Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
281/651 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä kosmisen voiman kehittelemä juttu tää twin flame -systeemi on? Tai että miksi tällainen systeemi on kehittyny ihmisille? Ja mihin tekijöihin tää systeemi perustuu?

Mitä ihmiskunta saa tästä systeemistä?

Minua kiehtoo tämä ilmiö, mutta Jumalaan uskovana ihmisenä en oikein tiedä kuinka tähän pitäisi suhtautua? Onko kellään toisella uskovalla ristiriitaisia ajatuksia tästä?

Jumala ja enkelit ovat kaikki twin flamejen puolella. Kaikki jumalalliset olennot toimivat yhdessä.

He mahdollistavat hyvien twin flame sielujen yhdistymisen.

Vierailija
282/651 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.

Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.

Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.

Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.

Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.

Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)

Eikö ole jännä tunne tuo katse? Tapasin tämän oman henkilöni uudelleen vuosien jälkeen ja kättelimme ja samalla katseemme kohtasivat. Tuntui kuin se katse porautuisi pään sisään ja takaraivosta ulos. Kenenkään toisen kanssa ei tuollaista ole koskaan tapahtunut. Sen katseen tuntee fyysisesti. Melkein kuin menisi sähköä silmistä sisään.

Kyllä, näin minä sen kuvailisin myöskin että on kuin jokin sähköjännite välillämme kun saamme katsekontaktin. Outo tunne :’D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.

Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.

Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.

Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.

Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.

Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)

Eikö ole jännä tunne tuo katse? Tapasin tämän oman henkilöni uudelleen vuosien jälkeen ja kättelimme ja samalla katseemme kohtasivat. Tuntui kuin se katse porautuisi pään sisään ja takaraivosta ulos. Kenenkään toisen kanssa ei tuollaista ole koskaan tapahtunut. Sen katseen tuntee fyysisesti. Melkein kuin menisi sähköä silmistä sisään.

Kyllä, näin minä sen kuvailisin myöskin että on kuin jokin sähköjännite välillämme kun saamme katsekontaktin. Outo tunne :’D

Se katse on sellainen että se uppoaa sinuun, peilaa täysin. Koko muu maailma ikään kuin pysähtyy ympärillä.

Vierailija
284/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katse on sellainen että se uppoaa sinuun, peilaa täysin. Koko muu maailma ikään kuin pysähtyy ympärillä.

Niin, siltä se juuri tuntuu. Tuo kättelytilanne oli niin jännä. Näin kun hän nousi autosta. En tuntenut häntä heti. Tajusin kyllä sitten siinä vaiheessa kun hän kävelee kohti. Hän näytti niin paljon vanhemmalta, nuoruuden poikamaisuus oli poissa, hän oli lyhyempi kuin muistin ja tyylinsä aika tavanomainen. Sitten hän tulee sieltä ja ojentaa kätensä ja nostaa katseensa ja se katse. Kaikki pysähtyy. Tuntui kuin joku osuisi minuun fyysisesti.

Vierailija
285/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkee eri numerosarjoja kun heräävät henkisyyteen ja tulevat ennen kaikkea sinuiksi itsensä kanssa, ne voivat olla yksilöllisiä monelle.

Kun heräsin hakemaan tietoa Twineistä, sain 1111 ja 111.

Tapasin Faken.

Kun Fake väistyi, niin oikea Twin tuli tilalle, tuossa kohtaa näin 911 joka paikassa. Se on merkki korkeammasta henkisyydestä ja asioiden loppumisesta ja uusien alkamisesta.

Sen jälkeen 555 joka tarkoittaa myös uuden alkamista ja valmistelemista minua varten, ja kun löysimme Twinin kanssa toisemme maailmalta ja epäröin, niin aloin nähdä 333 eli merkki siitä että enkelit auttaa asiassa. Yhdistyimme tuon jälkeen.

Nyt ei numeroita enää juuri näy :)

Vierailija
286/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset näkee eri numerosarjoja kun heräävät henkisyyteen ja tulevat ennen kaikkea sinuiksi itsensä kanssa, ne voivat olla yksilöllisiä monelle.

Tapasin Faken.

Kun Fake väistyi, niin oikea Twin tuli tilalle, tuossa kohtaa näin 911 joka paikassa. Se on merkki korkeammasta henkisyydestä ja asioiden loppumisesta ja uusien alkamisesta.

Sen jälkeen 555 joka tarkoittaa myös uuden alkamista ja valmistelemista minua varten, ja kun löysimme Twinin kanssa toisemme maailmalta ja epäröin, niin aloin nähdä 333 eli merkki siitä että enkelit auttaa asiassa. Yhdistyimme tuon jälkeen.

Mitä luulette, onko päivämäärät jotenkin merkityksellisiä? Onko esim. 11.11 jotenkin tärkeä päivä?

Vierailija
287/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin Faken.

Mitä luulette, onko päivämäärät jotenkin merkityksellisiä? Onko esim. 11.11 jotenkin tärkeä päivä?

En ole koskaan ajatellut noin, sen sijaan minun ja twin flameni synttäripäivissä on selkeitä yhtäläisyyksiä.

Vierailija
288/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näette paljon 222/2:22-numeroa niin se on merkki teidän omalta Twin Flamen sielunpuolikkaalta jostain päin planeettaa, että "rakastan sinua" : )

Vierailija
289/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.twinflames1111.com/blog/wp-content/uploads/2017/02/twin-fla…

Tuossa hyvä kaavio KaksoisLiekkien välisestä telepatiasta.

Vierailija
290/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://spiritualunite-8df5.kxcdn.com/articles/wp-content/uploads/2016/…

Nuo ainakin on 3 varmaa merkkiä siitä että kyseessä teidän TF.

Ei vain se että se toinen on "jotenkin erityisen jännä tyyppi jota ei ole aiemmin tullut vastaan" :)

Vierailija
291/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa ketjussa oli juttua siitä että twin flamet eivät yleensä onnistu sikiämään "itsensä kanssa", koska he ovat samaa "halkaistua" sielua.

Mahdollisuus lisääntymiseen on, mutta pieni.

Yleensä ovat hankkineet lapset toisten kanssa, ennen kohtaamista. Esimerkiksi soul matensa kanssa. Siksi kohtaavat yleensä myöhemmällä iällä ja syvemmällä tasolla. Saattavat kohdata ohimennen nuorempina ja tuntea outoa vetovoimaa toisiinsa, mutta maailma vie heidät kokemaan muita asioita ennen kuin palaavat yhteen. Eivät usein osaa selittää mikä heidät erotti aikoinaan tai miksi kohtasivat.

Liekkien elämät saattavat tavallaan mennä rinnakkain vaikka ovat kaukana toisistaan. Saman tyyppinen koulutus tai työ, saman tyyppiset elämänvaiheet samaan aikaan. Aiemmassa ketjussa joku kertoi saaneensa keskenmenon edellisen kumppaninsa kanssa täsmälleen samana päivänä kun liekkinsä oli saanut lapsen edellisen kumppaninsa kanssa! Tapasivat yli vuosikymmen myöhemmin.

Liekeillä on tehtävä, maailman pelastaminen. Siksi liekit alkaneet yhdistyä viime vuosina.

Puhuttiin myös että osa liekeistä lähti Atlantikselta ennen Atlantiksen katoamista, koska uhmasivat Atlantiksen harjoittamaa keinoälyä, ja valitsivat rakkauden. Aika siistiä jos näin on :)

En ehtinyt lukemaan aikaisempaa ketjua, joten kiinnostaisi tietää mitä kaikkea muutakin siellä on kerrottu.

Vierailija
292/651 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta näen syntymäpäivääni toistuvasti (tyyliin klo 03:09, synttärit 3.9.), tarkoittaako jotain?

Vierailija
293/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta näen syntymäpäivääni toistuvasti (tyyliin klo 03:09, synttärit 3.9.), tarkoittaako jotain?

Mä olen muutaman vuoden kans nähny synttäripäivän. Lähes päivittäin tulee esim katsottua kelloa 13:09, synttrit 13.9.

Vierailija
294/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna 11.11 erityinen päivä TF liittyen?

Vierailija
295/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti, eli jos kaikki ajattelee twin flame-sielunpuoliskojaan huomenna niin saadaan aikamoinen positiivinen energiakenttä ja korkean tason värähtely aikaiseksi tälle planeetallemme :)

Vierailija
296/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti, eli jos kaikki ajattelee twin flame-sielunpuoliskojaan huomenna niin saadaan aikamoinen positiivinen energiakenttä ja korkean tason värähtely aikaiseksi tälle planeetallemme :)

Tarkoitatko myös meitä jotka emme tätä toista sielunpuoliskoa ole vielä tavanneet? Siis ajattelen tätä jotakuta jossain lämmöllä ja esim "kutsun" häntä löytämään luokseni?

Vierailija
297/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että kaikki TwinFlame-yhteydet eivät todellakaan ole mitään suuria rakkauksia eikä romansseja.

Kyseessä voi olla kohtalotoverit muulla tapaa. Molemmat toimivat toistensa mentoreina, oppivat toisiltaan, se ystävyyssuhde-side on jokin aivan uskomaton ja erikoinen.

Olen 41v koulutettu uranainen, olen ollut aika materialistinen menestyksen myötä viime vuosina, minulla ei ole lämpimät välit perheeseeni ja tapaan heitä erittäin harvoin, olen matkustellut paljon pitkin maailmaa. Hyvin voimakastahtoinen, eteenpäin pyrkivä.  Pidän kaupunkielämästä. Tuntui siltä ettei mikään riitä ja haluan enemmän. Yhdessä vaiheessa jouduin oppimaan nöyryyttä, ajattelin että onko kaikki tämä materia tämän arvoista, ja silloin hän tuli kehiin, aika ihmeellistä kautta, tämän vuoden alussa.

Vastakohtani! 31v mies, ulkomailla, kouluttamaton, syrjäytynyt hieman, juuri nyt työtön. Hän ei ole matkustellut missään, hänellä on lämpimät välit koko sukuun kohta 100-vuotiaita isovanhempiaan myöten joita käy hoitamassa välillä. Hän on hiljainen, aika ujo ja polkee paikoillaan koska ei vielä tiedä mitä tahtoo elämältään. Nöyrä, ei halua keltään mitään (ei varmaan ottaisi minulta rahaa vaikka tyrkyttäisin,  loukkaantuisi todennäköisesti siitä), liikkuu paljon ja on aktiivinen, pitää luonnosta ja maalaiselämästä.

Meillä on todella paljon juteltavaa, on paljon yhteisiä ajatuksia ja luonteenpiirteitä, hän on tehnyt minusta maanläheisemmän ja ymmärtäväisemmän, minä olen antanut hänelle uskoa tulevaisuuteen ja kuulemma olen vahventanut itsetuntoaan paljon ja hän miettii koulutusvaihtoehtoja.

Olen lähentynyt oman perheeni kanssa, luopunut paljosta turhasta materiasta ja tehnyt hyväntekeväisyyttä meidän alueella.

Olemme tavallaan kuin samanikäiset kaksoset kaikesta huolimatta, ja sieluiltamme olemmekin eli tuossa se idea on.

Älkää odottako TwinFlame-yhteydeltä mitään suurta palavaa rakkausromanssia, se voi olla jotain aivan muuta. Jos kaipaatte rakkausromanssia, ottakaa suosiolla se SoulMate :)

Vierailija
298/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko myös meitä jotka emme tätä toista sielunpuoliskoa ole vielä tavanneet? Siis ajattelen tätä jotakuta jossain lämmöllä ja esim "kutsun" häntä löytämään luokseni?

Kokeile, mutta muista ettet mieti että MINÄ HALUAN twin flameni.

Se MINÄ HALUAN on liian egoistinen ajatus Universumiin. Koskee kaikkea.

Pitää ajatella että olet jo sinun twinin kanssa samassa huoneessa, samassa tilassa, tunnette toistenne hyvän energian, tunne että hänen sielu on sinussa. Unohda mieli, unohda kroppa, ajattele vain sillä sielulla kun makaat hiljaisuudessa "meditoimassa" ja manifestoimassa. Mieti että haluat hänelle hyviä asioita (koska sinä olet hän, hän on sinä, siinä se juju). Muista hengittää hitaasti sisään, ulos. Tuon jälkeen myös kroppaan ja mieleen tulee sellainen hyvä levollinen olo, saattaa puistattaa hieman tai menee sellainen jännä sähköinen aalto läpi.

Vierailija
299/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi olla erityisen otollinen päivä kaikenlaiseen manifestoimiseen. Muistakaa pysyä positiivisella tuulella koko päivä, että ette vedä puoleenne negatiivisia asioita.

Vierailija
300/651 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomista odotellessa 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä