Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
401/651 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitettiin TF-DM:n kanssa samaan aikaan toisillemme viestit että kurja olo ja on vatsa kipeänä!

Klo. 11.12 (ei kuitenkaan 11.11 ;) Toki hänen kellonsa on useita tunteja meidän aikaa jäljessä) 

Synkronointi pelaa, ruumiin tuntemukset ovat samat. Selkeä TF kyseessä siis, eli ei epäilystäkään.

Vierailija
402/651 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kaksoiliekkini vuosikymmenen alussa. Ajattelen häntä jatkuvasti, mutta en halua kuulla hänen elämästään yhtään mitään (enkä katsoa sosiaalisesta mediasta mitään kuvia tms). Silti mielessä 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/651 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kaksoiliekkini vuosikymmenen alussa. Ajattelen häntä jatkuvasti, mutta en halua kuulla hänen elämästään yhtään mitään (enkä katsoa sosiaalisesta mediasta mitään kuvia tms). Silti mielessä 24/7.

Ajatteletko, että joskus olette vielä parisuhteessa?

Itsellä kestänyt vain 2,5 vuotta. Ollaan tahoillamme suhteissa, mutta tiedän, että joku pv ollaan vielä naimisissa.

Vierailija
404/651 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kestänyt vain 2,5 vuotta. Ollaan tahoillamme suhteissa, mutta tiedän, että joku pv ollaan vielä naimisissa.

En. Olisi jo tapahtunut jos olisi tapahtuakseen. Ajattelin kyllä itsekin pitkään, että tulemme olemaan vielä jonain päivänä yhdessä, mutta näin ei käynyt. Mitään yhteyksiä minulla ei enää ole kyseiseen ihmiseen. Aikoinaan olisi ollut kiinnostusta, mutta aika on vain ajanut ohitse. Pysyvän jäljen jätti silti.

Vierailija
405/651 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
406/651 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
407/651 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisliekit ovat aika harvoin parisuhteessa toistensa kanssa. Valtaosa menee naimisiin yleensä jonkun toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
408/651 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisliekit ovat aika harvoin parisuhteessa toistensa kanssa. Valtaosa menee naimisiin yleensä jonkun toisen ihmisen kanssa.

Eikä parisuhde sen perinteisessä mielessä ole edes kaksoisliekkien tarkoitus.

Vierailija
409/651 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä parisuhde sen perinteisessä mielessä ole edes kaksoisliekkien tarkoitus.

Ei olekaan, siksi on olemassa sellaiset kuin soul matet :)

t. se jolla ulkomainen twin bestiksenä

Vierailija
410/651 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaako teidän soul matet myös teitä ulkoisesti kuten twin flamet? Onko nämä keskenään saman näköisiä/ tyylisiä?

Vierailija
411/651 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaako teidän soul matet myös teitä ulkoisesti kuten twin flamet? Onko nämä keskenään saman näköisiä/ tyylisiä?

Minun karmic-catalyst soulmate muistutti hyvin paljon, siis luulin pitkän aikaa häntä twin flameksi.

Kunnes tapasin sen aidon.

Vierailija
412/651 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylennys

Vierailija
413/651 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä jätti puolisonsa työkaverinsa takia.

Olivat yhdessä 24 vuotta ennen salasuhdetta.

Uusi puoliso on hoikka kaunis ja nuori.

Jätetty sairastui r,intasyöpään ja lihoi 30 kiloa.

Uskon että on twinflame.ystäväni on onnellinen mies:)

