Onko täälä jo keskusteltu siitä että naiset eivät oikein hahmota mikä on hyvännäköinen mies?
Eli itse olen ja voin kokemuksesta sanoa että TODELLA harva nainen yhtään edes huomaa, että olen selvästi keskivertoa hyvän näköinen. Naisia likeltä tarkkailemalla tämänkin olen saanut selville. En usko että kukaan on erimieltä?
Kommentit (45)
Ehkä se on sitten ne kirjoitusvirheet, jotka karkottaa ne naiset.
äitiskö sulle kerto, että oot hyvännäköinen ?
Mies muuttuu komean näköiseksi vasta siinä vaiheessa kun hänestä kiinnostuu. Kaikki muut miehet ovat yhtä massaa.
Maailmassa on siis kahdenlaisia miehiä:
Kiinnostavat ja kaikki muut.
Mies joka pitää itseään erityisen komeana on yleensä luotaantyöntävä, ja siten alkaa näyttää rumalta naisen silmissä.
Niinhän se menee että kun miehestä pitää niin vastimattomammankin näköinen alkaa näyttää komealta. Jos taas luonne on paska niin ulkonäkökin alkaa näyttää vastenmieliseltä.
Kylläpäs ! Kaikki isokulliset ja/tai rikkaat ovat komeita, vaikka muuten muistuutisivat peruspersua.
Naiset eivät samalla tavalla etsi katseellaan hyvännäköisiä miehiä. Jos mies on kiinnostava käytökseltään, hän alkaa näyttää myös hyvältä.
Oletko sellainen Windows-mies? Pitää olla jonkin verran silmää ja treeniä takana, että erottaa sen komeuden. Sitten se on selvää, tai selviää yhdellä vilkaisulla.
Suurinta osaa ihmisistä pystyy hämäämään jo pelkällä kampauksella tai meikillä. Ilman tietynlaista on "ruma" ja tietynlaisella "kaunis". Eikä tässä ole mitään eroa miesten ja naisten kesken.
Ei mua edes kiinnosta miesten ulkonäkö juurikaan. En ole koskaan keneenkään esim. ihastunut pelkän ulkonäön perusteella. Luonne se on joka hurmaa tai sitten ei. Mutta ulkonäöstä riittää semmoinen about tavis täysin, ei ole mikään plussa edes jos on jotenkin komeampi.
"Selvästi keskivertoa hyvännäköinen". Tuota, tä? M
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen Windows-mies? Pitää olla jonkin verran silmää ja treeniä takana, että erottaa sen komeuden. Sitten se on selvää, tai selviää yhdellä vilkaisulla.
Suurinta osaa ihmisistä pystyy hämäämään jo pelkällä kampauksella tai meikillä. Ilman tietynlaista on "ruma" ja tietynlaisella "kaunis". Eikä tässä ole mitään eroa miesten ja naisten kesken.
Ajatus jäi kesken. Suurinta osaa pystyy siis hämäämään pienillä jutuilla, kuten vaihtamalla kampausta tai vaatteita. Kun se on mieleinen, oletkin yhtäkkiä kaunis tai komea, vaikka äsken olit ruma. Aivan kuin ne ihmisen piirteet muuttuisi siitä miksikään.
Tämä todistaa vain sen, että miehet luulevat olevansa paremman näköisiä kuin ovatkaan tai sitten heillä ei ole hajuakaan, mikä kulloinkin on sen kyseisen naisen mielestä hyvännäköinen, sitä kun ei päältä näy.
Apn komeudesta ei voi sanoa mitään näkemättä kuvaa. Mutta aloituksesta voi päätellä jotain älykkyydestä
Vierailija kirjoitti:
"Selvästi keskivertoa hyvännäköinen". Tuota, tä? M
Selvästä keskivartalolihavuudesta huolimatta luulee olevansa hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa vain sen, että miehet luulevat olevansa paremman näköisiä kuin ovatkaan tai sitten heillä ei ole hajuakaan, mikä kulloinkin on sen kyseisen naisen mielestä hyvännäköinen, sitä kun ei päältä näy.
Varsinkin monet pitkät miehet luulevat olevansa automaattisesti hyvän näköisiä, koska ovat pitkiä. Mua yritti hiljattain iskeä tämmöinen lähemmäs 190-senttinen kaveri, joka oli melko ylimielisen oloinen, ja kun sitten annoin pakit, kysyi vielä että mikä on ongelma, on pitkä tumma ja komea. Oikeasti noista toteutui vain pitkä. Tumma oli semmoinen maantienväri, ja mies oli poikkeuksellisen epäviehättävän näköinen kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin monet pitkät miehet luulevat olevansa automaattisesti hyvän näköisiä, koska ovat pitkiä. Mua yritti hiljattain iskeä tämmöinen lähemmäs 190-senttinen kaveri, joka oli melko ylimielisen oloinen, ja kun sitten annoin pakit, kysyi vielä että mikä on ongelma, on pitkä tumma ja komea. Oikeasti noista toteutui vain pitkä. Tumma oli semmoinen maantienväri, ja mies oli poikkeuksellisen epäviehättävän näköinen kasvoiltaan.
Pitkillä miehillä on usein huono naama ja naaman luusto.
On vain biologiaa, että mies yrittää saada siementään vähän sinne sun tänne ja nainen tarkemmin valkkaa että kuka ois se paras isäehdokas jälkikasvulle. Naisen kuuluukin valkata tarkkaan itsensä ja jälkikaavunsa turvallisuuden ja vakauden takia. Siinä kupissa painaa siksi enemmänkin kuin se vastakkaisen sukupuolen varakkuus ja ulkonäkö, ihan riippumatta siitä, haluaako se nainen sitä jälkikasvua vai ei. Pitäisi teidän miestenkin tämä ymmärtää kun niin mainostatte olevanne viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät samalla tavalla etsi katseellaan hyvännäköisiä miehiä. Jos mies on kiinnostava käytökseltään, hän alkaa näyttää myös hyvältä.
Tämä on niin totta mutta kaikki miehet eivät vaan tiedä tätä salaisuutta. Herrasmiehet nostavat tasoaan automaattisesti koska naisille on edelleen miehen ulkonäköä tärkeämpää se millainen mies on. Ja käytöksestä sen nainen huomaa tarkkailemalla.
Hehe, ei minua kiinnosta miesten ulkonäkö jolleivat sitten ole muuten kiinnostavia.
Miksi kiinnostaisi? Mieluummin minä ihailen kauniita naisia vaikka ihan hetero olenkin. 90% naisista on miellyttävämpiä silmälle kuin miehet.