Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Minä en tiennyt mitään koko asiasta kunnes kesällä törmäsin ihmiseen jollaista en ole koskaan ennen kohdannut. Tuntuu että välillämme on uskomaton yhteys, joka vetää meitä yhteen. Hänestä erossa pysyminen on ollut aivan mahdotonta. Hän kokee myös samoin minusta. Meidän ajatukset, arvot ja kiinnostuksen kohteet ovat niin samanlaisia. Kun juttelemme tunnit vain kuluvat, ajantaju katoaa. Saatamme kirjoittaa samoja asioita yhtä aikaa. Tunnen jos hänellä on huono olo, hän tuntee jos minulla on huono olo. Tunnemme toistemme energiat vaikka emme ole fyysisesti lähekkäin.
Luulen että olemme molemmat vanhoja sieluja. Itse ainakin olen. Meille kummallekaan ei ole tärkeää materia tai status. Sisäinen rauha ja moraalisesti oikein toimiminen on meille molemmille tärkeää.
No lähdin sitten googlettamaan sielunkumppanuudesta ja törmäsin tähän twin flame -käsitteeseen ja kaikki tunnusmerkit kyllä täsmää. En tiedä mitä olemme, mutta hyvin syvä yhteys meillä on sielujen tasolla.
Olen itse ollut onnettomassa liitossa ja miettinyt paljon vieläkö yrittää vai luovuttaa ja nyt kun olen tehnyt päätöksen päättää vanhan suhteen ja katsoa minne elämä vie, näen aivan jatkuvasti 11:11 symboleita. Ajattelen häntä ja vilkaisen kelloa ja se on 11:11 jne.
En ole kehdannut hänelle puhua näistä asioista, kun en tiedä kuinka suhtautuu tämmöisiin henkimaailman asioihin.
Mitä sanotte, voisiko tämä olla twin flame-suhde?
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiennyt mitään koko asiasta kunnes kesällä törmäsin ihmiseen jollaista en ole koskaan ennen kohdannut. Tuntuu että välillämme on uskomaton yhteys, joka vetää meitä yhteen. Hänestä erossa pysyminen on ollut aivan mahdotonta. Hän kokee myös samoin minusta. Meidän ajatukset, arvot ja kiinnostuksen kohteet ovat niin samanlaisia. Kun juttelemme tunnit vain kuluvat, ajantaju katoaa. Saatamme kirjoittaa samoja asioita yhtä aikaa. Tunnen jos hänellä on huono olo, hän tuntee jos minulla on huono olo. Tunnemme toistemme energiat vaikka emme ole fyysisesti lähekkäin.
Luulen että olemme molemmat vanhoja sieluja. Itse ainakin olen. Meille kummallekaan ei ole tärkeää materia tai status. Sisäinen rauha ja moraalisesti oikein toimiminen on meille molemmille tärkeää.
No lähdin sitten googlettamaan sielunkumppanuudesta ja törmäsin tähän twin flame -käsitteeseen ja kaikki tunnusmerkit kyllä täsmää. En tiedä mitä olemme, mutta hyvin syvä yhteys meillä on sielujen tasolla.
Olen itse ollut onnettomassa liitossa ja miettinyt paljon vieläkö yrittää vai luovuttaa ja nyt kun olen tehnyt päätöksen päättää vanhan suhteen ja katsoa minne elämä vie, näen aivan jatkuvasti 11:11 symboleita. Ajattelen häntä ja vilkaisen kelloa ja se on 11:11 jne.
En ole kehdannut hänelle puhua näistä asioista, kun en tiedä kuinka suhtautuu tämmöisiin henkimaailman asioihin.
Pystytkö konkreettisesti selittämään, miten tunnette toistenne energian tai pahan olon. Varsinkin, jos ette ole fyysisesti lähekkäin.
Samoja asioita miettivä.
Kannattaa seurata tätä sivustoa jos olet kiinnostunut TF jutuista ja tehdä hänen meditaatioita, todella hyviä ja selkeyttänyt todella paljon!
Vaikea uskoa, että vain lapsettomat olisi TF. Harvoja ovat ne parit joilla ei lapsia kummallakaan ole eikä tule olemaan. Toisaalta ei kaikki lapsettomat voi olla TF.
Mielenkiintoisia juttuja. Löytyykö lisää kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko te muut, jotka ette ole yhdessä puoliskonne kanssa, mietitte häntä? Tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään ja että tämä ei ole enää ihan tervettä. Hän on ihan koko ajan mielessä.
Tein saman virheen ensin. Yritä olla ajattelematta, se on vaikeaa mutta tosiaan yritä. Koska se ajattelu peräännyttää häntä.
