Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti --> lastensuojeluilmoitus

Vierailija
10.09.2019 |

Päädyin aborttiin pitkän pohdinnan jälkeen. Olen yksinhuoltaja alaikäiselle lapselle, ja vaikka lapsen isä on toinen huoltaja niin hän ei ole tavannut lastaan viiteen vuoteen kertaakaan eikä muutenkaan pitänyt mitään yhteyttä. Hänellä on uusi perhe jo toisaalla.

Tunteet tulivat pintaan sairaalassa ja rupesin itkemään. Koin hirveää häpeää ja syyllisyyttä tapahtuneesta. Juttelin kätilön kanssa asiasta ja hän vaikutti empaattiselta.

Nyt sitten tipahti luukusta kutsu lastensuojeluun ja siinä kerrotaan abortistani ja siitä että olin hyvin itkuinen toimenpiteen jälkeen. Tästä oli hoitajan huoli herännyt.

Meistä ei koskaan ole tehty mitään ilmoituksia minnekään ja asiat ovat olleet lapsella aina kunnossa. Nyt sitten tämä kaupanpäälle. Kaikista hirveintä on että tuo ilmoitus menee lapseni isälle joka on täysin ulkopuolinen elämässämme! Isä on ollut aikoinaan sairaalloisen väkivaltainen piinaaja jota sain pelätä monet vuodet. Olen näiden vuosien aikana koonnut itseäni ja ollut onnellinen että ex ei ole enää elämässämme.

Nyt sitten tuollainen ilmoitus menee lähestulkoon vieraalle miehelle joka ei ole ikinä meistä välittänyt! Sosiaalityöntekijä sanoi että ilmoitus menee isälle sanasta sanaan, eli abortti menee hänelle ja totta kai hänen kauttaan myös lähipiirinsä tietoon.

Olen niin häpeissäni ja perin juurin nöyryytetty etten keksi mitä tekisin! Voiko tämä olla edes mahdollista että näin viranomaiset toimii?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko keskenmenon itkemisestäkin? Saako ylipäätään enää itkeä?

Ei saa itkeä tai vaikuttaa alakuloiselta tai masentuneelta. Aina täytyy olla iloinen ja tekopirteä.

Kyllä. Se on lasten etu, että äidin hymy ei hyydy koskaan, koskaan, koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän