Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
321/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas tämä päivä on sujunut, onko ollut jotain erityistä? Itsellä ollut todella hyvä ja energinen olo koko päivän huonoista yöunista huolimatta. Sellainen positiivinen fiilis mitä harvemmin näin marraskuun pimeydessä on. Mutta mitään erityistä ei ole muuten tapahtunut, mitään minkä voisin parhaalla mielikuvituksellanikaan yhdistää vähän TF juttuun. Mutta toivon että tää hyvä fiilis jatkuisi.

Ei kyllä mitään erityistä täälläkään. Ei ehkä edes sitä hyvää fiilistä. Vähän toivoton olo. Kaikki elämässä jumittaa niin.

Sun pää/ajatukset jumittaa sun sielua.

Koita päästä niistä blokkauksista eroon. Rentoudu, ajattele mukavia. Pistä silmät kiinni ja tunne että olet jossain miellyttävässä paikassa. Koita olla ajattelematta, keskity siihen että tuntuu mukavalta.

Vierailija
322/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle joka kamppailee tämän tf:n tai tf-ajatuksen kanssa; älä ajattele asiaa, tunne se.

Vasta sen jälkeen asioita alkaa tapahtua. Trust me :)

Vierailija
324/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin aiemmassa ketjussa twin flamestani.

Hän oli karmic. Ei aito. Sen selvittämiseen meni melkein vuosi.

Mutta..... ilman häntä en olisi tavannut aitoa twin flamea. Eivät tunne toisiaan mutta hänen kauttaan toimi moni asia. :)

Vierailija
325/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta..... ilman häntä en olisi tavannut aitoa twin flamea. Eivät tunne toisiaan mutta hänen kauttaan toimi moni asia. :)

Mikä on karmic?

Vierailija
326/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tämä on, kun on armoton ikävä ihmistä, jota en edes kunnolla tunne? Tunne, että rakastan syvästi. Miten voi rakastaa ja ikävöidä ihmistä, jota ei edes kunnolla ole elämässäni? En tajua. Viimeksi oltu yhteydessä yli vuosi sitten. Nähty kyllä esim. ruokakaupassa. Ensitapaamiseen liittyi jotain hyvin outoa. En osaa selittää. Jotkut hänen sanomiset jäi mieleen, ulkopuolinen henkilö sanoi meistä jotain, mikä kiinnitti huomioni.... Seuraavana päivänä mietin, että mitä oikein tapahtui. Minä nainen, hän mies ja ollaan hyvin erilaiset ihmiset. Olisiko kenelläkään mitään ajatusta?

Sinä, joka annoit ohjeeksi tuntea. Onko tämä mahdollisesti sitä tuntemista?

Vierailija
327/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
328/651 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💥

Vierailija
329/651 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on karmic?

Sielunkumppanityylinen henkilö joka tulee herättämään sinut tämän matkan aikana.

Hänellä on tehtävä. Väistyy yleensä tieltä kun on sen aika.

Vierailija
330/651 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙂

Vierailija
331/651 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä eroa karmisella/falsella/catalystilla?

Vierailija
332/651 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmic voi olla Soulmatelainen tai Soulgroupilanen joka sattuu kohdallesi jossain vaiheessa, opit silloin jotain itsestäsi, teillä saattaa olla lapset edellisestä elämästä jne. tai jopa nyt. Tuntuu tutulta ja heti siltä että teillä on jotain historiaa. Edustaa yleensä romanttista tai seksuaalista suhdetta, monen elämän aikana.

False vaikuttaa hyvin Twin Flamemaiselta tyypiltä. Falseja voi tulla parikin kpl ennen todellista. False saattaa herättää sinun seksuaalisuutesi, menee enemmän fyysiselle kuin psyykkiselle puolelle. Hänen ansiosta saatat tuntea eläväsi jälleen, löydät uutta merkitystä tai harrastusta, hän saattaa olla se johon ihastut vaikka olisit parisuhteessa etkä olisi koskaan kuvitellut vilkaisevasikaan muihin miehiin, joku siinä vaan vetää magneettisesti puoleensa.

Catalyst on se Soulmatelainen tai Soulgroupilainen joka herättää sinut henkisyyteen, hänen jälkeen tulee yleensä False tai aito Twin. saa sinut tajuamaan että mikäs juttu tää Twin Flame on ja miksi aloin etsimään tietoa sellaisesta, vaikken normaalisti usko mihinkään tämmöseen.

Huom: joskus Catalyst voi tuntua Falselta!

Twin Flame on se joka jakaa sielusi, joka on sinä/sinussa. Tuntee sinun pelot, sinun ilot, näkee silmillään sinun läpi. Teillä on henkinen 5D yhteys, mutta tämän maailman 3D-henkilöinä tämä hämmentää teidät molemmat. Tuntuu myös todelliselta mutta lähes yliluonnollisella tavalla. TF on pelottavin näistä, mutta syvin yhteys. Hän ei välttämättä olekaan Se Romanttinen Suhde ja Suuri Rakkaus, eli kannattaa varautua siihen. Hänestä et siis pääse eroon koska hän on sinussa. Tuo on sellainen yhteys joka saattaa saada perääntymään, että mitä hittoa nyt tapahtuu, miksi tuo (huom: 3D-elämän!) henkilö saa minussa aikaan tällaista outoa tunnetta, teillä alkaa jonkin ajan päästä runner v.s chaser energia koska ette oikein pääse kärryille että miksi tunnette yhtäkkiä toisten tunteita omassa päässä ja ruumiissa. Kuin näkymätön kuminauha kiskoisi teitä erilleen ja yhteen.

Olen itse henkilökohtaisesti kokenut kaikki nämä edellä mainitut. Muut Suomessa mutta Twin Flame ulkomailla.

Vierailija
333/651 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi Falsea, kolmas oli Twin flame.

Vierailija
334/651 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.

Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.

Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.

Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.

Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.

Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)

Eikö ole jännä tunne tuo katse? Tapasin tämän oman henkilöni uudelleen vuosien jälkeen ja kättelimme ja samalla katseemme kohtasivat. Tuntui kuin se katse porautuisi pään sisään ja takaraivosta ulos. Kenenkään toisen kanssa ei tuollaista ole koskaan tapahtunut. Sen katseen tuntee fyysisesti. Melkein kuin menisi sähköä silmistä sisään.

Kyllä, näin minä sen kuvailisin myöskin että on kuin jokin sähköjännite välillämme kun saamme katsekontaktin. Outo tunne :’D

Mulla työhaastattelusta haastattelijan kasvonpiirteet porautuivat tajuntaan. Katse ja hymy ihastuttivat. Välillä mietin, olemmeko jotain sukua, tuskin läheistä. Ensin tunsin muuten torjuvani häntä, sitten ihastuin etänä. Nyt tiettävästi saanut lapsen toisen kanssa. Vähäinen kontakti varmaankin saa hänet vaikuttamaan houkuttelevammalta. Todella harvoin haaveilen näin, onneksi pääsemässä yli.

Vierailija
335/651 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmic voi olla Soulmatelainen tai Soulgroupilanen joka sattuu kohdallesi jossain vaiheessa, opit silloin jotain itsestäsi, teillä saattaa olla lapset edellisestä elämästä jne. tai jopa nyt. Tuntuu tutulta ja heti siltä että teillä on jotain historiaa. Edustaa yleensä romanttista tai seksuaalista suhdetta, monen elämän aikana.

False vaikuttaa hyvin Twin Flamemaiselta tyypiltä. Falseja voi tulla parikin kpl ennen todellista. False saattaa herättää sinun seksuaalisuutesi, menee enemmän fyysiselle kuin psyykkiselle puolelle. Hänen ansiosta saatat tuntea eläväsi jälleen, löydät uutta merkitystä tai harrastusta, hän saattaa olla se johon ihastut vaikka olisit parisuhteessa etkä olisi koskaan kuvitellut vilkaisevasikaan muihin miehiin, joku siinä vaan vetää magneettisesti puoleensa.

