Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Onko tosiaan monet tavanneet nuorempina twinflamesinsa sattumalta ja ikään kuin ohimennen, ja vasta vanhemmiten tavanneet uudestaan tai joutuneet jotain erikoista kautta tekemisiin? Aiemmassa ketjussa oli paljon kokemuksia näistä.
Oli mitä oli, tarkoitukseen on pakko uskoa.
Näin jälkikäteen näen ihan selvästi että tämä kohtaamani ihminen korjasi minut. Silloin tuskin tajusin itse edes että mitään korjattavaa on. Nyt kun sitä katsoo taaksepäin näkee ihan selvästi että hän "tiesi" aivan tarkalleen miten mun pitää vahvistua. Kiitän häntä kaikesta erittäin suuresti sydämessäni.
Itsehän sitä tajuaa kaiken oman sotkunsa vasta omien lastensa myötä. Omaksi onnekseni joku oli jo auttanut solmuja auki ja antanut suoraa narua. Selviän siis itse niistä vanhoista mitkä vasta huomaan.
Tarkoitus on ollut ihan selvä, mikään ei ole sattumaa. Mutta myös se oli selvää ettei meistä tullut enempää. Jumalalla on suunnitelmansa ja niihin on luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Oli mitä oli, tarkoitukseen on pakko uskoa.
Näin jälkikäteen näen ihan selvästi että tämä kohtaamani ihminen korjasi minut. Silloin tuskin tajusin itse edes että mitään korjattavaa on. Nyt kun sitä katsoo taaksepäin näkee ihan selvästi että hän "tiesi" aivan tarkalleen miten mun pitää vahvistua. Kiitän häntä kaikesta erittäin suuresti sydämessäni.
Itsehän sitä tajuaa kaiken oman sotkunsa vasta omien lastensa myötä. Omaksi onnekseni joku oli jo auttanut solmuja auki ja antanut suoraa narua. Selviän siis itse niistä vanhoista mitkä vasta huomaan.
Tarkoitus on ollut ihan selvä, mikään ei ole sattumaa. Mutta myös se oli selvää ettei meistä tullut enempää. Jumalalla on suunnitelmansa ja niihin on luotettava.
MInun aiemmin elämässäni kohtaama TwinFlame palasi elämääni sellaisella hetkellä kun olin voinut huonosti ja masentumassa, hän toimi mentorinani, vahvisti itsetuntoani. Hän sai puolestaan minulta uskoa siihen että voi heittäytyä uusiin asioihin. Vaihdoimme työpaikkoja tahoillamme tuona aikana. Tätä yhteydenpitoa kesti puoli vuotta. Emme olleet romanttisessa suhteessa.
Kun yhteyteni TwinFlameen alkoi hiipua syksyllä, niin tapasin SoulMaten joka on hyvin saman kaltainen henkilö kuin minä. Toisaalta ajatusten luku TwinFlameen toimii viikottain, eli tunnemme että olemme olemassa toisiamme varten tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on outo tilanne. Luulen että tiedän kuka se on vaikka en ole koskaan tavannut sitä ihmistä. Enteitä siitä että tavataan joskus, en tiedä milloin. En usko että silti mitään rakkaussuhdetta tulee, tai ainakaan oikeaa parisuhdetta siitä. Samapa tuo. Jos menisi niin että se tulee kun on vaikeaa niin nyt olisi oikea aika siihen, on nimittäin aika helvetillinen jakso elämässä meneillään eikä uskoa tulevaan ole, ei niin yhtään.
TF:stä voi tulla myös mentorisi, paras ystäväsi, eli ei välttämättä romanttinen kumppani.
Riippuu aina siitä mitä karmaa ja taakkaa teillä on entisistä elämistänne.
Minulle ei ole selvinnyt mitä se meidän edellisen elämän taakka on, mutta tuntuu siltä että siinä on ollut jotain raskasta :(
Löytyykö vertaistukea?
Olen ollut pitkään SM:ni kanssa mutta välit viilentyneet sen verran että tunnemme kasvaneemme erilleen. TF tuli sekoittamaan pakkaa seitsemän kuukautta sitten etäystävyyssuhteen merkeissä (huomio: liian vaikea ihminen minulle ja minä hänelle, ei ole ollut häneen suhdetta enkä voisi kuvitella suhdetta) mutta sai itsetuntoni kohoamaan huomattavasti ja hänestä ollut paljon keskusteluapua, mutta nyt olen tavannut uuden SM:n joka vastaa niitä kaikkia merkkejä joita tavallaan TF:ssä ´odotin´ tai ´toivoin´. Kuin olisi sekoitus SM:a ja jonkin verran TF:a. Hän tuli elämääni samalla hetkellä kun tunsin että itsetuntoni parempi ja elämä hymyili jälleen monen asian suhteen. Ihan kuin joku taivaasta olisi pudottanut hänet minun eteeni!
