Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Onko teillä syntymäpäivissä jotain outoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin ollaan synnytty parin viikon välein,samana vuonna, molemmat vesimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin ollaan synnytty parin viikon välein,samana vuonna, molemmat vesimiehiä.
Itselläni on sama, että parin viikon erolla samana vuonna synnytty. Ei tosin vesimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
On. Parilliset päivät, parilliset kuukaudet, pari kuukautta välissä, pari vuotta välissä.
https://curiousmindmagazine.com/8-commonly-overlooked-signs-you-have-fi…
hyvä juttu jossa kerrotaan mistä tietää tavanneensa oman twin flamen.
Mekin tavattiin vasta nelikymppisinä.
Liekit alkoivat etsimään toisiaan vasta viime vuosina. Kokivat herätyksen että se toinen puolisko joka puuttuu, on jossain tietoisuudessa.
Mä luulen tavanneeni kaksoisliekkini. Oltiin yhdessä sellaisella on-off-meningillä vuosikaudet. Hän oli erittäin ongelmainen ihminen, mutta se kemia välillämme oli jotain aivan uskomatonta. Valitettavasti en kuitenkaan pystynyt olemaan hänen kanssaan, koska hänen ongelmansa olivat niin suuria. :( Ketään en ole rakastanut samalla tavalla. Enkä ole tuntenut sellaista yhteyttä kenenkään toisen kanssa. Hän tappoi itsensä noin vuosi sitten, enkä tiedä, miten voin tulla enää ehjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen tavanneeni kaksoisliekkini. Oltiin yhdessä sellaisella on-off-meningillä vuosikaudet. Hän oli erittäin ongelmainen ihminen, mutta se kemia välillämme oli jotain aivan uskomatonta. Valitettavasti en kuitenkaan pystynyt olemaan hänen kanssaan, koska hänen ongelmansa olivat niin suuria. :( Ketään en ole rakastanut samalla tavalla. Enkä ole tuntenut sellaista yhteyttä kenenkään toisen kanssa. Hän tappoi itsensä noin vuosi sitten, enkä tiedä, miten voin tulla enää ehjäksi.
Yleensä liekki haluaa elää toisen liekin kanssa tavattuaan, koska antavat toisilleen elinvoimaa vaikka olisikin haastavaa, eikä lopettaa yhteyttä tuolla tapaa katkaisemalla. Tuo on voinut olla ns. feikki liekki.
Mun mielestä noi merkit kuulostaa perusihastukselta. 🤷♀️
Olen ollut yhteydessä kaksoisliekkiini. Nuorempana kohtasimme, mutta emme sitten kuitenkaan tavanneet. Olemme molemmat tehneet paljon asioita tässä välissä. Meidän elämänrytmimme ovat menneet samankaltaisesti. Aloimme kiinnostumaan samoihin aikoihin samansuuntaisista asioista. Tuossa yhdessä ketjussa oli hyvä kuvaus.
Syntymäpäivissämme on erikoista myös.
Olisipa mielenkiintoista kohdata ja jutella lisää tästä asiasta.
Ensimmäisen kerran ketjua lukiessani juttu vaikutti ihan höpöhöpöltä. En ollut kuullut asiasta aiemmin. Pakko nyt alkaa uskoa, kun tätä asiaa oikein miettii.
Vierailija kirjoitti:
Liekit alkoivat etsimään toisiaan vasta viime vuosina. Kokivat herätyksen että se toinen puolisko joka puuttuu, on jossain tietoisuudessa.
Miten se liekki olisi sattunut osumaan juuri Suomeen ja samaan kaupunginosaan? Maailmassa on kuitenkin 6,5 miljardia ihmistä ja aika paljon lääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liekki olisi sattunut osumaan juuri Suomeen ja samaan kaupunginosaan? Maailmassa on kuitenkin 6,5 miljardia ihmistä ja aika paljon lääniä.
En tiedä muista kommentoijista, mutta olimme molemmat ulkomailla eri puolilla maailmaa lähemmäs 15 vuotta siinä välissä. Synnyimme Suomessa eri paikkakunnilla 600 kilometrin päässä toisistamme. Osuimme lopulta samaan kaupunkiin kuin sattumalta.
Monet saman kaltaiset tapahtumat käyneet molemmille lähes samassa ajoituksessa elämän varrella. Sattumaa tämäkin?
Liekit / sielut saattaa usein hakeutua samaan maahan ja samaan paikkaan jossain elämän vaiheessa. Tajuamatta sitä tai heräämättä siihen 3D-elämässä.
Olemme pian 40-ikäisiä, ja tapasimme viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä kaksoisliekkiini. Nuorempana kohtasimme, mutta emme sitten kuitenkaan tavanneet. Olemme molemmat tehneet paljon asioita tässä välissä. Meidän elämänrytmimme ovat menneet samankaltaisesti. Aloimme kiinnostumaan samoihin aikoihin samansuuntaisista asioista. Tuossa yhdessä ketjussa oli hyvä kuvaus.
Syntymäpäivissämme on erikoista myös.
Olisipa mielenkiintoista kohdata ja jutella lisää tästä asiasta.
Ensimmäisen kerran ketjua lukiessani juttu vaikutti ihan höpöhöpöltä. En ollut kuullut asiasta aiemmin. Pakko nyt alkaa uskoa, kun tätä asiaa oikein miettii.
Minulla sama kokemus, enkä vielä tiennyt näistä liekkiparijutuista mitään! Kohtasimme nuorina aikuisina eräässä tapahtumassa, ajauduimme 17 vuoden jälkeen uudestaan tekemisiin toistemme kanssa. Elämät kulkeneet synkassa kuten se että olimme kouluttautuneet samaa tutkintoa ja samalle alalle, tietämättä toisistamme. Meidän syntymäpäivissämme myös erikoisuuksia. Meidän ulkonäöissämme yhtäläisyyksiä. Puolet luonteista yhteistä ja se toinen puoli täydentää toisiaan hyvin erikoisella tavalla :D Minä olen aika huolimaton ja hän todella tarkka, silti hän tuhlailee ja minä pihimpi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noi merkit kuulostaa perusihastukselta. 🤷♀️
Ei, tämä ei ole sama asia. Olen ihastunut ja rakastunut monta kertaa elämässäni.
Tämä TF tuntuu yliluonnollisemmalta, pelottavalta, ihan sairaan tuntuista että joku ihminen on niin samanlainen kuin sinä itse mutta silti eri. Ihan kuin se ihminen tuntisi sinut läpi pelkällä katseella, ja lukisi ajatuksesi.
Siinä poistuneessa ketjussa, jonka trolli pilasi, oli aikamoinen kertomus se jossa mm naispuolinen Tf oli sairaalassa ja sai keskenmenon miehensä kanssa samana päivänä kun miespuolinen Tf sai lapsen sairaalassa silloisen vaimonsa kanssa! Olivat tavanneet jossain aikaisemmin mutta tapasivat taas toista kymmentä vuotta myöhemmin, sattumalta ja kun molemmat olivat eronneet aiemmista puolisoistaan. Päätyivät yhteen ja nainen sai myös perheen ja itselleen lapsipuolet jota oli kaivannut ja kun ei omia enää keskenmenonsa jälkeen saanut. <3
Myös se kertomus myös jossa Tf:t tapasivat nuorena ja aikoivat tavata uudestaan mutta toinen joutui seuraavana päivänä onnettomuuteen ja seurauksena muistinmenetys. Toinen joutui myös onnettomuuteen, muisti nuoruutensa ajat ja miehen että heidän piti tavata jossain, ja hekin tapasivat mutta vasta vuosikymmeniä myöhemmin. <3
Ei noita Tf-yhteyksiä pysty mikään tai kukaan katkaisemaan kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-78e1e54b46f4d2f5339f572cb5785a25
tuossa niitä numeroita, eli kun katseenne osuu noihin numerosarjoihin eri paikoissa niin se voi olla merkki että olette oikealla polulla. pätee myös twin flame suhteisiin.
niitä numeroita ei siis haeta katseella, ne osuvat silmiisi yllättäen odottamatta. minulle tuo tapahtui ilman että tiesin mistään twin flameista tai universumin yhteydenotoista ja ohjaamisesta. sain joka paikassa 222:sta. kello, ajastimet, autojen rekkarit, telkkari, mainokset, kortit, kassakuitit. se 222 kertoo siitä että ajattele hyviä asioita tapahtuvaksi, älä pahoja koska et halua että sellaiset toteutuu.
minulla oli huonompi vaihe elämässä tuolloin eli parisuhteessa, töissä ja ystävyyssuhteissa ja pyysin että jos jossain tuolla on joku joka välittää oikeasti ja aidosti minusta.
löysin twin flameni tuon seurauksena.
Pahoittelut nyt kun laitan tämän kysymyksen tähän ketjuun johon se varmaan varsinaisesti ei kuuluisi, mutta laitan nyt kuitenkin kun asia tuli tässä mainittua. Halusin vain kysyä, että kuinka ongelmattomasti hyväksytte tämän ajatuksen, että ”ajattele hyviä asioita eikä pahoja, koska et halua niitä pahoja asioita tapahtuvan”? Omasta mielestäni kyseinen ajatus on aivan kammottavan ahdistava ja pelottava ja myös syyllistää niitä ihmisiä, joille pahoja asioita tapahtuu. Kysyn aivan siis hyvällä enkä halua provosoida. Itse valitettavasti kärsin aika paljon kaikenlaisista ahdistavista ajatuksista ja uhkakuvista, pelkään tapaturmia, sairauksia, kuolemaa jne (omia tai läheisten) ja näitä ajatuksia on todella vaikea sammuttaa tai yhtäkkiä vain päättää alkaa ajatella positiivisesti, ja tätä asiaa vielä paljon pahentaa se että välillä saa lukea tällaisia juttuja ja pelätä, että vielä jotenkin itse aiheutan näitä asioita itselleni tai muille niissä ajatuksissa piehtaroimalla. En ole erityisen oppinut näissä universumi- tai vetovoima tms. jutuista, mutta jonkin verran olen etsinyt tietoa (myös kaksoisliekeistä) sen jälkeen kun muutama vuosi sitten aloin nähdä näitä numerosarjoja (111, 222, 333, 444 jne) joka paikassa ja vähän pelästyinkin sitä. Mitään kaksoisliekkejä tai muutakaan erityistä ei tämän aikana/jälkeen ole elämään ilmaantunut, elämä on junnannut monella tavalla paikoillaan jo useita vuosia. Mitä tämä teidän mielestä ehkä tarkoittaa, ja olisiko kellään mitään vinkkejä siihen miten näitä ahdistavia ajatuksia ja pelkoja saisi helpotettua tai miten niistä pääsisi eroon (eli miten sitten saisin käännettyä omaa ajattelua niin, että vetäisin puoleeni niitä positiivisia asioita)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuossa niitä numeroita, eli kun katseenne osuu noihin numerosarjoihin eri paikoissa niin se voi olla merkki että olette oikealla polulla. pätee myös twin flame suhteisiin.
niitä numeroita ei siis haeta katseella, ne osuvat silmiisi yllättäen odottamatta. minulle tuo tapahtui ilman että tiesin mistään twin flameista tai universumin yhteydenotoista ja ohjaamisesta. sain joka paikassa 222:sta. kello, ajastimet, autojen rekkarit, telkkari, mainokset, kortit, kassakuitit. se 222 kertoo siitä että ajattele hyviä asioita tapahtuvaksi, älä pahoja koska et halua että sellaiset toteutuu.
minulla oli huonompi vaihe elämässä tuolloin eli parisuhteessa, töissä ja ystävyyssuhteissa ja pyysin että jos jossain tuolla on joku joka välittää oikeasti ja aidosti minusta.
Pahoittelut nyt kun laitan tämän kysymyksen tähän ketjuun johon se varmaan varsinaisesti ei kuuluisi, mutta laitan nyt kuitenkin kun asia tuli tässä mainittua. Halusin vain kysyä, että kuinka ongelmattomasti hyväksytte tämän ajatuksen, että ”ajattele hyviä asioita eikä pahoja, koska et halua niitä pahoja asioita tapahtuvan”? Omasta mielestäni kyseinen ajatus on aivan kammottavan ahdistava ja pelottava ja myös syyllistää niitä ihmisiä, joille pahoja asioita tapahtuu. Kysyn aivan siis hyvällä enkä halua provosoida. Itse valitettavasti kärsin aika paljon kaikenlaisista ahdistavista ajatuksista ja uhkakuvista, pelkään tapaturmia, sairauksia, kuolemaa jne (omia tai läheisten) ja näitä ajatuksia on todella vaikea sammuttaa tai yhtäkkiä vain päättää alkaa ajatella positiivisesti, ja tätä asiaa vielä paljon pahentaa se että välillä saa lukea tällaisia juttuja ja pelätä, että vielä jotenkin itse aiheutan näitä asioita itselleni tai muille niissä ajatuksissa piehtaroimalla. En ole erityisen oppinut näissä universumi- tai vetovoima tms. jutuista, mutta jonkin verran olen etsinyt tietoa (myös kaksoisliekeistä) sen jälkeen kun muutama vuosi sitten aloin nähdä näitä numerosarjoja (111, 222, 333, 444 jne) joka paikassa ja vähän pelästyinkin sitä. Mitään kaksoisliekkejä tai muutakaan erityistä ei tämän aikana/jälkeen ole elämään ilmaantunut, elämä on junnannut monella tavalla paikoillaan jo useita vuosia. Mitä tämä teidän mielestä ehkä tarkoittaa, ja olisiko kellään mitään vinkkejä siihen miten näitä ahdistavia ajatuksia ja pelkoja saisi helpotettua tai miten niistä pääsisi eroon (eli miten sitten saisin käännettyä omaa ajattelua niin, että vetäisin puoleeni niitä positiivisia asioita)?
Tottakai voit kysyä, ei kukaan tuomitse :)
Minulle kävi noin, fyysisetkin kehoa rasittavat merkit viittaavat henkiseen heräämiseen. Ahdistuin, kärsin unettomuudesta, kuoleman ja sairauksien pelkoa, keho väreili ihan kuin verisuonistossa tai luustossa olisi jotain vikaa, tuntui siltä että tarkastelen itseäni jostain muualta jonkun toisen silmin, enkä ole täysin omassa kehossani. Työ junnasi paikoillaan, ihmissuhteet paikoillaan, yli 2 vuotta kesti tätä. Tajusin että itse ajattelin kaikkea pelottavaa, ahdistavaa, sairauksia ja vedin niitä puoleeni. Aloin kuvitella eteeni mukavia asioita, hyviä ihmissuhteita, parempaa asemaa töissä. Aina kun ajattelin jotain ikävää niin mietin silmät kiinni että minulla olisi ihana mies joka olisi kuin miesversio minusta, ja halasin häntä ajatuksissani oikein lujaa ja kuvittelin miltä hän tuntuisi ja tuoksuisi.
Meditoin ja rentouduin parhaani mukaan jotta rauhottuisin ja keskittyisin muuhun.
Sitten aloin nähdä erikoisia unia, merkkejä kuten numeroita, aloin nähdä tulevaisuuden kirkkaammin, sain paremman työtarjouksen ja lopulta yhteyden Twin Flameeni, muutama kuukausi sitten!
