muuttunut enempi kaverisuhteeksi. Välitän miehestäni kuin veljestäni tai muusta tärkeästä ihmisestä, mutta minkäänlaista intohimoa en ole häntä kohtaan tuntenut enää vuosiin. Lasten vuoksi kuitenkin vielä yhdessä olemme.
Mutta siis mieheni lisäksi en ole kokenut minkäänlaista kemiaa tai kipinöintiä kenenkään toisen miehen kanssa. Yksipuolisia ihastuksia toki. Olen ujo, suht vaatimattoman näköinen ja edelleen epävarma itsestäni. Suhtaudun melko skeptisesti siihen että jossain olisi minullekin vielä sielunkumppani tai jopa useampia, tällaisesta käsittämättömästä twin flamesta puhumattakaan. Mutta sellaiselle kieltämättä olisi tilausta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tunteen. Tällä hetkellä tuntuu että lähtee henki tämän stressin takia, mitä tästä tulee. Mitä tuo tarkoittaa että pitää oppia rakastamaan itseä?
Twin flamen kokeneena:
-Väkevä vetovoima ja luottamus heti alusta asti. Olisin voinut antaa koko elämäni ja henkeni twin flameni käsiin heti kun tavattiin, tiesin vain yksinkertaisesti alusta asti että hän on enemmän luottamuksen arvoinen kuin kukaan muu.
-Fyysinen vetovoima. En ole koskaan halunnut ketään enempää. Pelkkä ajatus hänestä saa minut orgasmin partaalle.
-Kaikki vaan natsaa. Uskomaton tuuri käy joka päivä, parhaat mahdollisuudet ja parhaat sattumukset käyvät kohdalle päivästä päivään.
-Sama sielullinen taajuus. Ymmärtää toista puolesta sanasta tai pelkästä ilmeestä, seksi on mieletöntä, toisen seurassa on hyvä olla, toisessa näkee itsensä, voi olla täysin oma itsensä, toinen hyväksyy rakastaa myös niitä puolia mitä muut kavahtavat ja toisin päin.
T. Koronan rakkaastaan erottama :(
Vierailija kirjoitti:
Twin flamen kokeneena:
-Väkevä vetovoima ja luottamus heti alusta asti. Olisin voinut antaa koko elämäni ja henkeni twin flameni käsiin heti kun tavattiin, tiesin vain yksinkertaisesti alusta asti että hän on enemmän luottamuksen arvoinen kuin kukaan muu.
-Fyysinen vetovoima. En ole koskaan halunnut ketään enempää. Pelkkä ajatus hänestä saa minut orgasmin partaalle.
-Kaikki vaan natsaa. Uskomaton tuuri käy joka päivä, parhaat mahdollisuudet ja parhaat sattumukset käyvät kohdalle päivästä päivään.
-Sama sielullinen taajuus. Ymmärtää toista puolesta sanasta tai pelkästä ilmeestä, seksi on mieletöntä, toisen seurassa on hyvä olla, toisessa näkee itsensä, voi olla täysin oma itsensä, toinen hyväksyy rakastaa myös niitä puolia mitä muut kavahtavat ja toisin päin.T. Koronan rakkaastaan erottama :(
Mulla sama kokemus vaikken lähtökohtaisesti mihinkään sielullisiin juttuihin usko. Kaikki menee yksiin, ihan kaikki. Pidetään jopa samoista karkeista. Toisen seurassa voi rentoutua ihan täysin ja juuri tuo luottamus siihen, että toinen on valmis tekemään kaikkensa auttaakseen.
Tavallaan tämä on niin osuvaa, mutta toisaalta onko kyse vain siitä että sitä haluaa niin kovasti uskoa johonkin suurempaan voimaan? Mistä tietää jos itsellä vain viiraa päässä kaikkine kuvitelmineen? Miksi, jos puhun tästä ääneen, minulle ehdotetaan terapeutin puheille menoa mutta sitten esimerkiksi Jeesukseen saa uskoa ja sitä kohtuullisesti kunnioitetaan? 😅
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tämä on niin osuvaa, mutta toisaalta onko kyse vain siitä että sitä haluaa niin kovasti uskoa johonkin suurempaan voimaan? Mistä tietää jos itsellä vain viiraa päässä kaikkine kuvitelmineen? Miksi, jos puhun tästä ääneen, minulle ehdotetaan terapeutin puheille menoa mutta sitten esimerkiksi Jeesukseen saa uskoa ja sitä kohtuullisesti kunnioitetaan? 😅
Minä uskon tähän, koska olen selkeästi kohdannut tuommoisen. Ja liekö sattumaa, että näitä twin flame juttuja nyt näkyy joka puolella. 😀 Ei tämä minusta ole sen kummempaa, kuin Jeesukseenkaan uskominen. Toisaalta nykyään ehkä jopa on nii että näihin "new age" juttuihin uskominen on suotavampaa, kuin Jeesukseen.
Tätä se varmaan on. Eli voidaan huokaista helpotuksesta, ollaan eroittamaton pari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon tähän, koska olen selkeästi kohdannut tuommoisen. Ja liekö sattumaa, että näitä twin flame juttuja nyt näkyy joka puolella. 😀 Ei tämä minusta ole sen kummempaa, kuin Jeesukseenkaan uskominen. Toisaalta nykyään ehkä jopa on nii että näihin "new age" juttuihin uskominen on suotavampaa, kuin Jeesukseen.
Mutta ei kukaan ehdota Jeesukseen uskovaa menemään terapiaan että pääsee siitä uskostaan. Jos minä kerron että minusta tuntuu että minulla on erääseen henkilöön tällainen yhteys, että tuntuu että meidät on tarkoitettu yhteen, niin minulle ehdotetaan terapiaa ja että nyt olisi paras unohtaa tuollainen ihminen ja ajatukset aivan kokonaan. Mikä nyt tietenkin olisikin, mutta harmillisestk hän ei suostu lähtemään päänupistani. Ehkä kuitenkin terapiaa? En kyllä usko että lähtisi silläkään.
Vierailija kirjoitti:
No, tavallaan,mitä väliä onko se jotain suurempaa voimaa tai mitä vaan, mutta jos tunne on todettu molemminpuoliseksi ja se vie elämän sekaisin vuosikausiksi tai vuosikymmeniksi.. ja se on kuitenkin useiden ihmisten tunnistama ilmiö.. niin on se joka tapauksessa aivan järisyttävä kokemus, johon ei nykyihmisen tiede löydä selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kukaan ehdota Jeesukseen uskovaa menemään terapiaan että pääsee siitä uskostaan. Jos minä kerron että minusta tuntuu että minulla on erääseen henkilöön tällainen yhteys, että tuntuu että meidät on tarkoitettu yhteen, niin minulle ehdotetaan terapiaa ja että nyt olisi paras unohtaa tuollainen ihminen ja ajatukset aivan kokonaan. Mikä nyt tietenkin olisikin, mutta harmillisestk hän ei suostu lähtemään päänupistani. Ehkä kuitenkin terapiaa? En kyllä usko että lähtisi silläkään.
Mulle ei ole kyllä kukaan ehdottanut, vaikka olen kokemuksista no kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tavallaan,mitä väliä onko se jotain suurempaa voimaa tai mitä vaan, mutta jos tunne on todettu molemminpuoliseksi ja se vie elämän sekaisin vuosikausiksi tai vuosikymmeniksi.. ja se on kuitenkin useiden ihmisten tunnistama ilmiö.. niin on se joka tapauksessa aivan järisyttävä kokemus, johon ei nykyihmisen tiede löydä selitystä.
No onhan sillä nyt väliä. Jos elämä menee sekaisin pitkäksi aikaa ihan vaan oman pöhköyden takia ja tilanteesta pääsisi jotenkin poiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole kyllä kukaan ehdottanut, vaikka olen kokemuksista no kertonut.
Minulle on. Kyseessä hyvin vahvasti jalat maassa oleva kyynistynyt ihminen. Ehkä hän on kuitenkin oikeassa?
Up up up, upudi up.
Mä haluuun kokee sen fleimin!