Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Mikä on twin flamen ja soulmaten ero?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on twin flamen ja soulmaten ero?
Twin Flame on toinen sielun puoliskosi. Teitä on kaksi eli feminine ja masculine.
Joskus mies voi olla myös se feminine sielu ja nainen masculine, mutta yleensä ne vastaavat niitä sukupuolia jotka teillä on tässä fyysisessä maailmassa.
Twin Flame on osittain saman oloinen kuin sinä mutta osa ominaisuuksista voi olla vastakohtia.
Minun Twin Flame on pihi rahoistaan, minä törsään kuin viimeistä päivää. Minun Twin Flame on pitkävihainen, minä lepyn alta aikayksikön. Muuten olemme samanlaisia, meillä samanlaiset silmät. Joskus meitä luultu sisaruksiksi!
Me tapasimme juuri kun olimme täyttäneet 41 ja 42. Tai pikemminkin vasta silloin. Kävin läpi 3 Karmicia ja 2 Soul Matea.
Aloin harjoittaa Law of Attractionia aiemmin eli toivoin kaikille rakkautta ja hyvää, jotta saisin itsekin osuuteni. Pääsin eroon kateudesta ja vähemmyyden tunteesta. Pitää myös olla kiitollinen asioista joita on, eikä olettaa että kaikki tuodaan tarjolle.
Twin Flame ei välttämättä ole puoliso, hän voi olla sinulle mentori, opettaja, joku joka tulee elämääsi hetkenä kun tarvitset henkistä apua tai tukea.
Jos Twin Flamet ovat tahoillaan esimerkiksi naimisissa, niin kunnioittavat toistensa liittoja, mutta tietävät yhteyden olemassaolosta ja pystyvät ikään kuin kommunikoida telepaattisesti ja sitä kautta tukevat toisiaan. Tiedät että joku ajattelee sinun parastasi jossain.
Tuo Twin Flame-kokemus voi olla pelottava, että miten joku tuntee minut läpikotaisin pelkällä katseella, osaa etsiä minusta heikkoja kohtia ja vahvistaa niitä samalla.
Soul Mate voi olla rakastettusi, lapsesi, paras ystäväsi. Heitä voi jopa olla 10 tässä elämässä.
Soul Mate tuntuu läheiseltä, tutulta, turvalliselta. Monet päätyvät naimisiin ja saavat lapsia Soul Maten kanssa.
Karmic Partner voi olla edellisen elämän pahis tai joku jolle sinä olet ollut pahis joskus, ja joka on tullut tähän elämään pistämään sinut tilille. Näissäkin ihmisissä on se opetus olemassa, ei kävelet esim. parisuhteesta kokemusta rikkaampana ja viisaampana. Tämä partneri voi olla se joka nauttii siitä kun saa alistaa ja satuttaa sinua, ja josta et saa selvää että miksi tuo ihminen on juuri tuollainen juuri SINUA kohtaan.
Kaikki nämä em. saattavat maailmassa hakeutua samoille alueille, kohdata sinut lapsena tai nuorena, kohdata sinut uudestaan myöhemmin. Osoitus siitä että meidän kohtaamamme ihmiset eivät välttämättä tule vastaan ihan sattumalta, vaan jossain on olemassa suunnitelma. Ajatelkaa että tämä mitä ympärillä näette, on pelkkää 3D-elämää ja tuolla on olemassa korkeampiakin ulottuvuuksia. Twin Flamet pystyvät yleensä kommunikoimaan 5D:nä. Tämä vaatii jonkinlaista heräämistä eli teidän täytyy olla yhteydessä sisimpäänne ja uskoa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen ystäväni on twin flameni. Olen pohtinut kuinka kauan pitää elää, että tapaan miespuolisen tf:n?
99,90 tapauksista twin flame on vastakkaista sukupuolta.
En ole tavannut miespuolista twin flameani eikä kukaan mies ole koskaan rakastanut minua enkä minä ketään miestä. Olen aikuinen nainen ja ketju sai aikaan pohdinnan voiko edes olla mahdollista, että twin flamea joutuu odottamaan näin kauan?
Ajattelet väärin. Negatiivisesti.
Jos ajattelet ettei kukaan rakasta sinua, ja ettet rakasta ketään niin tuolla manifestoit itsellesi vain epäonnea. Että sinut on luotu tilaan jossa ei esiinny rakkautta missään muodossa. Ymmärrätkö ongelman? Sinun ympärillä on näkymätön muuri, joka sisältää liikaa odotuksia ja vaatimuksia kumppanin suhteen, ja itsesi suhteen.
Nyt muutat lähtökohtaisesti ajattelutapaa eli ajattelet että Sinä Olet Rakkaus. Sinusta huokuu rakkautta kaikkialle, kaikille. Hengitä syvään ja mieti tätä samalla kun avaat sydämesi Universumille.
Romuta tuo muuri, romuta mielessäsi kaikki odotukset, vaatimukset.
Tämä saa aikaan positiivisen vetovoiman ja avaa sinut rakkaudelle ja kohtaat rakkautta.
Trust me :)
Twinflame ei ole sellainen jota pitää hakemalla hakea.
Se yhteys ja kokemus johonkin tulee kun vähiten osaa sitä aavistaa.
Twinflame ei välttämättä ole se oikea, mutta hänellä tai teillä on jokin tehtävä.
Moni on onnellisempi Soulmaten kanssa.
Olin nuorena kotibileissä ennen kaupungille baareihin lähtöä, olimme kaikki 18-19v, juuri päässeet ylioppilaiksi ja meitä oli 25 henkeä paikalla.
Ensin en halunnut mennä mutta tuli tunne että missaan jotain tärkeää jos en mene.
Eräs ulkopaikkakuntalainen poika oli mukana, koska tunsi bileiden pitäjän erään kaverin. Minä tunsin bileiden pitäjän joka oli rinnakkaisluokalta.
Kun katseemme kohtasivat ekan kerran tuon pojan kanssa, niin emme nähneet muita, kaikki katosi ympäriltä. Katsoimme toisiamme huoneen toiselta puolelta, hymyilimme, jokin vetovoima veti meidät puoleensa ja suutelimme ilman että olimme vaihtaneet sanaakaan. Ihan kuin olisimme aina suudelleet toisiamme, tuli tunne että olemme aina olleet tässä näin, yhdessä. Se energia oli jotain kummallista mutta kiehtovaa. Olimme vasta juoneet yhdet lonkerot, joten humaltumisesta ei ollut kyse :D
Vietimme sen illan yhdessä, baareissa kiertäen ja tanssien. Ihmettelimme mistä taivaasta toinen tupsahti siihen toisen eteen. Kun erottiin valomerkkien jälkeen niin suudeltiin ja sanottiin että nähdään vielä, meidän on pakko.
Emme enää olleet tekemisissä, siinä kävi vaan niin, päädyimme eri puolelle maata opiskelemaan, eikä yhteydenpitoa ollut. Emme osaa vieläkään sanoa miksi näin. Kiinnostusta oli todella paljon, mutta se tuntui liian voimakkalta, pelottavalta jopa. Sai meidät perääntymään. Olimme liian nuoria kokemaan tuollaista, ilmeisen "yliluonnollista".
Törmäsimme viime kesänä tasan kahdeksantoista vuotta myöhemmin, aivan sattumalta ja paikkakunnalla, jossa emme kumpikaan asu. Olimme molemmat eronneet vuotta aiemmin. Tunnistimme toisemme välittömästi. Sama mieletön energia jälleen, ihan kuin olisimme palanneet takaisin siihen hetkeen kun tapasimme.
Nyt seurustelemme etäsuhteessa ja suunnittelemme tulevaa työ- ja asumiskuvioita koska asumme eri puolilla maata. Nyt kun olen lukenut Twin Flameista ja muidenkin kokemuksia asiasta, niin ymmärrän tätä yhteyttämme paremmin.
Tapasin Pre-Twin Flamen jota luulin Twinikseni. Olimme tekemisissä vuoden, ei varsinaisessa suhteessa, mutta yhtäkkiä hän väistyi. Hänelle tuli tunne että häntä ei enää tarvita minun kuvioissani, ja vaikeni.
Tuli hieman haikea olo, mutta viikkoa myöhemmin minun oikea Twin Flameni astui kuvioihin. Yllättävällä tavalla. Näin hänet ensin unessa, ja ihmettelin että mitä hittoa!
Pre-Twin Flame tekee kuulemma tilaa sille oikealle Twin Flamelle, auttaa ja valmistaa osaltaan kohtaamaan tätä henkisesti. Minun Pre-Twin teki minua vahvemmaksi ja kärsivälliseksi aikansa. Valmensi minut. Siitä olen hänelle ikuisesti kiitollinen koska pystyin astua suhteeseen Twinini kanssa ennakkoluulottomasti ja heittäytyen. Muuten olisin pelästynyt varsinaista Twin-yhteyttä.
Up,
kertoilkaahan kokemuksii lissää. Miten nyt corona aikoina on mahdollista löytää Twin yhteyttä.
Minun near tai pre twin ja varsinainen twin ovat syntyneet peräkkäisinä päivinä.
Eivät tunne toisiaan ja eri puolilta kotoisin.
Ovat silti kuin tumma ja vaalea versio toisistaan.
Tämä on vain osoitus siitä että tietyt ihmiset on laitettu meidän poluillemme monesta eri syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen ystäväni on twin flameni. Olen pohtinut kuinka kauan pitää elää, että tapaan miespuolisen tf:n?
99,90 tapauksista twin flame on vastakkaista sukupuolta.