Täällä lueteltu oireita mitä herääminen voi tuoda tullessaan, näitä ei kannata pelästyä vaan tulee se tunne pikemminkin että "jaa tuotahan minulla on ollut" :)
https://www.stevenaitchison.co.uk/how-many-of-these-51-spiritual-awaken…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit kysyä, ei kukaan tuomitse :)
Minulle kävi noin, fyysisetkin kehoa rasittavat merkit viittaavat henkiseen heräämiseen. Ahdistuin, kärsin unettomuudesta, kuoleman ja sairauksien pelkoa, keho väreili ihan kuin verisuonistossa tai luustossa olisi jotain vikaa, tuntui siltä että tarkastelen itseäni jostain muualta jonkun toisen silmin, enkä ole täysin omassa kehossani. Työ junnasi paikoillaan, ihmissuhteet paikoillaan, yli 2 vuotta kesti tätä. Tajusin että itse ajattelin kaikkea pelottavaa, ahdistavaa, sairauksia ja vedin niitä puoleeni. Aloin kuvitella eteeni mukavia asioita, hyviä ihmissuhteita, parempaa asemaa töissä. Aina kun ajattelin jotain ikävää niin mietin silmät kiinni että minulla olisi ihana mies joka olisi kuin miesversio minusta, ja halasin häntä ajatuksissani oikein lujaa ja kuvittelin miltä hän tuntuisi ja tuoksuisi.
Meditoin ja rentouduin parhaani mukaan jotta rauhottuisin ja keskittyisin muuhun.
Sitten aloin nähdä erikoisia unia, merkkejä kuten numeroita, aloin nähdä tulevaisuuden kirkkaammin, sain paremman työtarjouksen ja lopulta yhteyden Twin Flameeni, muutama kuukausi sitten!
Täällä lueteltu oireita mitä herääminen voi tuoda tullessaan, näitä ei kannata pelästyä vaan tulee se tunne pikemminkin että "jaa tuotahan minulla on ollut" :)
https://www.stevenaitchison.co.uk/how-many-of-these-51-spiritual-awaken…
Kiitos vastauksesta! Mukavaa ja myös helpottavaa lukea muilta samantyyppisiä kokemuksia ja sitä että jotain parempaa on kuitenkin ollut edessä päin. Tuon listan katsastin ja melko paljon sielläkin oli tutunkuuloisia asioita varsinkin noita fyysisiä oireita lueteltaessa, jotka on itselläni olleet juuri niitä kaikenlaisia ahdistavia sairauspelkoja aiheuttavia ja joita on välillä hyvin vaikea sulkea pois mielestä tai kääntää ajattelua positiivisemmaksi (lääkärilläkin on jotakin tutkittu, mutta mitään ei kuitenkaan ole onneksi löytynyt). Kokonaisuutena ihan rohkaisevan tuntuista oli tuon listan lukeminen, vaikka myös siellä mainittiin että osana tähän prosessiin saattaisi kuulua myös jotain ”herätteleviä” tai ”ohittamattomia” asioita kuten sairauksia tai kuoleman kohtaamista, mikä nyt tietenkään ei ole kovin mukava tai rauhoittava ajatus. Olen kuitenkin koittanut nyt ottaa eräänlaiseksi mantraksi tuolla listassakin mainitun ajatuksen siitä että mitään pelättävää ei ole, ja se on tuntunut ihan kohtalaisesti toimivan rauhoittavana ja maadoittavana ajatuksena varsinkin yhdistettynä rauhoittavaan hengittelyyn. Varsinaista meditointia pitäisi varmaan myös tehdä enemmän, ja tuollainen mielikuvaharjoittelu kuulosti myös mielenkiintoiselta (kunhan vaan sitten pystyisi rauhoittamaan ajatukset ja pelot ja keskittymään esimerkiksi tällaisen miesversion ajatteluun).
Kiitos vinkeistä! :)
Naiset jotenkin ymmärtävät tämän paremmin että missä mennään. He ovat yleensä se Feminine Divine ja heillä vahvempi käsitys tilanteesta.
Miehet jotka yleensä Masculine Divineja tässä nykymaailmassa, ovat pihalla siitä mitä meneillään, vaikka kokevat voimakkaita selittämättömiä tunteita. Eivät pysty eivätkä halua paeta koska jokin kumma yhteys vetää puoleensa. Voivat yrittää karata hetkeksi, mutta se yhtenkuuluvuuden tunne vainoaa heitä jossain vaiheessa enemmän.
Tuo Runner-Chaser vaihe on yleensä sitä TF-suhteen vaikeinta, raastavinta aikaa. Te jotka jo olette kokeneet sitä, tiedätte mitä tarkoitan.