Tee sensijaan näin:
Mieti itsesi kuplan sisään hänen kanssaan. Mieti että katsot häntä, älä koske, ja vetäydyt hänestä taaksepäin, ikäänkuin irrottaisit liehuvasta liekistä itsesi, peräänny sinne kuplan takaseinään saakka. Luo sellainen energia ympärillesi että karkaat häneltä. Aina kun meinaat ajatella häntä niin tee tämä, ja yritä ajatella muuta ja tehdä muuta.
Yhtäkkiä huomaat että hän alkaa ajatella sinua ja jahtaa sinua :) Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että vain lapsettomat olisi TF. Harvoja ovat ne parit joilla ei lapsia kummallakaan ole eikä tule olemaan. Toisaalta ei kaikki lapsettomat voi olla TF.
Kuka näin väittää?
Monet twin flamet tapaa nelikymppisinä ja heillä on lapset edellisistä liitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko te muut, jotka ette ole yhdessä puoliskonne kanssa, mietitte häntä? Tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään ja että tämä ei ole enää ihan tervettä. Hän on ihan koko ajan mielessä.
Tein saman virheen ensin. Yritä olla ajattelematta, se on vaikeaa mutta tosiaan yritä. Koska se ajattelu peräännyttää häntä.
Tee sensijaan näin:
Mieti itsesi kuplan sisään hänen kanssaan. Mieti että katsot häntä, älä koske, ja vetäydyt hänestä taaksepäin, ikäänkuin irrottaisit liehuvasta liekistä itsesi, peräänny sinne kuplan takaseinään saakka. Luo sellainen energia ympärillesi että karkaat häneltä. Aina kun meinaat ajatella häntä niin tee tämä, ja yritä ajatella muuta ja tehdä muuta.
Yhtäkkiä huomaat että hän alkaa ajatella sinua ja jahtaa sinua :) Toimii.
Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vähättele kenenkään katsomusta tai twin flame -kokemusta, mutta minulla se pakkomielle johti lopulta psykoosiin ja osastolle. Mietin omaa puoliskoani kaiken hereilläoloajan ja lopulta kuvittelin meidän keskustelevan telepaattisesti. Kuulin ääniä (hänen ja muiden) ja ”näin” jatkuvasti merkkejä hänestä mm. numeroiden ja biisien muodossa.
Jos oma liekkimatka on ns. hyvä ja kehittävä, vaikkakin sisältäisi normaaleja pettymyksiä, ei asiassa ole mitään pahaa. Jos sen sijaan alkaa kehittää pakkoajatuksia ja luuhaa kaiken vapaa-ajan netissä lukemassa juttuja asiasta, on syytä miettiä, pitäisikö hommalle laittaa stoppi. Itse ei välttämättä huomaa kun homma alkaa mennä epäterveen puolelle ja tarvitsee apua.
Kuulun varmasti pieneen vähemmistöön, mutta tämä nyt pienenä varoituksena niille, joille twin flame -jutut ovat täyttäneet liian suuren osan elämästä.
Niin no se liekki löytyy jos löytyy, ei sitä pidä alkaa etsimään eikä pistää siihen ajatukseen liikaa energiaa.
Eikä ketään voi alkaa pistämään omais liekiksi väkisin, tunkemaan siihen muottiin.
Monelle soulmate on parempi vaihtoehto, tasaisempi, vakaampi.
Netti on täynnä huuhaata valmennuksista että miten liekkinsä löytää, että miten erotaan kun molemmilla on karmaa ja pahoja lapsuusmuistoja ja muuta shittiä. Se yhteys on jos on, se voi olla pelottava ja ahdistava ja repiä molempiin suuntiin niin että toinen välttelee ja toinen jahtaa, ja sitten vaihtuu.
Pakkomielleajatukset vain työntää kumpaakin erilleen. Kannattaa keskittyä siihen omaan hyvinvointiin niin liekki seuraa kuin itsestään perässä koska se liekki/sielu olet peilissä sinä itse :)
Niin kai sitä varmaan kannattaisi, mutta miten pakotat ajatuksesi oikeaan uomaan. Itselleni tuo henkilö on kuin vaahtokarkkimies ghost bustersissa, mitä enemmän yritän olla ajattelematta, sitä enemmän ajattelen.
Apua, miten ajattelit tuota vaahtokarkkimiestä juuri kun minä kerroin eräälle kaverilleni että olisi hauska katsoa Halloween-leffana pitkästä aikaa Ghostbusters ja ajattelin samaa vaahtokarkkimiestä. :D
Aina jos meinaat ajatella häntä, tee jotain muuta, tai tee jokin Youtubesta löytyvä meditaatio.
Heart Chakra meditationit ja healingint auttaa yleensä parantamaan, koska jaat TF:si kanssa saman chakrasysteemin.
Sekin on rankkaa että kun olen Chaserina (DF) nyt turhautunut Runneriini (DM) niin mietin voiko hän tuntea minun turhayutunutta lähes vihaani :(
Toisaalta minähän olen siinä tapauksessa vihainen itselleni koska me jaamme sielun. Tottakai hän tuntee sen. Pitää vaan yrittää miettiä että "meidän sielumme voi hyvin, olemme turvassa, olen täällä sinua varten samassa sielussa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näin väittää?
Monet twin flamet tapaa nelikymppisinä ja heillä on lapset edellisistä liitoista.
Mutta saavatko he yhteistä lasta jos haluaisivat sellaisen? Joskus oli juttua, että monet tapaavat kun lapset ovat tehty jonkun toisen kanssa, koska yhdessä eivät voi saada lapsia.
Olipa silmiä avaava ketju. Mielenkiintoinen aihe!
Onko kilti llä miehellä koskaan mitään mahdollisuutta olla twin flame kenelläkään naiselle? Entä edes false flame tai edes carmic? Kuinka kil till ä miehillä voi koskaan olla tällaista mahdollisuutta koska naisilla näyttää olevan lukematon määrä twin flame ihastuksia ja varalla soul mateja ja vale twin flameja. Onko runnerin osa taas minulle. Henkistä polua haparoivin askelin taivaltava kilt tis.
Vierailija kirjoitti:
Onko kilti llä miehellä koskaan mitään mahdollisuutta olla twin flame kenelläkään naiselle? Entä edes false flame tai edes carmic? Kuinka kil till ä miehillä voi koskaan olla tällaista mahdollisuutta koska naisilla näyttää olevan lukematon määrä twin flame ihastuksia ja varalla soul mateja ja vale twin flameja. Onko runnerin osa taas minulle. Henkistä polua haparoivin askelin taivaltava kilt tis.
Riippuu ihmisen kohtalosta miten on tarkoitettu.
Minun tw on jännä mies. Senkin takia ihan mahdoton suhde. Tw on aina osa minua ja on lasteni isä. Mutta sen jälkeen löysin soulmaten joka on KILTTI ja hänen kanssaan onnellisesti jo 9v.
Ei enää tw vuoristorataan, kiltti soulmate on elämäni rakkaus. Kiitollinen.
Elämä tw kanssa ei ole se mitä kohtaan pitäisi tavoitella, kyllä se soul mate on se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Moniko tulkitsee numerosarjoja esim. 11:11 merkiksi siitä, että Twin Flame suhde on kehittymässä johonkin suuntaan. En suhtaudu tähän haudanvakavasti, mutta onko tämä muidenkin keskuudessa tavallista, vai merkki siitä että olen uponnut liian syvälle suohon?
Minulle tuo kertoi enemmän henkisestä heräämisestäni, se että ns. kolmas silmäni aukesi ja aloin tajuamaan tätä elämää vähän isompana kokonaisuutena, tunnistin ympäröivän energian olemassaolon joka huokui positiivisuutta, ja aloin ymmärtämään karmaa ja sitä että jos haluan muille hyvää niin saan itsekin hyvää ja tunnen olevani suojeltu. En ole mikään new age-ihminen, mutta pidän rentoutumista ja meditointia hyvänä tapana saada kehooni tasapainoa tässä stressaavassa elämäntahdissa ja etenkin nyt korona-aikana kun koko maailma tuntuu epävakaalta ja menneen raiteiltaan, pois normaalista.
Sen jälkeen kun näin numerot, tapasin vanhan catalystin (Suomessa) joka esiintyi minulle "false" twin flamena ja hänen avulla tiedostin twinin ja sielunryhmät, jonka jälkeen tapasin uuden läheisen soulmate-ryhmäläisen (Suomessa) ja jonka jälkeen twin flameni (ulkomailla, emme ole tavanneet vielä kasvotusten), eli nämä kaksi ystävyyttä johdattivat minua puolentoista vuoden sisään twin flameni luokse ja matkan varrella opettivat minulle asioita myös itsestäni ja siitä miten voin "korjata" itseäni paremmaksi ihmiseksi.
Muistakaa olla kiitollisia jokaisesta mukavasta ihmisestä ja hyvästä sielusta jotka kohtaatte, jotka johdattaa teitä kohti parempaa sinää ja kehittää sinua, ja jos teidän kohdallenne sattuu ikäviä, pahoja ihmisiä niin toivokaa että heidän elämästä tulisi parempaa ja antakaa heille mielessänne anteeksi. Saatte siitä itsekin hyvää mieltä ja hyvää karmaa.
1111 jälkeen aloin nähdä eri lukuja 222, 333, 444, 555. Usein kun mietin että auttaako hyvät voimat minua, ovatko ympärilläni, suojelevatko minua, teenkö oikeita päätöksiä.
Nuo numerot saivat minut rauhoittumaan, ja muutamat muut synkronoidut asiat mitä tapahtunut.
Minä kysyin usein itseltäni että ovatko nuo kaksi edeltäjää twin flameja, vatsatuntuma sanoi että eivät ole, vaikkakin tärkeitä. Teidän sielu tunnistaa kyllä sen twinin kun sattuu kohdalle. Siinä vaiheessa ei tarvitse enää kyseenalaistaa mitään eikä ketään.
Älkää silti ajatelko liikaa näitä asioita, älkää antako pakkomielteelle valtaa, antakaa kaiken mennä omalla painolla ja Universumi auttaa teitä kunhan kerrotte toiveenne että yhdistytte twinin kanssa jossain vaiheessa. Se twin voi nimittäin tulla aika yllättäviä kanavia pitkin, kuten itselleni kävi mutta hänen tapaaminen ei olisi ollut mahdollista ilman ensimmäistä eikä toista sielunkontaktiani. :)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sinulla on sielunpuolisko eli TF jossain. Ja monta sielunkumppania, saattaa tulla jokin catalystikin kohdalle vähän herättelemään.
Sinun TF voi toki olla sinun vastakohtasi, eli ei kovin kiltti nainen :) Hän näkee sinussa pelkonsa ja sinä näet hänessä pelkosi, mutta tulette tasapainoittamaan toisianne monin tavoin.
Kehitä itseäsi ensin, ole sinut itsesi kanssa, sen jälkeen voit olla valmis yhteyteen, mutta varaudu siihen että teille saattaa syntyä chaser/stayer ja runner dynamiikka, joka tekee sen että toinen tietää mitä haluaa koska on kehittyneempi henkisellä tasolla, ja toinen säikähtää voimakasta dynamiikkaa ja pakenee koska ei tunne olevansa sen toisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näin väittää?
Mutta saavatko he yhteistä lasta jos haluaisivat sellaisen? Joskus oli juttua, että monet tapaavat kun lapset ovat tehty jonkun toisen kanssa, koska yhdessä eivät voi saada lapsia.
Sanotaan että oman sielun kanssa ei voi saada lapsia, ei oman itsensä kanssa ei pysty lisääntymään :) Siksi lapsia halunneet Twinit ovat saaneet lapset muiden kanssa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisen kohtalosta miten on tarkoitettu.
Minun tw on jännä mies. Senkin takia ihan mahdoton suhde. Tw on aina osa minua ja on lasteni isä. Mutta sen jälkeen löysin soulmaten joka on KILTTI ja hänen kanssaan onnellisesti jo 9v.
Ei enää tw vuoristorataan, kiltti soulmate on elämäni rakkaus. Kiitollinen.
Elämä tw kanssa ei ole se mitä kohtaan pitäisi tavoitella, kyllä se soul mate on se oikea.
Sinun "Twin" on narsistinen, kehittymätön False.
False herättää aina epävarmuutta, he peilaavat itseään sinuun vain alkuvaiheessa ja huijaavat sinua, ja kokevat sinun menestymisen tai sinun mukavat asiat jokseenkin uhkana. He KULUTTAVAT sinua henkisesti ja usein fyysisin oirein myös. He eivät pysty sitoutumaan.
Etkä voi olla täysin oma itsesi Falsen seurassa.
Falsesta tuntuu aina puuttuvan jotain tärkeää.
Aidon Twinin kanssa voit olla itsesi, aina.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla Catalyst Soul jolla Twinin piirteet, tai voi olla Twin Flame. Aika näyttää :) Minulla tuo kuvaus sopi täydellisesti Catalystiini.
Catalystia ei kannata aliarvioida, hän on usein sellainen joka antaa voimaa tulla paremmaksi ihmiseksi, motivoi, avaa henkisyyttäsi asteittain. Hän saattaa usein väistyä juuri kun tapaat .... yllätys yllätys.... toisen Catalystin, tai itse Twin Flamen :D
Moniko tulkitsee numerosarjoja esim. 11:11 merkiksi siitä, että Twin Flame suhde on kehittymässä johonkin suuntaan. En suhtaudu tähän haudanvakavasti, mutta onko tämä muidenkin keskuudessa tavallista, vai merkki siitä että olen uponnut liian syvälle suohon?