Miksi ilmastonmuutoksen kieltävillä palstatiedemiehillä on aina 0 vertaisarvioitua tutkimusta aiheesta?
Sitten vielä kirjoittavat huonoa suomea ja rähjäävät kuin humalaiset. Mistä johtuu?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Odottelen asiattomia ilmastonmuutosdenialismiketjuja ja ilmoittelen niitä asiattomaksi sitä mukaa.
Se, että esim. 97 prosenttia on jotain mieltä ei tee asiasta tieteellistä faktaa. Tämäntyyppinen retoriikka kuuluu uskontoon.
Jos kerran asia on itsestään selvä niin mikä laittaaväittelemään asiasta? En minä ainakaan ala kenenkän typeryksen kanssa väitellä. Ei mitään tarvetta sille.
Vierailija kirjoitti:
Se, että esim. 97 prosenttia on jotain mieltä ei tee asiasta tieteellistä faktaa. Tämäntyyppinen retoriikka kuuluu uskontoon.
Montako vertaisarvoitua tutkimusta sinulla olikaan? Veikkaan, että 0, kun et ymmärrä tieteestä mitään. :(
Vierailija kirjoitti:
Persujen ajatuspaja kuulostaa oxymoronilta.
Koska ne eivät ole suorittaneet tieteellisen tutkimuksen metodologian peruskurssiakaan.
Eivätkä ymmärrä käsitteen "kehämääritelmä" merkitystä.
Ei noita käsitellä amiksen logistiikkalinjalla eikä taksikurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen ajatuspaja kuulostaa oxymoronilta.
Eikä pelkästään kuulosta.
Koska he eivät esim. ymmärrä sään ja ilmaston eroa. Katsovat ulos tammikuussa ja mittari näyttää täällä -10 - -25 niin se on aukoton todiste heille siitä, että ilmasto ei muutu.
Kenelläkään ei ole oikeutta hyppiä minun silmilleni jos en usko ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen. Tai jos en halua kuunnella luentoja aiheesta.
Voin pyyhkiä myös pers*ttä kaikilla tieteellisillä dokumenteilla mitä silmieni alle tuodaan.
Rinteen hallitus on nyt sitten hyvä ja tekee ympäristön puolesta toimia, kun kerran on valta annettu. Turha enää louskuttaa leukoja asian tiimoilta. Valta on omissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään ei ole oikeutta hyppiä minun silmilleni jos en usko ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen. Tai jos en halua kuunnella luentoja aiheesta.
Voin pyyhkiä myös pers*ttä kaikilla tieteellisillä dokumenteilla mitä silmieni alle tuodaan.
Rinteen hallitus on nyt sitten hyvä ja tekee ympäristön puolesta toimia, kun kerran on valta annettu. Turha enää louskuttaa leukoja asian tiimoilta. Valta on omissa käsissä.
Uskotko yksisarvisiin myös? Korteista katsomiseen?
Kuten ilmastotieteen professori Petteri Taalas, maailman ilmatieteen laitoksen pääjohtaja sanoi, meillä tämä on mennyt uskonnollisen ääriliikkeen toiminnaksi. Tällöin voi hyvin sanoa, että vertaisarviointi vastaa sitä samaa kuin mitä uskovaiset käyttävät höpöttäessään raamatusta: tottakai löytyy pappeja, jotka pitävät raamattua oikein hyvin tehtynä. Mitään todistusarvoa sillä ei kuitenkaan ole, oli se sitten miten vertaisarvioitu tahansa.
Nyt ap. kaivataan tekoja. Ei enää olla oppositiossa:)
Ei voi syyttää Persuja:)
Minua ei kiinnosta ilmastonmuutos, koska se on planetaarinen ja täysin ihmisen kontrollin ulkopuolella. NIin kauan kuin ihminen lisääntyy holtitomasti myös päästöt kasvaa. Elän onnellisesti vielä ainakin 40 vuotta ja annan. Minä olen syytön ihmiskunnan ahneuteen. Kuolemani jälkeen on aivan samantekevää vaikka ihmiset repisivät toisensa kappaleiksi.
Oletko ikinä kyseenalaistanut sitä: Jos et pelaa MEIDÄN säännöillä ja ME emme saa päättää oletko oikesassa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta ilmastonmuutos, koska se on planetaarinen ja täysin ihmisen kontrollin ulkopuolella. NIin kauan kuin ihminen lisääntyy holtitomasti myös päästöt kasvaa. Elän onnellisesti vielä ainakin 40 vuotta ja annan. Minä olen syytön ihmiskunnan ahneuteen. Kuolemani jälkeen on aivan samantekevää vaikka ihmiset repisivät toisensa kappaleiksi.
Olet ahne ja syytön ahneuteen. Niinpä niin.
Huoh. Vieläkö näitä tämän tasoisia aloituksia tänne hyväksytään? Eivät ainakaan paranna palstan kuvaa siideriä kittaavien, työttömien yh-äitien juoruilukerhona.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ilmastotieteen professori Petteri Taalas, maailman ilmatieteen laitoksen pääjohtaja sanoi, meillä tämä on mennyt uskonnollisen ääriliikkeen toiminnaksi. Tällöin voi hyvin sanoa, että vertaisarviointi vastaa sitä samaa kuin mitä uskovaiset käyttävät höpöttäessään raamatusta: tottakai löytyy pappeja, jotka pitävät raamattua oikein hyvin tehtynä. Mitään todistusarvoa sillä ei kuitenkaan ole, oli se sitten miten vertaisarvioitu tahansa.
Oliko auktoriteettiin vetoaminen argumentaatiovirheiden noloimmasta päästä? Haluatko vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko yksisarvisiin myös? Korteista katsomiseen?
Mitä olet tehnyt ilmaston ja ympäristön eteen? Mitä tämä hallitus on tehnyt?
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi