Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hirveä ihminen, toivon toisen kuolemaa

Vierailija
12.09.2019 |

Olen ollut syvästi ihastunut erääseen henkilöön jo vuosia. Nyt on terveydellisistä syistä selvää että tämän kumppani ei tule elämään kovin pitkään. Ei ole oikein toivoa tällaista ja omat ajatukseni hirvittävät minua. Samaan aikaan kuitenkin en voi kieltää olevani toiveikas suhteesta häneen tulevaisuudessa. Raastaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taasko? Edelleen hengissä? Saman aloituksen teit jotain vuosi-pari sitten.

Joo, tiedetään, mutta jutellaan nyt silti.

Vierailija
2/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kylläkin keväällä minun aloitukseni. Ja sinne tuli paljon ilkeitä, vaikka ansaittuja, kommentteja joissa haukuttiin ja hyvin vähän neuvoja ja tukea joita varsinaisesti hain. Nyt ajattelin yrittää uudestaan. Kyllä, vielä toistaiseksi on hengissä vaikka aika kuluu ja tilanteen etenemistä on ollut nähtävissä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksesi ovat ihan oikean suuntaiset: toisen kuoleman toivominen on väärin. Et ehkä olekaan niin "syvästi rakastunut" tuohon ihmiseen, jos toivot hänelle noin kauheaa menetystä? Ajattele miltä tilanne tuntuu hänestä.

Vierailija
4/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Ajatuksesi ovat ihan oikean suuntaiset: toisen kuoleman toivominen on väärin. Et ehkä olekaan niin "syvästi rakastunut" tuohon ihmiseen, jos toivot hänelle noin kauheaa menetystä? Ajattele miltä tilanne tuntuu hänestä.

Vaikea ajatella kun oma pää on näin  sekaisin. Hänkin on vielä nuori ja tuskin aikoo olla yksin ja ilman perhettä ikäänsä. Mikään epäitsekäs pyhimys en todellakaan ole että pystyisin kieltämään haaveitani kun näin on heidän suhteelleen käymässä ja minäkin saamassa mahdollisuuden.

Vierailija
5/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain saada tämän loppumaan. Ehkä meitä jää lopulta vain kaksi yksinäistä suremaan tai jos jotenkin päädymme yhteen joudun elämään toisen onnettomuudesta iloitsevana hirviönä.

Vierailija
6/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikävä ihminen.

Sinccis

Vierailija
7/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kylläkin keväällä minun aloitukseni. Ja sinne tuli paljon ilkeitä, vaikka ansaittuja, kommentteja joissa haukuttiin ja hyvin vähän neuvoja ja tukea joita varsinaisesti hain. Nyt ajattelin yrittää uudestaan. Kyllä, vielä toistaiseksi on hengissä vaikka aika kuluu ja tilanteen etenemistä on ollut nähtävissä. -ap

Et siis saanut kommentteja joita halusit kuulla, vaan ihmiset kertoivat sinulle totuuden tuollaisesta. Turha sinunlaisille on järkeä puhua.

Vierailija
8/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut ajattelemaan, että puolison kuoltua hän ottaisi sinut?

Vierailija
9/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain saada tämän loppumaan. Ehkä meitä jää lopulta vain kaksi yksinäistä suremaan tai jos jotenkin päädymme yhteen joudun elämään toisen onnettomuudesta iloitsevana hirviönä.

On kuitenkin mahdollista, että SINÄ et ole se, jonka tämä mies valitsee seuraavaksi.

Oletko miettinyt sitä?

Sinccis

Vierailija
10/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mutta yritettävä on.

Vierailija
11/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, sama asia esitetään samaan aikaan, joskus kun ei keretä sitä esittämään (jos kijoitan nopeasti, niin se lisätään jälkikäteen eteen)

Sinccis

En väitä, että sinä teit niin, mutta maailmankaikkeus kun häviää minulle, se käyttää epärehellisiä keinoja.

Mistäkö mä tiedän, että mä oon kunkku?

Hihi ;)

Sinccis

Vierailija
12/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis saanut kommentteja joita halusit kuulla, vaan ihmiset kertoivat sinulle totuuden tuollaisesta. Turha sinunlaisille on järkeä puhua.

Totuuden tiedän minäkin, ei siinä ole mitään epäselvää. Neuvoja ja tukea saa kuitenkin kysyä, katsotaan mitä tämä ketju tuo mukanaan.

Vierailija
13/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi keväinen aloitus. https://www.vauva.fi/keskustelu/3430515/olen-paha-toivon-ihmisen-kuolem…

Sanoisinko, että ap:lla on kyllä jonkunsortin mielenterveydellinen epätasapaino.

Vierailija
14/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden tiedän minäkin, ei siinä ole mitään epäselvää. Neuvoja ja tukea saa kuitenkin kysyä, katsotaan mitä tämä ketju tuo mukanaan.

Nyt ihan hyväätarkoittava neuvo ilman ilkeilyä: varaa aika mielenterveyshoitajalle. Pakkomielteisistä ajatuksista voi päästä eroon.

Vierailija
15/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen vielä kylään.

Sinccis

Vierailija
16/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan hyväätarkoittava neuvo ilman ilkeilyä: varaa aika mielenterveyshoitajalle. Pakkomielteisistä ajatuksista voi päästä eroon.

Muziikkia:

Sinccis

Vierailija
17/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan joltain mitä eräs tietty Tanja toivoisi. 

Vierailija
18/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

AP sanoikin ihastunut, ei rakastunut. Kaksi aivan eri asiaa. 

Vierailija
19/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunne itsessään ei ole väärin. Teot merkitsee.

Vierailija
20/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei Psykopaatti...

Se että sen kumppani kuolee..ei tarkoita sitä sä pääset sen tilalle