Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
341/651 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erikoinen ihmiskohtaaminen, vaikka ei siinä mielessä kuulosta Twin Flamelta, koska en kokenut mitään voimakkaita tunteita häntä kohtaan, mutta kaipasin vähän muiden pohdintoja siitä mitä tämä voisi olla.

Laitoin ig:ssä seurantaan hauskan tilin, niinkuin usein siellä tehdään. Aloin nähdä noita peräkkäisiä lukuja jatkuvasti ja esim. 13.9. näin jatkuvasti lukuja 13. Otin navigaattoristakin ruutukaappauksen tuona päivänä, kun se näytti klo 13 että olen perillä kohteessa klo 13:13. Samana päivänä tuo tilin haltija laittoi minut seurantaan ja alettiin jutella DM:n kautta todella paljon ja hän mietti että ollaanko tavattu, koska olen tutun näköinen. Hänkin vaikutti minusta tutulta, mutta ei oltu koskaan tavattu.

Lopulta tavattiin oikeasti ja hän ei oikeastaan sytyttänyt minua tai en ihastunut häneen eikä hän ollut oikein tyyppiänikään, mutta tuli jotenkin todella varma ja lämmin tunne että haluan tuon miehen. Mutta hän toisaalta vaikutti siltä kuin olisi pelännyt minua, vaikka puhuikin taukoamatta. Kuitenkin kun sanoin pari päivää myöhemmin hänelle että voisin olla hänestä kiinnostunut, niin hän kertoi että olemme liian erilaisia että voisimme olla pari. Otin tämän aika raskaasti enkä ole enää ollut häneen yhteydessä, vaikka hän sanoi että mielellään vielä juttelisi kanssani jatkossakin ja että voisimme olla ystäviä.

Yksi erikoinen juttu oli että eräänä yönä heräsin siihen, kuin hän olisi oikeasti nukkunut vieressäni ja ihmettelin mihin hän oikein meni.

Toinen asia mikä mielestäni ehkä linkittyy tähän juttuun on se kun vuosia sitten näin unen, jossa kuljin pitkää laiturin tyylistä pitkin ja siinä samassa unessa tapaan miehen, joka hyppää laiturilta veteen ja mietin unessa, että tuo minun mieheni ei koskaan kasva aikuiseksi. Lopulta joku muu mies kuiskaa minulle, että ”jokaisella on ristinsä kannettavanaan”. Ja sinä päivänä kun aloimme olla tekemisissä tuon miehen kanssa, niin kuljin aivan saman tyylistä ”laituria” pitkin siis oikeassa elämässä. Ja myöhemmin tuo mies sanoi minulle, että hän ei halua koskaan kasvaa aikuiseksi. Hänellä on myös tilillään video itsestään, jossa hyppää veteen.

Kenetköhän minä tapasin? Tuntui että jokin syvä yhteys tässä on, mutta mitä? En tätä jatkuvasti ihmettele, mutta tuntuu niin erikoiselta etten pysty täysin irroittautumaankaan. Olisiko jollain ajatusta tähän?

Vierailija
342/651 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  Tuo mies lienee catalyst tai karmic soul.

Sai sinut heräämään henkisyyteen jollain tapaa.

Hänellä siis oli tehtävä sinun suhteesi.

Olisit kyllä tunnistanut twinin, se tunne on erilainen kuin kuvailemasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/651 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^  Tuo mies lienee catalyst tai karmic soul.

Sai sinut heräämään henkisyyteen jollain tapaa.

Hänellä siis oli tehtävä sinun suhteesi.

Olisit kyllä tunnistanut twinin, se tunne on erilainen kuin kuvailemasi :)

Kiitos paljon! Täytyypä tutkailla lisää noita tapauksia!

Vierailija
344/651 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥 🔥

Vierailija
345/651 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää että teidän soul family  tai soul group yhteydet (mate, karmic, catalyst) osuvat Suomeen samaan aikaan kuin se että twin flame osuisi. Tajusin tämän itsekin :)

Tutut sieluyhteydet nimittäin hakeutuvat lähelle kaikkien elämien aikana. Twin eli puolikkaasi voi löytyä mistä tahansa maailman kolkasta jonne hänet on "lennätetty" joskus, mutta jotenkin teidän tiet tulee kohtaamaan ja siihen noista paikallisista sielunyhteyksistä on usein apua, tavalla tai toisella.

Vierailija
346/651 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.

Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.

Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.

Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.

Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.

Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)

Eikö ole jännä tunne tuo katse? Tapasin tämän oman henkilöni uudelleen vuosien jälkeen ja kättelimme ja samalla katseemme kohtasivat. Tuntui kuin se katse porautuisi pään sisään ja takaraivosta ulos. Kenenkään toisen kanssa ei tuollaista ole koskaan tapahtunut. Sen katseen tuntee fyysisesti. Melkein kuin menisi sähköä silmistä sisään.

Kyllä, näin minä sen kuvailisin myöskin että on kuin jokin sähköjännite välillämme kun saamme katsekontaktin. Outo tunne :’D

Mulla työhaastattelusta haastattelijan kasvonpiirteet porautuivat tajuntaan. Katse ja hymy ihastuttivat. Välillä mietin, olemmeko jotain sukua, tuskin läheistä. Ensin tunsin muuten torjuvani häntä, sitten ihastuin etänä. Nyt tiettävästi saanut lapsen toisen kanssa. Vähäinen kontakti varmaankin saa hänet vaikuttamaan houkuttelevammalta. Todella harvoin haaveilen näin, onneksi pääsemässä yli.

kuulostaa soul matelta tai familyltä, tuttu entisestä elämästä, voi olla entinen puoliso, entinen lapsesi, entinen vnahempasi, entinen paras ystäväsi.

Vierailija
347/651 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.

Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.

Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.

Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.

Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.

Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)

Eikö ole jännä tunne tuo katse? Tapasin tämän oman henkilöni uudelleen vuosien jälkeen ja kättelimme ja samalla katseemme kohtasivat. Tuntui kuin se katse porautuisi pään sisään ja takaraivosta ulos. Kenenkään toisen kanssa ei tuollaista ole koskaan tapahtunut. Sen katseen tuntee fyysisesti. Melkein kuin menisi sähköä silmistä sisään.

Kyllä, näin minä sen kuvailisin myöskin että on kuin jokin sähköjännite välillämme kun saamme katsekontaktin. Outo tunne :’D

Mulla työhaastattelusta haastattelijan kasvonpiirteet porautuivat tajuntaan. Katse ja hymy ihastuttivat. Välillä mietin, olemmeko jotain sukua, tuskin läheistä. Ensin tunsin muuten torjuvani häntä, sitten ihastuin etänä. Nyt tiettävästi saanut lapsen toisen kanssa. Vähäinen kontakti varmaankin saa hänet vaikuttamaan houkuttelevammalta. Todella harvoin haaveilen näin, onneksi pääsemässä yli.

kuulostaa soul matelta tai familyltä, tuttu entisestä elämästä, voi olla entinen puoliso, entinen lapsesi, entinen vnahempasi, entinen paras ystäväsi.

Itselläni kyllä sellainen fiilis, että jos tämä henkilö ei ollut tf, niin saa koko hemmetin tf pysyä poissa sitten vielä vaikka pari elämää. Olen aivan romuna, enkä halua mitään tämän tyylistä enää lisää. Pitäkööt tunkkinsa kun ei osaa tulla oikeassa järjestyksessä.

Vierailija
348/651 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kyllä sellainen fiilis, että jos tämä henkilö ei ollut tf, niin saa koko hemmetin tf pysyä poissa sitten vielä vaikka pari elämää. Olen aivan romuna, enkä halua mitään tämän tyylistä enää lisää. Pitäkööt tunkkinsa kun ei osaa tulla oikeassa järjestyksessä.

Jos asenne on tuo että SINÄ haluat että kaikki tulee oikeassa järjestyksessä, niin todennäköisesti Universumi on kanssasi aivan toista mieltä :D Opettaa sen sijaan sinulle entistä enemmän kärsivällisyyttä tavalla tai toisella.

Vierailija
349/651 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asenne on tuo että SINÄ haluat että kaikki tulee oikeassa järjestyksessä, niin todennäköisesti Universumi on kanssasi aivan toista mieltä :D Opettaa sen sijaan sinulle entistä enemmän kärsivällisyyttä tavalla tai toisella.

En halua enää mitään missään järjestyksessä. Pärjään näin.

Vierailija
350/651 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä yritän sanoa on se, että ei nuo oikein lohduta kun sanotaan että joku tyyppi olikin vain joku soulmate tai mikä milloinkin. En ole elämäni aikana halunnut olla kenenkään muun kanssa enempää kuin tuon yhden ihmisen. Ja tiedän että hän tuntee samoin, mutta aika ei ole koskaan oikea. En halua ketään muuta, ikinä, ollenkaan. Jos hän ei ole se, niin en minä ole kiinnostunut siitä kuka on. En ole enää avoin uusille ihmissuhteille. On turha yrittää mitään kenenkään toisen kanssa, kun tämä ihminen kummittelee aina kaiken taustalla. En oikein ymmärrä edes miten muut ihmiset rakastuvat niin monta kertaa. Miten ne tunteet muka voi siirtää johonkin toiseen ihmiseen?