Kaikki kolme miestä ovat kuin suoraan entisistä elämistäni, ja meillä on tietynlainen yhteys ja aivan kun olisimme tunteneet toisemme ´monta sataa vuotta´.
Olisi mukava jutella jonkun kanssa jolla kokemusta näistä SM ja TF kuvioista :) Jokaisella heistä on varmaan jokin vuorottainen tehtävä minun elämässä?
Onko soul mate sellainen että kohdatessa tuntuu "kodikkaalta" ja twin flame sellainen että tuntuu ensin "pelottavalta"?
Todella mielenkiintoisia nämä tf ja soulmate-kuviot.
Minulle kävi niin että löytämäni tf johdatti minut soulmaten luokse.
TFn kanssa ei onnistuisi, me olemme vuoron perään läheisiä ja vuoron perään vetäydymme etäälle. Täydennämme toisiamme jotenkin väärällä tavalla. Teemme toisemme epävarmoiksi. Tätä tarkoittaa ilmeisesti nyt sitten se sanonta, että näemme tfissä liikaa itseämme ja omia huonoja puolia. Peilikuva.
Soulmaten kanssa täydennämme toisiamme hyvällä, mukavalla, luonnollisella, rakastavalla tavalla.
Enkä emme ole valmiit Tfinä tässä elämässä?
TF:n kanssa voi olla haastavaa mutta samalla palkitsevaa siinä suhteessa että teillä on jokin yhteinen tehtävä tässä maailmassa. Ette te muuten olisi päätyneet yhteen.
En minäkään uskonut tähän ennen kuin TF tuli uniini, jonka jälkeen elämääni.
Miten voi olla olemassa ihminen joka tosiaan on kuin toinen MINÄ mutta eri kehossa ja eri sukupuolen edustajana! :-o Luemme toistemme ajatuksia, päätämme toistemme aloittamia lauseita jnejne.
Näen noita numerosarjoja joka päivä eri paikoissa mutten tiedä olenko törmännyt TF:en, yksi voisi olla mutta elämäntilanteemme ei suosi sen enempää yhteyttä. Hylkäsin siis ajatuksen TF:sta ja keskityn itseni kehittämiseen, en koe tarpeelliseksi "metsästää", yhteys tulee jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Näen noita numerosarjoja joka päivä eri paikoissa mutten tiedä olenko törmännyt TF:en, yksi voisi olla mutta elämäntilanteemme ei suosi sen enempää yhteyttä. Hylkäsin siis ajatuksen TF:sta ja keskityn itseni kehittämiseen, en koe tarpeelliseksi "metsästää", yhteys tulee jos on tullakseen.
Se yhteys tulee silloin kun vähiten osaat aavistaa :)
Keskity itseesi, muista että sinä olet Se Rakkaus joka vetää rakkautta ja muuta positiivista tunnetta puoleensa.
Voi olla että ihminen käy monta karmista suhdetta tai sielunkumppania läpi ennen kuin kaksoisliekki tulee vastaan. Minun liekki tuli hetkellisesti vastaan kun olin juuri täyttänyt 20, ja seuraavan kerran törmättiin vasta kun olin täyttänyt 41, ja jonka jälkeen on ollut osa elämääni nyt kokonaiset kaksi vuotta.
Voiko kyseessä olla minun TF? Eli tapasin mieheni hyvin aikaisin, olin koulukiusattu ja otin ekan miehen, joka hieman narsistinen?
Myöhemmin tapasin netissä toisen miehen seurustellessani. Tavattiin ja tuntui heti että tämä on oikea. Seurustelin siis ekan miehen kanssa. Tapailtiin satunnaisesti tämän toisen miehen kanssa, ei koskaan seurusteltu. En oikein koskaan saanut selville pitääkö hän minusta vai hakiko vain seksiseuraa.
Kävi niin että lopulta tulin raskaaksi tälle ensimmäiselle miehelleni yhden kännisen laivareissun seurauksena. Muistan kuin itkin sitä puh.tälle toiselle. Hän lohdutti ja piti asiaa hyvänä asiana. En tiedä tarkoittiko sitä todella. Olin jopa valmis aborttiin.