En ole tavannut miespuolista twin flameani eikä kukaan mies ole koskaan rakastanut minua enkä minä ketään miestä. Olen aikuinen nainen ja ketju sai aikaan pohdinnan voiko edes olla mahdollista, että twin flamea joutuu odottamaan näin kauan?
Ajattelet väärin. Negatiivisesti.
Jos ajattelet ettei kukaan rakasta sinua, ja ettet rakasta ketään niin tuolla manifestoit itsellesi vain epäonnea. Että sinut on luotu tilaan jossa ei esiinny rakkautta missään muodossa. Ymmärrätkö ongelman? Sinun ympärillä on näkymätön muuri, joka sisältää liikaa odotuksia ja vaatimuksia kumppanin suhteen, ja itsesi suhteen.
Nyt muutat lähtökohtaisesti ajattelutapaa eli ajattelet että Sinä Olet Rakkaus. Sinusta huokuu rakkautta kaikkialle, kaikille. Hengitä syvään ja mieti tätä samalla kun avaat sydämesi Universumille.
Romuta tuo muuri, romuta mielessäsi kaikki odotukset, vaatimukset.
Tämä saa aikaan positiivisen vetovoiman ja avaa sinut rakkaudelle ja kohtaat rakkautta.
Trust me :)
Tunnistan ongelman. Olen itsekin eräänlainen uhri ja olen vetänyt puoleeni miehiä jotka ovat ne kaikista pahimmat. En halua sellaista enää. En ole koskaan nähnyt tai kokenut aitoa puhasta rakkautta, en missään enkä missään muodossa. Olen nähnyt vain sortamista, vääryyttä, surua ja pelkoa. Kokeilin muuttaa ajatustapaani positiiviseksi, harjoitin manifestointia, rakastin itseäni, harjoitin kiitollisuutta kolmen kuukauden ajan ja olin entistä pettyneempi ja surullisempi.
Voiko olla mahdollista että oma twinnifleimini asuu esim usas?
Kivaahan tuo olisi, mutta taitaa olla vain mielikuvituksen tuotetta?
Olipa liekki mikä tahansa, se sammuu jos molemmat eivät sitä ruoki. Yksipuolinen rakkaus ei toimi. Muistakaa se, jos rakastutte. Rakkaus on kaunein asia maailmassa, sen torjuminen on rumin asia maailmassa.
Mutta tietysti vain, jos se on molemminpuolista. Sitä ei voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa liekki mikä tahansa, se sammuu jos molemmat eivät sitä ruoki. Yksipuolinen rakkaus ei toimi. Muistakaa se, jos rakastutte. Rakkaus on kaunein asia maailmassa, sen torjuminen on rumin asia maailmassa.
Mutta tietysti vain, jos se on molemminpuolista. Sitä ei voi pakottaa.
Mutta eihän twin flame ole välttämättä mikään parisuhdejuttu, vaikka sekin on mahdollista. Ei se liekki ole edes sammutettavissa.
Onko tästä aiheesta mitään suomenkielistä kirjaa? Mistä voisi lukea lisää aiheesta suomeksi?
Jos ei ole, jonkun pitäisi kirjoittaa, täälläkin henkilöitä jotka selvästi tietävät asiasta paljon.
Epäilen löytäneenin TwinFlameni, mutta emme tällä hetkellä voi olla yhdessä koska elämäntilanteemme ovat hyvin erilaiset. Onko niin että jossain kohtaa siis päädytään yhteen tässä elämässä jos olemme jo tavanneet? Ulkonäössämme on joitakin samankaltaisuuksia. Olemme molemmat tummaverisiä ja pitkiä. Silmät ovat eriväriset mutta minun silmissäni on myös samaa väriä kuin hänellä. Olemme samaa horoskooppimerkkiä ja ikäeroa on parisen viikkoa. Harrastamme samankaltaisia asioita. Molemmilla on lapsia, hänellä 3 tyttöä ja minulla 3 poikaa. Olemme menneet naimisiin samana vuonna ja eronneet samana vuonna.
Olemme yrittäneet seurustella, mutta mies ei tahdo sitoutua. Välillä haluaisi olla yhdessä ja välillä ei.
Jostain syystä aina tiistai-iltaisin ajattelen häntä paljon. Miksi ihmeessä juuri tiistai-iltaisin. Emme pidä yhteyttä tällä hetkellä, enkä edes ole varma missä kaupungissa hän asuu.
Vierailija kirjoitti:
Saman minäkin haluaisin tietää. Onko mahdollista tuntea twin flamen henki ja läsnäolo ennen kuin tavannut koko ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman minäkin haluaisin tietää. Onko mahdollista tuntea twin flamen henki ja läsnäolo ennen kuin tavannut koko ihmistä?
Ei sillä ole merkitystä missä asuu. Kun on aika tavata, maailma järjestää tapaamisen.