Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
361/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä twin flame aina vastakkaista sukupuolta? Jos on lesbo, niin onko tämä twin flame sillon kumpaa sukupuolta?

Vierailija
362/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko uskotte tähän? :D

No siinä vaiheessa kun tapaatte twininne astraalitasolla ja kommunikoitte telepaattisesti on aika pakko uskoa... Se, että suuri osa ihmisistä ei kohtaa twiniään tässä elämässä ei tee siitä yhtään vähemmän totta niille jotka ovat tämän kokeneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä twin flame aina vastakkaista sukupuolta? Jos on lesbo, niin onko tämä twin flame sillon kumpaa sukupuolta?

Voi olla samaa sukupuolta, mutta toinen on silti se divine masculine ja toinen divine feminine, ne ei aina tarkoita sukupuolta vaan määrittelee sen sielun energian.

Vierailija
364/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1111node kirjoitti:

Epäilen tavanneeni kaksoisliekkini, mutten ole varma. Voivatko nämä liittyä siihen? Kiitos jos joku jaksaa vastata :)

2-3kk ennen hänen tapaamistaan aloin nähdä näitä numerosarjoja, ja se on jatkunut päivittäin yli vuoden. Alkoi 2222:lla ja ne tulevat tavallaan sykleissä. Eli näen tietyn luvun (esim. 444) sarjoja useina peräkkäisinä päivinä, nykyään jopa 3-5 kertaa päivässä.

Olen huomannut, että meillä on molemmilla juuri samassa kohtaa saman näköinen arpi. Hänellä vasemmassa kyynärpäässä ja minulla oikeassa.

Näin myös noin 2kk sekä 3vkoa ennen hänen tapaamistaan kaksi outoa unta.

Ensimmäisessä heräsin sängystäni, mutten jaksanut nousta tai kääntyä. Tunsin, että takanani oli joku, joka rakasti minua suuresti ja jota rakastin. Se oli käsinkosketeltava tunne, vähän kuin energiakenttä tms, vaikea selittää. Kun heräsin oikeasti, en meinannut millään ymmärtää, että se oli unta.

Myöhemmässä unessa olin uskomattoman kauniissa ja erikoisessa huoneessa. Katsoin smaragdin vihreään peiliin, joka ei heijastanut kunnolla, ja tunsin saman energian takanani.

Tunsin tämän energian myös muutama päivä sen jälkeen, kun lemmikkini kuoli ja olin todella surullinen.

Sitä vain ihmettelen, miksen kummassakaan unessa nähnyt häntä? Olen nähnyt lapsena unta, jossa luulen tunteneeni saman energian. Siinä oli poika, mutta tuntomerkit sopivat exääni (jonka tavattuani luin ensimmäisen kerran tf:sta). Jotenkin tuntuu, että tavallaan tf voisi olla kumpi vain näistä miehistä, tavallaan ei kumpikaan. Onko siis kyseessä catalyst ja false?

Enkelinumerot tulevat usein twin flamen lähestyessä, etenkin nuo kakkoset. Tuo kuvailemasi ei ollut unta vaan olit yhteydessä telepaattisesti twiniisi 5D:ssä/astraalitasolla. 

Smaragdin vihreä yhdistetään yleensä arkkienkeli Raphaeliin, joka on parantamisen enkeli. Hänet yhdistetään myös sydän chakraan. 

Eri numerot voivat tulla siinä vaiheessa kun kolmas silmä alkaa avautua.

Ei välttämättä ole (vielä) twinin kanssa mitään tekemistä.

Vihreä valo voi alkaa näyttäytyä siinä vaiheessa kun tajuat että rakastat ja luotat itseesi.

Vierailija
365/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä koskaan mietitytä, että koko tämä twin flame juttu on ihan täyttä hölynpölyä? 

Vierailija
366/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä koskaan mietitytä, että koko tämä twin flame juttu on ihan täyttä hölynpölyä? 

Ei kuule enää mietitytä, kun se on tullut koettua itse :)

Jos olisit kysynyt tuota minulta alkuvuodesta 2018, niin olisin nauranut että höpsöjä juttuja tuommoiset.

Tämä "herätys" tulee takavasemmalta, yksi asia johti toiseen ja kolmanteen ja neljänteen ja muutamaan satunnaiseen henkilöön jolloin tapasimme jossain päin maailmaa TF:ni kanssa. Minäkin olin nähnyt hänet unissa, mutten tiennyt yhtään kuka se on, ei näyttänyt yhtään keltään näyttelijältä, muusikolta, julkkikselta, tutulta. En tiennyt mistä on, englantia puhui minulle muutaman lauseen unissa ja kosketteli minua, mutta arvelin ettei se ollut hänen äidinkielensä. Kunnes yllättäen hän eräänä päivänä ilmestyi eteeni että hei tunnemmeko toisemme jostain ja jäimme tuijottamaan epäuskoisina toisemme silmiin jotka olivat aivan saman näköiset molemmilla, väreineen muotoineen!

Me olimme selvästi päätyneet saman kaltaisiin perheisiin tässä elämässä, meidän syntymäpäivissä on ensinnäkin mielenkiintoisia yhtäläisyyksiä ja aurinkomerkit ovat yhteensopivat ja lisäksi sama nouseva merkki, kuumerkki, signature sign, merkurius, venus ja mars, ja sitten kävi ilmi että jopa meidän perheiden horoskoopit ovat samat molempien perheissä eli tyttäret, pojat, isät ja äidit samoissa aurinkomerkeissä!

Olemme yhdessä virtuaalisesti päivittäin, mutta maantieteen puolesta erossa töiden ja tämän koronatilanteen takia.

Pitää vaan olla vastaanottavainen sille ettei kaikki ole pelkää tätä (feikkiä, pintapuolista) 3D-elämää maan päällä jota me näemme ympärillämme koko ajan. Tämän myötä aukeaa vähän isompi ulottuvuus ja isommat tunteet ja tuntemukset.

En harrasta new agea, by the way. Astrologiaa on vasta viime aikoina tullut tutkittua tämän myötä :)

Vierailija
367/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1111node kirjoitti:

Epäilen tavanneeni kaksoisliekkini, mutten ole varma. Voivatko nämä liittyä siihen? Kiitos jos joku jaksaa vastata :)

2-3kk ennen hänen tapaamistaan aloin nähdä näitä numerosarjoja, ja se on jatkunut päivittäin yli vuoden. Alkoi 2222:lla ja ne tulevat tavallaan sykleissä. Eli näen tietyn luvun (esim. 444) sarjoja useina peräkkäisinä päivinä, nykyään jopa 3-5 kertaa päivässä.

Olen huomannut, että meillä on molemmilla juuri samassa kohtaa saman näköinen arpi. Hänellä vasemmassa kyynärpäässä ja minulla oikeassa.

Ensimmäisessä heräsin sängystäni, mutten jaksanut nousta tai kääntyä. Tunsin, että takanani oli joku, joka rakasti minua suuresti ja jota rakastin. Se oli käsinkosketeltava tunne, vähän kuin energiakenttä tms, vaikea selittää. Kun heräsin oikeasti, en meinannut millään ymmärtää, että se oli unta.

Myöhemmässä unessa olin uskomattoman kauniissa ja erikoisessa huoneessa. Katsoin smaragdin vihreään peiliin, joka ei heijastanut kunnolla, ja tunsin saman energian takanani.

Tunsin tämän energian myös muutama päivä sen jälkeen, kun lemmikkini kuoli ja olin todella surullinen.

Sitä vain ihmettelen, miksen kummassakaan unessa nähnyt häntä? Olen nähnyt lapsena unta, jossa luulen tunteneeni saman energian. Siinä oli poika, mutta tuntomerkit sopivat exääni (jonka tavattuani luin ensimmäisen kerran tf:sta). Jotenkin tuntuu, että tavallaan tf voisi olla kumpi vain näistä miehistä, tavallaan ei kumpikaan. Onko siis kyseessä catalyst ja false?

Enkelinumerot tulevat usein twin flamen lähestyessä, etenkin nuo kakkoset. Tuo kuvailemasi ei ollut unta vaan olit yhteydessä telepaattisesti twiniisi 5D:ssä/astraalitasolla. 

Smaragdin vihreä yhdistetään yleensä arkkienkeli Raphaeliin, joka on parantamisen enkeli. Hänet yhdistetään myös sydän chakraan. 

Vihreä valo voi alkaa näyttäytyä siinä vaiheessa kun tajuat että rakastat ja luotat itseesi.

Numeroilla on toki myös muitakin spirituaalisia merkityksiä, mutta ne ovat yleensä merkittävä osa myös tuota twin flame matkaa.

Vierailija
368/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää rakkaat kanssaihmiset automaattisesti yhdistäkö näkemiänne numerosarjoja Twin Flameen.

Ne ovat HLÖKOHTAISIA viestejä TEILLE, yksilötasolla.

1 kuvaa uusia alkuja

2 kuvaa kahta yhteensaattamista, voi olla asioita, ihmisiä, eli jotain mikä on dual

3 kuvaa katalystiä, että jotain on tapahtumassa että sinun täytyy ehkä tehdä päätöksiä, tai jos näet esimerkiksi 333 usein kun olet tietyn henkilön kanssa niin asia voi liittyä häneen(kin)

...

9 kuvaa jonkin asian tai aikakauden tai jakson loppumista

Vierailija
369/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on hölynpölyä. Se on vain hirveän hauskaa hölynpölyä, koska siinä kuvaillaan niin hyvin tietynlainen ihastuminen ja se kun jonkun kanssa oikeasti synkkaa ihan äärimmäisen hyvin, niin että melkein pystyy lukemaan toisen ajatuksia. En minä nyt ainakaan oikeasti usko mihinkään halkaistuihin sieluihin. Tämä on itselleni romanttista hömppää, johon on mukava uppoutua.

Vierailija
370/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on hölynpölyä. Se on vain hirveän hauskaa hölynpölyä, koska siinä kuvaillaan niin hyvin tietynlainen ihastuminen ja se kun jonkun kanssa oikeasti synkkaa ihan äärimmäisen hyvin, niin että melkein pystyy lukemaan toisen ajatuksia. En minä nyt ainakaan oikeasti usko mihinkään halkaistuihin sieluihin. Tämä on itselleni romanttista hömppää, johon on mukava uppoutua.

Silti vastasit, omaan kysymykseesi vieläpä! :D

Kaikki eivät välttämättä koe tätä, sielun täytyy olla kehittyneellä tasolla jotta ymmärtää.

Vierailija
371/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä teidän twinien ja soulmatejen kanssa tähtikarttojen yhtäläisyyksiä?

Vierailija
372/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se ei ole mitään 'melkein' luetaan toisten ajatukset vaan se että pystytään jopa sovistustikin tapaamaan unissa ja astraalissa sekä lähettämään telepaattisia viestejä. Sellainen joka tätä ei ole koennut ei voi ymmärtää tuota yhteyttä.

Vierailija
373/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se ei ole mitään 'melkein' luetaan toisten ajatukset vaan se että pystytään jopa sovistustikin tapaamaan unissa ja astraalissa sekä lähettämään telepaattisia viestejä. Sellainen joka tätä ei ole koennut ei voi ymmärtää tuota yhteyttä.

Lohduttavaa kuulla, ettei oma kokemat asiat ole vain oman pään sisällä. Että joku muukin kokee.

Vierailija
374/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa kuulla, ettei oma kokemat asiat ole vain oman pään sisällä. Että joku muukin kokee.

Asiasta löytyy englanniksi paljon tietoa netissä. Kuulostaa tosiaan kahjolta niille, jotka ei ole asiaa kokeneet, mutta jos on kohdalle osunut niin kyllä varmasti samaistuu

https://www.twinflames1111.com/blog/

Vierailija
375/651 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti vastasit, omaan kysymykseesi vieläpä! :D

Kaikki eivät välttämättä koe tätä, sielun täytyy olla kehittyneellä tasolla jotta ymmärtää.

sun selvännäkötaidoissa on ainakin vielä vähän hiomista.

Vierailija
376/651 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
377/651 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1111node kirjoitti:

Numeroilla on toki myös muitakin spirituaalisia merkityksiä, mutta ne ovat yleensä merkittävä osa myös tuota twin flame matkaa.

Siitä huolimatta aika harvalle sattuu twin flame kohdalle tässä elämässä. Olen jo vuosia nähnyt näitä numerosarjoja ja ovat minulle merkityksellisiä mutten ole tavannut twin flamea enkä usko että sellainen on tulossakaan. Matkalla olen tavannut yhden hyvin merkittävän sielunkumppanin ja olen naimisissa toisen sielunkumppanin kanssa jo toistakymmentä vuotta enkä ole tästä lähdössä minnekään. Muita asioita on tapahtunut mutta aika yleisesti noita enkelinumeroita googlatessa jokaisen numerosarjan kohdalla viesti on kutakuinkin hyvin samanlainen "Olet valitsemallasi polulla, jatka samaan tapaan" vain eri sanamuodoin ilmaistuna.

Vierailija
378/651 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tunne, kun tällainen on päässyt karkuun. Miten elämä olisikaan ollut erilaista jos oltaisiin päädytty yhteeen....

Vierailija
379/651 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tunne, kun tällainen on päässyt karkuun. Miten elämä olisikaan ollut erilaista jos oltaisiin päädytty yhteeen....

Elämä voi yllättää. Se pitää elää loppuun asti. Jos uskoo kuoleman jälkeiseen elämään voi löytää jotain ennen sitä.

Vierailija
380/651 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaksoisliekkini näkee toivottavasti unia minusta. Koska näen hänestä, olen pitkään nähnyt.