Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Entä, kun omat tunteet menee ihan vuoristorataa välillä onnen kukkuloilla, hymy huulilla. Välillä ihan hämmentynyt ja epäuskoinen. Tiedän kyllä, että nurkan takana odottaa..
Minä ja minun ulkomainen twin (masculine) päädyttiin tekemään luovaa projektia yhdessä :) Ystävystyttin, huomattiin että ajatukset menee aivan samaa rataa, ja sitten keksimme yhteisen bisnesidean. Näinkin voi käydä, kaksi twiniä yhteen tuotuna lyö sielun ja pään puolikkaan yhteen. Meidän yhteinen olomme on voimakas ja suorastaan lyömätön, ja toivomme että voimme tuoda tuolla projektilla joskus paljon iloa ihmisille, ehkä jopa parantaa maailmaa.
Kaikki twinit eivät ole romanttisia yhteyksiä, kuten monesti todettu. Niillä voi olla muitakin elämän tarkoituksia kuin pelkkä rakkaussuhde, koska jos molemmat rakastaa itseään ja toisiaan niin tapahtuu erikoisia voimaantumisia ja hyvät ideat tuplaantuvat. Olimme molemmat tylsistyneitä töihimme ja aloimme saada viestejä toisistamme unissa ym.
Itse olen mielikuvaparisuhteessa kaksoisliekkini kanssa. Koskaan en tule häntä tosielämässä enää tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä koskaan mietitytä, että koko tämä twin flame juttu on ihan täyttä hölynpölyä?
Näiden parien välinen kemia ja yhteenkuuluvuden tunne on ihan todellisuutta. Tuo metafyysinen ja uskonnollinen höpötys kahtiajakautuneista sieluista on sitten ihan täyttä hölynpölyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mielikuvaparisuhteessa kaksoisliekkini kanssa. Koskaan en tule häntä tosielämässä enää tapaamaan.
Mikä on mielikuvaparisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Tapaatteko 4D:ssä vai 5D:ssä?
Minä tunnen omani 3D:ssä, emme ole vielä tavanneet naamatusten koska etäisyys, mutta olemme samassa 5D:ssä kommunikoimassa öisin ja joskus kun kuuntelen rauhallista musiikkia ihan rauhallisessa ympäristössä. Tiedän sen siitä että juttelen asioista 5D-sielunsa kanssa ensin, ja niihin viittaavia asioita ilmestyy kuitenkin hänen 3D-viesteihinsä seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä ilman että olen vihjannut mitään! :o Kerran hän laittoi viestiä että hän ei tiedä minun sukunimeä muuten vielä, no ei ihmekään kun edellisenä yönä 5D-unessa olin sanonut hänelle ettemme vielä tiedä toisemme sukunimiä! Uskokaa tai älkää, meidän molempien tämän elämän sukunimet ovat lähes toistensa kaltaiset, silti aivan eri kielillä. Olimme aika sanattomia kun tämä ilmeni.
Minä herännyt tähän, hän ei tiedosta tätä varsinaista Twin Flame-asiaa, koska kolmannen silmän chakransa ei ole vielä auennut, ei siis tiedosta tätä henkistä yhteyttä sillä tasolla, ihmettelee jatkuvasti miten olemme niin samankaltaiset persoonat ja että kun vaikutan hyvin tutulta, minuun on helppo luottaa (toki kun luottaa itseensä aina samalla hetkellä kun ajattelee luottavansa minuun) ja ettei koskaan ole tavannut tällaista naisversiota itsestään (no hei kun minä olen SE feminine hän :D ).
Yritän "potkia" hänen 5D-sieluaan (taputtamalla rintaani sydänchakran kohdalla välillä muistuttaen) herättämään sitä hänen 3D-persoonaansa vähäsen että nyt olisi tosi kyseessä :D
Kyllä näihin alkaa uskoa kun ne kokee itse. Ei ole muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaatteko 4D:ssä vai 5D:ssä?
Minä tunnen omani 3D:ssä, emme ole vielä tavanneet naamatusten koska etäisyys, mutta olemme samassa 5D:ssä kommunikoimassa öisin ja joskus kun kuuntelen rauhallista musiikkia ihan rauhallisessa ympäristössä. Tiedän sen siitä että juttelen asioista 5D-sielunsa kanssa ensin, ja niihin viittaavia asioita ilmestyy kuitenkin hänen 3D-viesteihinsä seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä ilman että olen vihjannut mitään! :o Kerran hän laittoi viestiä että hän ei tiedä minun sukunimeä muuten vielä, no ei ihmekään kun edellisenä yönä 5D-unessa olin sanonut hänelle ettemme vielä tiedä toisemme sukunimiä! Uskokaa tai älkää, meidän molempien tämän elämän sukunimet ovat lähes toistensa kaltaiset, silti aivan eri kielillä. Olimme aika sanattomia kun tämä ilmeni.
Minä herännyt tähän, hän ei tiedosta tätä varsinaista Twin Flame-asiaa, koska kolmannen silmän chakransa ei ole vielä auennut, ei siis tiedosta tätä henkistä yhteyttä sillä tasolla, ihmettelee jatkuvasti miten olemme niin samankaltaiset persoonat ja että kun vaikutan hyvin tutulta, minuun on helppo luottaa (toki kun luottaa itseensä aina samalla hetkellä kun ajattelee luottavansa minuun) ja ettei koskaan ole tavannut tällaista naisversiota itsestään (no hei kun minä olen SE feminine hän :D ).
Yritän "potkia" hänen 5D-sieluaan (taputtamalla rintaani sydänchakran kohdalla välillä muistuttaen) herättämään sitä hänen 3D-persoonaansa vähäsen että nyt olisi tosi kyseessä :D
Kyllä näihin alkaa uskoa kun ne kokee itse. Ei ole muuta vaihtoehtoa.
Jos keskustelet 4D tai 5D, niin oletko käytännössä hereillä vai unessa? Miten juttelet? Ihan normaaleita lauseitako? Tunnetko myös tällöin hänen tunteitaan/olo tilojaan?
Mä kyselen ihan mielenkiinnosta tätä 4D-keskustelua, kun kiinnostaa, että ihanko oikeasti voi noin keskustella. Ettei ole vaan omaa pään sisäistä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyselen ihan mielenkiinnosta tätä 4D-keskustelua, kun kiinnostaa, että ihanko oikeasti voi noin keskustella. Ettei ole vaan omaa pään sisäistä keskustelua.
Todistetusti ne viestit 4-5 dimensiosta menee jopa sen toisen 3d-henkilön ajatuksiin arjessa =) Ilman mitään muita vihjeitä asioista ja ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistetusti ne viestit 4-5 dimensiosta menee jopa sen toisen 3d-henkilön ajatuksiin arjessa =) Ilman mitään muita vihjeitä asioista ja ajatuksista.
Miten sinne 4D/5D-tilaan pääsee/joutuu? Yöllä, kuuntelemalla rauhallista musiikkia, niin kuin tässä eräs kirjoitti?
Eikö nuo "4D-5D"-jutut kuitenkin ole tietyllä tavalla normaaleja vaistoja ja syvempää yhteyttä. Niin kuin äidinvaistokin tms. Siis asioita, joista voi puhua ilman ideologista kuorrutusta.
Ainakin itse miellän vaiston ansioksi monta asiaa.
Hänet ensi kertaa kohdatessani tuli aivan järjetön ylikuormitus enkä ymmärtänyt mitä tapahtuu. Ymmärsin toki, että hänessä oli jotain selittämätöntä joka juuri suisti maailmani raiteiltaan. Sitten sen jotenkin vaan tiesi että tää ihminen on tärkeä. Vaistosi sen ja vaisto oli oikeassa. Ne tunteet jäi pysyviksi. Nykyään se sama vaisto sanoo ettei voi olla mitään ja hahmotan syitäkin. Jotain isoa kuviota miksi elämä menee siten kuin menee. Joskus kuvittelen aavistavani, että ihan lopussa on ohut mahdollisuus
Behmin biisi:
"Jos nähdään samaa unta niin onko se ees unta
Jos samaan aikaan samat sanat sanotaan
Niin puhutaanko silloin siitä kohtalosta"
Vierailija kirjoitti:
Älkää rakkaat kanssaihmiset automaattisesti yhdistäkö näkemiänne numerosarjoja Twin Flameen.
Ne ovat HLÖKOHTAISIA viestejä TEILLE, yksilötasolla.
1 kuvaa uusia alkuja
2 kuvaa kahta yhteensaattamista, voi olla asioita, ihmisiä, eli jotain mikä on dual
3 kuvaa katalystiä, että jotain on tapahtumassa että sinun täytyy ehkä tehdä päätöksiä, tai jos näet esimerkiksi 333 usein kun olet tietyn henkilön kanssa niin asia voi liittyä häneen(kin)
...
9 kuvaa jonkin asian tai aikakauden tai jakson loppumista
Hauskaa muuten, muistin numeroista että näin eilen kellonajan 17:17 tietokoneella ja mietin toivomista, twin flamessakin toistuvat numerot. Sitten katsoin äsken kelloa ja oli 17:18. Ohi meni hetki twin flame -keskustelua lukiessa, mutta ajattelin taas asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon tietäväni kuka twinini on, olen saanut todella paljon merkkejä universumilta tästä yhteydestä. Uskon myös, että olen tavannut twinini astraalitasolla. Olin jonkinlaisessa transsitilassa. Ei ollut unta vaan kaikki ympärilläni olevani oli 'energiaa'. Täällä vaihdoin joitakin sanoja miehen kanssa ajatuksen välityksellä, hän halasi minua ja tunsin suunnattoman rakkauden välillämme. Itsekin epäilin, että kuvittelenko tätä vain, mutta tuntui aidommalta mitä koskaan olen elämässäni kokenut.
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Behmin biisi:
"Jos nähdään samaa unta niin onko se ees unta
Jos samaan aikaan samat sanat sanotaan
Niin puhutaanko silloin siitä kohtalosta"
Maybe it's intuition
But some things you just don't question
Like in your eyes, I see my future in an instant
And there it goes
I think I found my best friend
I know that it might sound
More than a little crazy but I believe
I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life...
Savage Garden - I Knew I Loved You
Minun on ollut aina hyvin vaikea keskittyä asioihin, olen todella levoton. Meditoinneista ei tullut kertakaikkiaan mitään, ajatukset harhaili.
Vasta minun Twin opetti mua rauhoittumaan ja kuuntelemaan itseäni, en enää stressaa enkä hermoile, minussa on aivan uutta sellainen tyyni, rauhallinen suhtautuminen, töissäkin. Kesti 40-vuotiaaksi asti hermoilua, huonoa keskittymiskykyä ja levottomuutta.
Catch me if you can..