Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vierailija
12.09.2019 |

testi löytyy täältä : https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (401)

Vierailija
341/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon WTFOMGLOL

Vierailija
342/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolestapuhuja (INFJ) saattaa olla harvinaisin persoonallisuustyypeistä, mutta he taatusti jättävät jälkensä maailmaan. He ovat idealistisia ja periaatteellisia, eivätkä tyydy ajelehtimaan läpi elämänsä he haluavat nousta esiin ja vaikuttaa asioihin. Puolestapuhujaa edustaville persoonallisuuksille menestys ei johdu rahasta tai asemasta, vaan siitä, että he etsivät täyttymystä, auttavat muita ja toimivat maailmassa hyvän puolestapuhujina.

Vaikka heillä on korkeat tavoitteet ja kunnianhimoiset päämäärät, Puolestapuhujia ei pidä erehtyä pitämään tyhjänpäiväisinä unelmoijina. Tämän persoonallisuustyypin edustajat arvostavat rehellisyyttä, ja ovat harvoin tyytyväisiä ennen kuin ovat tehneet sen, minkä tietävät olevan oikein. Puolestapuhujat ovat pohjimmiltaan tunnollisia, ja kulkevat elämässään arvojensa mukaisesti, aina muistaen mikä oikeasti on tärkeää ei muiden tai yhteiskunnan normien vaan oman viisautensa ja intuitionsa mukaan.

Kyllä. Tunnistan itseni.

Olen siis nainen.  Enkä mikään "ihanne"sellainen, voin vakuuttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP protagonisti. 

N60

Vierailija
344/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulloinkin testiä tehdessä se mitä haluan ajatella tai kuvitella itsestäni testin tekohetkellä.

Ei kai kukaan luule, että nämä oikeasti mitään kertoo :D

Vierailija
345/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskat äänestystulokset. Ts. ESTP:tä ei pätkääkään kiinnosta tällaiset ja meitä INFP-henkilöitä kiinnostaa ihan maailman eniten. Ja introvertit muutenkin täällä palstalla roikutaan.

Tosiaankin, yrittäjät, viihdyttäjät ja johtajat ei palstoilla roiku😅 Itsekin INFP, joka on yhteiskunnassa keskimäärin harvinainen mutta täällä näköjään enemmistö.

Tämä on ihan mielenkiintoista kyllä, että täällä korostuu juurikin tuo persoonallisuustyyppi ja muut I-alkuiset. E-alkuisia huomattavasti vähemmän.

Ei toisaalta yllättävää ollenkaan. 

Vierailija
346/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö näitä jotkut tekee!

Vierailija
347/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kulloinkin testiä tehdessä se mitä haluan ajatella tai kuvitella itsestäni testin tekohetkellä.

Ei kai kukaan luule, että nämä oikeasti mitään kertoo :D

Tällaisessa kontekstissa kertoo hyvin paljonkin, että minkä tyyppistä massaa täällä käy 

Vierailija
348/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaapa jonkun vihamiehen tai edes vanhemman, puolison tai työnantajan tehdä teidän puolestanne tuo testi, vieläkö on totta?

Vierailija
349/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kahtiajakoa koko testi. 

Sama kuin ulkonäkö kuvattaisi:

oletko pitkä vai lyhyt

iho, musta vai valkoinen

hiukset, lyhyet vai pitkät

yli- vai alipainoinen

Vierailija
350/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä. Tunnistan itseni."

Oho!!!

Ite just kerroit ne vastaukset, tottakai luulisi ainakin, että tiedät mitä just kerroit.

Vai luuleeko joku, että jos vastaa että ei viihdy väkijoukoissa on ekstroverttiuden maksimi. 

Tämä järjen köyhyyden määrä näihin testeihin uskojissa...minkä ikäiset näitä tekevät?

Vierailija
351/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli, että talvella syntyneet olisi enemmän introverttejä, eli esim. jousimiehet ja vesimiehet olisi enemmän I-tyyppejä, onko teillä?

Itse olen jousimies ja INTP mutten siis näihin "usko", voin jo tulokset selaamalla päätellä mikä olen.

Vierailija
352/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaako tästä saatu analyysi sinua?

Kyllä!

Olen intuitiivinen introvertti, pohtivainen turbulentti tiedustelija. Hyvin kiteytetty! 

T. INTP-T (nuorempana olin usein INFJ tai INFP). Jotain psyykkistä vakautumista on siis tapahtunut..Vihdoin!

Vierailija
353/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa testin tehnyt ja aina tulos ESTJ-johtaja. Eihän tätä kuulemma horoskooppia kummempana hömppänä pidetä mutta onpahan hupia. Mielenkiintoista omalla kohdalla horoskooppikarttani (aurinko Oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa) antaa suht saman kuvauksen kuin tämä testi.

Täällä on myös horoskooppiyhteys.

Moni talvella syntynyt on tosiaan introverttinen.

Vierailija
354/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tyypin perään myös horoskoppinne, niin voi verrata yhteyttä.

Vierailija
355/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^horoskooppinne siis :))

Vierailija
356/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö näitä jotkut tekee!

Horoskoopitkin on pitäneet suosionsa, tämä on suunnilleen vastaava kiva hömppä :))

Vierailija
357/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaapa jonkun vihamiehen tai edes vanhemman, puolison tai työnantajan tehdä teidän puolestanne tuo testi, vieläkö on totta?

Miksi joku "vihamies" kykenisi edes arvioimaan vierasta ihmistä, jota tarkastelee kypsymättömän vihansa kautta?

Taas joku vanhempi voi vastailla sen mukaan, mitä haluaisi pakottaa toisen olevan. Ainakin silloin, jos vanhempi on vähän epäkypsä,

Vierailija
358/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESTJ-A, johtaja. Eipä ole yllätys oikeastaan, menen faktoilla ja numeroilla, en pelkää konflikteja.

Vierailija
359/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. paska :D

Vierailija
360/401 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku "vihamies" kykenisi edes arvioimaan vierasta ihmistä, jota tarkastelee kypsymättömän vihansa kautta? Taas joku vanhempi voi vastailla sen mukaan, mitä haluaisi pakottaa toisen olevan. Ainakin silloin, jos vanhempi on vähän epäkypsä,

Miksi viha olisi kypsymätöntä? Joku voi vihata ihan aiheesta. Eikö yhtälailla mikä tahansa tunne silloin voi olla kypsymätön ja siten arvio virheellinen?

Eikö testin tekijä myös itse voi vastailla sen mukaan, mitä kuvittelee olevansa?

Mieti vain kuinka moni kuvailee itseänsä puolueellisesti, ja oletko aina samaa mieltä? Hän kertoo testille ne samat asiat ja testi vahvistaa mahdollisesti harhaista käsitystä itsestään vielä enemmän. Voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi