Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Joo älkää ilmiannelko mitään. Poistuu pian koko ketju. Ei tämä mitenkään paljon vedä puoleensa mitään sivustahuutelijoita, kyllä nuo muutamat menee.
Tämä on erittäin kiinnostava aihe. Tutustuin oikeastaan tähän Twin flame-käsitteeseen ekaa kertaa tänä vuonna ja minusta tuntuu, että olen tavannut nyt omani. Hän on minua vanhempi, tahollaan olemme molemmat varattuja, mutta kun ensimmäisen kerran näin hänet tuntuu, että katse porautuu minusta läpi ja välillämme on selittämätöntö energiaa ja aivan kuin koko ajan jäisi jotain sanomatta. En osaa selittää. Hän tuijottaa minua joskus todella intensiivisesti sekä olemme hyvin jännittyneitä ja hermostuneita toistemme seurassa, enkä ymmärrä miksi.
Pystyn avautumaan hänelle helposti, mikä ei ole minulle tavallista; tuntuu kuin hän näkisi lävitseni koko ajan ja lukee samalla ajatuksiani, mikä on myös pelottavaa. Tunnen häntä kohtaan suurta fyysista vetovoimaa ja luulen, että hän ajattelee samoin, mutta en ole tästä varma. Tunnen myös hänen energiansa voimakkaana, vaikka hän ei ole läsnä/samassa tilassa.
Olen alkanut näkemään myös tänä vuonna uskomattoman paljon numeroyhdistelmiä, kuten
111, 222, 555 junalipuissa, kellonajoissa, paikkariveissä, ilmoitustauluissa yms. paikoissa. Hätkähdän joka kerta, kun näen näitä, tällaista ei ole ollut aikaisemmin. Toinen outo juttu on se, että kuulin tänään biisin Eternal Flame (!) ja ajattelin häntä, kun kuuntelin lyriikoita. Nyt kun silmiini osui tämä ketju, olen lähes sanaton tästä ajoituksesta. Sattumaako?
Vierailija kirjoitti:
Joo älkää ilmiannelko mitään. Poistuu pian koko ketju. Ei tämä mitenkään paljon vedä puoleensa mitään sivustahuutelijoita, kyllä nuo muutamat menee.
Ei täällä ole ilmiannettu kuin palstatrolleja jotka herjaa toisia.
Sellaista energiaa ei positiiviseen ketjuun kaivata.
Se teidän twin saattaa ottaa yhteyttä mistä päin maailmaa tahansa.
Ei kaikki välttämättä ole Suomessa :)
Soulmatet, soulgroupit ovat niitä jotka tulevat lähelle jokaisessa elämässä eli päätyvät samaan maahan missä olette, perheeseen, kaveripiiriin, saatatte törmätä heihin nuorenakin joskus ja tekevät vaikutuksen, ja heissä on sitä jotain että tuntuvat todella tutuilta.
Twin on usein sellainen jota te ikään kuin säikähdätte että mitä tuossa ihmisessä on, ehkä peloissanne peräännyttekin sitä yliluonnolliselta vaikuttavaa energiaa, että hänhän on kuin..... minä itse!?!?!
Minä tapasin mies-masculine-twinin ja peräännyin viikon sisään ja kesti viikkoja kunnes uskalsin ottaa jälleen yhteyttä, varovaisesti. Kuukauden olimme tekemisissä, ja hän perääntyi kahdeksi viikoksi jonka jälkeen lähestyi varovasti, nyt energia ja vibraatio ovat tasapainossa ja kumpikaan ei "juokse pakoon" tätä voimakasta yhteyttä, niin, siis yhteyttä: itseemme.
Mies joka tuntuu tutulta tässä elämässä, on selkeä soulmate.
Ei ole sitä oudon pelottavaa TF-energiaa.
TF ei tunnu heti tosi tutulta eikä turvalliselta, se herättää ne omat epäilykset ja heijastaa ne itseesi. Intuituo kertoo heti että kyseessä TF eikä kukaan muu ja teidän herännyt Kundalini lähtee liikkeelle kehossa oikein kunnolla ja pääsette teidän egostanne irti ajatusten suhteen. Silloin vasta alatte tuntea mitä se toinen henkilö tuntee ja ajattelee. Teillä menee niitä värinöitä pitkin kehoa, kuin sähköisiä aaltoja, kun esimerkiksi makoilette hiljaisuudessa ja rauhoitutte, keskitytte hengittämiseen.
Te muut jotka olette Twinin jostain päin vihdoin löytäneet, joko fyysiesti tai virtuaalisesti, onko teilläkin sellainen ikään kuin kutsumus että teidän tulisi auttaa muita Twin Flame sielupuolikas-pareja löytämään toisensa?
Jos teidän twinin kanssa on vaikeaa ettekä saa sydämen yhteyttä, kannattaa vahvistaa sydänchakraa. Sillä samalla kun vahvistatte jotain tiettyä omaa chakraanne, niin hänen vahvistuu automaattisesti.
Jos teidän twinin kanssa on vaikea kommunikoida, kannattaa vahvistaa kurkkuchakraa. Se auttaa kertomaan tunteista.
Jos teidän twinin kanssa on vaikea saada hänet uskomaan twineihin, eli tämä pätee runneriin, niin vahvistakaa kolmannen silmän chakraanne jotta hän heräisi.
Sitten eräs tärkeä juttu: Älkää kertoko kavereillenne tai muille tutuillenne että olette tavanneet twinin, koska teidän kavereiden ja muiden epäilyksen tunteet tunkeutuvat sinun ja twinin välille, tekevät energisen kiilan, blokkauksen siihen. Koettu on, sillä kerroin aiemmalle karmicille vain ohimennen että olen tavannut tärkeän miehen (en sanonut twinistä mitään) mutta koska karmic halusi minua yhä, vaikkei sitä ääneen sanonut, niin hänen "vaativa" energia sai minun twinin juoksemaan karkuun moneksi päiväksi juuri sillä hetkellä, sekavine tunteineen eli tuo ulkopuolisen energia veti twinini ja minun pakan sekaisin niin sanotusti. Luin tuollaisesta vasta myöhemmin, siksi menin tekemään tuon virheen tuossa kohtaa.
Onkos muilla jo kokemuksia tältä aamulta telepatiasta? Pitäisi olla vahva päivä siihen. Itselläni ystävän kanssa ainakin jo toiminut tänään. Twinistä ei mitään tietoa, kun hänestä ei ole kuulunut muutenkaan mitään moneen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan ehkä vain ohittaa ne. Tämä on toinen twin-ketju. Ensimmäinen katosi bittiavaruuteen. Se oli hyvä ketju ja tämä on myös, mutta moni ei ole enää jaksanut tähän niin seikkaperäisesti avata omaa tarinaansa. Olisi kiva kun tämä ei häviäisi, kun tässä on paljon jo mielenkiintoista juttua. En tiedä tarkalleen miten palstan moderointi toimii, mutta todennäköisesti automaattisesti jotenkin ja ketjut joista tulee paljon ilmiantoja ehkä vain katoaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kommenttini poistui kyllä aika nopeasti, kun vihjasin että teidän kannataisi tutustua siihen, mitä tuo astrologinen Neptunus symboloi. Se nimittäin tuhoaa terveen skeptisyyden hyvin hyvin nopeasti. Että eipä taaskaan tullut yllättätyksenä, että joku veti heti herneen nenään.
T. New ageri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kommenttini poistui kyllä aika nopeasti, kun vihjasin että teidän kannataisi tutustua siihen, mitä tuo astrologinen Neptunus symboloi. Se nimittäin tuhoaa terveen skeptisyyden hyvin hyvin nopeasti. Että eipä taaskaan tullut yllättätyksenä, että joku veti heti herneen nenään.
T. New ageri
Liittyikö tuo siis Twin Flame aiheeseen mitenkään?
En nähnyt viestiäsi mutta jonkun viestin näin jossa herjattiin tässä ketjussa kirjoittavia aika rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan ehkä vain ohittaa ne. Tämä on toinen twin-ketju. Ensimmäinen katosi bittiavaruuteen. Se oli hyvä ketju ja tämä on myös, mutta moni ei ole enää jaksanut tähän niin seikkaperäisesti avata omaa tarinaansa. Olisi kiva kun tämä ei häviäisi, kun tässä on paljon jo mielenkiintoista juttua. En tiedä tarkalleen miten palstan moderointi toimii, mutta todennäköisesti automaattisesti jotenkin ja ketjut joista tulee paljon ilmiantoja ehkä vain katoaa kokonaan.[/quote
Harmi että hävisi, sillä olisin mielelläni lukenut paljon seikkaperäisiä juttuja ja omakohtaisia tarinoita. Toivottavasti tänne tulee niitä vielä lisää.
Olen havahtunut tähän asiaan vasta vähän aikaa sitten. Oma tf ei ole vielä ilmestynyt elämääni, siksi näitä tarinoita on mukavaa lukea :).
Entä jos ei tapaa soul matea/ja eikä twin flamea, ei vain tule vastaan tässä elämässä, onko siinä jokin tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei tapaa soul matea/ja eikä twin flamea, ei vain tule vastaan tässä elämässä, onko siinä jokin tarkoitus?
No ne muut haastavat ja turhauttavat sinut, että opit ymmärtämään sen mitä et vielä rakasta. Juu nou, law of projection.
T. New ageri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tässä elämässä jossain ovat, elleivät ole kuolleet sitten jo.
Soul mateja voi olla useampia, perheenjäsenet, puoliso, kaverit.
Minä ja mieheni olemme kaksoisliekkejä. Tapasimme kun olimme naimisissa tahoillaan. Emme millään pysyneet erossa toisistamme. Tunne oli jotain sellaista mitä en ikinä ole kokenut. Kuin vahingossa ehkä reilu vuosi tapaamisemme jälkeen luin twin flame juttuja ja jalat meinasi lähteä alta.
Alku oli siis hankalaa kuin mikä. Olen sisäistänyt jossain sisimmässä ettei meille ole tarkoitettu yhteisiä lapsia. Elämä kulkenut aikaisemmin hyvin lähellä, mutta emme kohdanneet ennen kuin oli aika.
Olen äärettömän onnellinen, että saan olla tämän ihmisen kanssa naimisissa. En tiennyt, että tällaista tunnetta on edes olemassa.
Ja enpä ole ajatellut kaksoisliekkiasioita pitkilleen, mutta oli kiva lukea näitä kommentteja.
Kuinkas tämä päivä on sujunut, onko ollut jotain erityistä? Itsellä ollut todella hyvä ja energinen olo koko päivän huonoista yöunista huolimatta. Sellainen positiivinen fiilis mitä harvemmin näin marraskuun pimeydessä on. Mutta mitään erityistä ei ole muuten tapahtunut, mitään minkä voisin parhaalla mielikuvituksellanikaan yhdistää vähän TF juttuun. Mutta toivon että tää hyvä fiilis jatkuisi.
Mitäköhän tämä on, kun on armoton ikävä ihmistä, jota en edes kunnolla tunne? Tunne, että rakastan syvästi. Miten voi rakastaa ja ikävöidä ihmistä, jota ei edes kunnolla ole elämässäni? En tajua. Viimeksi oltu yhteydessä yli vuosi sitten. Nähty kyllä esim. ruokakaupassa. Ensitapaamiseen liittyi jotain hyvin outoa. En osaa selittää. Jotkut hänen sanomiset jäi mieleen, ulkopuolinen henkilö sanoi meistä jotain, mikä kiinnitti huomioni.... Seuraavana päivänä mietin, että mitä oikein tapahtui. Minä nainen, hän mies ja ollaan hyvin erilaiset ihmiset. Olisiko kenelläkään mitään ajatusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas tämä päivä on sujunut, onko ollut jotain erityistä? Itsellä ollut todella hyvä ja energinen olo koko päivän huonoista yöunista huolimatta. Sellainen positiivinen fiilis mitä harvemmin näin marraskuun pimeydessä on. Mutta mitään erityistä ei ole muuten tapahtunut, mitään minkä voisin parhaalla mielikuvituksellanikaan yhdistää vähän TF juttuun. Mutta toivon että tää hyvä fiilis jatkuisi.
Ei kyllä mitään erityistä täälläkään. Ei ehkä edes sitä hyvää fiilistä. Vähän toivoton olo. Kaikki elämässä jumittaa niin.
Herkkää on kun pitää ilmiantaa kokemuksia haastavia kommentteja :)