Vierailija
351/651 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä yritän sanoa on se, että ei nuo oikein lohduta kun sanotaan että joku tyyppi olikin vain joku soulmate tai mikä milloinkin. En ole elämäni aikana halunnut olla kenenkään muun kanssa enempää kuin tuon yhden ihmisen. Ja tiedän että hän tuntee samoin, mutta aika ei ole koskaan oikea. En halua ketään muuta, ikinä, ollenkaan. Jos hän ei ole se, niin en minä ole kiinnostunut siitä kuka on. En ole enää avoin uusille ihmissuhteille. On turha yrittää mitään kenenkään toisen kanssa, kun tämä ihminen kummittelee aina kaiken taustalla. En oikein ymmärrä edes miten muut ihmiset rakastuvat niin monta kertaa. Miten ne tunteet muka voi siirtää johonkin toiseen ihmiseen?

Usein juuri se soul mate voi olla ”elämäsi rakkaus”. Mikä pakko hänen on olla twin flame?

Vierailija
352/651 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein juuri se soul mate voi olla ”elämäsi rakkaus”. Mikä pakko hänen on olla twin flame?

Mitä väliä sillä on? Olkoon mikä on.

Vierailija
353/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se Twin Flame välttämättä ole Se Rakkaustarina :D Ehkei koskaan, ehkei pitkään aikaan.

Rakas kylläkin, muttei välttämättä partneri.

Meillä on todella hyvä ystävyyssuhde joka alkoi erikoisesti, mutta eihän ole sanottu etteikö tästä voisi tulla muutakin joskus, muttei voi pakottaa koska molemmilla on karmaa ja pelkoa edellisistä elämistä, ja se heijastaa meihin vaikkei liity suoranaisesti meihin ja meidän yhteyteen. Peilaamme niitä pelkoja jännästi vuoronperään, ei mitenkään ikävällä tai epämiellyttävällä tavalla kuitenkaan.

Tämä Twin Flameen tutustuminen on hieno kokemus, samalla kun tutustuu niin huomaa miten jotenkin tuntee henkilön ja ennakoi ajatuksensa ja fiiliksensä, ja tuntee hänen olemuksen lähellä vaikka olisi tuhansien kilometrien päässä.

Maantieteellisesti olemme erillämme mutta mahdollisuuksia on. Otamme päivä kerrallaan. Hyvältä tuntunut tämä matka ja paranee vaan :)

354/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ketjussa tai siinä edellisessä yhtään miestä kertomassa kokemuksistaan?

Ihmettelisin, jos olisi.

Miehet kiinnostuvat tisseistä ja pepusta.

Naiset sitten kehittelevät näitä ”sielunkumppani”-juttuja.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
355/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ketjussa tai siinä edellisessä yhtään miestä kertomassa kokemuksistaan?

Ihmettelisin, jos olisi.

Miehet kiinnostuvat tisseistä ja pepusta.

Naiset sitten kehittelevät näitä ”sielunkumppani”-juttuja.

Pistää miettimään missä piireissä sinä liikut jos tuntemasi miehet kiinnostuu vain tisseistä ja pepuista.....

Itseasiassa miehet saivat minut kiinnostumaan näistä henkisistä yhteyksistä.

Vierailija
356/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä kosmisen voiman kehittelemä juttu tää twin flame -systeemi on? Tai että miksi tällainen systeemi on kehittyny ihmisille? Ja mihin tekijöihin tää systeemi perustuu?

Mitä ihmiskunta saa tästä systeemistä?

Minua kiehtoo tämä ilmiö, mutta Jumalaan uskovana ihmisenä en oikein tiedä kuinka tähän pitäisi suhtautua? Onko kellään toisella uskovalla ristiriitaisia ajatuksia tästä?

Jumala ja enkelit ovat kaikki twin flamejen puolella. Kaikki jumalalliset olennot toimivat yhdessä.

He mahdollistavat hyvien twin flame sielujen yhdistymisen.

Oon tuosta eri mieltä. Jumalan suunnitelmat ovat ihmisiä suurempia. Ei me voida niitä ikinä täysin ymmärtää.

Ehkä joskus se tuttuuden tunne, sydämessä pirskahteleva lämpö ja lopulta kipu johtuu siitä, että jos olisi itse valinnut oman elämänsä olisi 100 % valinnut elämän sen ihmisen kanssa. Mutta se ei ollut Jumalan suunnitelma. Sen tietää kun yrittää eikä se ikinä onnistu mitenkään.

Mitenkään ei olisi päässyt toiseen lopputulokseen. Se ei poista yhtään merkitystä siitä kuinka rakas tuo ihminen oli.

Vierailija
357/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mt-ongelmaisen työttömän yyhoon twin flame?

Nää alkaa mennä nyt höpö jutut äärimmäisyyksiin.

Afrikassa kuollaan nälkään..onko siellä jpku ton yyhoon twin flame?

Mites toi yhteiskunnallisen aseman ja ulkonäön vaikutus ns fleimahdukseen?

Onko jengi näin sekoo?

Uskot siinä vaiheessa, kun itse koet.

Ja kyllä nämä asiat välillä höpö-jutuilta tuntuu. Ylittää ns. normaalien asioiden rahat.

Vierailija
358/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1111node kirjoitti:

Epäilen tavanneeni kaksoisliekkini, mutten ole varma. Voivatko nämä liittyä siihen? Kiitos jos joku jaksaa vastata :)

2-3kk ennen hänen tapaamistaan aloin nähdä näitä numerosarjoja, ja se on jatkunut päivittäin yli vuoden. Alkoi 2222:lla ja ne tulevat tavallaan sykleissä. Eli näen tietyn luvun (esim. 444) sarjoja useina peräkkäisinä päivinä, nykyään jopa 3-5 kertaa päivässä.

Olen huomannut, että meillä on molemmilla juuri samassa kohtaa saman näköinen arpi. Hänellä vasemmassa kyynärpäässä ja minulla oikeassa.

Näin myös noin 2kk sekä 3vkoa ennen hänen tapaamistaan kaksi outoa unta.

Ensimmäisessä heräsin sängystäni, mutten jaksanut nousta tai kääntyä. Tunsin, että takanani oli joku, joka rakasti minua suuresti ja jota rakastin. Se oli käsinkosketeltava tunne, vähän kuin energiakenttä tms, vaikea selittää. Kun heräsin oikeasti, en meinannut millään ymmärtää, että se oli unta.

Myöhemmässä unessa olin uskomattoman kauniissa ja erikoisessa huoneessa. Katsoin smaragdin vihreään peiliin, joka ei heijastanut kunnolla, ja tunsin saman energian takanani.

Tunsin tämän energian myös muutama päivä sen jälkeen, kun lemmikkini kuoli ja olin todella surullinen.

Sitä vain ihmettelen, miksen kummassakaan unessa nähnyt häntä? Olen nähnyt lapsena unta, jossa luulen tunteneeni saman energian. Siinä oli poika, mutta tuntomerkit sopivat exääni (jonka tavattuani luin ensimmäisen kerran tf:sta). Jotenkin tuntuu, että tavallaan tf voisi olla kumpi vain näistä miehistä, tavallaan ei kumpikaan. Onko siis kyseessä catalyst ja false?

Enkelinumerot tulevat usein twin flamen lähestyessä, etenkin nuo kakkoset. Tuo kuvailemasi ei ollut unta vaan olit yhteydessä telepaattisesti twiniisi 5D:ssä/astraalitasolla. 

Smaragdin vihreä yhdistetään yleensä arkkienkeli Raphaeliin, joka on parantamisen enkeli. Hänet yhdistetään myös sydän chakraan. 

Vierailija
359/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mt-ongelmaisen työttömän yyhoon twin flame?

Nää alkaa mennä nyt höpö jutut äärimmäisyyksiin.

Afrikassa kuollaan nälkään..onko siellä jpku ton yyhoon twin flame?

Mites toi yhteiskunnallisen aseman ja ulkonäön vaikutus ns fleimahdukseen?

Onko jengi näin sekoo?

Twineillä on yleensä samankaltaiset kiinnostuksen kohteet ja osittain myös samankaltaiset elämänkokemukset. Oma twin oli tavattaessa paljon paremmassa yhteiskunnallisessa asemassa kuin minä, mutta elämänasenne ja tavoitteet ovat samat. Valtava magneettinen vetovoima häntä kohtaan ensi kohtaamisesta lähtien.

Vierailija
360/651 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko uskotte tähän? :D