Nyt on sitten Loirin vuoro...
...tilittää kuinka paljon ja keiltä kaikilta naisilta on saanut.
Kun julkkismies tulee tiettyyn ikään ilmenee vastaanpanematon (pun intended) tarve tilittää saamisistaan julkisesti.
Dannyltä ja siipimieheltä ilmestyi samanlainen. Tilitettiin paljonko on elämässään naista saanut ja siinä sivussa tuli todistettua että kyllä se siipimieskin sai, ihan varmasti se sai paljon. Ettäs tiedätte.
Mistä johtuu?
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri-keskusteluissa paistaa hyvin taas naisten ja miesten ero. Suurin osa miehistä ei pidä kirjan yksityiskohtaisuutta pahana, keskittyen vain siihen, että naisia on saatu, joten kyllähän sellaisesta kannattaa tehdä julkista. Suurin osa naisista pitävät noin yksityiskohtaista kuvailua ällöttävänä ja epäkunnioittavana.
Keskustelun aiheena voi olla Loiri, mutta mielipiteet aiheen ympärillä paljastavat muutakin.
Itse naisena pidän ällöttävänä sitä että mies voi kyllä julkaista tällaista ja olla joku mahtisonni.
Jos nainen julkaisee vastaavaa hän on suuren osan mielestä... no tiedätte mikä.
Sama kaksinaismoralismi jyllää tässäkin.
Loiri = toksinen maskuliinisuus (vetää turpaan, pyörittää naisia, alfauros).
Ja juuri siksi naisia joka sormelle.
Feministien saarnat eivät toimi
Vierailija kirjoitti:
Loiri = toksinen maskuliinisuus (vetää turpaan, pyörittää naisia, alfauros).
Ja juuri siksi naisia joka sormelle.
Feministien saarnat eivät toimi
Yksittäistapauksen yleistäminen, yleinen argumentaatiovirhe.
Mamma nro. 376 kirjoitti:
Loiri on yhä seksikäs!
Ei ole koskaan ollutkaan! Siksi en ymmärrä tuota naisten määrää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi antanut olla. Olisi jäänyt hyvä muisto.
Täsmälleen näin. Pakkoko oli nyt lähteä säheltämään seksijuttuja. Vaikuttaa ainakin minun kuvaani Loirista.
Ei kaikkea tarvitse levitellä koko kansa tietoon. Rahastako oli pulaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Ura on laskusuunnassa, nyt päällimmäiseks jää mieleen spermaläntit lattialla. Taiteilijana luulisi, että haluaisi tulla muistetuksi jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri-keskusteluissa paistaa hyvin taas naisten ja miesten ero. Suurin osa miehistä ei pidä kirjan yksityiskohtaisuutta pahana, keskittyen vain siihen, että naisia on saatu, joten kyllähän sellaisesta kannattaa tehdä julkista. Suurin osa naisista pitävät noin yksityiskohtaista kuvailua ällöttävänä ja epäkunnioittavana.
Keskustelun aiheena voi olla Loiri, mutta mielipiteet aiheen ympärillä paljastavat muutakin.
Itse naisena pidän ällöttävänä sitä että mies voi kyllä julkaista tällaista ja olla joku mahtisonni.
No, itse asiassa naisena en ajattele noin. Kuka tahansa voi kehua kumppaniensa lukumäärällä, olkoon mies tai nainen. Mielestäni asian ratkaisee vain se, haluaako nii tehdä eikä se mitä muut asiasta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen näin. Pakkoko oli nyt lähteä säheltämään seksijuttuja. Vaikuttaa ainakin minun kuvaani Loirista.
Ei kaikkea tarvitse levitellä koko kansa tietoon. Rahastako oli pulaa?
Kaikki bloggaajista lähtien avautuvat aiheesta lukijoilleen muodossa tai toisessa, on takapuolikuvia, kunnon herutus kuvia uutta miestään odottelemassa ja vastaavia. Mielestäni Loiri on rehellinen ja ilmaisee asian suoraan sellaisena mitä se on.
Olen nyt vähän ulkona faktoista, mutta käsitykseni on se, että jokin kirja Loirista on tullut ulos ja että siinä on ei-niin-imartelevia asioita. Tietoni Loirista ovat aika pienet. Omasta suustaan olen kuullut, että "kaikki toiminta on tähdännyt siihen, että sais helpommin". Hannele Lauri sanoi, että mies nauroi tyrkyttäville naisihailijoille. Itse ihmettelen, miten tuonnäköiselle kovasti tyrkytetään. Olen myös ollut Loirin konsertissa, ja oli aivan erinomainen konsertti. Eli mitä tästä ajatella? Erinomainen, aivan fantastinen esiintyjä. Ihmisenä? No ei kai sitten pyyhi niin vallan fantastisesti tällä alueella. Luultavasti aika skeida faija ja kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse asiassa naisena en ajattele noin. Kuka tahansa voi kehua kumppaniensa lukumäärällä, olkoon mies tai nainen. Mielestäni asian ratkaisee vain se, haluaako nii tehdä eikä se mitä muut asiasta ajattelevat.
Mutta yleinen reaktio on se, minkä tossa aiempi kirjoittaja jo totes. Miestä pidetään sonnina, naista jonain muuna.
Naistenmies ja miehiä kaatanut nainen. Yleistäen, millainen maine heillä on? eri
Vierailija kirjoitti:
Mamma nro. 376 kirjoitti:
Loiri on yhä seksikäs!
Ei ole koskaan ollutkaan! Siksi en ymmärrä tuota naisten määrää.
Naisena sanon, että Loiri on erittäin vetovoimainen. Loirin vetovoima on älykkyydessä, taidoissa ja herkkyydessä, oikeanlaisessa itsevarmuudessa, huumorintajussa jopa epäonnistumisissa, nuorempana ulkonäössä ja urheilullisuudessa. Vetovoimaa ei ole nykymies merkkivaatteet päällä bemarin kanssa, se on epävarmuutta.
Loirin laulu on ainakin mielenkiintoista kuunneltavaa: mies ei meinaa saada happea laulaakseen pitempiä nuotteja ja sitten se päälle röhkii tavujen sekä sanojen välissä - snork!
Loiri on huono näyttelijä ja keskinkertainen soittaja ja mölähtelee kuin sonni. Laulunopettajaansakin nussi 19-vuotiaana kun opettaja oli 50.
Vierailija kirjoitti:
Loiri on huono näyttelijä ja keskinkertainen soittaja ja mölähtelee kuin sonni. Laulunopettajaansakin nussi 19-vuotiaana kun opettaja oli 50.
Ilmanko se laulaessaan röhkii, ja mölähtelee kuin sonni.
Laulunopettajan opissa oltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yleinen reaktio on se, minkä tossa aiempi kirjoittaja jo totes. Miestä pidetään sonnina, naista jonain muuna.
Naistenmies ja miehiä kaatanut nainen. Yleistäen, millainen maine heillä on? eri
Luulenpa, että miehille ottaa liian koville se, että joku nainen voi olla kovempi kaataja kuin he itse. Se, miten kaadat tekee eron: vain vapaita kaadetaan, vain täysjärkisiä kaadetaan, vain samaa haluavia kaadetaan. Miehillä kaadot liittyvät joskus toisen naisen pitämiseen, pakottamiseen ja liian nuorten kaatamiseen, jolloin miehellä on epäilyttävä maine, ei kaatajana vaan ihan jonain muuna.
Vierailija kirjoitti:
Loiri on erinomainen laulujen tulkitsija. Äänimateriaali vain on sellainen että ärsyttää aika monia.
Saa tunnistaa, mutta kun tapasin Loirin ekan kerran pari vuotta sitte ja kaverit esitteli mut hänelle ni Veskun ekat sanat oli "Tässä on mun tuleva vaimo!". Tuli kyllä selväksi heti että varsinainen naistenmies. Mutta mitä kaverit kertoo ja mitä ite sen jälkeen kuullu ja ollu tekemisissä niin vallan hieno mies edelleen. Ja ystävilleen lojaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri on erinomainen laulujen tulkitsija. Äänimateriaali vain on sellainen että ärsyttää aika monia.
No on kai kun se röhkii laulaessaan. Ronks! Snork!
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt vähän ulkona faktoista, mutta käsitykseni on se, että jokin kirja Loirista on tullut ulos ja että siinä on ei-niin-imartelevia asioita. Tietoni Loirista ovat aika pienet. Omasta suustaan olen kuullut, että "kaikki toiminta on tähdännyt siihen, että sais helpommin". Hannele Lauri sanoi, että mies nauroi tyrkyttäville naisihailijoille. Itse ihmettelen, miten tuonnäköiselle kovasti tyrkytetään. Olen myös ollut Loirin konsertissa, ja oli aivan erinomainen konsertti. Eli mitä tästä ajatella? Erinomainen, aivan fantastinen esiintyjä. Ihmisenä? No ei kai sitten pyyhi niin vallan fantastisesti tällä alueella. Luultavasti aika skeida faija ja kumppani.
Kauneus ja komeus riippuu ajasta. Loiri oli juuri täysin sitä mitä joskus 70-luvulla haaveiltiin. Lihaksikas kroppa ilman bodausta. Voi melkein sanoa, että sun äitis on varmaan ollut ihan lovena Loirin kroppaa nuoruudessaan. Ajat nääs muuttuu.
Mistä tämä ylitsevuotava inho Loiria kohtaan? Mies oli aikansa suurimpia näyttelijöitä ja teki kansalle kansan rakastamaa hömppäviihdettä sketseillään ja Turhapuroa näytellessään. Oli menestyvä jalkapalloilija ja erityisen taitava biljardissa. Sen lisäksi teki vielä levymyynnillisesti kovaa tulosta laulajana.
Onko se joku yllätys, että tuollaisella miehellä on ollut naisia, rahaa ja välillä on boostattu menoa huumeilla? Siis yllättyikö joku oikeasti? Minusta päinvastaisuus olisi ollut yllätys.
Ja Loirin taiteesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta suuri yleisö on aina rakastanut. Se että tykkäätkö juuri sinä jostain hänen kappaleestaan tai elokuvastaan, on isossa kuvassa merkityksetöntä. Ne ovat myyneet, eli niistä on pidetty.
Itse en ole Loiri-fani. Tykkään Turhapuroista helppona hömppä-viihteenä, mutta ne taitaa olla jo kaikki nähtynä. Silti henkilön elämäntyötä suomalaisen taiteen parissa ei kannata vähätellä.