Vierailija
414/651 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän twin flameen kuulu läheisesti ajatus vetovoiman laista? Ja jos sen parisuhteen haluaa niin sekin pitäisi olla mahdollista, kun siihen vain uskoo. Tuosta on sitä paitsi kahta koulukuntaa, että onko tarkoitus palata yhteen rakastavaisina. Joidenkin mielestä on. Itselläni on aina ollut vahvasti tunne että me tulemme vielä olemaan yhdessä. En ole sen asian eteen kylläkään tehnyt mitään. Tunne siitä että niin tulee jossain vaiheessa olemaan, on ollut niin vahva, ettei ole ollut tarvetta edes tehdä sille mitään. Jopa ystäväni, joka on tuntenut molemmat vuosia, sanoi että hänenkin mielestään se on selvää että näin vielä tapahtuu. Nyt tosin kun asia on alkanut nousemaan esiin, varmuus on alkanut hiipumaan. Olemme tavanneet uudelleen vuosien jälkeen ja välillämme on edelleen kaikki tunteet. Haluaisin olla hänen kanssaan ja haluan sitä niin paljon, että pelko siitä ettei se sittenkään toteudu, on ottanut vallan. En ole koskaan pelännyt kuolemaa ja nyt pelkään sitäkin, pelkään että jompi kumpi lähtee täältä nyt kun olemme niin lähellä sitä että voisimme olla yhdessä.

Vierailija
415/651 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja eräällä soulmatellani on järkyttävän vahva seksuaalinen vetovoima, sellainen alkukantainen eläimellinen. Se kipinöi kun olemme samassa huoneessa ja meidän silmät vaan syö toisiaan, paritteluvietti ihan jostain toisesta sfääristä. Haluaisimme vaan repiä toisiltamme vaatteet päältä saman tien :D

Emme silti pysty koskea toisiimme, kiellettyä.

No, käynyt ilmi että hänen kanssaan minulla on ollut lapset ja lisääntyminen kaikissa aiemmissa elämissä. Moni kertonut saman kaltaista.

Tässä elämässä olemme naimisissa muiden kanssa, eikä meillä ole lapsia kumppaneidemme kanssa, ja olemme nyt 40v. molemmat. Ilmeisesti olemme pystyneet aina lisääntymään vain toistemme kanssa aiemminkin elämien aikana, ei onnistuttu koskaan muiden kanssa. :o Hän tietää tämän itsekin, on tajunnut sen kun tavattiin vuosia sitten samoissa piireissä. Nyt liian myöhäistä iän kannalta, ja koska muut kumppanit kehissä.

Moni voisi tosiaan mennä lankaan ja luulla edellä mainittua twinflameksi.

Olen naimisissa soulgroupilaisen kanssa, ymmärrämme toisiamme täysin eli meillä on oikein hyvä suhde noin muuten.

Minulla on twinflame, minua 11 vuotta nuorempi mieshlö. Hänestä on tullut paras ystäväni, meillä on yhteiset harrastukset ja muut kiinnostuksen kohteet, olemme saman näköiset, samankaltaiset luonteet ja silti osittain vastakohdat jotka lisää mielenkiintoa ja intoa tekemisiin ja vuorovaikutukseen. Ei ole romanttinen suhde eikä ole alkujaan ollut. Meillä kummallakaan ei ole ollut koskaan hyviä kavereita ja meillä vaan klikkasi heti, kun kadotetut kaksoset kohtasivat! :) Asumme eri maissa.

Jännä kun luin ja kuulin joskus että twinflame-ihmissuhteissa nainen (joka useimmiten feminine divine) on usein miestä (useimmiten masculine divine) paljonkin vanhempi eli jokin twinflamesien kiertokulussa menee niin että nainen on vanhempi, ja nainen tuntee vetoa nuorempaan mieheen ja mies vanhempaan naiseen, mutta samalla he tuntevat sielujensa olevan saman ikäiset ja matsaavat luonteiltaan ja usein harrastuksiltaan heti.

Vierailija
416/651 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja eräällä soulmatellani on järkyttävän vahva seksuaalinen vetovoima, sellainen alkukantainen eläimellinen. Se kipinöi kun olemme samassa huoneessa ja meidän silmät vaan syö toisiaan, paritteluvietti ihan jostain toisesta sfääristä. Haluaisimme vaan repiä toisiltamme vaatteet päältä saman tien :D

No, käynyt ilmi että hänen kanssaan minulla on ollut lapset ja lisääntyminen kaikissa aiemmissa elämissä. Moni kertonut saman kaltaista.

