Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella mustasukkainen tyttöystävä

Vierailija
10.09.2019 |

Ollaan oltu yhdessä 1,5 vuotta ja nyt tämä mustasukkaisuus alkoi... Naisystävä on todella kaunis ja tiedän, että on varmasti usempien miesten mieleen, mutta hänellä vaan todella surkea itsetunto. Kehun, hellin, huomioin ja annan kaikkeni päivittäin, mutta ei tunnu riittävän. Painajainen alkaa, jos lähden jätkien kanssa baariin tai menen tapaamaan naispuolisia kavereita ihan keskellä päivää ... Tulee puhelua, viestiä koko ajan. Haukkuu ja utelee ja kyttää eikä vaikuta hyväksyvän sitä että mulla on naispuolisia kavereita ja hällä saa olla miespuolisia kavereita. Ihmisillä on kavereita ja saa olla aina. Kerran paha tilanne oli, kun yksi kaverinaiseni lähetti minulle humalassa jonkun lievästi pervon viestin ja tyttöystäväni näki sen. Minä en pervoillut takaisin, en vastannut mitään vaan hämmennyin asiasta. Tuo kaverinainen vaikutti yhdessä vaiheessa ihastuneelta minuun mutta olen heti alussa jo tehnyt selväksi kantani että ei kiinnosta koska rakastan naisystävääni. Hän on ihana ja lämmin ihminen, mutta tuo mustasukkaisuus meinaa pilata kaiken. Juttelin kauempana asuvan kaverini kanssa vasta että meidän pitäisi pitkästä aikaa nähdä ja että majoittuisin hänen luo muutamaksi päiväksi mutta tämä tilanne tuskin tulee kuuloonkaan. Miten sitten nähdä kaukana asuvia kavereita jos aina pitäisi majottua kalliiseen hotelliin toisen mustasukkaisuuden takia???

Kertokaa omia kokemuksia vastaavista ja muista samankaltaisista tilanteista ja kumppaneista ja miten olette ratkoneet ne.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä olet majoittumassa jonkun toisen naisen kotiin, kun menet häntä tapaamaan? Olkoonkin kuinka kaveri tahansa, niin en minä kyllä katselisi... Mikset ota tyttöystävääsi mukaan tutustumaan? Onko hän ylipäänsä tavannut kavereitasi ja varsinkin näitä naispuolisia?

Siis tyttöystävä ei missään nimessä halua lähteä mukaan. Ehdotin kyllä tätä eikä halua että minäkään menen ja on tavannut montakin.

-ap

Vierailija
42/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sellanen tyyppi joka ei hyväksy toisen kavereita ja niiden näkemistä omalla ajalla puolin ja toisin ei ole kypsä olemaan kenenkään kanssa yhdessä. Kokemusta löytyy kontrolloivista kumppaneista ja ei kiitos enää ikinä. Kaikki perustuu luottamukseen Ihan sama oliko kaverit naisia vai miehiä vai kissoja ja tiikereitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä olet majoittumassa jonkun toisen naisen kotiin, kun menet häntä tapaamaan? Olkoonkin kuinka kaveri tahansa, niin en minä kyllä katselisi... Mikset ota tyttöystävääsi mukaan tutustumaan? Onko hän ylipäänsä tavannut kavereitasi ja varsinkin näitä naispuolisia?

Siis tyttöystävä ei missään nimessä halua lähteä mukaan. Ehdotin kyllä tätä eikä halua että minäkään menen ja on tavannut montakin.

-ap

No, sitten et sinäkään mene tai sitten eroat tyttöystävästäsi, jos se kaverinainen menee tyttöystäväsi edelle. Helppoa.

Vierailija
44/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta sellanen tyyppi joka ei hyväksy toisen kavereita ja niiden näkemistä omalla ajalla puolin ja toisin ei ole kypsä olemaan kenenkään kanssa yhdessä. Kokemusta löytyy kontrolloivista kumppaneista ja ei kiitos enää ikinä. Kaikki perustuu luottamukseen Ihan sama oliko kaverit naisia vai miehiä vai kissoja ja tiikereitä

Kuin myöskään sellaiset juntit, joilla on ollut esim. sutinaa nykyään kavereikseen kutsumien naisten kanssa ja joiden luokse on pakko päästä yökylään, eivät ole kypsiä parisuhteeseen.

Vierailija
45/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kyllä huomattavasti enemmän kaksikymppiseltä kuin kolmekymppiseltä. Ymmärrän, että oikeasti sairaalloinen mustasukkaisuus on vakava ongelma, mutta toisaalta kolmekymppinen mies ja yhyy, olis pakko päästä naispuolisen kaverin luo yöksi.... Herää kysymyksiä kypsyydestä noin ylipäätään.

