Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (401)
Puolestapuhuja (INFJ) saattaa olla harvinaisin persoonallisuustyypeistä, mutta he taatusti jättävät jälkensä maailmaan. He ovat idealistisia ja periaatteellisia, eivätkä tyydy ajelehtimaan läpi elämänsä he haluavat nousta esiin ja vaikuttaa asioihin. Puolestapuhujaa edustaville persoonallisuuksille menestys ei johdu rahasta tai asemasta, vaan siitä, että he etsivät täyttymystä, auttavat muita ja toimivat maailmassa hyvän puolestapuhujina.
Vaikka heillä on korkeat tavoitteet ja kunnianhimoiset päämäärät, Puolestapuhujia ei pidä erehtyä pitämään tyhjänpäiväisinä unelmoijina. Tämän persoonallisuustyypin edustajat arvostavat rehellisyyttä, ja ovat harvoin tyytyväisiä ennen kuin ovat tehneet sen, minkä tietävät olevan oikein. Puolestapuhujat ovat pohjimmiltaan tunnollisia, ja kulkevat elämässään arvojensa mukaisesti, aina muistaen mikä oikeasti on tärkeää ei muiden tai yhteiskunnan normien vaan oman viisautensa ja intuitionsa mukaan.
Kyllä. Tunnistan itseni.
Olen siis nainen. Enkä mikään "ihanne"sellainen, voin vakuuttaa :D
Olen kulloinkin testiä tehdessä se mitä haluan ajatella tai kuvitella itsestäni testin tekohetkellä.
Ei kai kukaan luule, että nämä oikeasti mitään kertoo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskat äänestystulokset. Ts. ESTP:tä ei pätkääkään kiinnosta tällaiset ja meitä INFP-henkilöitä kiinnostaa ihan maailman eniten. Ja introvertit muutenkin täällä palstalla roikutaan.
Tosiaankin, yrittäjät, viihdyttäjät ja johtajat ei palstoilla roiku😅 Itsekin INFP, joka on yhteiskunnassa keskimäärin harvinainen mutta täällä näköjään enemmistö.
Tämä on ihan mielenkiintoista kyllä, että täällä korostuu juurikin tuo persoonallisuustyyppi ja muut I-alkuiset. E-alkuisia huomattavasti vähemmän.
Ei toisaalta yllättävää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kulloinkin testiä tehdessä se mitä haluan ajatella tai kuvitella itsestäni testin tekohetkellä.
Ei kai kukaan luule, että nämä oikeasti mitään kertoo :D
Tällaisessa kontekstissa kertoo hyvin paljonkin, että minkä tyyppistä massaa täällä käy
Antakaapa jonkun vihamiehen tai edes vanhemman, puolison tai työnantajan tehdä teidän puolestanne tuo testi, vieläkö on totta?
Ihanaa kahtiajakoa koko testi.
Sama kuin ulkonäkö kuvattaisi:
oletko pitkä vai lyhyt
iho, musta vai valkoinen
hiukset, lyhyet vai pitkät
yli- vai alipainoinen
"Kyllä. Tunnistan itseni."
Oho!!!
Ite just kerroit ne vastaukset, tottakai luulisi ainakin, että tiedät mitä just kerroit.
Vai luuleeko joku, että jos vastaa että ei viihdy väkijoukoissa on ekstroverttiuden maksimi.
Tämä järjen köyhyyden määrä näihin testeihin uskojissa...minkä ikäiset näitä tekevät?
Jossain oli, että talvella syntyneet olisi enemmän introverttejä, eli esim. jousimiehet ja vesimiehet olisi enemmän I-tyyppejä, onko teillä?
Itse olen jousimies ja INTP mutten siis näihin "usko", voin jo tulokset selaamalla päätellä mikä olen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaako tästä saatu analyysi sinua?
Kyllä!
Olen intuitiivinen introvertti, pohtivainen turbulentti tiedustelija. Hyvin kiteytetty!
T. INTP-T (nuorempana olin usein INFJ tai INFP). Jotain psyykkistä vakautumista on siis tapahtunut..Vihdoin!
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa testin tehnyt ja aina tulos ESTJ-johtaja. Eihän tätä kuulemma horoskooppia kummempana hömppänä pidetä mutta onpahan hupia. Mielenkiintoista omalla kohdalla horoskooppikarttani (aurinko Oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa) antaa suht saman kuvauksen kuin tämä testi.
Täällä on myös horoskooppiyhteys.
Moni talvella syntynyt on tosiaan introverttinen.
Laittakaa tyypin perään myös horoskoppinne, niin voi verrata yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö näitä jotkut tekee!
Horoskoopitkin on pitäneet suosionsa, tämä on suunnilleen vastaava kiva hömppä :))
Vierailija kirjoitti:
Antakaapa jonkun vihamiehen tai edes vanhemman, puolison tai työnantajan tehdä teidän puolestanne tuo testi, vieläkö on totta?
Miksi joku "vihamies" kykenisi edes arvioimaan vierasta ihmistä, jota tarkastelee kypsymättömän vihansa kautta?
Taas joku vanhempi voi vastailla sen mukaan, mitä haluaisi pakottaa toisen olevan. Ainakin silloin, jos vanhempi on vähän epäkypsä,
ESTJ-A, johtaja. Eipä ole yllätys oikeastaan, menen faktoilla ja numeroilla, en pelkää konflikteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku "vihamies" kykenisi edes arvioimaan vierasta ihmistä, jota tarkastelee kypsymättömän vihansa kautta? Taas joku vanhempi voi vastailla sen mukaan, mitä haluaisi pakottaa toisen olevan. Ainakin silloin, jos vanhempi on vähän epäkypsä,
Miksi viha olisi kypsymätöntä? Joku voi vihata ihan aiheesta. Eikö yhtälailla mikä tahansa tunne silloin voi olla kypsymätön ja siten arvio virheellinen?
Eikö testin tekijä myös itse voi vastailla sen mukaan, mitä kuvittelee olevansa?
Mieti vain kuinka moni kuvailee itseänsä puolueellisesti, ja oletko aina samaa mieltä? Hän kertoo testille ne samat asiat ja testi vahvistaa mahdollisesti harhaista käsitystä itsestään vielä enemmän. Voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mä oon WTFOMGLOL