Nyt on pienet ja sirot tatuoinnit muodissa. Vi.tuttaa varmaan niitä mammoja joilla on isoja rumia tatuointeja kädet täynnä.
Kommentit (39)
Osaa varmasti kaduttaa hätiköidyt tatuoinnit, mutta uskon suurimman osan pitävän tatuoinnestaan oli muoti mikä tahansa. Niihin liittyy muistoja.
Aika dementikko pitää olla, että muistilaput kirjoittaa nahkaansa.
Miksihän muuten sellaisella metriperseakalla lukee niskassa "Fancy lady"? Kun ei ole fancy eikä lady vaan nutturaemakko.
Tatuoikaa vyötärölle mittanauha, jossa lukee 68 cm, niin voitte syödä miten paljon tahansa.
Veikkaan että jo ensi vuosikymmenellä nähdään ajanjakso jolloin kaikkinainen ihon tatuointi ja rei'ittäminen nähdään rumana. Palataan 70-luvulle ja tukka on värjäämätön ja hulmuava. Kuvat ihossa korkeintaan väreillä jotka saa poistettua. Vaatteissa korostuu ekologisuus ja luomumateriaalit ja ruumiin muokkaaminen saa lempeämpiä muotoja kuin rääkkääminen kuntosalilla. Sitä ennen toki muutama ihminen on kuollut kauneusleikkauksiin tai saanut vakavia iho-oireita tatuointiväreistä yms.
Vierailija kirjoitti:
Aika dementikko pitää olla, että muistilaput kirjoittaa nahkaansa.
Miksihän muuten sellaisella metriperseakalla lukee niskassa "Fancy lady"? Kun ei ole fancy eikä lady vaan nutturaemakko.
Joidenkin baariruusujen on pakko leimauttaa ihoonsa lastensa nimet ja syntymäajat, koska ei niitä muuten muista...
Ihan kuin tatuointeja otettaisiin jonkin muodin takia? Hämmästyttävän pinnallista ajattelua.
Minulla on onneksi vain yksi pieni tatuointi. Minulle ei koskaan tullut sitä oloa, että pakko hankkia lisää. Tuo yksi pieni tatuointi ei kuitenkaan haittaa minua ollenkaan, vaikka tatuoimattomuus olisi muotia. Käytännössä näyttää, ettei minulla olisi tatuointeja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tatuointeja otettaisiin jonkin muodin takia? Hämmästyttävän pinnallista ajattelua.
Jep. Kaikki, joilla on tribaaleja, höyheniä, unisieppareita, leopardikuviota, yms, ovat ottaneet ne syvällisten tarkoitusten takia eikä muodin.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai. No voin kertoa että reilu 20 vuotta sitten tatuointeja oli lähinnä linnakundeilla, rokkareilla ja muutamilla friikeillä. Nyt niitä on tietyllä ikäluokalla melkein kaikilla. Kuulostaako kenties muodilta?
Vierailija kirjoitti:
Just oli jossain juttua siitä miten ihmiset poistattavat tatuointejaan kun eivät ole enää muodissa.
Tatuointi on aina kuin ikuiset leveälahkeiset housut tai takatukka: hetken cool, sen jälkeen lähinnä nolo.
Vierailija kirjoitti:
Ja tärkeintä on tietenkin seurata jatkuvasti muotia, ja muuttaa itseään sen mukaan?
Oli se ainakin silloin tärkeää, kun laitoitte samanlaiset tatuoinnit miljoonien ihmisten kanssa samaan aikaan itseenne :D
Ei aio ottaa edes pientä. Minulla on hyvä ja terve iho. En ota riskiä. Näin kun yksi raapi käsivarttaan, jossa oli tatuointi. Ei se raapimalla irtoa!
Vierailija kirjoitti:
No tottakai otetaan. Miten muuten selität sen että kasarilla ei ollut keneläkään tatuointeja, ja 2016 kaikilla?
Joidenkin mielestä juuri heillä on yksilöllinen ja persoonallinen tatuointi , pukeutumistyyli tai vaikka kampaus,jolla ei ole mitään tekemistä muodin kanssa (huolimatta siitä että sellainen on sillä hetkellä miljoonilla muillakin maailman muotivaikuttajista alkaen ). Vaate ja kampaus on kuitenkin helppo vaihtaa persoonan (muodin) muuttuessa, tatuointi muistuttaa ikuisesti menneisyyden tyylistä. Onneksi en nuorena ja tyhmänä moisia hankkinut !
Kai sitä vi""aa, jos ottaa nyrkin kokoisen ruusun kurkun päälle, jotta voi laittaa instaan #kaulatatuointi #ink. Tai unisiepparin olkapäähän, kun unisiepparit on sillä hekellä muotia.
Minä olen 40 ja vuotias ja huomenna on tatuointiaika, kahdeksas kuvani :) Ensimmäisen otin 25 vuotiaana. Yhtäkään ei ole valittu katalogista vaan iholtani löytyy mm edesmenneen mummini lempikukka .
En ole tatuointien fani mutta eräs nainen jonka mies oli kuollut syöpään. Tatuoi miehensä nimen vasemman käden nimettömään. Iltsikassa oli juttu tapauksesta. Kaunis ele merkkinä että toista ei koskaan unohdeta. Riipaisevan kaunis ajatus oli taas tuota iltsikan juttua kommentoineen. Syöpään kuolevan miehen ajatus tatuoida vaimonsa nimi nimettömäänsä. Voin olla sentimentaalisuuteen taipuvainen mutta noilla tatuoinneilla on todella elämää suurempi merkitys.
En ole mamma, iso tautointi on, eikä suoraan sanottuna kiinnosta yhtään että mikä on muotia, ihan muista syistä tatuoinnin laitoin, kuin muodin takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei aio ottaa edes pientä. Minulla on hyvä ja terve iho. En ota riskiä. Näin kun yksi raapi käsivarttaan, jossa oli tatuointi. Ei se raapimalla irtoa!
Tatuointi ei ole mikään huume mikä saa raapimaan ihoa. Eikä tatuointi kyllä raapimalla lähde, ellei sitten raavi koko ihoa verille.
Ja tärkeintä on tietenkin seurata jatkuvasti muotia, ja muuttaa itseään sen mukaan?