Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kommentit (401)
INFJ - Asianajaja. Kyllä piti melkein paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaapa jonkun vihamiehen tai edes vanhemman, puolison tai työnantajan tehdä teidän puolestanne tuo testi, vieläkö on totta?
Miksi joku "vihamies" kykenisi edes arvioimaan vierasta ihmistä, jota tarkastelee kypsymättömän vihansa kautta? Taas joku vanhempi voi vastailla sen mukaan, mitä haluaisi pakottaa toisen olevan. Ainakin silloin, jos vanhempi on vähän epäkypsä,
Voisin kuvitella, että "vihamiehellä" ei ainakaan olisi tarvetta miellyttää sinua ja vahvistaa kuvittelemaasi persoonaa ;))
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tyypin perään myös horoskoppinne, niin voi verrata yhteyttä.
Olin muistaakseni INFJ tms. ja tosiaan syntynyt marraskuun lopulla, eli jousimies.
Pitää tehdä tuo testi uudelleen paremmalla ajalla, nyt ruokis. Mutta viatonta hömppäähän nämä on, ei mitään tieteellistä, enkä sitä väitäkään.
Minun sisko on kesällä syntynyt, paljon ekstrovertimpi kuin minä, loppusyksyn lapsonen.
Arkkitehti. Ei sinäänsä yllättänyt kun olen automaatiosuunnittelija ja tykkään työstäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaapa jonkun vihamiehen tai edes vanhemman, puolison tai työnantajan tehdä teidän puolestanne tuo testi, vieläkö on totta?
Miksi joku "vihamies" kykenisi edes arvioimaan vierasta ihmistä, jota tarkastelee kypsymättömän vihansa kautta? Taas joku vanhempi voi vastailla sen mukaan, mitä haluaisi pakottaa toisen olevan. Ainakin silloin, jos vanhempi on vähän epäkypsä,
Miksi viha olisi kypsymätöntä? Joku voi vihata ihan aiheesta. Eikö yhtälailla mikä tahansa tunne silloin voi olla kypsymätön ja siten arvio virheellinen?
Eikö testin tekijä myös itse voi vastailla sen mukaan, mitä kuvittelee olevansa?
Mieti vain kuinka moni kuvailee itseänsä puolueellisesti, ja oletko aina samaa mieltä? Hän kertoo testille ne samat asiat ja testi vahvistaa mahdollisesti harhaista käsitystä itse
Viha on aina hyödytöntä. Siksi se on kypsymätön reaktio.
Toisekseen, näissä testeissä kannattaa pyrkiä olemaan rehellinen. Muuten ei ole hyödyllistä tehdä vaan ajanhukkaa. Koska tämän voi tehdä yksin ja anonyymisti, en ymmärrä, miksi "parannella" tuloksia? Toki joku voi olla niin hukassa itseltään, ettei edes osaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
INTP miäs.
Intp naes. En kyllä ole looginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että "vihamiehellä" ei ainakaan olisi tarvetta miellyttää sinua ja vahvistaa kuvittelemaasi persoonaa ;))
Lapsellinen kommentti!
Ei noista kuudestatoista persoonallisuustyypeistä sitä paitsi mikään ole toista "parempi" tai toivottavampi lopputulos, vain raatorehellinen vastaamistapa tuottaa yhtään kiinnostavan vastauksen. Se, ettet itse itsereflektioon pysty, ei tarkoita etteivätkö lapsellisen vihasi kohteet olisi huomattavasti kypsempiä ihmisiä. Lopeta projisointi eli lapsellinen kuvitelmasi siitä, että muut ovat yhtä matalaenergisiä lieroja kuin sinä.
Lapsellista pelätä yhtä tunnetta. Viha on ihan yhtä tarpeellinen tunne kuin muutkin.
ENFP täällä.
En ole hetkeäkään hiljaa.
Saan paljo ideoita töissäni. Pääsen käyttämään kykyjäni.
Pidän ihmisistä. Posetiivinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
ENFP täällä.
En ole hetkeäkään hiljaa.
Saan paljo ideoita töissäni. Pääsen käyttämään kykyjäni.
Pidän ihmisistä. Posetiivinen luonne.
Horoskooppimerkki; härkä(aurinko), vesimies(kuu), skorpioni(accent).
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista pelätä yhtä tunnetta. Viha on ihan yhtä tarpeellinen tunne kuin muutkin.
Silloin siihenkin tunteeseen on oikeus aivan jokaisella, muillakin kuin sinulla.
Lapsellista kuvitella, että vieraat ihmiset vastailisivat leikisti "väärin" tällaisiin anonyymeihin itsearviointeihin, joissa vain raatorehellinen arviointi voi edes antaa hyödyllisen tuloksen. Jos itse teet niin, niin ei sulla ole oikeutta fantasioida, että muu maailma on yhtä kehittymätön kuin sinä.
Jatka vihaamista vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viha olisi kypsymätöntä? Joku voi vihata ihan aiheesta. Eikö yhtälailla mikä tahansa tunne silloin voi olla kypsymätön ja siten arvio virheellinen?
Eikö testin tekijä myös itse voi vastailla sen mukaan, mitä kuvittelee olevansa?
Mieti vain kuinka moni kuvailee itseänsä puolueellisesti, ja oletko aina samaa mieltä? Hän kertoo testille ne samat asiat ja test
No nyt olet kyllä väärässä. Opiskele edes vähän ihmisen tunne-elämää ja "negatiivisten" tunteiden hyötyjä.
Toksinen positiivisuus ja vihan näkeminen ainoastaan pahana ei ole lopulta hyväksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin siihenkin tunteeseen on oikeus aivan jokaisella, muillakin kuin sinulla. Lapsellista kuvitella, että vieraat ihmiset vastailisivat leikisti "väärin" tällaisiin anonyymeihin itsearviointeihin, joissa vain raatorehellinen arviointi voi edes antaa hyödyllisen tuloksen. Jos itse teet niin, niin ei sulla ole oikeutta fantasioida, että muu maailma on yhtä kehittymätön kuin sinä. Jatka vihaamista vapaasti.
On realistista ymmärtää, että on erittäin hankala arvioida itseään rehellisesti ja objektiivisesti. Yleensä ihmisellä on tietynlainen kuva itsestään ja toive, missä valossa hänen piirteensä tulkitaan, joten hän vastaa sen perusteella.
Lapsellista tai ei, näin se vain on.
Siksi oikeudessakaan persoonallisuutta ei arvioida itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Silloin siihenkin tunteeseen on oikeus aivan jokaisella, muillakin kuin sinulla. Lapsellista kuvitella, että vieraat ihmiset vastailisivat leikisti "väärin" tällaisiin anonyymeihin itsearviointeihin, joissa vain raatorehellinen arviointi voi edes antaa hyödyllisen tuloksen. Jos itse teet niin, niin ei sulla ole oikeutta fantasioida, että muu maailma on yhtä kehittymätön kuin sinä. Jatka vihaamista vapaasti.
On realistista ymmärtää, että on erittäin hankala arvioida itseään rehellisesti ja objektiivisesti. Yleensä ihmisellä on tietynlainen kuva itsestään ja toive, missä valossa hänen piirteensä tulkitaan, joten hän vastaa sen perusteella.
Lapsellista tai ei, näin se vain on.
Siksi oikeudessakaa
Ei varmasti arvioidakaan oikeudessa itse, mutta ei sinne myöskään ketään lapsellista nälvijää kutsuta vieraita ihmisiä arvioimaan. Pyritäänhän asiallisuuteen ja objektiivisuuteen, vaikka abstrakteja maaleja olisivatkin.
Se, että joku on sinun mielestä lapsellista vain koska on eri mieltä, kertoo, että sinä tuskin arvioit itseäsi kovin rehellisesti :D
Jännä että tuo yksi ei nyt osaa muuta kuin haukkua (?) eri mieltä olevaa lapselliseksi.
Miksi juuri lapsellinen? Onko lapselta odotettavaa käytöstä suhtautua kriittisesti vuosikymmeniä vanhaan testiin?
Minusta on kaikkea muuta kuin lapsellista huomauttaa, että tämä kyseinen vuosikymmeniä vanha persoonallisuustesti on oikeastaan vain itsearviointi eikä mitään muuta.
Mitenkähän hän arvioi käyttäytyvänsä konfliktitilanteissa? Toisen mielipidettä ja näkemystä kunnioittaen?
Vai menettävänsä malttinsa ja menevänsä henkilökohtaisuuksiin :D
Olemme näköjään suurin osa noita harvinaisia tyyppejä, lol.