Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisilla naisilla tärppää heti eron jälkeen ja toisilla ei?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen tässä pohtinyt, että mikä toisilla naisilla tekee sen, että eron jälkeen löytää lähes välittömästi uuden, kelvollisen kumppanin? Itse olen eroni jälkeen ollut lähes useammam vuoden sinkkuna ja tapailut ynnä muut eivät vain tunnu kestävän. Tiedän kuitenkin paljon naisia, jotka ovat eronneet pitkästäkin suhteesta ja kuvioissa toisinaan myös lapsia, ja pari kk niin tadaa! Heillä on täydellinen uusi mies, joka vielä kaiken lisäksi on heistä aidosti kiinnostunut. Monesti mies myös itse selllainen, että hänellä ei ole lapsia. Eikö sinkkuäitien pitäisi olla miehille kauhistus? Ja kyse ei ole siitä, että nämä naiset olisivat superkauniita missejä, vaan ihan tavallisen suomalaisen näköisistä (toisinaan jopa vähän pliisuista) naisista nyt puhutaan. Itse tätä samaa kategoriaa, en siis väitä todellakaan olevani täydellinen, vaan ihan samanlainen tavallinen nainen kuin hekin.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuluin varmasti noihin naisiin, kunnes ymmärsin etten halua toistaa samaa kaavaa ja nyt about 4v sinkkuna. Kyllähän sitä helposti löytää ja ihastuu jos tietää "tyyppinsä" aina se ei ole hyvä juttu, varsinkin jos suhteet toistaa samaa (ei hyvää) kaavaa.

Uskon että jokaiselle tekisi hyvää välillä olla yksin ja etsiä itsensä tai anakin itseni kohdalla koen että jatkuvan seurustelusta seurusteluun hyppimisen jälkeen, sinkkuilu teki hyvää. Toisaalta nyt en enää uskalla sitoutua, koska kokemus yksin olosta on miljoona kertaa parempi kuin edelliset suhteet ja sehän vain kertoo sen että olen ollut itselleni täysin vsopimattomien ihmisten kanssa suhteessa ja hukassa myös itseni kanssa.

Ehkä en vielä tiedä sitä oikeaa omaa tyyppiäni ja ennen kuin tiedän, en myöskään aio sitoutua.

Vierailija
42/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin edellisen eron jälkeen, että jopa eksän kaverit alkoi yrittämään. Uskon että sinkkuuntuessa varsinkin huonosta suhteesta, ihminen alkaa katselemaan ympärilleen avoimemmin ja saa tietynlaista säihkettä, joka vetoaa ihmisiin.

Mua ei kiinnostanut juuri miehet eksän jälkeen suht pitkään aikaan. Kaverini taas kihlautui kuukausi sen jälkeen kun erosi eksästään.

Ehkä niillä toisilla naisilla on kova tarve saada mies vierelleen ja otetaan ensimmäinen vastaantuleva, ehkä ne ei tunne itseään naiseksi ilman ja kai se nostattaa itsetuntoaan. Jotkut myös haluaa vaan näyttää eksälleen et "hei, kyllä mulla on menekkiä, kato mitä menetit"

Jotkut naiset ovat tyytyväisiä itseensä ja onnellisia omillaa, eivätkä kelpuuta ketä tahansa vaan vain sen joka oikeasti iskee.

En olisi kateellinen niille, jotka sitoutuvat tai hyppivät suhteesta toiseen pikavauhtia. Ne ei vaan pärjää itsekseen ja niiltä jää moni asia oivaltamatta ja käsittelemättä.

Sulla on joku taso, ole siitä ylpeä.

Samaa mieltä. Oudompaa se on vaihtaa lennosta kumppania kuin olla välillä ihan itsekseen.

Kohta 3 vuotta erosta eikä kiire minnekään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Se mitä olen huomioinut niin välttämättä ei ole kivaa kuultavaa. Vaikuttaisi vähän siltä ettei pitkä sinkkuus ole oikein hyvä neidoille, kovettuvat ja kyynistyvät. Itse kun  olen ollut pitemmän aikaa sinkkuna niin olen huomannut että vasta sinkkuutuneet ovat käytökseltään vähän erinlaisia kuin pitempään sinkkuna olleet.

Tinderissä esimerkiksi vasta sinkkuutunut omaa ihan normaalit käytöstavat, monesti  vasta sinkkuuntunut   on ilmoitellut että on löytänyt uuden  potentiaalisen puolison ja siksi häipyy tavoittamattomiin. Arvostan suuresti moista, suoraselkäisyyttä! Toinen mitä havainnoinut ja myöskin kavereiden kanssa jutellut on se, että jos vuosikausia nainen on sinkkuna niin saa silloin ollakin. Fakta on kuitenkin se että jos sinkkumarkkinoilla on tarjolla 90% miehiä ja 10% naisia niin nainen joka ei löydä näistä 90% miestä on ihan toivoton tapaus, ei sille kelpaa kukaan.

Näin me miehet siis ajattelemme. Asia erikseen sitten on pelimiehet, heillä on vähän muut tarkoitusperät :)

Eipä ole tullut mieleenkään mennä Tinderiin, tai vastaaviin, vaikka erosta kolmisen vuotta...

Todellakin mieluummin sinkkuna kuin jossain "ihan ookoo"-suhteessa.

Silti positiivisella ja elämää tutkailevalla asenteella :)

N37

Vierailija
44/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan ainakin olla jo liian vanha, oman ikäiset miehet (40+) haluavat max. kolmekymppisen naisen. Eron jälkeen ajattelin että uusi kumppani löytyy kun löytyy mutta en arvannut että tämä on näin hankalaa.

Jos av:ta on uskominen niin, nelosella alkavien naisten kuuluisi kiltisti alkaa katsella niitä miehiä, jotka tietävät tarkalleen, montako työpäivää on jäljellä ennen eläkkeelle jäämistä. ;)

Mutta keitä saavat kujtosella ja seiskalla alkavat naiset?

Vierailija
45/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että jotenkin se vapaus näkyy eloisuutena ihmisessä. Kaikkihan ei halua erota, joka sitten näkyy päinvastoin. Mulla olis ollu eron jälkeen paljon vientiä, mutta päädyimme lopulta takaisin yhteen. Olin samalla vapaa kuin taivaan lintu, mutta en kuitenkaan halunnut heti sekaantua kehenkään, joten en lähtenyt kenenkään matkaan, vaikka pari kohdetta jäikin vähän harmittamaan.

Enkä ole mitenkään erityisen kaunis tai urheilullinen, silmät ovat toki elävät.

46/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Se mitä olen huomioinut niin välttämättä ei ole kivaa kuultavaa. Vaikuttaisi vähän siltä ettei pitkä sinkkuus ole oikein hyvä neidoille, kovettuvat ja kyynistyvät. Itse kun  olen ollut pitemmän aikaa sinkkuna niin olen huomannut että vasta sinkkuutuneet ovat käytökseltään vähän erinlaisia kuin pitempään sinkkuna olleet.

Tinderissä esimerkiksi vasta sinkkuutunut omaa ihan normaalit käytöstavat, monesti  vasta sinkkuuntunut   on ilmoitellut että on löytänyt uuden  potentiaalisen puolison ja siksi häipyy tavoittamattomiin. Arvostan suuresti moista, suoraselkäisyyttä! Toinen mitä havainnoinut ja myöskin kavereiden kanssa jutellut on se, että jos vuosikausia nainen on sinkkuna niin saa silloin ollakin. Fakta on kuitenkin se että jos sinkkumarkkinoilla on tarjolla 90% miehiä ja 10% naisia niin nainen joka ei löydä näistä 90% miestä on ihan toivoton tapaus, ei sille kelpaa kukaan.

Näin me miehet siis ajattelemme. Asia erikseen sitten on pelimiehet, heillä on vähän muut tarkoitusperät :)

Onpa ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttava kommentti.

Pitkään sinkkuna olleiden kyynisyys ei välttämättä johdu siitä pitkästä sinkkuudesta, vaan siitä mikä sen on aiheuttanut. Joskus negatiivisten kokemusten kanssa menee kuppi nurin.

Lopussa kirjoittelet Tinderistä ja pelimiehistä. Olet minusta jossain ketjussa tuonut sitkeää ihastumista esille, eli miksi sinä olet Tinderissä? Ethän vaan harhaanjohtamassa jotain poloista ihastumaan? Pelimieshän on siellä sitten aivan eri syistä...

Sillä mitään naista ole. Se on varmast niitä, jotka vuodesta toiseen roikkuvat treffipalstoilla ja ihmettelevät, miksi naiset eivät vastaa.

XD Olet osittain oikeassa, siis siinä olet olet oikeassa ettei naista ole mutta siinä väärässä että ihmettelesin miksi :) MInä kuule halutessani voin kirjoittaa kuun taivaalta ja oikean vääräksi koska ilmeisesti omaan tiettyä lahjakkuutta kirjoittamisessa joten naisten vastaamottomuus on ihan siitä kiinni etten vaan viitsi :)

[OT] toi toimii varmaan osaan naisista. Omalla kohdalla työhistoriassa tullut niin monta hyväsuista tyhjännaurattajaa ja verbaalilahjakkuutta vastaan, että miesmaku on valunut sinne rauhallisiin ja vähemmän suulaisiin.

Mut ei ole Tinderiäkään käytössä - eikä tule. Liian ulkonäkökeskeinen seuranhakutapa.

eri

Itselläni ainakin se johtuu siitä etten anna rehellistä kuvaa itsestäni.  Elämä on aina valintoja, tiedän vallan hyvin "pelimiesten" toimintatavat ja halutessasini voisin niitä käyttää. MInulla tahtoo aina hymyilyttää kun esim tällä palstalla pohditaan pelimiehiä ja heidän metodeja, naisilla yleinen mielipide että ne kyllä hokaa. Todellisuudessa pelimiehen huomaa siitä että naisella jää kaipuu, johonkin mystiseen, sielunkumppaniin ja heidän mielestään ovat pelimiehiä ne jotka käyttävät vaikkapa sellaista negaatiota jonka vastapuoli huomaa. Todellisuudessa he ovat amatöörejä.

Nii-in, elämä on täynnä valintoja, kerran olin treffeillä naisen kanssa joka mielestäni oli sielunkumppani, erityisen tarkka olin siitä että olin oma itseni, en käyttänyt mitään sellaisia käyttäytymistapoja joita voisi tulkita toisen manipuloinniksi. Se oli virhe, ois pitänyt edes jotain yrittää :D Jos kummalta kuullostaa niin samaahan te naisetkin teette, merkityksellisiä silmäyksiä, tukkaa koskettelette tai jotain muuta kohtaa joka teidän mielestä on hyvin :) Mutta kuitenkin olen valinnut tieksi sen että tällä mennään mitä olen, jos ei vastapuolella nappaa näyttelemätön itseni nii ei oo silloin hyvä ehdokas :)

Mun henkkoht mielipide: pelimiestä ei voi 100% varmuudella tunnistaa ja välttää. Riittävän kiero osaa esittää. Riittävän kiero jaksaa odottaa. Tämän tiedostaminen ei auta kyynisyyden kanssa muuten yhtään. Osin siksi pelkkien treffien perusteella tutustuminen on haaste sekin. Mukavinta olis tutustua jossain ilman alkuodotuksia lopputuloksesta (treffeissä sellaisia kuitenkin on). Mutta missä, onkin sitten eri asia.

En tiedä kuinka paljon naiset käyttää tietoisesti tukan koskettelua tms apukeinona. Käännän sen pikemminkin niin päin, että yritäppä olla tekemättä tuota kiinnostuneena. Sitä en osaa arvailla, voiko mies lisätä kiinnostusta jollain hienovaraisella, mutta tietoisella käytöksellä. Kunnollinen mies, joka on opetellut pelimiestaktiikkaa, ja tekee sen itsekin aidosti kiinnostuneena? No, ehkä se joltakulta onnistuu. Harvassa voivat kuitenkin olla.

Mielenkiintoisia pohdintoja. Taannoin jouduin  erääseen tilanteeseen jossa oli alan koulutettuja ammattilaisia. Olin vasta lukenut kirjan: https://www.adlibris.com/fi/aanikirja/valtapeli-vaikuttamisen-jalo-tait…

Hyvin helposti tunnistin heidän motiivinsa.

Tuosta muusta sanoisin tai oikeastaan lainaisin Lana Turneria joka on sanoi; “A Gentleman Is Simply A Patient Wolf.”

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
47/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleiden kyynisyys ei välttämättä johdu siitä pitkästä sinkkuudesta, vaan siitä mikä sen on aiheuttanut. Joskus negatiivisten kokemusten kanssa menee kuppi nurin.

Lopussa kirjoittelet Tinderistä ja pelimiehistä. Olet minusta jossain ketjussa tuonut sitkeää ihastumista esille, eli miksi sinä olet Tinderissä? Ethän vaan harhaanjohtamassa jotain poloista ihastumaan? Pelimieshän on siellä sitten aivan eri syistä...

Sillä mitään naista ole. Se on varmast niitä, jotka vuodesta toiseen roikkuvat treffipalstoilla ja ihmettelevät, miksi naiset eivät vastaa.

XD Olet osittain oikeassa, siis siinä olet olet oikeassa ettei naista ole mutta siinä väärässä että ihmettelesin miksi :) MInä kuule halutessani voin kirjoittaa kuun taivaalta ja oikean vääräksi koska ilmeisesti omaan tiettyä lahjakkuutta kirjoittamisessa joten naisten vastaamottomuus on ihan siitä kiinni etten vaan viitsi :)

[OT] toi toimii varmaan osaan naisista. Omalla kohdalla työhistoriassa tullut niin monta hyväsuista tyhjännaurattajaa ja verbaalilahjakkuutta vastaan, että miesmaku on valunut sinne rauhallisiin ja vähemmän suulaisiin.

Mut ei ole Tinderiäkään käytössä - eikä tule. Liian ulkonäkökeskeinen seuranhakutapa.

eri

Sama täällä! Liian hyvin kirjoittavat miehet on aina epäilyttäviä :D

Vierailija
48/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan ainakin olla jo liian vanha, oman ikäiset miehet (40+) haluavat max. kolmekymppisen naisen. Eron jälkeen ajattelin että uusi kumppani löytyy kun löytyy mutta en arvannut että tämä on näin hankalaa.

Miksi sinun pitää ehdottomasti saada omanikäinen?

En ole tuo keneltä kysyit, mutta +40-vuotias (iki)sinkku minäkin ja kyllähän se suht omanikäinen parhaalta ja ainoalta vaihtoehdolta tuntu. Reilusti nuoremmalla kun todennäköisesti kuuluu lastenteko/perheenperustaminen tulevaisuuden suunnitelmiin ja reilusti vanhemmalla on liki eläkeikäisen ihmisen ajatusmaailma terveysmurheineen ja liki toinen jalka jo haudassa. Ei kiitos, haluan ainakin mahdollisuuden nauttia miehestä vielä pari vuosikymmentä.

N42

Vierailija
49/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleenkään mennä Tinderiin, tai vastaaviin, vaikka erosta kolmisen vuotta...

Todellakin mieluummin sinkkuna kuin jossain "ihan ookoo"-suhteessa.

Silti positiivisella ja elämää tutkailevalla asenteella :)

N37

Ei tuo nyt kauhean positiiviselta ja elämää tutkailevalla asenteelta kuulosta.

Mitä vikaa on tinderissä? Ihan samanlainen kohtaamispaikka se on kuin mikä muu tahansa.

En itsekkään nyt siellä ole, mutta johtuu siitä että en ole valmis mihinkään sätöön tai suhteeseen juuri nyt. Silloin kun olin niin ihan hauskaa se oli, olen jopa miettinyt että miksi en aiemmin liittynyt.

Tullut tutustuttua todella erilaisiin ihmisiin hyvässä ja pahassa, jopa itseeni, jos tuon kokemuksen olisin 18 vuotiaana kokenut olisin varmasti välttänyt hukammasta nuoruuttani todella huonosti kohteleviin miehiin, vaan sieltä olisi ne helmet löytynyt, ehkäpä.

Vierailija
50/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

eri

Itselläni ainakin se johtuu siitä etten anna rehellistä kuvaa itsestäni.  Elämä on aina valintoja, tiedän vallan hyvin "pelimiesten" toimintatavat ja halutessasini voisin niitä käyttää. MInulla tahtoo aina hymyilyttää kun esim tällä palstalla pohditaan pelimiehiä ja heidän metodeja, naisilla yleinen mielipide että ne kyllä hokaa. Todellisuudessa pelimiehen huomaa siitä että naisella jää kaipuu, johonkin mystiseen, sielunkumppaniin ja heidän mielestään ovat pelimiehiä ne jotka käyttävät vaikkapa sellaista negaatiota jonka vastapuoli huomaa. Todellisuudessa he ovat amatöörejä.

Nii-in, elämä on täynnä valintoja, kerran olin treffeillä naisen kanssa joka mielestäni oli sielunkumppani, erityisen tarkka olin siitä että olin oma itseni, en käyttänyt mitään sellaisia käyttäytymistapoja joita voisi tulkita toisen manipuloinniksi. Se oli virhe, ois pitänyt edes jotain yrittää :D Jos kummalta kuullostaa niin samaahan te naisetkin teette, merkityksellisiä silmäyksiä, tukkaa koskettelette tai jotain muuta kohtaa joka teidän mielestä on hyvin :) Mutta kuitenkin olen valinnut tieksi sen että tällä mennään mitä olen, jos ei vastapuolella nappaa näyttelemätön itseni nii ei oo silloin hyvä ehdokas :)

Mun henkkoht mielipide: pelimiestä ei voi 100% varmuudella tunnistaa ja välttää. Riittävän kiero osaa esittää. Riittävän kiero jaksaa odottaa. Tämän tiedostaminen ei auta kyynisyyden kanssa muuten yhtään. Osin siksi pelkkien treffien perusteella tutustuminen on haaste sekin. Mukavinta olis tutustua jossain ilman alkuodotuksia lopputuloksesta (treffeissä sellaisia kuitenkin on). Mutta missä, onkin sitten eri asia.

En tiedä kuinka paljon naiset käyttää tietoisesti tukan koskettelua tms apukeinona. Käännän sen pikemminkin niin päin, että yritäppä olla tekemättä tuota kiinnostuneena. Sitä en osaa arvailla, voiko mies lisätä kiinnostusta jollain hienovaraisella, mutta tietoisella käytöksellä. Kunnollinen mies, joka on opetellut pelimiestaktiikkaa, ja tekee sen itsekin aidosti kiinnostuneena? No, ehkä se joltakulta onnistuu. Harvassa voivat kuitenkin olla.

Mielenkiintoisia pohdintoja. Taannoin jouduin  erääseen tilanteeseen jossa oli alan koulutettuja ammattilaisia. Olin vasta lukenut kirjan: https://www.adlibris.com/fi/aanikirja/valtapeli-vaikuttamisen-jalo-tait…

Hyvin helposti tunnistin heidän motiivinsa.

Tuosta muusta sanoisin tai oikeastaan lainaisin Lana Turneria joka on sanoi; “A Gentleman Is Simply A Patient Wolf.”

Piru olkapäälläni ilmoittautui juuri Lana Turnerin faniksi. Kyynikon hommat kuuluvat hälle.

Vierailija
51/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina löytänyt helposti kumppanin. Ehkä toiset ei vaan osaa. Tai sitten eivät halua löytää kumppania.

Vierailija
52/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin tosi pitkästä suhteesta ja ei todellakaan ollut tarvetta eron jälkeen löytää ketään. Rakastin ja rakastan edelleen exääni ja jos en häntä enää saa niin olen sitten yksin enkä väkisin yritä saada mitään suhdetta.

Vierailija
53/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että nainen on lapseton. En ala toisten miesten lapsia katsomaan. 

Vierailija
54/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes jokainen saisi suhteen heti eron jälkeen.Minä en edes halua.Olen kohta ollu vuoden yksin.Ehdokkaita on ollu,mutta ei minulle joka asiassa sopivaa.Yksinollessa oppii tietää mitä haluaa ja mitä ei.Ei tuu tehtyä samoja virheitä ja valintoja.Kunnolliset miehet on harvassa.Minua ei kiinnosta usein juovat,pilven polttelijat,seksin vonkaajat,pornon suurkuluttajat,hormonien käyttäjät,pienten lasten isät,miehet,jotka pystyvät kiinnostumaan itseään 15-25v. nuoremmista naisista,netissä muita naisia kuolaavat pikku pojat,lennossa vaihtajat,epärehelliset tuppisuut :).

Vierailija
55/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus on se, että etsitään se toinen valmiiksi ennen eroa. Eron jälkeen pidetään pari kuukautta matalaa profiilia, jottei saa kusipään mainetta vaihtaessaan lennosta toiseen.

Vierailija
56/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhaisena on hyvä olla :) Kun itsellä on ns. kaikki kohdillaan, ei ole mitään tarvetta löytää miestä ihan vaan että olisi joku. Hyvä, tasavertainen, ihana kumppani tekisi kaikesta varmasti vielä vähän parempaa, mutta jos sellaista ei tule vastaan, näinkin on oikein hyvä.

Vierailija
57/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähes jokainen saisi suhteen heti eron jälkeen.Minä en edes halua.Olen kohta ollu vuoden yksin.Ehdokkaita on ollu,mutta ei minulle joka asiassa sopivaa.Yksinollessa oppii tietää mitä haluaa ja mitä ei.Ei tuu tehtyä samoja virheitä ja valintoja.Kunnolliset miehet on harvassa.Minua ei kiinnosta usein juovat,pilven polttelijat,seksin vonkaajat,pornon suurkuluttajat,hormonien käyttäjät,pienten lasten isät,miehet,jotka pystyvät kiinnostumaan itseään 15-25v. nuoremmista naisista,netissä muita naisia kuolaavat pikku pojat,lennossa vaihtajat,epärehelliset tuppisuut :).

Näin on, en vaihtaisi tuosta mitään paitsi lapset ei haittaa, max 2. Itselläkin kun on yksi.

Huvittaa tämä ajatus mikä monella parisuhteessa olevalla varsinkin naisella on että sinkkunainen olisi jotenkin viallinen, ehei, kyllä joka ikinen suhteen saisi jos haluaisi, mutta laatu korvaa vakiintumisen, mielummin yksin kuin yllä mainittujen kanssa ja huonossa suhteessa. :)

30+N

Vierailija
58/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain käy vaan maailman suurin munkki; eli se elämä rakkaus kävelee eteen heti eron jälkeen. Tai sit se voi olla jo vähän valmiiksi katottu.

Tosi moni sit taas ei vaan osaa olla yksin. Ja kyllähän ne ekat kuukaudet eron jälkeen onkin tosi kipeitä kestää. Kaikki ei sit varmaan kestä sitä.

Itse olen tietoisesti ottanut aikaa parantua ja opetellut taas pärjäämään ihan yksin. Vaikka välillä tehnyt mieli tehdä se treffi-ilmo. Tosin omasta erosta vasta vuosi aikaa. Luulen että jos sinkkuus pitkittyy kovin, voi usein olla kyseessä myös se että uskallus uuteen suhteeseen vaikenee, ei osaa enää ajatella itseään toisen kanssa ja miettii kelpaako edes kenellekkään. Ja sit toisaalta se että oppii liiankin hyvin tulemaan toimeen omillaan ja viihtymään yksin, eli parisuhde tuntuu vain rasitteelta.

Ja jos miettii miten niitä miehiä sit löytyis ehkä niin olen todennut pitkän liiton jälkeen että hymy on edelleen muodissa 😂 huomiota miehiltä saa ihan vaan hymyilemällä ja olemalla avoin. Parisuhteessa ollessa en tietenkään sitä samalla tapaa tehnyt enkä edes huomioinut ympäristöä. Et silmät auki vaan missä ikinä oletkaan ja ota kontaktia ihan vaikka kassajonossa, jos kiinnostavan miehen näet.

Vierailija
59/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei katkeroidu ja jää katkerana jumittamaan ex-puolison mollaamiseen, vaan näkevät myös oman osuutensa parisuhteen onnistumisessa ja oppivat jotain arvokasta seuraavaa suhdetta silmällä pitäen.

Vierailija
60/78 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on, että nainen on lapseton. En ala toisten miesten lapsia katsomaan. 

Hauskaa kun sanot noin, tunnen pitkältä ajalta erään todella hyvän näköisen ja ihanan miehen, jonka luulin ikisinkuksi koskaa valintaa todella oli ja taisi olla samat kriteerit muistelen näin joskus sanoneen. Noh kaikkien kavereiden yllätykseksi, alkoi seurustelemaan 3 lapsen yh kanssa ja ollut onnellisesti jo muutaman vuoden suhteessa, vieläkin vaikuttavat todella rakastuneelta parilta. Niin ne kriteerit vaan karsiutuu kun rakastuu. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi