Todella mustasukkainen tyttöystävä
Ollaan oltu yhdessä 1,5 vuotta ja nyt tämä mustasukkaisuus alkoi... Naisystävä on todella kaunis ja tiedän, että on varmasti usempien miesten mieleen, mutta hänellä vaan todella surkea itsetunto. Kehun, hellin, huomioin ja annan kaikkeni päivittäin, mutta ei tunnu riittävän. Painajainen alkaa, jos lähden jätkien kanssa baariin tai menen tapaamaan naispuolisia kavereita ihan keskellä päivää ... Tulee puhelua, viestiä koko ajan. Haukkuu ja utelee ja kyttää eikä vaikuta hyväksyvän sitä että mulla on naispuolisia kavereita ja hällä saa olla miespuolisia kavereita. Ihmisillä on kavereita ja saa olla aina. Kerran paha tilanne oli, kun yksi kaverinaiseni lähetti minulle humalassa jonkun lievästi pervon viestin ja tyttöystäväni näki sen. Minä en pervoillut takaisin, en vastannut mitään vaan hämmennyin asiasta. Tuo kaverinainen vaikutti yhdessä vaiheessa ihastuneelta minuun mutta olen heti alussa jo tehnyt selväksi kantani että ei kiinnosta koska rakastan naisystävääni. Hän on ihana ja lämmin ihminen, mutta tuo mustasukkaisuus meinaa pilata kaiken. Juttelin kauempana asuvan kaverini kanssa vasta että meidän pitäisi pitkästä aikaa nähdä ja että majoittuisin hänen luo muutamaksi päiväksi mutta tämä tilanne tuskin tulee kuuloonkaan. Miten sitten nähdä kaukana asuvia kavereita jos aina pitäisi majottua kalliiseen hotelliin toisen mustasukkaisuuden takia???
Kertokaa omia kokemuksia vastaavista ja muista samankaltaisista tilanteista ja kumppaneista ja miten olette ratkoneet ne.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen tilanne, jos sä haluat nähdä kaveriasi muutaman päivän ajan ja sä et voi olla hänen kotonaan mutta hotelli ehkä mielestäsi onnistuisi? Se siis on vastakkaista sukupuolta tämä kaveri?
Kerros nyt vielä miksi tämä tyyppi on sellainen jonka kanssa sun pitää lähteä hengaamaan viikonlopuksi?
Miksi tyyppi on sellainen? Koska ollaan oltu kavereita hänen kans 8 vuotta kunnes muutti toiselle paikkakunnalle ja samaan kaveriporukkaan kuuluu muitakin jotka muuttaneet muualle. Tietty majotun kaverini luona ennemmin kuin menen mihinkään hotelliin. Jos naisytävä menis vastaavasti kaveriaan näkemään ois se mulle tottakai ok että majottuu siellä
-ap
Niin onko hän nainen?
Musta tää juttu alkaa nyt vähän haiskahtaa, kun ap ei myönnä, että kyseessä on nainen, ja ylipäätään että kolmekymppinen mies väen vängällä lähtee yöpymään naiskaverinsa luokse... Luulen, että taustalla on paljon muutakin, mikä haiskahtaa, ja ehkä mustasukkaisuus ei olekaan kovin liioiteltu reaktio.
Sun itsetunto ja pirujen maalaaminen tuollaisesta asiasta vaikuttaa juuri siltä että sulla ei pitäs olla kenenkään kanssa ennenkuin opit luottamaan toiseen. Sun kanssa mies luultavasti joutuu luopumaan muusta sosiaalisesta elämästä tai on jo luopunut
Mitä ihmettä selität? Olen onnellisesti naimisissa eikä mitään ongelmaa. Ei teinimeininkiä. Sen sijaan nuorempana on tullut nähtyä kaveripiirissä kuin myös itsekin tällaisia vastakkaisten sukupuolten edustajien "kaverisuhteita", joissa harmillisen suuressa osassa jompi kumpi oli joskus ollut vähintään ihastunut tai sitten oli ihan rehellisesti ollut joskus jotain sutinaa.
Niin eli et ymmärrä sitä että ihmisillä voi yhä olla nais ja mieskaveteita vaikka sulla ei oiskaan eikä kaikkien elämä ole kuin sulla. Joillakin niitä on yhä ja tulee myös minulla aina olemaan. Apn tilanteeseen voin samaistua. Tuon selittääkin mikset ymmärrä asiaa
Sulla on näköjään luetun ymmärtämisessäkin vikaa, vai missä sanoin, että minulla ei olisi miespuolisia kavereita enää? Ei vain ole tarvetta eikä mielenkiintoa yöpyä heidän luonaan. Ja on kyllä varaa maksaa hotellistakin. Suoraan sanoen ap sinun kirjoitukset on niin lapsellisen kuuloisia ja todella ontuvia päätelmiä täynnä, että en millään usko sua 30-vuotiaaksi. Parisuhdeongelmat uskon kyllä hyvin.
Milläs perusteella minä ap olen ? Luitko itse loppuun edellistä viestiä ? Sulla on kaikessa muussakin ymmärtämisessä selkeesti vikaa ja minä edellisen viestin kirjoittaja en edelleenkään ole ap missään vaiheessa ollutkaan vaan samaa kokenut osaksi. Ihme jos joku sua jaksaa kattella saati tuota elämänkatsomusta
Vierailija kirjoitti:
quote=Vierailija]Ap onko sinulla ollut jotain sutinaa näiden kavereiden kanssa?
No ei todellakaan eikä muidenkaan mitä hittoa?? Täällä tuntuu olevan aika erikoinen käsitys että kaikki kaverit ois jotain panoja??? Että mitä......
-ap
Niin no mikäs tämä pervojen viestien lähettelijä sitten oli? Kuuluuko edelleen kavereihisi ja tapaat häntä päiväsaikaan kahden kesken?
No voi vitura sentään, poistat naisen kaikki tummmat sukat niin se mustasukkaisuus kyllä loppuu kuin seinään! Miten uuusavuton oikeen oot?!
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan eikä muidenkaan mitä hittoa?? Täällä tuntuu olevan aika erikoinen käsitys että kaikki kaverit ois jotain panoja??? Että mitä......
-ap
No ei tietenkään kaikki, mutta ehkä tässä ruudun tälle puolelle muodostuu aika vahva kuva henkilöstä, jolle lähetetään pervoviestejä ja jonka on pakko päästä yöpymään moneksi yöksi naispuolisen kaverin luo, ei ole varaa muuhun majoitukseen jne... onkohan tämä henkilö aikuistunut lainkaan teinivuosista, ja jos näistä viesteistä jo muodostuu tällainen kuva, voi vain kuvitella mitä kaikkea tyttöystävä saa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä yöpyminen vastakkaista sukupuolta olevalla kaverilla on ok, mutta pervojen yksityisviestien lähettely ei kyllä enää mene pelkän kaveruuden piikkiin. Siinä on mukana muutakin jännitettä ainakin viestin lähettäjän osalta. Itse kyllä pyytäisin tuossa tilanteessa miestä tekemään rajat selväksi kaverille. Välejä ei tarvisi katkaista.
Minulla itselläni on miespuolisia kavereita ja olen APn ikäinen. Viljelemme mustaa ja sopimatonta huumoria mutta tuo kaveriin kohdistuva "pervoilu" kyllä on sellainen alue, jolle en lähtisi, koska a) haluan pitää ystävyyssuhteet platonisina enkä minään flirttisuhuhteina b) haluan kunnioittaa kumppaniani. Samaa odotan myös kumppaninltani.
Mutta kannattaa erota, jos teidän elämäntyylit ei sovi yhteen ja tyttökaveri on mustasukkainen kaikesta kanssakäymisestä kavereiden kanssa.
Samaa mieltä yksityisviesteistä mutta ap myös kertoi että on rajat sanonut sille lähettäjälle ja se on hieno juttu. Ihmetyttää vaan miten suuri määrä täällä ei ymmärrä että kavereita voi asua kauempanakin kellä hyvänsä ja jossain ois hyvä majottuakkin kuten joku sanoi
Rajat? Mikä v*tun kaverisuhde sellainen on, että täytyy oikein erikseen KAVERILLE sanoa, että älä lähetä pervoviestejä ja minä en ole kiinnostunut sinusta!? Kaveri on sellainen, joka kunnioittaa kaverinsa parisuhdetta eikä todellakaan tunne mitään ihastumisia tai seksuaalista vetovoimaa.
Huh huh nyt taisi palstan miestenvihaajien mammakerho iskeä ja polttaa päreensä kun alkoi yläpeukkuja satelemaan kera oikein CAPS LOKKIA.
Tsemppiä aplle keskustelkaa asioista ja koittakaa saada sopu. Liika mustasukkaisuus tuhoaa niin monta asiaa kun pahenee ja leviää muihinkin asioihin
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen tilanne, jos sä haluat nähdä kaveriasi muutaman päivän ajan ja sä et voi olla hänen kotonaan mutta hotelli ehkä mielestäsi onnistuisi? Se siis on vastakkaista sukupuolta tämä kaveri?
Kerros nyt vielä miksi tämä tyyppi on sellainen jonka kanssa sun pitää lähteä hengaamaan viikonlopuksi?
Miksi tyyppi on sellainen? Koska ollaan oltu kavereita hänen kans 8 vuotta kunnes muutti toiselle paikkakunnalle ja samaan kaveriporukkaan kuuluu muitakin jotka muuttaneet muualle. Tietty majotun kaverini luona ennemmin kuin menen mihinkään hotelliin. Jos naisytävä menis vastaavasti kaveriaan näkemään ois se mulle tottakai ok että majottuu siellä
-ap
Niin onko hän nainen?
Musta tää juttu alkaa nyt vähän haiskahtaa, kun ap ei myönnä, että kyseessä on nainen, ja ylipäätään että kolmekymppinen mies väen vängällä lähtee yöpymään naiskaverinsa luokse... Luulen, että taustalla on paljon muutakin, mikä haiskahtaa, ja ehkä mustasukkaisuus ei olekaan kovin liioiteltu reaktio.
Sun itsetunto ja pirujen maalaaminen tuollaisesta asiasta vaikuttaa juuri siltä että sulla ei pitäs olla kenenkään kanssa ennenkuin opit luottamaan toiseen. Sun kanssa mies luultavasti joutuu luopumaan muusta sosiaalisesta elämästä tai on jo luopunut
Mitä ihmettä selität? Olen onnellisesti naimisissa eikä mitään ongelmaa. Ei teinimeininkiä. Sen sijaan nuorempana on tullut nähtyä kaveripiirissä kuin myös itsekin tällaisia vastakkaisten sukupuolten edustajien "kaverisuhteita", joissa harmillisen suuressa osassa jompi kumpi oli joskus ollut vähintään ihastunut tai sitten oli ihan rehellisesti ollut joskus jotain sutinaa.
Niin eli et ymmärrä sitä että ihmisillä voi yhä olla nais ja mieskaveteita vaikka sulla ei oiskaan eikä kaikkien elämä ole kuin sulla. Joillakin niitä on yhä ja tulee myös minulla aina olemaan. Apn tilanteeseen voin samaistua. Tuon selittääkin mikset ymmärrä asiaa
Sulla on näköjään luetun ymmärtämisessäkin vikaa, vai missä sanoin, että minulla ei olisi miespuolisia kavereita enää? Ei vain ole tarvetta eikä mielenkiintoa yöpyä heidän luonaan. Ja on kyllä varaa maksaa hotellistakin. Suoraan sanoen ap sinun kirjoitukset on niin lapsellisen kuuloisia ja todella ontuvia päätelmiä täynnä, että en millään usko sua 30-vuotiaaksi. Parisuhdeongelmat uskon kyllä hyvin.
Milläs perusteella minä ap olen ? Luitko itse loppuun edellistä viestiä ? Sulla on kaikessa muussakin ymmärtämisessä selkeesti vikaa ja minä edellisen viestin kirjoittaja en edelleenkään ole ap missään vaiheessa ollutkaan vaan samaa kokenut osaksi. Ihme jos joku sua jaksaa kattella saati tuota elämänkatsomusta
No kirjoitustyyli on yhtä lapsellinen. Mulla ei ole parisuhteessa lainkaan vastaavia ongelmia kuin sulla tai ap:llä :) Niin metsä vastaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No ei tietenkään kaikki, mutta ehkä tässä ruudun tälle puolelle muodostuu aika vahva kuva henkilöstä, jolle lähetetään pervoviestejä ja jonka on pakko päästä yöpymään moneksi yöksi naispuolisen kaverin luo, ei ole varaa muuhun majoitukseen jne... onkohan tämä henkilö aikuistunut lainkaan teinivuosista, ja jos näistä viesteistä jo muodostuu tällainen kuva, voi vain kuvitella mitä kaikkea tyttöystävä saa miettiä.
Ei mikään pakko ole päästä mutta hotellit ei ole halpoja ratkaisuja moneksi vuorokaudeksi ja jossain olisi hyvä majoittuakkin välistä
Jos tyttöystäväsi on kerran tutustunut näihin naispuolisiin kavereihisi, niin mikä siellä taustalla hiertää? Millaisia nämä kaverit ovat tyttöystävääsi kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei mikään pakko ole päästä mutta hotellit ei ole halpoja ratkaisuja moneksi vuorokaudeksi ja jossain olisi hyvä majoittuakkin välistä
Täällä edellisessä siis Ap
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä yöpyminen vastakkaista sukupuolta olevalla kaverilla on ok, mutta pervojen yksityisviestien lähettely ei kyllä enää mene pelkän kaveruuden piikkiin. Siinä on mukana muutakin jännitettä ainakin viestin lähettäjän osalta. Itse kyllä pyytäisin tuossa tilanteessa miestä tekemään rajat selväksi kaverille. Välejä ei tarvisi katkaista.
Minulla itselläni on miespuolisia kavereita ja olen APn ikäinen. Viljelemme mustaa ja sopimatonta huumoria mutta tuo kaveriin kohdistuva "pervoilu" kyllä on sellainen alue, jolle en lähtisi, koska a) haluan pitää ystävyyssuhteet platonisina enkä minään flirttisuhuhteina b) haluan kunnioittaa kumppaniani. Samaa odotan myös kumppaninltani.
Mutta kannattaa erota, jos teidän elämäntyylit ei sovi yhteen ja tyttökaveri on mustasukkainen kaikesta kanssakäymisestä kavereiden kanssa.
Samaa mieltä yksityisviesteistä mutta ap myös kertoi että on rajat sanonut sille lähettäjälle ja se on hieno juttu. Ihmetyttää vaan miten suuri määrä täällä ei ymmärrä että kavereita voi asua kauempanakin kellä hyvänsä ja jossain ois hyvä majottuakkin kuten joku sanoi
Rajat? Mikä v*tun kaverisuhde sellainen on, että täytyy oikein erikseen KAVERILLE sanoa, että älä lähetä pervoviestejä ja minä en ole kiinnostunut sinusta!? Kaveri on sellainen, joka kunnioittaa kaverinsa parisuhdetta eikä todellakaan tunne mitään ihastumisia tai seksuaalista vetovoimaa.
Huh huh nyt taisi palstan miestenvihaajien mammakerho iskeä ja polttaa päreensä kun alkoi yläpeukkuja satelemaan kera oikein CAPS LOKKIA.
Tsemppiä aplle keskustelkaa asioista ja koittakaa saada sopu. Liika mustasukkaisuus tuhoaa niin monta asiaa kun pahenee ja leviää muihinkin asioihin
M40
No, pidätkö sinä kovin kaverillisena käytöksenä tuollaiset viestittelyt ja ihastumiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Niin onko hän nainen?
No kirjoitustyyli on yhtä lapsellinen. Mulla ei ole parisuhteessa lainkaan vastaavia ongelmia kuin sulla tai ap:llä :) Niin metsä vastaa...
Vais niin .. Hiekkalaatikossa suhisee ja omakehu haisee ihan vaan hiukan ;) " kunhan vaan oma perse on hyvin" niin pääasia ja vähät muista. Onneksi kaikki ei kuulu näihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä olet majoittumassa jonkun toisen naisen kotiin, kun menet häntä tapaamaan? Olkoonkin kuinka kaveri tahansa, niin en minä kyllä katselisi... Mikset ota tyttöystävääsi mukaan tutustumaan? Onko hän ylipäänsä tavannut kavereitasi ja varsinkin näitä naispuolisia?
Siis tyttöystävä ei missään nimessä halua lähteä mukaan. Ehdotin kyllä tätä eikä halua että minäkään menen ja on tavannut montakin.
-ap
Mitä sanoo syyksi miksei halua mukaan?
No, en minäkään katselisi +30v. miestä, jolla olisi joku tarve lähteä yökyläilemään toisten naisten luo... Taidat myös aika usein käydä "jätkien kanssa baarissa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos ei ole varaa niin miksi on pakko lähteä? Tai miksei kyseinen nainen tule teidän kaupunkiinne? Jos hän on se muualle muuttanut, niin luulisi sieltä tuttuja löytyvän muitakin kuin ap. Kyllähän se kysymyksiä herättää, jos kyseessä on eksklusiivinen tapaaminen naisen luona.
Itse olen ainakin asennoitunut siihen parisuhteeseen sillä tavalla, että pakostikin tulee muutoksia elämään. Ei enää viitsi hypätä baareissa samalla tavalla, kuin sinkkuaikoina ja se kumppani on se elämän tärkein ihminen. Tottakai kavereita saa ja pitää nähdä ilman muuta, mutta ei enää niin tiiviisti ja estottomasti. Koskaan ei ole tarvinnut kummankaan kokea mustasukkaisia tunteita, kun on ollut selvät sävelet alusta saakka :) tuo mies on minun tuleva aviomieheni ja lasteni isä, joten jos hän ei pitäisi yökyläilyistäni toisten miesten luona, niin kunnioittaisin häntä enkä tosiaan menisi :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin asennoitunut siihen parisuhteeseen sillä tavalla, että pakostikin tulee muutoksia elämään. Ei enää viitsi hypätä baareissa samalla tavalla, kuin sinkkuaikoina ja se kumppani on se elämän tärkein ihminen. Tottakai kavereita saa ja pitää nähdä ilman muuta, mutta ei enää niin tiiviisti ja estottomasti. Koskaan ei ole tarvinnut kummankaan kokea mustasukkaisia tunteita, kun on ollut selvät sävelet alusta saakka :) tuo mies on minun tuleva aviomieheni ja lasteni isä, joten jos hän ei pitäisi yökyläilyistäni toisten miesten luona, niin kunnioittaisin häntä enkä tosiaan menisi :D
Olen samaa mieltä.
30v. mies, joka tapaa naispuolisia kavereitaan kahden kesken, yksi nainen lähettelee jotain pervoja ja on ihastunut, yhden luo pitäisi päästä yökyläilemään, sitten ilmeisesti käydään jonkin verran baareissa jätkien kanssa... Niin... Mitä kaikkea teet tyttöystäväsi kanssa? Lähteekö hän koskaan mukaan viihteelle tai tapaamaan näitä ystäviäsi?
Voi hyvää päivää sentään näitä kommentteja. Ei kai se nyt AP:n vika ole jos tyttöystävä on sairaalloisen mustasukkainen ja heikko itsetunto. Eikä se että joku kaverinainen on laittanut pervoa viestiä ilmeisesti KERRAN. Kyllä mullekkin tuli yllätyksenä kun kaverini mies laittoi kuvan mulle kalustaan ja täydessä juhlakunnossa, selvinpäin vieläpä. Aluksi luulin että oli mennyt väärään numeroon mutta ei, ihan tarkoituksella oli laittanut mulle. Hänellä kun on huono seksielämä vaimonsa eli kaverini kanssa ja oli kuullut mieheni kertovan että meillä petipuuhat sujuu. Ajatteli sitten että voin hänellekin tarjota vähä helpotusta kun olen mieheni puheista päätellen seksuaalinen nainen. Voi tsiisus!! Ja uskokaa mua, olen joutunut kyseisen tyypin estämään whatsapissa koska ei uskonut järkipuhetta kun sanoin että kiitos ei. Hän on jopa kovasti vannonut joskus kellistävänsä mut ja ikinä, en siis ikinä ole antanut mitään aihetta tuollaisiin. Kyllä näitä höyrypäitä riittää niin miehis kuin naisissakin eikö kunnioiteta pätkän vertaa edes parhaan ystävän parisuhdetta...
Ap näkee vaivaa vaan tyttöystävänsä mustasukkaisuudesta, mutta ei suostu yhtään enempää avaamaan millaisia nämä naispuoliset kaverit sitten on! Juu yksi lähetti vähän pervoja viestejä ja oli ihastunutkin (kaverillista? Not!) ja sitten on tämä yksi jonka luo pitäisi päästä oikein yökyläilemään (ei ole kyllä sukupuolta maininnut, mutta oletettavasti nainen). Onko nämä suhteet olleet aina pelkästään kaverillisia? Ei mitään seksuaalista koskaan tai ihastumista?