Vierailija
46/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulepas kertomaan, että onko nämä sinun naiskaverisi aina olleet pelkkiä kavereita? Ei koskaan ole ollut mitään seksuaalista? Siis vähän, kuin sisko ja veli... Monesti näissä meinaan tuppaa olemaan jotain sutinaa taustalla ja fwb-suhteita...

Vierailija
47/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ei kaikki naiset tykkää että mies menee tapaamaan yksin kaverinaista. Eikä etenkään kaverinaisen pervoista viesteistä.

Sun pitää vaan se hyväksyä tai sitten vaihtaa naista, sun nainen EI muutu eikä sen tarvitsekaan.

Vierailija
48/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no ei kaikki naiset tykkää että mies menee tapaamaan yksin kaverinaista. Eikä etenkään kaverinaisen pervoista viesteistä.

Sun pitää vaan se hyväksyä tai sitten vaihtaa naista, sun nainen EI muutu eikä sen tarvitsekaan.

Näin juuri.

Vierailija
49/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen tilanne, jos sä haluat nähdä kaveriasi muutaman päivän ajan ja sä et voi olla hänen kotonaan mutta hotelli ehkä mielestäsi onnistuisi? Se siis on vastakkaista sukupuolta tämä kaveri? 

Kerros nyt vielä miksi tämä tyyppi on sellainen jonka kanssa sun pitää lähteä hengaamaan viikonlopuksi? 

Miksi tyyppi on sellainen? Koska ollaan oltu kavereita hänen kans 8 vuotta kunnes muutti toiselle paikkakunnalle ja samaan kaveriporukkaan kuuluu muitakin jotka muuttaneet muualle. Tietty majotun kaverini luona ennemmin kuin menen mihinkään hotelliin. Jos naisytävä menis vastaavasti kaveriaan näkemään ois se mulle tottakai ok että majottuu siellä

-ap

Niin onko hän nainen?

Musta tää juttu alkaa nyt vähän haiskahtaa, kun ap ei myönnä, että kyseessä on nainen, ja ylipäätään että kolmekymppinen mies väen vängällä lähtee yöpymään naiskaverinsa luokse... Luulen, että taustalla on paljon muutakin, mikä haiskahtaa, ja ehkä mustasukkaisuus ei olekaan kovin liioiteltu reaktio.

Sun itsetunto ja pirujen maalaaminen tuollaisesta asiasta vaikuttaa juuri siltä että sulla ei pitäs olla kenenkään kanssa ennenkuin opit luottamaan toiseen. Sun kanssa mies luultavasti joutuu luopumaan muusta sosiaalisesta elämästä tai on jo luopunut

Vierailija
50/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa kyllä huomattavasti enemmän kaksikymppiseltä kuin kolmekymppiseltä. Ymmärrän, että oikeasti sairaalloinen mustasukkaisuus on vakava ongelma, mutta toisaalta kolmekymppinen mies ja yhyy, olis pakko päästä naispuolisen kaverin luo yöksi.... Herää kysymyksiä kypsyydestä noin ylipäätään.

Miten niin mikä tuossa on ihmeellistä? Miten meinaat itse nähdä muualla asuvia ystäviä? Nukkumalla ojassa? Aplle sanoisin että vaihtaa naista jos ei kavereita voi nähdä

Vierailija
51/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap jatkaa vielä kaverisuhdettaan tuon häneen ihastuneen pervoviestien lähettäjänkin kanssa? Ah niin ihana kaverisuhde, kun toinen ei kunnioita kaverinsa parisuhdetta! Yök.

Vierailija
52/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitaa alkaa leikkia aikuisten parisuhdetta/kotileikkia nuorena kun juoksut on viela kesken?

Vierailija
53/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen tilanne, jos sä haluat nähdä kaveriasi muutaman päivän ajan ja sä et voi olla hänen kotonaan mutta hotelli ehkä mielestäsi onnistuisi? Se siis on vastakkaista sukupuolta tämä kaveri? 

Kerros nyt vielä miksi tämä tyyppi on sellainen jonka kanssa sun pitää lähteä hengaamaan viikonlopuksi? 

Miksi tyyppi on sellainen? Koska ollaan oltu kavereita hänen kans 8 vuotta kunnes muutti toiselle paikkakunnalle ja samaan kaveriporukkaan kuuluu muitakin jotka muuttaneet muualle. Tietty majotun kaverini luona ennemmin kuin menen mihinkään hotelliin. Jos naisytävä menis vastaavasti kaveriaan näkemään ois se mulle tottakai ok että majottuu siellä

-ap

Niin onko hän nainen?

Musta tää juttu alkaa nyt vähän haiskahtaa, kun ap ei myönnä, että kyseessä on nainen, ja ylipäätään että kolmekymppinen mies väen vängällä lähtee yöpymään naiskaverinsa luokse... Luulen, että taustalla on paljon muutakin, mikä haiskahtaa, ja ehkä mustasukkaisuus ei olekaan kovin liioiteltu reaktio.

Siis tää on pakko olla provo tai miehiä vihaava epänormaali kyttääjä joka juuri ongelmana tässäkin on. Sullakin ois tarve hakea apua noihin spekulointeihin ja kammoihin

Vierailija
54/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä olet majoittumassa jonkun toisen naisen kotiin, kun menet häntä tapaamaan? Olkoonkin kuinka kaveri tahansa, niin en minä kyllä katselisi...

En minäkään.

Vierailija
55/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin onko hän nainen?

Sun itsetunto ja pirujen maalaaminen tuollaisesta asiasta vaikuttaa juuri siltä että sulla ei pitäs olla kenenkään kanssa ennenkuin opit luottamaan toiseen. Sun kanssa mies luultavasti joutuu luopumaan muusta sosiaalisesta elämästä tai on jo luopunut

Mitä ihmettä selität? Olen onnellisesti naimisissa eikä mitään ongelmaa. Ei teinimeininkiä. Sen sijaan nuorempana on tullut nähtyä kaveripiirissä kuin myös itsekin tällaisia vastakkaisten sukupuolten edustajien "kaverisuhteita", joissa harmillisen suuressa osassa jompi kumpi oli joskus ollut vähintään ihastunut tai sitten oli ihan rehellisesti ollut joskus jotain sutinaa.

Vierailija
56/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää jos olette 15-19 vuotiaita.

Vierailija
57/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mikä tuossa on ihmeellistä? Miten meinaat itse nähdä muualla asuvia ystäviä? Nukkumalla ojassa? Aplle sanoisin että vaihtaa naista jos ei kavereita voi nähdä

Niin no sinähän olet ap, joka nyt veti herneen nenään, kun kaikki näki fasaadin taakse. Mutta tosiaan ap:lle ihan vastaisin näin: sinkkuna minäkin olisin yöpynyt muualla asuvien ystävien luona, oli sitten nainen tai mies. Varattuna en yöpyisi kaverimiehen luona varsinkaan yksin, ja mielestäni kyse on vain huomaavaisuudesta kaikkia kohtaan. En kyllä koe menettäväni mitään, ja toisaalta eipä kolmekymppisenä ihan hirveästi tee mielikään yöpyä toisten nurkissa montaa päivää. Kuulostaa vähän keskenkasvuiselta, jos tuossa iässä pitää päiväkausia ryypätä jollain kaverilla ja muuhunkaan majoitukseen ei ole varaa.

Vierailija
58/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä teiniä koko juttu. Ei aikuisten suhteessa yökyläillä vastakkaisella sukupuolella.

Vierailija
59/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP! Olen nainen, mutta minulla on naispuolinen ystävä joka juurikin noin terrorisoi omaa miestään.

Ovat nyt eristäytyneet kotiinsa ja viettävät kaikki päivät kahdestaan. Mies on onneton ja nainen iloitsee kun ei tarvitse huolehtia "h*uorista" jotka vievät hänen miehen.

Valitettavasti tälläisen ihmiset harvoin näkevät vikaa omassa käytöksestään, en tiedä miten ongelmaa voi muuten ratkaista kun erolla tai alistumalla hullun tahtoon.

Vierailija
60/100 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa ettei tahti muutu, saattaa mennä vain pahemmaksi. Mulla oli tuollainen mustasukkainen poikaystävä, on nyt exä ja just tästä syystä. Mulla paljon kavereita enkä olisi saanut nähdä heitä. Lopuksi exä alkoi epäilemään kaikkea ja kaikkia, jos juttelin työkaveri kanssa kaupassa tms.. lopulta käski laittaa välit poikki miespuolisten ystävien kanssa . No silloin mulle tuli stoppi. Panin välit poikki exään ja nyt täytyy myöntää useamman vuoden jälkeen että en kadu yhtään. Joten neuvoksi ; Naisia tulee ja menee mutta ystävät pysyvät. Nyt mulla on sellainen poikaystävä joka on toki mustis mutta terveellä tavalla, tässä on vissi ero. Ja sun tyttöystävä ei ole terveellä tavalla mustis. Juokse vielä kun voit tai käske tyttis terapiaan.

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän