Perussuomalaiset lupasi pelastaa Suomen ja panna asiat kuntoon, minkä arvosanan annat tähänastisesta??
Ainoa minkä helposti huomaa, on Riikka Purran lantiolle kasvava kumpu ja rasvamakkara.
Hän syö hyvin.
Kommentit (24)
Miinus 12 (asteikolla nollasta kymppiin).
Vornanen olis pannu mutta pitikin ampua varoituslaukaus.
Vierailija kirjoitti:
On Mari Rantanen ollu mun 42-vuotisen elinajan paras sisäministeri.
Onpa sinulla heikot vaatimukset sisäministeriksi.
Nolla miinus.... Kertoohan se kannatusta enää 10%...ja hallituksen kannatus vain 37,3%.. ..Elikkä tekivät kaiken väärin.
Poliitikko joka lupaa lisää uutta hyvää voittaa aina, vaikka kansalaiset tietäisivät, ettei lupaus voi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Keskisarja hetti Rantasen luiskaan puoluekokouksessa. Jeee. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Poliitikko joka lupaa lisää uutta hyvää voittaa aina, vaikka kansalaiset tietäisivät, ettei lupaus voi pitää paikkaansa.
Mitä opimme tästä? Sen ettei jotkut opi mitään. 80-luvulla taistolaiset perustivat Demokraattisen vaihtoehdon, joka ei ollut demokraattinen eikä vaihtoehto. 90-luvulla perustettiin soinilaisten oma Timokraattinen vaihtoehto, jonka ainoa tehtävä on saada Timo Soinin ministeriura loppuun, jotta Soini saisi hyväpalkkaisen suurlähettilään paikan. Purra lähti kopioimaan sana tarkasti Timokraattisen vaihtoehdon pelikirjaa.
Tasaisin väliajoin tuohon mielisairaalaan yrittää ängetä kaiken maailman "uudistusliikkeitä". Ne muka haluavat uudistaa politiikkaa. Kammottava idea! Politiikka on jäykkää ja byrokraattista juuri siksi, etteivät uudet typerät ajatukset etenisi liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pettyneiden määrä kertoo minulle siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tälläinen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit. Ja edellä mainitut ryhmät saavat lisää ääniä kansainvälisiltä vesiltä.
Valtio nimeltä Suomi on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettyneiden määrä kertoo minulle siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tälläinen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit. Ja edellä mainitut ryhmät saavat lisää ääniä kansainvälisiltä vesiltä.
Valtio nimeltä Suomi on ohi.
Vai voisiko olla, että ihan objektiivisesti tarkasteltuna hallitus ei ole onnistunut (Suomen talous on aikalailla kaikin puolin surkeassa jamassa ja suunta on ollut koko hallituskauden ajan huonompaan) ja, että vaikka suuri osa Kokoomuksen äänestäjistä saattaa kannattaa tehtyjä tukien ja työntekijän aseman muutoksia, iso osa Perussuomalaisten kannattajista ei? Itse en saa tai tarvitse mitään tukia, silti on vaikeaa nähdä nykytilannetta onnistumisena, kaikkein vähiten PS:n osalta. Heidän kannatuksensa on romahtanut, joten oletettavasti eivät ole tehneet sellaista politiikkaa, jota monet heitä äänestäneet odottivat.
Täytyisi päästä ensin lääkäriin. Voin miettiä arvosanaa sen jälkeen.
Miinus kymmenen.
Suuryrityksillä on aihetta hymyyn, muilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Ohisalo oli todellinen katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon Antti Lindtmanin lupauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Miinus kymmenen.
Suuryrityksillä on aihetta hymyyn, muilla ei.
Ek teki hallitusohjelman niin tuo ei yllätä. Arvosana olisi potkut. Joo me tehdään mitä kokoomus haluaa. No silloin on kokoomus kakkonen. Perusjuomalainen itsepetos väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Ohisalo oli todellinen katastrofi.
Ohisalo oli sentään kauniimpi, hoikempi ja naisen näköinen
8 on mielestäni hyvä väli-arvosana persupolitiikan osalta, jos siitä otetaan pois kokoomuksen ja muiden kannat.
alisuoriutumista eli pikainen erottaminen!
70 000 uutta työtöntä ja rakennusala ja ravintola-ala heti lamaan