Ajauduimme erillemme, mutta olen kaikki nämä vuodet eli vajaa 20v nähnyt unia missä tämä toinen mies on. Joskus tunteeni häneen unen jälkeen on valtavat. Niin kuin aikoinaan. Olen edelleen yhdessä ensimmäisen mieheni kanssa, jonka uskon ehkä olevan soul mateni. Meillä nykyään 2 lasta. Tällä toisella miehellä myös perhe.
Muistan vain kun joskus maattiin hänen sängyllään ja katsottiin monia minuutteja vain toisiamme silmiin. Hän myös sanoi joskus että meille tulisi kauniita lapsia.
Olin nuorena hyvin naiivi ja pelokas tämän toisen miehen seurassa. Tunteet niin voimakkaat että muuttuivat peloksi. Onko tämä siis tyypillistä twin flamille? Voiko tuo mies olla twin flameni? En uskalla enempää kertoa.
Tuntuu vähän pöhjöltä kyllä. Olen vuosi sitten saanut noita 1111 ja yhdistelmä numeroita paljon. Nyt en vähään aikaan ja unetkin tästä miehestä toistaiseksi loppuneet. Onko nää jutut siis ihan mielikuvitusta vai miten voi tunteet ja unet säilyä jostain 20v emme ole nähneet siis niin pitkään aikaan. Face kavereita ollaan mutta ei viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kyseessä olla minun TF? Eli tapasin mieheni hyvin aikaisin, olin koulukiusattu ja otin ekan miehen, joka hieman narsistinen?
Myöhemmin tapasin netissä toisen miehen seurustellessani. Tavattiin ja tuntui heti että tämä on oikea. Seurustelin siis ekan miehen kanssa. Tapailtiin satunnaisesti tämän toisen miehen kanssa, ei koskaan seurusteltu. En oikein koskaan saanut selville pitääkö hän minusta vai hakiko vain seksiseuraa.
Kävi niin että lopulta tulin raskaaksi tälle ensimmäiselle miehelleni yhden kännisen laivareissun seurauksena. Muistan kuin itkin sitä puh.tälle toiselle. Hän lohdutti ja piti asiaa hyvänä asiana. En tiedä tarkoittiko sitä todella. Olin jopa valmis aborttiin.
Ajauduimme erillemme, mutta olen kaikki nämä vuodet eli vajaa 20v nähnyt unia missä tämä toinen mies on. Joskus tunteeni häneen unen jälkeen on valtavat. Niin kuin aikoinaan. Olen edelleen yhdessä ensimmäisen mieheni kanssa, jonka uskon ehkä olevan soul mateni. Meillä nykyään 2 lasta. Tällä toisella miehellä myös perhe.
Muistan vain kun joskus maattiin hänen sängyllään ja katsottiin monia minuutteja vain toisiamme silmiin. Hän myös sanoi joskus että meille tulisi kauniita lapsia.
Olin nuorena hyvin naiivi ja pelokas tämän toisen miehen seurassa. Tunteet niin voimakkaat että muuttuivat peloksi. Onko tämä siis tyypillistä twin flamille? Voiko tuo mies olla twin flameni? En uskalla enempää kertoa.
Tuntuu vähän pöhjöltä kyllä. Olen vuosi sitten saanut noita 1111 ja yhdistelmä numeroita paljon. Nyt en vähään aikaan ja unetkin tästä miehestä toistaiseksi loppuneet. Onko nää jutut siis ihan mielikuvitusta vai miten voi tunteet ja unet säilyä jostain 20v emme ole nähneet siis niin pitkään aikaan. Face kavereita ollaan mutta ei viestitellä.
Soul mate on minun kokemuksen mukaan sellainen joka ymmärtää sinua, mutta Twin flame on se joka jollain tavalla täydentää sinua.
Tapasin yhden Soul mateni vuosi sitten, hän on ensimmäinen mies jonka kanssa tuli tunne että ollaan tunnettu aina ja tuo sama mitä itse koit eli keskustelimme siitä että meille tulisi kauniita lapsia. Harmi vaan että ollaan molemmat "jo peräti" 44 ikäisiä, vapaaehtoisesti lapsettomia ja tahoillamme varattuja eli kyse siis kaverisuhteesta, mutta jos olisimme tavanneet 10 vuotta aiemmin niin asiat voisivat olla eri tänä päivänä :) Ehkä olemme olleet yhdessä aiemmassa elämässä, tai tunteneet toisemme aina. Meillä on siis helppoa ja vaivatonta, luonnollista ja hyvin hauskaa kun olemme toistemme seurassa. Asumme melko lähekkäin.
Tapasin Twin flameni melkein 20 vuotta sitten ja viimeksi 2 vuotta sitten. Hän on mentorini, en tiedä toimisiko suhteena koska olemme hyvin saman kaltaiset eli meissä on samat negatiiviset ja positiiviset piirteet. Hän pitää minua jännityksessä, minä häntä, näen hänestä usein unia ja hän minusta, ja ajattelemme samoja asioita ja ilmaisemme ne samalla tavalla. Meillä on sama koulutus ja työ, ja olemme kulkeneet ristiin monta kertaa tietämättä toisistamme. Asuu kaukana minusta, on vapaa mutta ilmaissut että odottaa minua kunnes aika on oikea.
Tosiaan moni tapaa liekkinsä teininä tai nuorena aikuisena, tajuamatta että tuossa henkilössä on jotain erikoista, ja sitten tapaavat uudestaan odottamattomassa tilanteessa neli-viiskymppisinä kun molemmilla ollut perheet, mahdollisia eroja. Harvat liekit ovat yhdessä teinistä asti aikuisikään ja vanhuuteen.
Moni kertonut että liekit eivät pystyisi lisääntymään keskenään koska ovat samaa sielua eli yksi sielu joka kahdessa ihmisessä ei oikein onnistuisi lisääntymisen merkeissä :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli tarkoitus että sinä saat lapset toisen kanssa ja hän saa lapset toisten kanssa, sillä jos olette kaksoisliekit niin lisääntyminen onnistuu harvemmin. Lapsillanne on myös omat tehtävänsä tämän maapallon päällä, ja viime aikoina liekit ja liekkien perheet ovat yhdistyneet maailman pelastamiseksi koska maapallon energiat ja tasapaino ovat valitettavasti pahassa kaaoksessa.
Mitä jos oma TF on jo kuollut tässä elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos oma TF on jo kuollut tässä elämässä?
Tapaatte todennäköisesti seuraavassa elämässä.
Koita nauttia olostasi soul matesi (yksi tai useampi) kanssa, sinulla on vielä jokin tehtävä jonkun henkilön kanssa tai suhteen. Siksi olet vielä täällä. Oppimassa tai opettamassa.
Olen harjoittanut law of attractionia ja toivonut rakkautta, sen jälkeen sain yhteyden erääseen mieheen.
Sain tämän jälkeen yhteyden myös toiseen mieheen. Aloin vetää monia ihmisiä puoleeni, positiivisia sellaisia. Vapaa-ajalla ja töissä.
Kummankin miehen kanssa toimii ajatusten luku ja ajatukset kulkevat samaa rataa.
Kummankin miehen kanssa on voimakasta kemiaa.
Kupikin mies tuntuu tutulta menneisyydestä, aivan kuin edellisistä elämistä. Heidän seurassaan on hyvä ja turvallinen olo, vaikka olemme viettäneet vain vähän yhteistä aikaa ja pitäneet yhteyttä muulla tavoin.
Ero on tämä: toisen miehen kanssa voin olla vapaasti itseni ja tunnen että kelpaan sellaisena kuin siinä edessään olen (mies nro 2), mutta toisen kanssa olen hieman varuillani (mies nro 1). En varsinaisesti silti jännitä kummankaan seurassa mutta mies1 tuntuu arvaamattomalta, jollain tapaa kuten minä ja hänen seurassaan tulee tunne että minun pitäisi olla parempi koulutukseltaan ja parempi työ, parempi ulkonäöltäni eli laihduttaa "vielä ne 3 kiloa", vielä parempi sosiaaliselta taustaltani. Mielenkiintoista se, että mies1 on ajatellut samoin itsestään noissa asisoissa, ettei kelpaa minulle. Hän halusi esim laihduttaa juuri noin, ne muutamat kilot, ennen minun tapaamista eli ajatellut aivan samoin itsestään.
Twin Flames logiikan mukaan henkilöt peilaavat toisiinsa itseään ja omia puutteitaan ja niistä olisi vapauduttava ensin.
Päättelen tästä kokemastani, että mies1 olisi minun Twin Flame ja mies2 olisi minun Soul Mate. Yhteys molempiin voimakas.
Te joilla kokemusta, voiko olla näin?