Tässä elämässä olemme naimisissa muiden kanssa, eikä meillä ole lapsia kumppaneidemme kanssa, ja olemme nyt 40v. molemmat. Ilmeisesti olemme pystyneet aina lisääntymään vain toistemme kanssa aiemminkin elämien aikana, ei onnistuttu koskaan muiden kanssa. :o Hän tietää tämän itsekin, on tajunnut sen kun tavattiin vuosia sitten samoissa piireissä. Nyt liian myöhäistä iän kannalta, ja koska muut kumppanit kehissä.

Olen naimisissa soulgroupilaisen kanssa, ymmärrämme toisiamme täysin eli meillä on oikein hyvä suhde noin muuten.

Minulla on twinflame, minua 11 vuotta nuorempi mieshlö. Hänestä on tullut paras ystäväni, meillä on yhteiset harrastukset ja muut kiinnostuksen kohteet, olemme saman näköiset, samankaltaiset luonteet ja silti osittain vastakohdat jotka lisää mielenkiintoa ja intoa tekemisiin ja vuorovaikutukseen. Ei ole romanttinen suhde eikä ole alkujaan ollut. Meillä kummallakaan ei ole ollut koskaan hyviä kavereita ja meillä vaan klikkasi heti, kun kadotetut kaksoset kohtasivat! :) Asumme eri maissa.

Jännä kun luin ja kuulin joskus että twinflame-ihmissuhteissa nainen (joka useimmiten feminine divine) on usein miestä (useimmiten masculine divine) paljonkin vanhempi eli jokin twinflamesien kiertokulussa menee niin että nainen on vanhempi, ja nainen tuntee vetoa nuorempaan mieheen ja mies vanhempaan naiseen, mutta samalla he tuntevat sielujensa olevan saman ikäiset ja matsaavat luonteiltaan ja usein harrastuksiltaan heti.

Mistä tiedät noin tarkkaan kuka on kuka?

Vierailija
417/651 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät noin tarkkaan kuka on kuka?

Minä tiedän ainakin siitä että minun Soulmatejen kanssa kaikki tuntuu pelkältä maalliselta ihmissuhteelta tässä 3D-maailmassa, mutta Twin Flamen kanssa se tapahtuu myös 4D:ssä ja 5D:ssä, eli me saatetaan tavata öisin unissa, jutella päivän mittaan tapahtuneita asioita, kuulemme toistemme ajatuksia, luemme toisten tunnetiloja. Kun ajattelen häntä niin vetäydymme yhteen energioiden ja erikoisten valojen ympäröimänä, sellainen jännä yhteen vetäytyminen ja kietoutuminen meidän välillä. Jos minulla on paha tai epätoivoinen mieli, niin näen vihreää valoa suljettuani silmät hetkeksi, ja tunnen miten hän lohduttaa minua, rintaan tulee mukava vapautunut tunne sydänchakran kohdalle.

Twin Flamen kanssa jaatte chakrasysteeminne yhteisten sielujenne lisäksi, esimerkiksi jos hänellä on migreeniä niin minun 3rd eye silmän seutua kihelmöi ja se sininen väri laimenee värähdellen kun suljen silmät, tai jos minulla on pms-oireita niin hänen root chakrassa tuntuu epävärähtelyä ja ihmettelee miksi näkee punaista epävärähtelyä. :D

Minulla oli kaksi feikki-Twiniä ennen häntä, katalysteja molemmat. Muuten en tietäisi mistään Twin Flameista ellen olisi alkanut nähdä numerosarjoja näiden kahden feikin aikana.

Vierailija
418/651 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunne, että kun mua paleltaa, niin miestä paleltaa myös. Olin jumpalla, jossa käsiteltiin trikker-pisteitä. Mies ei pystynyt tekemään töitä, koska kipu oli niin kova.

Vierailija
419/651 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
420/651 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juttu tää twin flame on? Jotain new age -hömppää, kultti...?

Googlaamalla ei ainakaan pikavilkaisulla päässyt selvyyteen siitä, että mistä ja milloin tämä ajatus pölähti ilmoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän