Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisilla naisilla tärppää heti eron jälkeen ja toisilla ei?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen tässä pohtinyt, että mikä toisilla naisilla tekee sen, että eron jälkeen löytää lähes välittömästi uuden, kelvollisen kumppanin? Itse olen eroni jälkeen ollut lähes useammam vuoden sinkkuna ja tapailut ynnä muut eivät vain tunnu kestävän. Tiedän kuitenkin paljon naisia, jotka ovat eronneet pitkästäkin suhteesta ja kuvioissa toisinaan myös lapsia, ja pari kk niin tadaa! Heillä on täydellinen uusi mies, joka vielä kaiken lisäksi on heistä aidosti kiinnostunut. Monesti mies myös itse selllainen, että hänellä ei ole lapsia. Eikö sinkkuäitien pitäisi olla miehille kauhistus? Ja kyse ei ole siitä, että nämä naiset olisivat superkauniita missejä, vaan ihan tavallisen suomalaisen näköisistä (toisinaan jopa vähän pliisuista) naisista nyt puhutaan. Itse tätä samaa kategoriaa, en siis väitä todellakaan olevani täydellinen, vaan ihan samanlainen tavallinen nainen kuin hekin.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan ainakin olla jo liian vanha, oman ikäiset miehet (40+) haluavat max. kolmekymppisen naisen. Eron jälkeen ajattelin että uusi kumppani löytyy kun löytyy mutta en arvannut että tämä on näin hankalaa.

Minä en kokenut uuden suhteen löytämistä yhtään hankalaksi, vaikka ikää oli lähemmäs 50 v ja olin kahden kouluikäisen lapsen totaali-yh. Menetettyäni mieheni löysin ensin mukavan laastarimiehen, joka oli itseäni 6 vuotta nuorempi. Mies halusi perustaa vielä perheen, joten meidän suhteemme oli kummallekin vain välivaihe ja auttoi toipumaan entisistä traumoista. Sen jälkeen tiesin tarkaan mitä halusin ja mitä en halunnut. Aloitin ahkeran etsinnän treffisivustojen kautta. Kävin muutamilla hutitreffeillä, kunnen kuukauden päästä löysin sen oikean. Mies on minua neljä vuotta nuorempi ja hänen lapsensa on kuopukseni kanssa saman ikäinen. Elämäntilanne ja tulevaisuudentoiveet kohtaavat meillä täydellisesti.

Vierailija
22/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Se mitä olen huomioinut niin välttämättä ei ole kivaa kuultavaa. Vaikuttaisi vähän siltä ettei pitkä sinkkuus ole oikein hyvä neidoille, kovettuvat ja kyynistyvät. Itse kun  olen ollut pitemmän aikaa sinkkuna niin olen huomannut että vasta sinkkuutuneet ovat käytökseltään vähän erinlaisia kuin pitempään sinkkuna olleet.

Tinderissä esimerkiksi vasta sinkkuutunut omaa ihan normaalit käytöstavat, monesti  vasta sinkkuuntunut   on ilmoitellut että on löytänyt uuden  potentiaalisen puolison ja siksi häipyy tavoittamattomiin. Arvostan suuresti moista, suoraselkäisyyttä! Toinen mitä havainnoinut ja myöskin kavereiden kanssa jutellut on se, että jos vuosikausia nainen on sinkkuna niin saa silloin ollakin. Fakta on kuitenkin se että jos sinkkumarkkinoilla on tarjolla 90% miehiä ja 10% naisia niin nainen joka ei löydä näistä 90% miestä on ihan toivoton tapaus, ei sille kelpaa kukaan.

Näin me miehet siis ajattelemme. Asia erikseen sitten on pelimiehet, heillä on vähän muut tarkoitusperät :)

Tosi lohdullista kuultavaa... No, onneksi mulla on kissa.

T: vasta 7 vuotta vastentahtoisesti sinkkuna.

Ehkä meidän pitkäaikaissinkkujen kannattaa panostaa miehiin, jotka ei pidä sitä automaattisesti hylkyperusteena. :)

Ehkä muidenkin pitäis. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos, minulla olisi ottajia jo jonoksi jos olisin vapaa. Mutta en kyllä aio olla.

Vierailija
24/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan ainakin olla jo liian vanha, oman ikäiset miehet (40+) haluavat max. kolmekymppisen naisen. Eron jälkeen ajattelin että uusi kumppani löytyy kun löytyy mutta en arvannut että tämä on näin hankalaa.

Jos av:ta on uskominen niin, nelosella alkavien naisten kuuluisi kiltisti alkaa katsella niitä miehiä, jotka tietävät tarkalleen, montako työpäivää on jäljellä ennen eläkkeelle jäämistä. ;)

Täällä yritetään aivopestä naisia huolimaan vanha mies. Älkää uskoko.

Joo, ikäeroketjuja nousee ku sieniä sateella.

25/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Se mitä olen huomioinut niin välttämättä ei ole kivaa kuultavaa. Vaikuttaisi vähän siltä ettei pitkä sinkkuus ole oikein hyvä neidoille, kovettuvat ja kyynistyvät. Itse kun  olen ollut pitemmän aikaa sinkkuna niin olen huomannut että vasta sinkkuutuneet ovat käytökseltään vähän erinlaisia kuin pitempään sinkkuna olleet.

Tinderissä esimerkiksi vasta sinkkuutunut omaa ihan normaalit käytöstavat, monesti  vasta sinkkuuntunut   on ilmoitellut että on löytänyt uuden  potentiaalisen puolison ja siksi häipyy tavoittamattomiin. Arvostan suuresti moista, suoraselkäisyyttä! Toinen mitä havainnoinut ja myöskin kavereiden kanssa jutellut on se, että jos vuosikausia nainen on sinkkuna niin saa silloin ollakin. Fakta on kuitenkin se että jos sinkkumarkkinoilla on tarjolla 90% miehiä ja 10% naisia niin nainen joka ei löydä näistä 90% miestä on ihan toivoton tapaus, ei sille kelpaa kukaan.

Näin me miehet siis ajattelemme. Asia erikseen sitten on pelimiehet, heillä on vähän muut tarkoitusperät :)

Onpa ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttava kommentti.

Pitkään sinkkuna olleiden kyynisyys ei välttämättä johdu siitä pitkästä sinkkuudesta, vaan siitä mikä sen on aiheuttanut. Joskus negatiivisten kokemusten kanssa menee kuppi nurin.

Lopussa kirjoittelet Tinderistä ja pelimiehistä. Olet minusta jossain ketjussa tuonut sitkeää ihastumista esille, eli miksi sinä olet Tinderissä? Ethän vaan harhaanjohtamassa jotain poloista ihastumaan? Pelimieshän on siellä sitten aivan eri syistä...

Sillä mitään naista ole. Se on varmast niitä, jotka vuodesta toiseen roikkuvat treffipalstoilla ja ihmettelevät, miksi naiset eivät vastaa.

XD Olet osittain oikeassa, siis siinä olet olet oikeassa ettei naista ole mutta siinä väärässä että ihmettelesin miksi :) MInä kuule halutessani voin kirjoittaa kuun taivaalta ja oikean vääräksi koska ilmeisesti omaan tiettyä lahjakkuutta kirjoittamisessa joten naisten vastaamottomuus on ihan siitä kiinni etten vaan viitsi :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
26/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ehkä meidän pitkäaikaissinkkujen kannattaa panostaa miehiin, jotka ei pidä sitä automaattisesti hylkyperusteena. :)

Tottakai kannattaisi. Onko sinun pitkäaikaissinkkuuden syy sitten se, että olet panostanut vääränlaisiin miehiin, vai mitä tarkoitat? Itselläni kun tilanne on se, että ei ole vastaan tullut miehiä, joihin panostaa, olivat sitten vääriä taikka oikeita.

T: se 7 vuotta vastentahtoisesti sinkkuna ollut

Vierailija
27/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleiden kyynisyys ei välttämättä johdu siitä pitkästä sinkkuudesta, vaan siitä mikä sen on aiheuttanut. Joskus negatiivisten kokemusten kanssa menee kuppi nurin.

Lopussa kirjoittelet Tinderistä ja pelimiehistä. Olet minusta jossain ketjussa tuonut sitkeää ihastumista esille, eli miksi sinä olet Tinderissä? Ethän vaan harhaanjohtamassa jotain poloista ihastumaan? Pelimieshän on siellä sitten aivan eri syistä...

Sillä mitään naista ole. Se on varmast niitä, jotka vuodesta toiseen roikkuvat treffipalstoilla ja ihmettelevät, miksi naiset eivät vastaa.

XD Olet osittain oikeassa, siis siinä olet olet oikeassa ettei naista ole mutta siinä väärässä että ihmettelesin miksi :) MInä kuule halutessani voin kirjoittaa kuun taivaalta ja oikean vääräksi koska ilmeisesti omaan tiettyä lahjakkuutta kirjoittamisessa joten naisten vastaamottomuus on ihan siitä kiinni etten vaan viitsi :)

[OT] toi toimii varmaan osaan naisista. Omalla kohdalla työhistoriassa tullut niin monta hyväsuista tyhjännaurattajaa ja verbaalilahjakkuutta vastaan, että miesmaku on valunut sinne rauhallisiin ja vähemmän suulaisiin.

Mut ei ole Tinderiäkään käytössä - eikä tule. Liian ulkonäkökeskeinen seuranhakutapa.

eri

Vierailija
28/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joista näkee päällepäin että ovat kiinnostuneita uudesta suhteesta, löytävät helposti seuraa. Itse olin pitkän parisuhteen jälkeen niin hajalla ja katkera, että pelkäsin miehiä ja itsetuntoni oli niin romuna että en uskaltanut edes ajatella että joku muka haluaisi suhteen minun kanssani. Suhtauduin miehiin lähtökohtaisesti kaverillisesti, koska en uskaltanut muutakaan ja he vastasivat siihen samoin. Olin sinkkuna lähes 10 vuotta. Vaikka olin aika nätti ja hoikka, miehet eivät lähestyneet minua enkä itse uskaltanut lähestyä heitä. 

Sitten kun olin päässyt katkeruudesta ja pelosta eroon, alkoi yhtäkkiä kiinnostuneita miehiä pörrätä ympärillä vaikka ikä alkoi jo nelosella ja paino ties millä numerolla... :D 

Lohduttavaa kuulla. Itsellä eräänlainen psyykkinen ja fyysinen kunnonkohotusprosessi käynnissä, tavoitteena lähtökohtaisesti kelvata itselle. Täytyy katsoa sitten myöhemmin riittääkö se, tai onko sen pakko riittää. :)

Vierailija
29/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Tiedäthän, vastavuoroisuutta vaatii jos jotain, jos on yksin niin silloin liikut vähissä :) Ja omasta Tinder-käyttäytymisestä sen verran että jos sydäntä painan niin silloin se on merkki siitä että olen siitä ihmisestä ihmisenä kiinnostunut ja siten jatkoedellytykset on vaikka mihin :)

Joo mutta kyllä sen kiistatta näkee jos neito on ollut vähän tai pitkän aikaa sinkku. Sellaiset seikat kuin välittämättömyys, terve uteliaisuus toista ihmistä kohtaan vähenevät. Tavallaan  kuin muurin rakentanut itsensä ympärille. Maailma on muutenkin kylmä paikka joten on valitettavaa moinen käytös.

Tiedostathan sen, että feminiinisyys on herkkyyttä. Ja kun pitää pitää itse itsestään huoli niin joutuu laittamaan sivuun sen herkän puolen ja olemaan työjuhta. Kyllä tosi moni nainen on väsynyt siihen yksin pärjäämiseen ja olisi tosi kiitollinen nopeastikin luopumaan siitä kovuudesta, jos vaan löytyisi joku rinnalle kulkemaan. Sitten on oma lukunsa lopullisesti katkeroituneet. Ja pienellä osalla on vaan huono tuuri tai todella huonoja kokemuksia pohjalla. 

Mutta samalla tavallahan se maskuliinisuuskin on herkkä, ainakin niillä joiden elämäntehtävä ei ole metsästää p*noja. Tietenkin ensisijainen tehtävä on jokaisella pitää itsestään huolta sillä eihän siitä mitään tule jos itsensä kanssa on hukassa. Toisaalta vaikka pitää itsensä kuosissa niin ei se ole synonyymi suojakuorelle, kyyniydelle. 

Vasta viime vuosikymmeninä mies ei ole vastannut perheen turvasta, toimeentulosta ja talosta jne. Kyllä näitä tarpeita on edelleen koodattuna ihmiseen ja kun nainen pitkään vastaa yksin asuntolainasta, autosta huoltoineen ja renkaanvaihtoineen, putsaa hajulukot, maalaa aidat, luo lumet, öljyää terassit, leikkaa ruohot ja raataa päivät kovassa duunissa ja nukkuu yönsä yksin niin kyllähän siinä kasvaa sekä osaaminen että ballsit.

Vierailija
30/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää ehdottomasti saada omanikäinen?

Vierailija
31/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Tottakai kannattaisi. Onko sinun pitkäaikaissinkkuuden syy sitten se, että olet panostanut vääränlaisiin miehiin, vai mitä tarkoitat? Itselläni kun tilanne on se, että ei ole vastaan tullut miehiä, joihin panostaa, olivat sitten vääriä taikka oikeita.

T: se 7 vuotta vastentahtoisesti sinkkuna ollut

En ole tällä hetkellä vastentahtoisesti sinkku. Omassa elämässä kiirettä. Mutta tähän sinkkuuspätkään mahtuu useampikin syy, joista kaikki eivät liity miehiin.

Vierailija
32/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä suurin ero sellaisen naisen välillä joka löytää hyviä miehiä ja ei löydä on kyky nähdä profiilin taakse.

Toiset näkevät huonot kuvat ja kapulakielen, mutta näkevät että livenä mies voikin olla kiinnostava.

Jostain syystä osa naisista ei ikinä pääse yli siitä että antavat sydäntä vain miehille joiden kuvat on kuin mallikatalogista.

Vierailija
33/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tapasin nykyisen puolisoni 3 viikon kuluttua siitä, kun ex muutti pois. En tosiaankaan ollut suhdetta vailla. Eroprosessi oli tosin mun kohdalla jo pitkällä, samalla, kun vuosia kynsin hampain pidin kiinni ajatuksesta ehjästä perheestä, takaraivossa kolkutti, että voisi tämä elämä muutakin olla kuin tätä jatkuvaa taistelua. Ero oli raskas päätös, mutta kun se tuli tehtyä lopulta, niin helpotti heti henkisesti. Lapset oli isällään, mä päätin, että juna vie minut nyt viikonlopun ajaksi uusiin ympyröihin. Helsingissä tallailin katuja, ja tajusin, että saan ihan vapaasti nyt mennä minne haluan, ilman että kukaan arvostelee. Kuljin kirkoissa, kirpputoreilla, Suomenlinnassa... Illalla tajusin, että minähän voin mennä istuman baariin ilman, että kukan siitä syyllistää tai saa kohtausta aikaiseksi. (No ex yritti kyllä jälkeenpäin, mutta totesin, ettei asia taida enää kuulua sinulle.) Niin siinä sitten kävi, että seuraan istui mies, joka ei myöskään ollut varsinaisesti hakemassa seuraa. Jutusteltiin kevyesti kaikkea alkuun, kunnes jutun taso meni aika syvälle. Toki siinä muutama juoma sai ajatukset lentämään, mutta ei siinä kännissä oltu. Halusin lähteä nukkumaan, hän kysyi saatille, ja siinä tosiaan vaan saattoi hotellille. Sovittiin seuraavaksi päiväksi lounastreffit, ja juttu luisti silloinkin.

Joo kyllä mä eksää loukkasin, ymmärrän kyllä. Mutta kun ikää oli jo lähempänä neljääkymmentä, niin tuli vaan sellaonen olo, että nyt en jarruttele, menkööt miten menee. En ole velkaa kenellekään mitään, varsinkaan eksälle joka toimillaan sai mut vuosia onnettomaksi. Matalalla profiililla suhde alkoi, tein selväksi tilanteeni ja sen, että olen aika keskeneräinen. Mutta pikku hiljaa syveni ja edelleen 9 vuoden jälkeen yhdessä ollaan.

34/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

[OT] toi toimii varmaan osaan naisista. Omalla kohdalla työhistoriassa tullut niin monta hyväsuista tyhjännaurattajaa ja verbaalilahjakkuutta vastaan, että miesmaku on valunut sinne rauhallisiin ja vähemmän suulaisiin.

Mut ei ole Tinderiäkään käytössä - eikä tule. Liian ulkonäkökeskeinen seuranhakutapa.

eri

Itselläni ainakin se johtuu siitä etten anna rehellistä kuvaa itsestäni.  Elämä on aina valintoja, tiedän vallan hyvin "pelimiesten" toimintatavat ja halutessasini voisin niitä käyttää. MInulla tahtoo aina hymyilyttää kun esim tällä palstalla pohditaan pelimiehiä ja heidän metodeja, naisilla yleinen mielipide että ne kyllä hokaa. Todellisuudessa pelimiehen huomaa siitä että naisella jää kaipuu, johonkin mystiseen, sielunkumppaniin ja heidän mielestään ovat pelimiehiä ne jotka käyttävät vaikkapa sellaista negaatiota jonka vastapuoli huomaa. Todellisuudessa he ovat amatöörejä.

Nii-in, elämä on täynnä valintoja, kerran olin treffeillä naisen kanssa joka mielestäni oli sielunkumppani, erityisen tarkka olin siitä että olin oma itseni, en käyttänyt mitään sellaisia käyttäytymistapoja joita voisi tulkita toisen manipuloinniksi. Se oli virhe, ois pitänyt edes jotain yrittää :D Jos kummalta kuullostaa niin samaahan te naisetkin teette, merkityksellisiä silmäyksiä, tukkaa koskettelette tai jotain muuta kohtaa joka teidän mielestä on hyvin :) Mutta kuitenkin olen valinnut tieksi sen että tällä mennään mitä olen, jos ei vastapuolella nappaa näyttelemätön itseni nii ei oo silloin hyvä ehdokas :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
35/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää ehdottomasti saada omanikäinen?

Siksi että suunnilleen oman ikäinen kumppani tuntuu luontevimmalta minulle. En halua oman poikani ikäistä parikymppistä nuorukaista mutta en myöskään isäni ikäistä kuusikymppistä hopeakettua.

Vierailija
36/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin edellisen eron jälkeen, että jopa eksän kaverit alkoi yrittämään. Uskon että sinkkuuntuessa varsinkin huonosta suhteesta, ihminen alkaa katselemaan ympärilleen avoimemmin ja saa tietynlaista säihkettä, joka vetoaa ihmisiin.

Mua ei kiinnostanut juuri miehet eksän jälkeen suht pitkään aikaan. Kaverini taas kihlautui kuukausi sen jälkeen kun erosi eksästään.

Ehkä niillä toisilla naisilla on kova tarve saada mies vierelleen ja otetaan ensimmäinen vastaantuleva, ehkä ne ei tunne itseään naiseksi ilman ja kai se nostattaa itsetuntoaan. Jotkut myös haluaa vaan näyttää eksälleen et "hei, kyllä mulla on menekkiä, kato mitä menetit"

Jotkut naiset ovat tyytyväisiä itseensä ja onnellisia omillaa, eivätkä kelpuuta ketä tahansa vaan vain sen joka oikeasti iskee.

En olisi kateellinen niille, jotka sitoutuvat tai hyppivät suhteesta toiseen pikavauhtia. Ne ei vaan pärjää itsekseen ja niiltä jää moni asia oivaltamatta ja käsittelemättä.

Sulla on joku taso, ole siitä ylpeä.

Itse olin noin 5 vuotta sinkkuna ihan omasta tahdosta. Käsittelin eron kunnolla ja halusin elää ja olla. Eniten vtutti exän kaverit, jotka alkoi lähettelee viestejä. En todellakaan ota mitään exän kavereita. Poistin muutenkin kaikki exän mieskaverit facebookista ja estin puhnumerot sitä mukaan, kun tuli niitä naurettavia viestejä. Nyt olen löytänyt uuden mukavan miehen.

Vierailija
37/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo aloittajan tasosta. 

Vierailija
38/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertoo aloittajan tasosta. 

tai prinsessaharhaisuudesta

Vierailija
39/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jotkut on vaan sen tyypisiä, että mahdollisia kumppaniehdokkaita on enemmän. eikä kyse ole monestikaan parhaista mahdollisista naisista, vaan keskivertotapauksista. 

Vierailija
40/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

eri

Itselläni ainakin se johtuu siitä etten anna rehellistä kuvaa itsestäni.  Elämä on aina valintoja, tiedän vallan hyvin "pelimiesten" toimintatavat ja halutessasini voisin niitä käyttää. MInulla tahtoo aina hymyilyttää kun esim tällä palstalla pohditaan pelimiehiä ja heidän metodeja, naisilla yleinen mielipide että ne kyllä hokaa. Todellisuudessa pelimiehen huomaa siitä että naisella jää kaipuu, johonkin mystiseen, sielunkumppaniin ja heidän mielestään ovat pelimiehiä ne jotka käyttävät vaikkapa sellaista negaatiota jonka vastapuoli huomaa. Todellisuudessa he ovat amatöörejä.

Nii-in, elämä on täynnä valintoja, kerran olin treffeillä naisen kanssa joka mielestäni oli sielunkumppani, erityisen tarkka olin siitä että olin oma itseni, en käyttänyt mitään sellaisia käyttäytymistapoja joita voisi tulkita toisen manipuloinniksi. Se oli virhe, ois pitänyt edes jotain yrittää :D Jos kummalta kuullostaa niin samaahan te naisetkin teette, merkityksellisiä silmäyksiä, tukkaa koskettelette tai jotain muuta kohtaa joka teidän mielestä on hyvin :) Mutta kuitenkin olen valinnut tieksi sen että tällä mennään mitä olen, jos ei vastapuolella nappaa näyttelemätön itseni nii ei oo silloin hyvä ehdokas :)

Mun henkkoht mielipide: pelimiestä ei voi 100% varmuudella tunnistaa ja välttää. Riittävän kiero osaa esittää. Riittävän kiero jaksaa odottaa. Tämän tiedostaminen ei auta kyynisyyden kanssa muuten yhtään. Osin siksi pelkkien treffien perusteella tutustuminen on haaste sekin. Mukavinta olis tutustua jossain ilman alkuodotuksia lopputuloksesta (treffeissä sellaisia kuitenkin on). Mutta missä, onkin sitten eri asia.

En tiedä kuinka paljon naiset käyttää tietoisesti tukan koskettelua tms apukeinona. Käännän sen pikemminkin niin päin, että yritäppä olla tekemättä tuota kiinnostuneena. Sitä en osaa arvailla, voiko mies lisätä kiinnostusta jollain hienovaraisella, mutta tietoisella käytöksellä. Kunnollinen mies, joka on opetellut pelimiestaktiikkaa, ja tekee sen itsekin aidosti kiinnostuneena? No, ehkä se joltakulta onnistuu. Harvassa voivat kuitenkin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi