Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
241/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko te muut, jotka ette ole yhdessä puoliskonne kanssa, mietitte häntä? Tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään ja että tämä ei ole enää ihan tervettä. Hän on ihan koko ajan mielessä.

Tein saman virheen ensin. Yritä olla ajattelematta, se on vaikeaa mutta tosiaan yritä. Koska se ajattelu peräännyttää häntä.

Tee sensijaan näin:

Mieti itsesi kuplan sisään hänen kanssaan. Mieti että katsot häntä, älä koske, ja vetäydyt hänestä taaksepäin, ikäänkuin irrottaisit liehuvasta liekistä itsesi, peräänny sinne kuplan takaseinään saakka. Luo sellainen energia ympärillesi että karkaat häneltä. Aina kun meinaat ajatella häntä niin tee tämä, ja yritä ajatella muuta ja tehdä muuta.

Yhtäkkiä huomaat että hän alkaa ajatella sinua ja jahtaa sinua :) Toimii.

Tämäkin toimii:

Kun mielesi on rauhaton, saatat tuntea sielussasi että hänkin on rauhaton tai jotain kummaa tunnetta tai energian katkoksia tulee yhteyteenne tai sinulla on huolestunut olo, niin pysähdy hetkeksi jonnekin ja ole rauhassa, hengitä syvään, pidä käsiäsi rinnan päällä ja sano itsellesi että "meidän yhteinen sielu voi hyvin, ollaan molemmat turvassa" ja aikaansaa sellainen hyvä positiivinen fiilis ja energia.

Tuon jälkeen minun Twin ottaa aina yhteyttä ja sanoo että ajatteli juuri äsken minua :D

Vierailija
242/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko TWn kanssa olla yhteisiä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko TWn kanssa olla yhteisiä lapsia?

Harvemmin kai.

Vierailija
244/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on rankkaa että kun olen Chaserina (DF) nyt turhautunut Runneriini (DM) niin mietin voiko hän tuntea minun turhayutunutta lähes vihaani :(

Toisaalta minähän olen siinä tapauksessa vihainen itselleni koska me jaamme sielun. Tottakai hän tuntee sen. Pitää vaan yrittää miettiä että "meidän sielumme voi hyvin, olemme turvassa, olen täällä sinua varten samassa sielussa".

Voi tuntea vihaa tai turhautumista, koska heijastatte toisiinne.

Pitää ajatella positiivisesti, parantaa toisen mieltä sielun kautta.

Vierailija
245/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seija kirjoitti:

Kannattaa seurata tätä sivustoa jos olet kiinnostunut TF jutuista ja tehdä hänen meditaatioita, todella hyviä ja selkeyttänyt todella paljon!

https://www.twinflames1111.com/blog/

Mielestäni paras TF-saitti ja myös ainoa sellainen, jota seuraan. Cassady ei mystifioi eikä lietso hysteriaa vaan antaa selkeitä, perusteltuja vinkkejä siihen, miten saavuttaa yhteys oman kaksoisliekin kanssa. Muissa twin flame -porukoissa mopo karkaa helposti käsistä niiden "Twin Flame repii sinut vereslihalle!" ja "Et voi olla kokonainen ilman kaksoisliekkiäsi!" -juttujen kanssa.

Vierailija
246/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seija kirjoitti:

Kannattaa seurata tätä sivustoa jos olet kiinnostunut TF jutuista ja tehdä hänen meditaatioita, todella hyviä ja selkeyttänyt todella paljon!

Mielestäni paras TF-saitti ja myös ainoa sellainen, jota seuraan. Cassady ei mystifioi eikä lietso hysteriaa vaan antaa selkeitä, perusteltuja vinkkejä siihen, miten saavuttaa yhteys oman kaksoisliekin kanssa. Muissa twin flame -porukoissa mopo karkaa helposti käsistä niiden "Twin Flame repii sinut vereslihalle!" ja "Et voi olla kokonainen ilman kaksoisliekkiäsi!" -juttujen kanssa.

Ja nekin jutut että "teillä kahdella Twinillä on lapsuuden haavoja joista teidät pitää parantaa kun tapaatte" huuhaat ovat myös liian New agea.

Siis tuo epävarmuus Twinien välillä liittyy siihen että toinen twin voi kärsinyt heitteille jätöstä joskus lapsena, ja pelkää että löytämänsä Twin voi hänet myös heitteille jättää, mutta eihän tuossa voi mitään karmaa alkaa parantelemaan millään Twinkkariohjelmalla tai maksullisella sessiolla, täytyy vain toivoa toiselle hyvää, auttaa sitä toista tekemällä myös itsestään parempaa versiota ihmisenä, ja toivoa että pääsee niistä traumoistaan jos niitä ylipäätään on.

Kaikki Twinit ovat erilaisia, ja kokemuksia ei voi tunkea samaan malliin.

Vierailija
247/651 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko te muut, jotka ette ole yhdessä puoliskonne kanssa, mietitte häntä? Tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään ja että tämä ei ole enää ihan tervettä. Hän on ihan koko ajan mielessä.

Tein saman virheen ensin. Yritä olla ajattelematta, se on vaikeaa mutta tosiaan yritä. Koska se ajattelu peräännyttää häntä.

Tee sensijaan näin:

Mieti itsesi kuplan sisään hänen kanssaan. Mieti että katsot häntä, älä koske, ja vetäydyt hänestä taaksepäin, ikäänkuin irrottaisit liehuvasta liekistä itsesi, peräänny sinne kuplan takaseinään saakka. Luo sellainen energia ympärillesi että karkaat häneltä. Aina kun meinaat ajatella häntä niin tee tämä, ja yritä ajatella muuta ja tehdä muuta.

Yhtäkkiä huomaat että hän alkaa ajatella sinua ja jahtaa sinua :) Toimii.

Tuntuu että tämä on parantanut oloani jo parissa päivässä. Siis tuo kuplaharjoitus. En enää mieti kaikkea mahdollista tekemäämme ja sanomaamme. Mietin vain tuota tilannetta kuplassa hetken ja ahdistava olo menee nopeasti ohi. 😊

Vierailija
248/651 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seija kirjoitti:

No mutta onhan tuollakin tarjolla kaiken näköisiä rahalla ostettavia parannuspaketteja, sessioita ja kirjoja siitä että miten twinflamen voi saada tai yhteyden palauttaa. :D En ymmärrä miksi monet tekee tällä bisnestä, tämä on ihan puhtaasti spirituaalinen juttu jonka jokainen kokee itsessään ja saa sen yhteyden twinflameensa sitten kun on valmis siihen. Toisen twinflamen pitää olla valmiimpi, toinen tulee perässä, mitkään maksulliset parannuspaketit ei sitä voi tuoda.

Vierailija
249/651 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että tämä auttaa Twin Flame yhteyteemme koska mies on runnerin puoleen menevää lajia. Tämä toimi kolmatta kertaa eilen illalla, kolmen viikon sisään! =D

Kuuntelin ennen nukkumaan menoa jotain seksikkään puoleista musiikkia josta tiedän hänenkin pitävän. Kuvittelin tällaisen nopean skenaarion että miten hän tulee seisomaan taakseni, yrittää suudella niskaani, minä käännyn suudellakseni häntä, mutta käännän hänelle viime hetkellä selkäni viekkaasti, otan hieman etäisyyttä ja hymyilen peilin kautta, keimailen vartalollani ja näen miten hän ei saa katsettaan irti minusta. Tunnen sellaisen tyytyväisen olon sielua myöten hetken ajan.

Tuossa kaikki. Pysäytän tuon mielikuvan tuohon kohtaan. Tuo kaikki kestää siis vain hetken. Ei sanoja.

5 min tuon jälkeen häneltä on tullut viesti että ajattelee minua juuri nyt vaikka taidan olla nukkumassa, että viestitellään lisää seuraavana päivänä ja toivottelee hyvää yötä! Kolme kertaa ja juuri tuolloin kun teen tuon mielessäni, muulloin ei noin myöhään viestittele. Minä olen meistä se seksikkäämpi ja avoimempi, hän se pelokkaampi ja arempi. Siksi tämä on niin erikoinen juttu! :D

Vierailija
250/651 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoinen ketju! Mietin sitä että kun sanotaan tän twin flamen tavatessaan että "näkee itsensä". Onko kyse siis ulkonäöllisistä yhtäläisyyksistä, siis niin että toisetkin nämä yhtäläisyydet voivat nähdä vai jostain "sielullisesta yhteydestä" jonka vain nämä kaksi näkevät ja kokevat. Arvelen tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa... Te, jotka oman twin flamenne olette löytäneet, voitteko kuvailla ulkonäköänne. Siis onko yhtäläisyyksiä, vai oletteko kenties toistenne vastakohtia vai meneekö nämä ihan satunnaisesti... kiinnostavaa!

Vierailija
251/651 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
252/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mielenkiintoinen ketju! Mietin sitä että kun sanotaan tän twin flamen tavatessaan että "näkee itsensä". Onko kyse siis ulkonäöllisistä yhtäläisyyksistä, siis niin että toisetkin nämä yhtäläisyydet voivat nähdä vai jostain "sielullisesta yhteydestä" jonka vain nämä kaksi näkevät ja kokevat. Arvelen tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa... Te, jotka oman twin flamenne olette löytäneet, voitteko kuvailla ulkonäköänne. Siis onko yhtäläisyyksiä, vai oletteko kenties toistenne vastakohtia vai meneekö nämä ihan satunnaisesti... kiinnostavaa!

Molemmat pätevät minun kohdalla.

Olen läpikäynyt kaikki nämä omat nk. spirituaaliset ihmissuhteet tässä järjestyksessä:

-pari soulmatea (eka miesystävä ja olin kihloissa kanssaan, toka miesystävä ja olin naimisissa hänen kanssaan), tuntuivat siltä että ainoita jotka ymmärsivät minua mutta kemiassa ei ollut sitä tiettyä kipinää

-soul catalystin (karmic eli "false twin" joka herätti minut ja sai minut tutkimaan tätä asiaa syvemmin, tapasimme nuorina 18-19 vuotiaina sattumalta ja uudelleen nelikymppisinä eli aivan kuten monet oikeat twinit, olemme ystäviä mutta välillä emme vaan jaksa toisiamme eli satunnaista yhteydenpitoa)

-soulmaten (miespuolinen kaveri jonka kanssa minulla on ollut aiemmissa elämissä avioliitto ja lapset ja hän tietää sen itsekin koska on nähnyt tällaisia unenvälähdyksiä, häntä toki voisi luulla myös twin flameksi, ja meillä on keskenämme valtavan voimakas kemia ja "lisääntymisvietti" joka ilmeisesti peräisin edellisistä elämistä kun olemme lisääntyneet ja hän on ainoa jonka kanssa minulla on ollut lapsia edellisissä elämissä, mutta emme ole tehneet mitään seksuaalista tämän elämän aikana emmekä aio, parempi niin. Minusta tuntuu siltä että hän on käynyt jokaisessa elämässäni, sellainen tuki ja turva-sielu)

.............jatkuu kohta, teksti oli liian pitkä.............

Vierailija
253/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.................

-twin flame tuli kuvioihin tänä vuonna, huhtikuussa!

Aloin nähdä unia hänestä, hänen kotipaikastaan jossa en ole koskaan käynyt enkä tiennyt näkyjen perusteella missä päin maailmaa sellainen paikka on, enkä tajunnut että kuka hitto toi tyyppi on joka käy mun unissa välillä! Satuimme sitten olemaan samaan aikaan erään bändin kans.väl. keskustelufoorumilla, en tiedä miksi edes menin sinne mutta jotenkin vaan tuntui siltä että on pakko vaikken ollut menossa ulkomaille keikalle ja koska tiesin että keikat oli koronan takia peruttu huhtikuussa. Menin sinne kuin jossain sumussa, ja nyt tajuan että oli tarkoitus mennä tätä kanavaa pitkin koska muuten en olisi häntä koskaan tavannut!

Hän laittoi minulle yksityisviestiä siitä että eikö olekin ärsyttävää ettei keikkoja ole tulossa vähään aikaan, juttelimme, sitten vaihdoimme kuvat noin viikon päästä ja tausin että tuo on se unien mies! Hän ihmetteli myös miten minä vaikutan niin tutulta! Hän laittoi muutamat kuvat että tällaisessa pienessä kaupungissa minä asun, Jenkkien pohjoisosassa Kanadan rajoilla ja tuo oli se paikka jonka olin unissani nähnyt, muistan tietynlaisen kirkon mäellä, muutaman erikoisliikkeen ja keskusta-aukion! Se puisto jossa kävelin, siinä oli lampi ja valkoisia penkkejä, puita tietynlaisessa kuviossa. Se säikähtänyt, hämmentynyt tunne kun mietit ja pähkäilet että tekeekö omat aivot tällaista kieroa temppua, olenko hulluksi tulossa? Myös se ulkonäkö! Meillä on saman sävyinen yhtä kalpea iho, saman muotoiset silmät ja saman värisetkin ja molemmilla samassa silmässä erottuva eri värinen läiskä juuri samassa kohtaa silmän yläreunassa! Hänellä hieman tummemmat hiukset kuin minulla, nenät hyvin paljon saman muotoiset. Silmien perusteella joku voisi ehkä jopa luulla meitä sisaruksiksi!

Mutta meidän luonteet! Yin ja jang, täydennämme siis. Ajatukset menee samaa rataa joo, perusluonteet jokseenkin erilaiset, mutta hän tietää tasan tarkkaan että mikä minussa saa ärsyyntymään ja miten eli hän osaa laukaista minussa ne puolet kuten minä myös hänessä ihan kuin nappia painamalla. Sovimme asiat hyvin nopeasti, ei ongelmaa siinä, mutta sanotaanko näin että jos minussa iskee epävarmuus niin se tarttuu häneen ja sitten peilaamme sitä tunnetta hetken, jonka jälkeen molemmissa herää jokin pelko, mutta käsittelemme sen nopeasti ja tunnemme samanlaisen mielentilan ja rauhan samaan aikaan. Kerran viestitimme ihan samaan aikaan että "tiedätkö tämä tuntuu jotenkin pelottavalta ja kun etenee nopeasti mutta silti ihanaa enkä vaihtaisi hetkeäkään"!!!

Emme silti koskaan sanoisi pahaa sanaa toisillemme tai tarkottaisi sitä. Hänen kanssaan tajuan miltä tuo peilaaminen tuntuu, sitä en ole koskaan tajunnut enkä kokenut, ja tämä juttu paljastaa teidänkin aidon twinin joskus. Minä tunnen sisälläni hänen tunteensa ja hän minun ja sitten tunnemme sen miten molemmat tavallaan sykronoi ja nostattaa sitä energiaa paremmalle tasolle.

Vierailija
254/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seija kirjoitti:

No mutta onhan tuollakin tarjolla kaiken näköisiä rahalla ostettavia parannuspaketteja, sessioita ja kirjoja siitä että miten twinflamen voi saada tai yhteyden palauttaa. :D En ymmärrä miksi monet tekee tällä bisnestä, tämä on ihan puhtaasti spirituaalinen juttu jonka jokainen kokee itsessään ja saa sen yhteyden twinflameensa sitten kun on valmis siihen. Toisen twinflamen pitää olla valmiimpi, toinen tulee perässä, mitkään maksulliset parannuspaketit ei sitä voi tuoda.

Toisaalta jotkut saattavat kaivata ulkopuolista apua omien rajoittavien uskomustensa ja vanhojen "ohjelmointiensa" purkamiseen ja ovat valmiita siitä maksamaan. Koska siitähän kaksoisliekkien yhdistymisessä on kysymys: sen tajuamisesta, että on kokonainen omana itsenään ja yhteyttä haittaavasta vanhasta painolastista luopumisesta. Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä sitä, miksi henkisiä palveluja tarjoavat eivät saisi ottaa korvausta palveluistaan vaan heidän pitäisi tehdä sitä ilmaiseksi. Raha on itsessään neutraali ja vasta käyttötarkoitus tekee siitä niin sanotusti joko hyvän tai pahan. Jos joku saa karistettua vanhat myrkylliset uskomuksensa ostamalla jonkun twin flame -kirjan tai -kurssipaketin ja muuttuu sen myötä tasapainoiseksi, rakastavaksi ihmiseksi, niin se on pelkästään hyvä asia. Se kun ei heijastu pelkästään kaksoisliekkiyhteyteen vaan koko tämän ihmisen elinpiiriin ja todellisuuteen.

Vierailija
255/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämä kaksoisliekki olla selitys tietylle selittämättömälle kaipaukselle joka sisälläni on asunut ehkäpä aina, mutta joka on selvästi voimistunut viime vuosien aikana... olen usein miettinyt että mitä kaipaan ja ikävöin kun periaatteessa elämässäni on kaikki hyvin. En edes tiedä kaipaanko jotain henkilöä vai paikkaa, vaan ikäänkuin "kotia". Olen ok parisuhteessa elävä nelikymppinen perheenäiti. Sen tiedän että kaipuuni ei ole mikään "uusi mies ja räiskyvä rakkaus" vaan jotain syvempää.

Hieman tähän aiheeseen nyt perehdyttyäni, uskon mieheni olevan minulle sielunkumppani. Aikoinaan kun tapasimme, tuli kummallekin tunne kuin olisimme tunteneet aina ja ihmettelimme tiettyjä yhtäläisyyksiä joita elämissämme oli. Suhteemme on perustunut aina luottamukseen ja "järkeen". Hyvin pian tiesimme että haluamme perustaa perheen ja olemmekin "hyvä tiimi" vanhempina. En usko että mikään saisi meitä rikkomaan perhettämme sinä aikana kun lapset vielä asuvat kotona. Sen sijaan olemme keskustelleet että emme ehkä kuitenkaan tule viettämään loppuelämäämme yhdessä. Näemme kumpikin mahdollisena että aikanaan tulemme eroamaan ystävinä. Tosin tätähän nyt on kuitenkin mahdotonta etukäteen tietää...

Mutta nyt tähän kaksoisliekki asiaan törmättyäni, en voi olla miettimättä että olenko tietämättäni kaivannut tätä toista puoliskoani jo pitkään. Onko tässä selitys oudolle kaipaukselleni joka tuntuu syvällä sisimmässä. Jostain olen myös saanut ajatuksen ja "tiedon" että jonain päivänä tämä selviää... vaikea selittää, mutta tämän kaipuun tunteen ollessa päällä, sanon mielessä itselleni että "tämä aika tulee vielä". En itsekään tiedä mitä tuolla varsinaisesti tarkoitan, mutta tavallaan tiedän (vai kuitenkin vain toivon?) että joskus löydän tänne kaipaamaani "kotiin".

Vierailija
256/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä kaksoisliekki olla selitys tietylle selittämättömälle kaipaukselle joka sisälläni on asunut ehkäpä aina, mutta joka on selvästi voimistunut viime vuosien aikana... olen usein miettinyt että mitä kaipaan ja ikävöin kun periaatteessa elämässäni on kaikki hyvin. En edes tiedä kaipaanko jotain henkilöä vai paikkaa, vaan ikäänkuin "kotia". Olen ok parisuhteessa elävä nelikymppinen perheenäiti. Sen tiedän että kaipuuni ei ole mikään "uusi mies ja räiskyvä rakkaus" vaan jotain syvempää.

Hieman tähän aiheeseen nyt perehdyttyäni, uskon mieheni olevan minulle sielunkumppani. Aikoinaan kun tapasimme, tuli kummallekin tunne kuin olisimme tunteneet aina ja ihmettelimme tiettyjä yhtäläisyyksiä joita elämissämme oli. Suhteemme on perustunut aina luottamukseen ja "järkeen". Hyvin pian tiesimme että haluamme perustaa perheen ja olemmekin "hyvä tiimi" vanhempina. En usko että mikään saisi meitä rikkomaan perhettämme sinä aikana kun lapset vielä asuvat kotona. Sen sijaan olemme keskustelleet että emme ehkä kuitenkaan tule viettämään loppuelämäämme yhdessä. Näemme kumpikin mahdollisena että aikanaan tulemme eroamaan ystävinä. Tosin tätähän nyt on kuitenkin mahdotonta etukäteen tietää...

Mutta nyt tähän kaksoisliekki asiaan törmättyäni, en voi olla miettimättä että olenko tietämättäni kaivannut tätä toista puoliskoani jo pitkään. Onko tässä selitys oudolle kaipaukselleni joka tuntuu syvällä sisimmässä. Jostain olen myös saanut ajatuksen ja "tiedon" että jonain päivänä tämä selviää... vaikea selittää, mutta tämän kaipuun tunteen ollessa päällä, sanon mielessä itselleni että "tämä aika tulee vielä". En itsekään tiedä mitä tuolla varsinaisesti tarkoitan, mutta tavallaan tiedän (vai kuitenkin vain toivon?) että joskus löydän tänne kaipaamaani "kotiin".

Kyllä jokainen meistä kaipaa sitä jotain tuntematonta puoliskoa, se joka täydentää sen oman sielun.

Pitää muistaa että meillä on mieli, keho ja sielu. Se sielukin kaipaa huomiotamme. Ihmiset vaan tahtoo unohtaa sen tässä tämän päivän kertakäyttökulttuurimaailmassa joka perustuu pitkälti kiireeseen ja materialismiin. Siksi maailma menee kaaosta kohti ja sen vuoksi liekit alkaneet yhdistää voimiaan niin sanotusti.

Vierailija
257/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin aiemmin tuosta minun twin flame-miehestä joka asuu Jenkeissä Kanadan rajoilla, piti vielä mainita että olen lentänyt siitä kohtaa yli noin 5 vuotta sitten Jenkeissä muutaman viikon tuttujen luona ollessani ja koneessa minulle tuli siinä kohtaa tunne että millaistakohan täällä olisi asua, millaisiakohan on ne ihmiset jotka täällä asuu että käyvätkö usein Kanadan puolella kun se on niin lähellä, ja myös se tunne että jokin "kotipaikka" olisi siellä jossain. Enkä edes ollut kuullut mistään twin flameista tuolloin! :D Monet asiat saattavat vetää teitä sinne päin maailmaa jossa se twin flame on, kannattaa siis huomioida kaikki miellyttävän erikoiset tunteet mitkä tuottaa positiivista oloa.

Vierailija
258/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin oman kaksoisliekkini 8 vuotta sitten. Elämäni maagisimmat hetket, jotka jättivät pysyvän jäljen. Paria meistä ei tullut, vaikka hyvin nuoria oltiinkin. Elämä vei molemmilla muualle. Olen ajatellut sitä naista joka päivä siitä hetkestä lähtien kun hän poistui ulottuviltani. Jos olisin pelannut korttini eri tavalla aikoinaan, olisimme todennäköisesti olleet yhdessä koko loppuelämän.

Tosin enää tuskin haluaisin tavata häntä, koska haluan päästä elämässä eteenpäin.

Vierailija
259/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuinka kiva ketju. Muistan vastailleeni tällaiseen samantapaiseen vuonna 2014. Onko merkki TF:stä se, että jatkuvasti näkee unta yhdestä tietystä henkilöstä ja niissä unissa on profeettisia viestejä? Tarkoittaako tämä myös sitä, että jos minä näen tästä ihmisestä unta usein, hän myös näkee unia minusta? Unentulkitsemisesta jotain tietävät auttakaa avaamaan tätä.

Vierailija
260/651 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuinka kiva ketju. Muistan vastailleeni tällaiseen samantapaiseen vuonna 2014. Onko merkki TF:stä se, että jatkuvasti näkee unta yhdestä tietystä henkilöstä ja niissä unissa on profeettisia viestejä? Tarkoittaako tämä myös sitä, että jos minä näen tästä ihmisestä unta usein, hän myös näkee unia minusta? Unentulkitsemisesta jotain tietävät auttakaa avaamaan tätä.

Minä näen hänestä unia ja muistan ne, hän ei muista koskaan aamulla mitään uniaan, joten ei välttämättä sanoisi noinkaan :D

Chaser saattaa nähdä enemmän koska herää aiemmin tähän kaikkeen eli Chaser on yleensä se jonka kolmas silmä aukenee ennen aikojaan. Runner ei tajua tätä elämää suurempaa kuviota kovin helpolla. Tuntee vain sen energian joka valtaa ja jonka kokee outona ennennäkemättömänä ja perääntyy.

Jotkut sanoo että oikeaa silmää kutiaa silloin kun joku puhuu pahaa mutta vasenta silmää kutittaa jos joku tietty ajattelee sinua. Kun TF tuli elämääni niin vasenta silmää alkoi kutitella, mutta vasta jokunen viikko sitten luin tuosta. Aika hauska yhteensattuma tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän