Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (401)
Mulla on arkkitehti ja logistikko. Olen tehnyt testin 2 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun teen tuon testin, aina tulee sama tulos, vaikka en edes muista edellisen kerran vastauksiani.
INTP-A, loogikko.
-introvertti 82 prosenttia
-intuitiivinen 81 prosenttia
-logiikkakeskeinen 78 prosenttia
-etsivä 72 prosenttia
-määrätietoinen 72 prosenttia
Vasta nyt tajusin, miksi minulle on tullut yhteentörmäyksiä joidenkin ihmisten kanssa. Olen varmaan aika sietämätön ja pidän heitä outoina. Ja he kokevat minut samoin.
Hyvin introverttina se ei tosin häiritse, koska viihdyn yksin ja puuhaan ihan muuta, kuin että ylipäätään ajattelisin ihmisiä.
Koska erilaiset asiat ja ilmiöt kiinnostavat minua, olen tämän testin tehnyt. Toki myös luonteeseeni kuuluu sen kyseenalaistaminen, mutta myös saamieni vastauksien analysointi.
Yleisesti ottaen pääsin itseni kehittämisessä seuraavaan aiheeseen eli sosiaalisten taitojen kehittäminen. Sisällään siis olen kokenut vastaavia yhteentörmäyksiä aiemmin ja tunnen aina olevani joukon ulkopuolella ajattelutapani vuoksi, mutten oikeuta omaa huonoa käytöstäni sen vuoksi vaan kehitän itseni ilmaisua, josta ennen kaikkea hyödyn itse sekä työyhteisöni ja omaiseni.
Itse en edelleenkään ajattele yksittäisiä ihmisiä, mutta ajattelen esim. megatrendien vaikutusta sijoittamiseen ja tutkin ihmisten impulssien vaikutusta heidän sijoituskäyttäytymiseensä. Jne.
Sinällään me ihmiset olemme suurena massana enemmän toisemme kaltaisia kuin se, miten me eroamme toisistamme. Meillä on paljon samoja perustunteita ja tarpeita.
Hauskat äänestystulokset. Ts. ESTP:tä ei pätkääkään kiinnosta tällaiset ja meitä INFP-henkilöitä kiinnostaa ihan maailman eniten. Ja introvertit muutenkin täällä palstalla roikutaan.
</p>
<p>Itse saan aina tulokseksi INFP. Olen tenhyt testin todella monta kertaa ja mitään muuta tulosta ei ole koskaan tullut. Itsekin silti mietin todella miksi minulle tulee aina vikaksi se P, kun olen aika harkitseva ihminen kuitenkin joten voisi se J sopia paremmin. Silti myönnän sen, että tuo kuvaus sopii minuun. Toisaalta uskon, ettei se varmaan ole mikään koko totuus, koska olen ollut aiemmin melko sosiaalinen ihminen ja minulla kiusaamistausta, joten uskon sen jättäneen jäljen siihen rohkeuteen ja puheliaisuuteen. On helppo rastia kohta esim, että jännitän puhumissa isossa porukassa, vaikka tiedän ettei kaikki ollut ennen niin. Joskus mietin mikä olisi ollut tulos jos olisin tehnyt testin ennen niitä ikäviä kokemuksia. Tietysti ymmärrän sen, että ihmisen persoona pysyy aika samana, mutta omassa tapauksessa kokemiksillani varmaan vaikutusta.[/quote kirjoitti:Täällä myös yksi INFP ihminen saman tyylisellä taustalla ja samoja asioita olen pohtinut.
INTP - Loogikko
Teksti kuvaa melko hyvin omaa toimintaani.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö noihin uskoo.
Hölmö kommentoi noin. Ei nää ole mitään horoskooppeja ymv nää antaa ihmisestä todella tarkan perusluonteen kuvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, että kaikkein harvinaisin persoonallisuustyyppi, INFJ, on täällä yleisin. Johtunee siitä, että olemme introverttejä tietyllä ekstroverttimäisyyden "mausteella": emme ehkä niin kauheasti livenä jaksa ihmisiä, mutta kaipaamme kuitenkin ajatusten vaihtoa esim. nettipalstoilla.
Kas, joku muukin oli ehtinyt ihmetellä samaa. Tunnetko itse muita kaltaisiasi?
t. 25 (INTP-nainen, myös aika harvinainen yhdistelmä)
INTP N54
Vierailija kirjoitti:
Hauskat äänestystulokset. Ts. ESTP:tä ei pätkääkään kiinnosta tällaiset ja meitä INFP-henkilöitä kiinnostaa ihan maailman eniten. Ja introvertit muutenkin täällä palstalla roikutaan.
Tosiaankin, yrittäjät, viihdyttäjät ja johtajat ei palstoilla roiku😅 Itsekin INFP, joka on yhteiskunnassa keskimäärin harvinainen mutta täällä näköjään enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
https://www.bbc.com/news/blogs-echochambers-28315137
Eli huuhaata koko testi.
Kyllä oma testitulokseni sopii minuun paljon paremmin kuin jokin toinen persoonallisuustyyppi. Testissä on paljon totuutta, kyllä tämä ainakin horoskoopit voittaa.
Olen tyypiltäni tavallinen kusipää
INFJ-T asianajaja, tutulta kuulostaa