Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman kaksoisliekkini 8 vuotta sitten. Elämäni maagisimmat hetket, jotka jättivät pysyvän jäljen. Paria meistä ei tullut, vaikka hyvin nuoria oltiinkin. Elämä vei molemmilla muualle. Olen ajatellut sitä naista joka päivä siitä hetkestä lähtien kun hän poistui ulottuviltani. Jos olisin pelannut korttini eri tavalla aikoinaan, olisimme todennäköisesti olleet yhdessä koko loppuelämän.
Tosin enää tuskin haluaisin tavata häntä, koska haluan päästä elämässä eteenpäin.
Kaksoisliekkisyys yhdistää teitä aina. Tavalla tai toisella uskon teidän olevan vielä tekemisissä toistenne kanssa.
Twin Flamen tuntee, siis tuntee syvällä sisimmässään ja vetää ihan sanattomaksi koska siinä saattaa olla pientä pelkoa lisäksi kun se toinen on niin oma peili kuin olla ja voi, mutta samalla se tuntemus tuo sisään sitä rauhaa ja tietoisuutta ja siinä kohtaa ei tarvitse enää epäröidä että onko juuri hän minun twin flame vai ei.
Luin naisesta jolla oli useita false twinejä ennen oikeaa, mutta ne kaikki falset valmistelivat häntä siihen kokemukseen mitä aito twin toi.
Koko päivän nähty lukuja 11/111/1111.
Illalla bussissa kuului "meidän laulu".
Yhteyttä ei olla pidetty taas hetkeen, enkä ota yhteyttä häneen nytkään.
Tuli tästä päivästä lämmin hyvä olo ja tunne, että kyllä kaikki järjestyy (elämässäni on isoja muutoksia tällä hetkellä).
Voiko näitä olla niin paljon nykyään? Kaikki puhuvat kaksoisliekeistä.
Siis minkä kosmisen voiman kehittelemä juttu tää twin flame -systeemi on? Tai että miksi tällainen systeemi on kehittyny ihmisille? Ja mihin tekijöihin tää systeemi perustuu?
Mitä ihmiskunta saa tästä systeemistä?
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä kosmisen voiman kehittelemä juttu tää twin flame -systeemi on? Tai että miksi tällainen systeemi on kehittyny ihmisille? Ja mihin tekijöihin tää systeemi perustuu?
Selkeä kaaos aiheuttanut tätä sielujen heräämistä.
Maailma menee kohti loppuaan kuten olette varmaan huomanneet tämän päivän maailmasta, niin hyvät energiat ja korkean tason sielujen taajuudet yhdistyvät, se on pistänyt twinit liikkeelle yhdistämään sielunvoimiaan. Kaikki positiiviset asiat kutsutaan koolle.
Pahat henget eivät halua twinien yhdistyvän. Mutta me voitetaan paha. Yhdistämällä positiiviset energiamme ja yhdistymällä twinien kanssa henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman kaksoisliekkini 8 vuotta sitten. Elämäni maagisimmat hetket, jotka jättivät pysyvän jäljen. Paria meistä ei tullut, vaikka hyvin nuoria oltiinkin. Elämä vei molemmilla muualle. Olen ajatellut sitä naista joka päivä siitä hetkestä lähtien kun hän poistui ulottuviltani. Jos olisin pelannut korttini eri tavalla aikoinaan, olisimme todennäköisesti olleet yhdessä koko loppuelämän.
Tosin enää tuskin haluaisin tavata häntä, koska haluan päästä elämässä eteenpäin.Kaksoisliekkisyys yhdistää teitä aina. Tavalla tai toisella uskon teidän olevan vielä tekemisissä toistenne kanssa.
Mutta, muistakaa se kokemanne "twin" voi myös olla false, karmic tai catalyst.
Ei se oikea puolisko-"twin".
Kuunnelkaa sisäistä ääntänne ja vatsatuntumaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiehtoo tämä ilmiö, mutta Jumalaan uskovana ihmisenä en oikein tiedä kuinka tähän pitäisi suhtautua? Onko kellään toisella uskovalla ristiriitaisia ajatuksia tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiehtoo tämä ilmiö, mutta Jumalaan uskovana ihmisenä en oikein tiedä kuinka tähän pitäisi suhtautua? Onko kellään toisella uskovalla ristiriitaisia ajatuksia tästä?
Tarviiko siihen suhtautua jotenkin? Tämä ilmiö ei vaadi uskomaan itseensä tai tekemään mitään tekoja, ei tämä ole ristiriidassa minkään uskonnon kanssa. Jos tuntuu että jonkun toisen ihmisen kanssa on syvä henkinen yhteys, niin se on varmaan sen voiman säätämä, jolla uskoo olevan voima sellaista säätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko siihen suhtautua jotenkin? Tämä ilmiö ei vaadi uskomaan itseensä tai tekemään mitään tekoja, ei tämä ole ristiriidassa minkään uskonnon kanssa. Jos tuntuu että jonkun toisen ihmisen kanssa on syvä henkinen yhteys, niin se on varmaan sen voiman säätämä, jolla uskoo olevan voima sellaista säätää.
Mistä te ihmiset tiedätte tämän jutun todenperäisyyden? Eihän tätä voi tietääkseni mitenkään todistaa. Sanotaan että tietää sitten kun itse kokee. Samaa sanotaan myös esim. äidinrakkaudesta. Vai onko tämä siis samanlainen uskon asia kuin esim Jumalaan uskominen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te ihmiset tiedätte tämän jutun todenperäisyyden? Eihän tätä voi tietääkseni mitenkään todistaa. Sanotaan että tietää sitten kun itse kokee. Samaa sanotaan myös esim. äidinrakkaudesta. Vai onko tämä siis samanlainen uskon asia kuin esim Jumalaan uskominen?
Pitääkö se tietää niin varmasti? Tältä se tuntuu. Se riittää minulle.
Näin viime yönä unta ihastuksestani pitkän tauon jälkeen. Ja vielä isänpäivän aattona. Unessa torjui minut kuten oikeassakin elämässä. Olemme viimeksi nähneet joku 17v sitten ja ei olla enää edes fb yhteydessä. Ei mitään siis yhteyttä häneen ja silti näen unia?
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta ihastuksestani pitkän tauon jälkeen. Ja vielä isänpäivän aattona. Unessa torjui minut kuten oikeassakin elämässä. Olemme viimeksi nähneet joku 17v sitten ja ei olla enää edes fb yhteydessä. Ei mitään siis yhteyttä häneen ja silti näen unia?
Todennäköisesti törmäätte vielä. Itselläni myös oli sellainen 15 vuoden tauko yhteydenpidossa tähän henkilöön. Ihmiset joilla ei ole merkitystä saattaa kyllä käydä unissa myös, mutta ei ne unet jää mitenkään mietityttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti törmäätte vielä. Itselläni myös oli sellainen 15 vuoden tauko yhteydenpidossa tähän henkilöön. Ihmiset joilla ei ole merkitystä saattaa kyllä käydä unissa myös, mutta ei ne unet jää mitenkään mietityttämään.
Vau, siis ihanko totta, uni vanhasta ihastuksesta jää mietityttämään ja uni vanhasta randomkoulukaverista, josta ei ole välittänyt hvonvttua ei jää mietityttämään... tämän on oltava merkki suuremmasta voimasta :D
Kyllä sen tuntee onko sillä unella merkitystä vai ei. Kyllähän nämä jutut varmasti hassuilta tuntuu jos ei itse niitä koe. Itse en tosiaan ollut tavannut tätä tyyppiä 15 vuoteen, mutta näin hänestä unen. Siinä unessa kävimme läpi niitä asioita joiden takia monta vuotta sitten mistään ei tullut mitään. Aamulla herätessä oli tosi hyvä tunne ja olo säilyi koko päivän. Aivan kuin olisimme oikeasti tavanneet ja käyneet sen keskustelun. Tästä meni vielä pari vuotta ennen kuin tapasimme ja loppujen lopuksi eräänä iltana istuimme vierekkäin ja kävimme tuon saman keskustelun minkä kävimme jo unessa. Samat sanat, sama tunnelma, sama syvä rauha sen jälkeen. En minä sitä hänelle tosiaankaan kertonut että olin tuon kokenut jo aiemmin. Ei sitä ymmärrä jos ei koe näitä juttuja. Tiedän kyllä miltä se vaikuttaa.
Lasteni isä on karmatwin ja sen jälkeen tuli falsetwin ja nyt on jotain todella suurta, se oikea. En halua nykyistä määritellä kuin että hän on se toinen puoliskoni jota olen aina etsinyt ja odottanut.
Nämä kyllä tuntee kun ne oikeasti osuu elämäänsä.
Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.
Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.
Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.
Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.
Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.
Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)
Vierailija kirjoitti:
Haluan heti alkuun sanoa että en oikeasti usko tähän Twin flame juttuun MUTTA olen kyllä tietoinen siitä ja leikkinyt ajatuksella että eräs mies olisi minun TF. Minulla on nuoresta pitäen ollut kumma ajatus että tapaan jos tapaan sen mr. ”Oikean” ja tunnistaisin hänet kyllä kun näen tämän. Jos en tapaa niin elän ikäni yksin ja niin on menty. Tämä ei tosiaan ollut tietoinen päätös, niin vain on käynyt sillä olen hidas syttymään enkä siksi koe ihastumisia kuin harvoin. Mutta tätä yhtä miestä kohtaan tunsin ensihetkestä lähtien valtavaa vetoa että se tuntui usein ihan kidutukselta. Kukaan mies ei ole saanut minua päästä niin sekaisin kuin hän ja oli selvää että hänkin koki suurta vetoa minuun. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme sillä me emme vain päässeet yrityksestä huolimatta mihinkään. Kaikki vain kaatui johonkin kuten väärinymmärryksiin ja välillä muutkin ihmiset tunki kauhansa meidän soppaamme. En olisi voinut uskoa että Oli mahdollista k*sta niin hyvin tilanne jossa kumminkin molemmat halusivat toisiaan. Mutta niin kävi. Näin jälkikäteen olen ymmärtänytkin ette oli hyvä ettemme päätyneet yhteen tuolloin sillä Kumpikaan meistä ei ollut valmis siihen kun selvästi molemmilla oli ainakin itsetunnon kanssa ongelmia. Olisimme päätyneet hyvin riitaisan ja mustasukkaiseen suhteeseen.
Yksi Syy miksi olen ajatellut häntä minun TF:nä oli se että hän ja vain hän on saanut intuitioni syttymään. En tosin tiennyt että minulla sellainen oli mutta tosiaan meidän välillä tapahtui outoja asioita. Näitä tapahtui silloin kun olin luovuttamassa ja ainahan intuitio oli oikeassa vaikkei mikään niistä auttanut meitä suhteeseen asti. Mutta tunnen ja on intuitioni ihan ”kertonutkin” pariin kertaan että tulen tapaamaan tämän miehen uudelleen myöhemmin.
Mutta intuition takia lähdin googlettamaan vastaavia kokemuksia ja siten törmäsin tähän Twin flame konseptiin. Eihän tuo täysin täsmää meihin, mutta oli siinä jotain. Kuten se että mies pisti minussa liikkeelle uudistumisprosessin.
Kun tapasimme minulla oli monia solmuja ja pelkoja mitkä kumpusivat lapsuudesta, jotka tätä ennen eivät olleet haitanneet elämääni, mutta tämä mies aiheutti sellaisen tunnemyrskyn minussa että nuo pelot ja solmut iskivät vasten kasvoja. Se Vuosi oli rankka mutta silloin minun oli pakko ruveta ratkomaan noita solmuja auki toimimalla itseni terapeuttina.
Toinen juttu oli että ainakin minä koin että olimme hyvin samanlaisia siinä määrin että pitkään en voinut uskoa sitä todeksi että pystyin lukemaan häntä niin hyvin. Tässä samankaltaisuudesta oli sitten juuri se kääntöpuoli että näin hänessä asioita mitä en ole itsessäni voinut sietää ja välillä epäilinkin että pystyisinkö sietämään miehessäkään noita piirteitä JOS päätyisimme yhteen. Niin ja meillä oli myös noita intenssiivisiä katsekontakteja. En tiedä mikä hänen silmissään oli mutta kirjaimellisesti upposin niihin aina ja hän minun silmiini. Siinä unohtui kokonaan muu maailma vaikka olisi ihmisten ympäröimänä, mikä oli kyllä noloa ja siitä saatiin sitten kuullakin.Mutta tosiaan en tiedä onko oikeasti TF olemassa enkä varsinkaan onko tämä mies minun TF. Olen kaikesta huolimatta hyvin skeptinen ja nämä tällaiset TWin flamet tai solematet eivät sovi maailmankuvaani vaikka tässäkin ihan tosissani olen tätäkin juttua kirjoitellut :D Mutta luotan intuitiooni ja uskon että tavalla tai toisella tämä mies on tärkeä minun elämässäni sitten jos joskus tapaamme. Tuota 11:11 lukua olen ruvennut näkemään tässä 2kk sisällä jonkin verran että onhan sitä ainakin hauska ajatella että tapaisin kohta oman Twin flameni :)
Eikö ole jännä tunne tuo katse? Tapasin tämän oman henkilöni uudelleen vuosien jälkeen ja kättelimme ja samalla katseemme kohtasivat. Tuntui kuin se katse porautuisi pään sisään ja takaraivosta ulos. Kenenkään toisen kanssa ei tuollaista ole koskaan tapahtunut. Sen katseen tuntee fyysisesti. Melkein kuin menisi sähköä silmistä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, siis ihanko totta, uni vanhasta ihastuksesta jää mietityttämään ja uni vanhasta randomkoulukaverista, josta ei ole välittänyt hvonvttua ei jää mietityttämään... tämän on oltava merkki suuremmasta voimasta :D
Kyllä sen tuntee onko sillä unella merkitystä vai ei. Kyllähän nämä jutut varmasti hassuilta tuntuu jos ei itse niitä koe. Itse en tosiaan ollut tavannut tätä tyyppiä 15 vuoteen, mutta näin hänestä unen. Siinä unessa kävimme läpi niitä asioita joiden takia monta vuotta sitten mistään ei tullut mitään. Aamulla herätessä oli tosi hyvä tunne ja olo säilyi koko päivän. Aivan kuin olisimme oikeasti tavanneet ja käyneet sen keskustelun. Tästä meni vielä pari vuotta ennen kuin tapasimme ja loppujen lopuksi eräänä iltana istuimme vierekkäin ja kävimme tuon saman keskustelun minkä kävimme jo unessa. Samat sanat, sama tunnelma, sama syvä rauha sen jälkeen. En minä sitä hänelle tosiaankaan kertonut että olin tuon kokenut jo aiemmin. Ei sitä ymmärrä jos ei koe näitä juttuja. Tiedän kyllä miltä se vaikuttaa.
Mutta sinähän ymmärrät, että ihminen näkee joka yö useita unia, joten on luonnollista, että yhtenä yönä saattaa nähdä unta vaikkapa vanhasta ihastuksesta. Sota-aikaan painajaisia oman lapsen kuolemasta nähtiin jona pitäjässä, ja joskus sattui käymään niin, että samana yönä se oma lapsi sitten kuoli. Ei mitään ihmeellistä asiassa, kun tietää, montako tuhatta ihmistä joka yö näki painajaista lapsensa kuolemasta.
Myöskään siinä ei ole mitään ihmeellistä, että tapaat tuon saman ihmisen myöhemmin, ainahan vanhoja tuttuja tulee välillä vastaan. Se, että sinulla tulee vastaan vanha ihastus, josta olet nähnyt unta, ei ole yhteisötasolla millään tavalla kummallista. Se, millaisia tunteita tapaaminen sinussa herättää, ei ole millään tavalla yhteydessä siihen, että miksi tuo tapaaminen tapahtuu.
Maailmassa on miljardeja ihmisiä, ja kaikki mahdolliset skenaariot näissä asioissa ovat mahdollisia. Monilla tuppaa unohtumaan, että yksittäisen ihmisen kokemukset eivät ole kovin merkittäviä, kun nostaa katseen yhdestä ihmisestä koko maailman väestöön.
Kyllä, olen nähnyt hyvin intensiivisiä unia vanhoista ihastuksista, joiden kanssa unessa on käyty läpi asiaa. Vaikka kuinka tapaisin henkilön jälkeenpäin, en kuitenkaan voi millään kuvitella sen olevan mitään tavallisesta poikkeavaa, sillä se ei ole. Sitä voi nähdä mitä tahansa yhteyksiä asioiden välillä, vaikka mitään todellista yhteyttä asioilla ei olekaan.
Noh, tiedän että tämä menee kuin kuuroille korville, kokemusta on. Hyvää sunnuntaita.
Mitä väliä sillä on jos se menee kuuroille korville? Kauhean vakavaa tämä elämä joillekkin. Tuohon uneen liittyi se että siinä unessa tiesin tästä henkilöstä asioita, joita en oikeasti hänestä vielä silloin tiennyt. Tämä on itselleni merkityksellinen kokemus, mutta ei tämä ole mitään sellaista mitä minun olisi tarve saada joku uskomaan. Kunhan nyt kerron kun tiedän että täällä on muita joilla on vastaavia kokemuksia joista on siksi hauska kuulla näitä.
Kuinka suuri tai pieni todennäköisyys sille että teidän liekki on Suomesta? Päätynyt Suomeen alunperin kansalaiseksi?
Koska olen lukenut paljon tapauksista joissa liekit ovat eri kansallisuuksia mutta saman kaltaisista oloista ja perheistä lähtöisin eli ovat valinneet tähän elämään saman kaltaiset perheet, varmaan jotain elämän ja sielun haasteisiin liittyvää tuokin. Sekin että usein liekkinaiset ovat liekkimiehiään 10 tai jopa 20 vuotta vanhempia mutta saattavat näyttää saman ikäluokkaan kuuluvilta ja olla sielultaan ja mieliltään tasa-arvoisia.
Jos ovat uskonnollisista kodeista niin molemmat liekit saattavat alkujaan esim. olla ateistejä tai kapinallisia muuhun sukuun nähden.
Minun liekki on ulkomailta. Luonteeltaan toki enemmän suomalainen kuin suomalaiset itse, naureskelemme tätä usein. Minua nuorempi.
Fake Twin Flameni oli suomalainen saman ikäinen.