Catalyst on se Soulmatelainen tai Soulgroupilainen joka herättää sinut henkisyyteen, hänen jälkeen tulee yleensä False tai aito Twin. saa sinut tajuamaan että mikäs juttu tää Twin Flame on ja miksi aloin etsimään tietoa sellaisesta, vaikken normaalisti usko mihinkään tämmöseen.

Twin Flame on se joka jakaa sielusi, joka on sinä/sinussa. Tuntee sinun pelot, sinun ilot, näkee silmillään sinun läpi. Teillä on henkinen 5D yhteys, mutta tämän maailman 3D-henkilöinä tämä hämmentää teidät molemmat. Tuntuu myös todelliselta mutta lähes yliluonnollisella tavalla. TF on pelottavin näistä, mutta syvin yhteys. Hän ei välttämättä olekaan Se Romanttinen Suhde ja Suuri Rakkaus, eli kannattaa varautua siihen. Hänestä et siis pääse eroon koska hän on sinussa. Tuo on sellainen yhteys joka saattaa saada perääntymään, että mitä hittoa nyt tapahtuu, miksi tuo (huom: 3D-elämän!) henkilö saa minussa aikaan tällaista outoa tunnetta, teillä alkaa jonkin ajan päästä runner v.s chaser energia koska ette oikein pääse kärryille että miksi tunnette yhtäkkiä toisten tunteita omassa päässä ja ruumiissa. Kuin näkymätön kuminauha kiskoisi teitä erilleen ja yhteen.

Olen itse henkilökohtaisesti kokenut kaikki nämä edellä mainitut. Muut Suomessa mutta Twin Flame ulkomailla.

Kun kirjoitat, että tuntee toisen tunteita omassa päässä/ruumiissa. Pystytkö hyvin konkreettisesti kuvailemaan, mitä käytännössä tarkoittaa? Kohta alkaa tuntua, että omassa päässä on vikaa, jos en saa selvyyttä tiettyihin asioihin. Pakahduttavaa.

Vierailija
336/651 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olo on viimeinkin rauhoittunut. Kesäkuusta asti ollut runner - chaser -vaihe ihan täysillä päällä. Nyt on viimeinkin normaali olo. Sellainen että ihan sama. Luulin jo etten koskaan enää saa mielenrauhaa. Ihan pakkomielteisesti miettinyt tuota henkilöä, mutta nyt viimeinkin tuntuu että menköön jos menee. Tuosta meditoinnista oli suuri apu.

Vierailija
337/651 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitat, että tuntee toisen tunteita omassa päässä/ruumiissa. Pystytkö hyvin konkreettisesti kuvailemaan, mitä käytännössä tarkoittaa? Kohta alkaa tuntua, että omassa päässä on vikaa, jos en saa selvyyttä tiettyihin asioihin. Pakahduttavaa.

Eräänä päivänä hänellä oli ollut riitaa muutaman sukulaisen kanssa ja tunsin fyysistä ahdistusta ja pahoinvointia tuolloin. Ilman syytä, ihmettelin kun en ollut syönyt mitään sopimatonta eikä muuta vikaa ollut, se tunne tuli kuin takavasemmalta.

Kun hän kävi verikokeessa terveyskeskuksessa, niin minun käsivartta vihloi ikävästi. Oli ollut juuri se sama käsivarsi, sain siitä vielä kännykamerakuvankin jälkeenpäin kun hänelle tuli mustelma.

Kun hänen maassaan ja kaupungissaan (itäisen Välimeren maassa) tuli lockdown-tieto keväällä niin häntä ahdisti koska se mm. vaikutti hänen työhönsä. Minua ahdisti täällä, ja kuljin levotottomana pitkin työpaikkaani ja kotonani sinä päivänä, vasta illalla juteltiin.

Häntä ahdisti samalla kun minä olin käynyt täällä terveyskeskuksessa.

Meillä on saattanut olla vatsa kipeä samaan aikaan, molemmilla samanlaisia vatsaoireita joskus, olen saanut neuvon että pitäisi rentouttaa ja kohdistaa energiset ajatukset solar plexus chakraan eli keltaiseen vatsanseutuun. 

Meille siis selvisi nämä jälkeenpäin, emme siis ennakoineet niitä ja jutelleet niistä juuri ennen noita tapahtumia.

Minulle tulee myös kiva kutkuttava tunne rinnassa sydämen kohdalla (vihreä sydänchakra) että hän kirjoittaa minulle juuri nyt, ajattelee minua ja rakastaa minua, ja menee korkeintaan minuutti tuosta niin viestinsä saapuu :) Tunnen siinä vaiheessa myös sen tuleeko viesti olemaan syvällinen ja rakkautta ilmaiseva, vai humoristinen, vai hieman allapäin oleva.

Olen saattanut herätä yöllä 2:22, 3:33, 4:44 tai 5:55, tuntenut lämpimän, rentouttavan, mukavan värinän menevän pitkin kehoa, ja niin on hänkin. Olemme heränneet ajattelemaan toisiamme tai juuri nähneet unia toisistamme.

Synkronointia tämä kaikki, tapahtuu sen jälkeen kun olemme unionissa kuten nyt, ei enää juosta eikä jahdata siinä vaiheessa. Ensin oli se kohtaaminen, sitten love bubble kolme viikkoa siellä omassa ihanassa tunteiden kuplassa, sen jälkeen säikähtäminen voimakkaita tunteita pakoon viikoksi kun ei tajuttu mikä päätä vaivaa (etenkin hän joka oli runner tuossa kohtaa), synkkien sielujen yöt lähes masennusoireineen pariksi viikoksi, sitten tapahtui energioiden tasoitus ja unioni. Meillä nämä tapahtui siis aika nopeasti, noiden viikkojen tilalle voisi vaihtaa kuukausia ja joillakin valitettavasti myös vuosia. Toki tuo bubblevaihe on yleensä maksimissaan kuukauden.

Ja ei, en uskonut mihinkään tällaiseen jokunen vuosi sitten. Nyt on pakko, ei tätä tällaista mikään muu selitä. Heräsin ihan itsestäni, ilman apuja ja että kukaan olisi herättänyt, tyrkyttänyt mitään.

Vierailija
338/651 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräänä päivänä hänellä oli ollut riitaa muutaman sukulaisen kanssa ja tunsin fyysistä ahdistusta ja pahoinvointia tuolloin. Ilman syytä, ihmettelin kun en ollut syönyt mitään sopimatonta eikä muuta vikaa ollut, se tunne tuli kuin takavasemmalta.

Kun hän kävi verikokeessa terveyskeskuksessa, niin minun käsivartta vihloi ikävästi. Oli ollut juuri se sama käsivarsi, sain siitä vielä kännykamerakuvankin jälkeenpäin kun hänelle tuli mustelma.

Kun hänen maassaan ja kaupungissaan (itäisen Välimeren maassa) tuli lockdown-tieto keväällä niin häntä ahdisti koska se mm. vaikutti hänen työhönsä. Minua ahdisti täällä, ja kuljin levotottomana pitkin työpaikkaani ja kotonani sinä päivänä, vasta illalla juteltiin.

Häntä ahdisti samalla kun minä olin käynyt täällä terveyskeskuksessa.

Meillä on saattanut olla vatsa kipeä samaan aikaan, molemmilla samanlaisia vatsaoireita joskus, olen saanut neuvon että pitäisi rentouttaa ja kohdistaa energiset ajatukset solar plexus chakraan eli keltaiseen vatsanseutuun. 

Meille siis selvisi nämä jälkeenpäin, emme siis ennakoineet niitä ja jutelleet niistä juuri ennen noita tapahtumia.

Minulle tulee myös kiva kutkuttava tunne rinnassa sydämen kohdalla (vihreä sydänchakra) että hän kirjoittaa minulle juuri nyt, ajattelee minua ja rakastaa minua, ja menee korkeintaan minuutti tuosta niin viestinsä saapuu :) Tunnen siinä vaiheessa myös sen tuleeko viesti olemaan syvällinen ja rakkautta ilmaiseva, vai humoristinen, vai hieman allapäin oleva.

Olen saattanut herätä yöllä 2:22, 3:33, 4:44 tai 5:55, tuntenut lämpimän, rentouttavan, mukavan värinän menevän pitkin kehoa, ja niin on hänkin. Olemme heränneet ajattelemaan toisiamme tai juuri nähneet unia toisistamme.

Synkronointia tämä kaikki, tapahtuu sen jälkeen kun olemme unionissa kuten nyt, ei enää juosta eikä jahdata siinä vaiheessa. Ensin oli se kohtaaminen, sitten love bubble kolme viikkoa siellä omassa ihanassa tunteiden kuplassa, sen jälkeen säikähtäminen voimakkaita tunteita pakoon viikoksi kun ei tajuttu mikä päätä vaivaa (etenkin hän joka oli runner tuossa kohtaa), synkkien sielujen yöt lähes masennusoireineen pariksi viikoksi, sitten tapahtui energioiden tasoitus ja unioni. Meillä nämä tapahtui siis aika nopeasti, noiden viikkojen tilalle voisi vaihtaa kuukausia ja joillakin valitettavasti myös vuosia. Toki tuo bubblevaihe on yleensä maksimissaan kuukauden.

Ja ei, en uskonut mihinkään tällaiseen jokunen vuosi sitten. Nyt on pakko, ei tätä tällaista mikään muu selitä. Heräsin ihan itsestäni, ilman apuja ja että kukaan olisi herättänyt, tyrkyttänyt mitään.

Kiitos!

Esimerkkinä viime yöltä. Näin hänestä yöllä unta. Heräsin. Tunsin, että hän heräsi myös.

Eilen nähtiin kaupassa. Ihan vaan moikattiin. Tunsin, että kotiin mentyään oli todella hämmentynyt. Pistää asiassa hanttiin. Tämä asia ei ole ollenkaan sitä, mihin on naisten kanssa tottunut.

Näitä on lukemattomia esimerkkejä.

Jotenkin ajattelen, että annan aikaa.

Vierailija
339/651 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaa kaksoisliekin, mutta aika on ihan liian väärä. 

Kumpikaan ei kestä. 

Apua!

Vierailija
340/651 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen tavanneeni kaksoisliekkini, mutten ole varma. Voivatko nämä liittyä siihen? Kiitos jos joku jaksaa vastata :)

2-3kk ennen hänen tapaamistaan aloin nähdä näitä numerosarjoja, ja se on jatkunut päivittäin yli vuoden. Alkoi 2222:lla ja ne tulevat tavallaan sykleissä. Eli näen tietyn luvun (esim. 444) sarjoja useina peräkkäisinä päivinä, nykyään jopa 3-5 kertaa päivässä.

Olen huomannut, että meillä on molemmilla juuri samassa kohtaa saman näköinen arpi. Hänellä vasemmassa kyynärpäässä ja minulla oikeassa.

Näin myös noin 2kk sekä 3vkoa ennen hänen tapaamistaan kaksi outoa unta.

Ensimmäisessä heräsin sängystäni, mutten jaksanut nousta tai kääntyä. Tunsin, että takanani oli joku, joka rakasti minua suuresti ja jota rakastin. Se oli käsinkosketeltava tunne, vähän kuin energiakenttä tms, vaikea selittää. Kun heräsin oikeasti, en meinannut millään ymmärtää, että se oli unta.

Myöhemmässä unessa olin uskomattoman kauniissa ja erikoisessa huoneessa. Katsoin smaragdin vihreään peiliin, joka ei heijastanut kunnolla, ja tunsin saman energian takanani.

Tunsin tämän energian myös muutama päivä sen jälkeen, kun lemmikkini kuoli ja olin todella surullinen.

Sitä vain ihmettelen, miksen kummassakaan unessa nähnyt häntä? Olen nähnyt lapsena unta, jossa luulen tunteneeni saman energian. Siinä oli poika, mutta tuntomerkit sopivat exääni (jonka tavattuani luin ensimmäisen kerran tf:sta). Jotenkin tuntuu, että tavallaan tf voisi olla kumpi vain näistä miehistä, tavallaan ei kumpikaan. Onko siis kyseessä catalyst ja false?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän